PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij vraagt zich af of thiago silva een getransformeerde man is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet qua chem..quote:Op woensdag 3 april 2013 10:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kaboul met Lloris kan ik ook doen heb al Santana in een ander team.
Od Sktrel IF met Kouyate en Proto ?
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:54 schreef psychedelicate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huilieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:
Bedoel je met "rommel" toevallig "geniale shit"?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef Tim86 het volgende:
Die dolan shit is echt de grootste rommel die ik ooit op internet heb gezien
Ik heb Dante voor santana gedaan en Neuer op doel.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef Tim86 het volgende:
Die dolan shit is echt de grootste rommel die ik ooit op internet heb gezien
Neequote:Op woensdag 3 april 2013 11:11 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Bedoel je met "rommel" toevallig "geniale shit"?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:19 schreef psychedelicate het volgende:
Er is echt iets mis met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst Busquets beste CDM vinden en nu dit
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Het is fascinerend hoe ziek sommige mensen zijn. Hoe iemand zoiets kan bedenken en dan ook nog besluit om het te tekenen. Daarnaast is het ook gewoon hilarisch.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is echt iets mis met jou![]()
Eerst Busquets beste CDM vinden en nu dit
Wat is daar fascinerend aan ? Bovendien is die tekening fucking ranzigquote:Op woensdag 3 april 2013 11:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Het is fascinerend hoe ziek sommige mensen zijn. Hoe iemand zoiets kan bedenken en dan ook nog besluit om het te tekenen. Daarnaast is het ook gewoon hilarisch.
En ook gewoon niet grappig..quote:Op woensdag 3 april 2013 11:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is daar fascinerend aan ? Bovendien is die tekening fucking ranzig
Royston Rickiequote:Op woensdag 3 april 2013 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo zijn er nog tal van voorbeelden he. Wat dacht je van Royston Drenthe, Freddy Adu...of Nii Lamptey in de jaren '90. PSV dacht dat ze de nieuwe Pele hadden binnengehaald
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:33 schreef psychedelicate het volgende:
geraffineerde, ontwikkelde humor wordt hier niet begrepen
you're sad broquote:Op woensdag 3 april 2013 11:33 schreef psychedelicate het volgende:
Misschien moet je nu maar weg gaanquote:Op woensdag 3 april 2013 11:33 schreef psychedelicate het volgende:
moet je maar eerder opstaan luie donderquote:Op woensdag 3 april 2013 11:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker wakker worden met die spongebob cartoon![]()
![]()
Goedemorgen peepz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit nou weer voor haat? Tis vakantiequote:Op woensdag 3 april 2013 11:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je maar eerder opstaan luie donder
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:47 schreef psychedelicate het volgende:
Laat ik het anders stellen: hoe kun je dat grappig vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Ik lag anders helemaal dubbelquote:Op woensdag 3 april 2013 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen: hoe kun je dat grappig vinden?
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:47 schreef psychedelicate het volgende:
Grappiger dan een doorsnee Koevermans grapje of dagelijkse kost die hier passeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah. Doe mij dan toch maar wat meer satiristische cartoons, over politiek ofzo. Naar mijn mening is dat ook meer ontwikkeld.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:51 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
geraffineerd en ontwikkeld yo
met je honden gifquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |