Lezen iddquote:Op woensdag 3 april 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
oh heb ik nu iedereen weggejaagd of zijn jullie aan het lezen?
Nou, dat valt volgens mij behoorlijk mee. Geroddel en gekift althans. Want vrijwel iedereen die hier post zit daar ook. Die FB is voornamelijk om dingen te bespreken die niet voor HEEL internet bedoeld zijn. Relatiezorgen en plaatjes van tieten bijvoorbeeld. Of mis ik iets en hebben jullie nog een FB-groep om over mij te roddelen?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Net of dat hier niet gebeurd. Met de fb groep.
Lezenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
oh heb ik nu iedereen weggejaagd of zijn jullie aan het lezen?
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat valt volgens mij behoorlijk mee. Geroddel en gekift althans. Want vrijwel iedereen die hier post zit daar ook. Die FB is voornamelijk om dingen te bespreken die niet voor HEEL internet bedoeld zijn. Relatiezorgen en plaatjes van tieten bijvoorbeeld. Of mis ik iets en hebben jullie nog een FB-groep om over mij te roddelen?
De fb wordt toch niet gebruikt om users af te gaan zitten kraken?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Net of dat hier niet gebeurd. Met de fb groep.
Godver hoerenzooi. Zit Priem daar zeker wel bijquote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de wekelijkse 'plaats hier je tieten-rubriek' waar iedere week iemand anders aan de beurt is, en dan mag je per persoon 5 commentaarpunten geven.
en Shaniquaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godver hoerenzooi. Zit Priem daar zeker wel bij
Nooit zou ik niet willen zeggen?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De fb wordt toch niet gebruikt om users af te gaan zitten kraken?
Nooit nee. Maar vaak zitten we het hier dan ook te posten *whoop whoop*quote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nooit zou ik niet willen zeggen?
JA GOED HOOR BUBS HEB JE HET VERKLAPTquote:Op woensdag 3 april 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat valt volgens mij behoorlijk mee. Geroddel en gekift althans. Want vrijwel iedereen die hier post zit daar ook. Die FB is voornamelijk om dingen te bespreken die niet voor HEEL internet bedoeld zijn. Relatiezorgen en plaatjes van tieten bijvoorbeeld. Of mis ik iets en hebben jullie nog een FB-groep om over mij te roddelen?
Priem is die groep begonnen jongeuh!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godver hoerenzooi. Zit Priem daar zeker wel bij
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Priem is die groep begonnen jongeuh!
Ik kan me misschien in de twee jaar dat die groep bestaat 1 of 2 voorvallen heugen dat er iets over iemand is gezegd die ook nog eens niet echt frequent in dit topic mee postte.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan ben ik of te naief, of heb het een en ander gemist?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn priem wat doe jequote:Op woensdag 3 april 2013 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Priem is die groep begonnen jongeuh!
Noeeezzzzz mijn 2 gezichten ontmaskerdquote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn priem wat doe je
*richt de anti-priem facebookgroep op*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |