fpquote:De met sluiting bedreigde snackbar De Sport in Den Haag kan rekenen op de steun van PVV-leider Geert Wilders. Dinsdagmiddag bezocht de PVV-voorman de friture, meldt De Telegraaf.
Op de plek van de zaak moet een groot sportcomplex verrijzen. De eigenaressen van de zaak krijgen geen compensatie voor de kosten die een verhuizing met zich meebrengt. Er is bovendien geen andere locatie toegewezen. Woensdag behandelt de rechtbank de zaak.
Er is door de eigenaressen van de snackbar een petitie gestart. Naast Geert Wilders hebben meer dan drieduizend mensen deze al getekend.
Volgens Wilders is zijn actie geen verkiezingsstunt. "De PVV komt op voor alle hardwerkende Nederlanders die door de overheid verkeerd worden behandeld." De geblondeerde PVV-leider heeft raadsvragen gesteld over deze zaak.
quote:Op woensdag 3 april 2013 02:06 schreef arjan1212 het volgende:
Ja dat komt omdat ie gestopt ie met roken en zijn frikandel niet kan missen he
allemaal propaganda, alles om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:07 schreef arjan1212 het volgende:
POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleider
De Israëlieten? Neigt een beetje naar een stormfront post dit.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:12 schreef Jellereppe het volgende:
Dit nieuws zal de Israëlieten en allochtonenhaters deugd doen. Wordt verder niet warm van die kerel. Hij doet maar.
Die man wordt financieel gesteund door clubjes in het Oosten. Daarnaast weten we wel dat hij vooral populair is onder mensen die allochtonen en de EU liever kwijt zijn dan rijk. Hij doet verder maar. Ik ga slapen.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
De Israëlieten? Neigt een beetje naar een stormfront post dit.
Kortom, zoek het maar uit met je handel.quote:Op de plek van de zaak moet een groot sportcomplex verrijzen. De eigenaressen van de zaak krijgen geen compensatie voor de kosten die een verhuizing met zich meebrengt. Er is bovendien geen andere locatie toegewezen.
Dat zal allemaal best en hij is inderdaad holmatties met de zionistische regering van Israël. Het is alleen een beetje triest dat je hier altijd, terecht wel, loopt te janken als Marokkanen bijvoorbeeld gediscrimineerd worden en nu vervolgens alle mensen in Israël over een kam scheert, alsof het allemaal moslimhatende gestoorde zionisten zijn, die niets liever zien dat de PVV hier aan de macht komt, om vervolgens alle moslims te deporteren Je laat je ware aard goed doorschijnen in dit topic.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die man wordt financieel gesteund door clubjes in het Oosten. Daarnaast weten we wel dat hij vooral populair is onder mensen die allochtonen en de EU liever kwijt zijn dan rijk. Hij doet verder maar. Ik ga slapen.
Dit heeft juist alles met de PVV te maken, dit zijn juist de dingen die Wilders doet om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kortom, zoek het maar uit met je handel.
Geert heeft gelijk. Ook al heeft dit geen flikker met de PVV te maken natuurlijk.
Had net zo goed PvdA of SP kunnen zijn die voor zo'n ondernemer in de bres springen.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit heeft juist alles met de PVV te maken, dit zijn juist de dingen die Wilders doet om zieltjes te winnen.
Inderdaad. Vooral de SP dan, want zij hebben ongeveer hetzelfde stemvee als de PVV tegenwoordig. Het stemvee die de lokale snackbar dicht aan het hart hebben liggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had net zo goed PvdA of SP kunnen zijn die voor zo'n ondernemer in de bres springen.
Ja, dus? Volgens mij is het niet heel raar dat je zelf naar een nieuw pand zoekt als je huidige pand opgekocht wordt, het lijkt me ook vanzelfsprekend dat je zelf de verhuizing betaald. Als jij je huis verkoopt gaan de kopers toch ook geen nieuw huis uitzoeken voor jou en jouw verhuizing betalen?quote:Op woensdag 3 april 2013 02:34 schreef arjan1212 het volgende:
Ze zouden er vast geen miljoen voor gekregen hebben
Je bent een van de schaarse goede users in NWS die ook nog ook precies zegt wat er aan de hand is. Uitmuntende post waar ik je grotendeels gelijk in moet geven. Verstuurd vanuit mijn bed.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best en hij is inderdaad holmatties met de zionistische regering van Israël. Het is alleen een beetje triest dat je hier altijd, terecht wel, loopt te janken als Marokkanen bijvoorbeeld gediscrimineerd worden en nu vervolgens alle mensen in Israël over een kam scheert, alsof het allemaal moslimhatende gestoorde zionisten zijn, die niets liever zien dat de PVV hier aan de macht komt, om vervolgens alle moslims te deporteren. Je laat je ware aard goed doorschijnen in dit topic.
Hopelijk ben ik die man over een aantal jaren voor. Hij mag lekker hier blijven.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:46 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
Ik zal er geen traan om laten als die vent nou eenmaal Nederland voor goed verlaat. Alles is hier toch mis?
Nah, ik houd mij niet bezig met die uithoek van de wereld, verre van zelfs.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:48 schreef arjan1212 het volgende:
Jelle word gevangenis directeur in israel en zal waken over de humanitaire rechten van de Arabische gedetineerden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |