Dat klinkt wel raar inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Heel vreemd trouwens, ik krijg wel vaker een paniekaanval ergens van, maar ik was buiten 1 keer toen ik 6 was ofzo nooit flauwgevallenIk dacht eigenlijk dat dat nooit meer zou gebeuren op de een of andere manier
Dit was pas de 2de keer, het is zo raar. je weet ook helemaal niet meer hoelang je weg bent geweest enzo
heb blijkbaar halve minuut bewusteloos op straat gelegenquote:
Ohja vast wel. En als ik een week niet kan eten vreet ik me dit weekend wel volquote:
Je bent zelf een zeehondje.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zeehonden hebben geen recht van spreken
Heb je nog geluk dat je je hoofd niet bezeerd hebt toen je vielquote:Op woensdag 3 april 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb blijkbaar halve minuut bewusteloos op straat gelegen
Woohooquote:Op woensdag 3 april 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben vandaag echt supervrolijk
Ik denk ik deel het even
Dat zei mijn ma ook ja, ik viel blijkbaar als een plank omlaagquote:Op woensdag 3 april 2013 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je je hoofd niet bezeerd hebt toen je viel
Gevaarlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei mijn ma ook ja, ik viel blijkbaar als een plank omlaagen gelukkig niet op de kant van mijn kies
Red Bullquote:Op woensdag 3 april 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet energie hebben, want morgen de hele dag leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |