Hij ziet er wel uit alsof ie geen ziel heeft idd, die ogenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Smalle kop, redhead en voer aan t kanen .. kan niet missen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit alsof ie geen ziel heeft idd, die ogen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
"I'm going to rape and kill you in your sleep" - Sharana_Llama_LVquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat ook
MAAR OOK BEST SCHATTIG TOCH
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"I'm going to rape and kill you in your sleep" - Sharana_Llama_LV
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"I'm going to rape and kill you in your sleep" - Sharana_Llama_LV
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Dafuq k had net mijn usericon veranderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm going to rape and kill you in your sleep" - Sharana_Llama_LV![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:41 schreef Sharana_Llama_LV het volgende:
Pssshhht SharanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoi speesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoi speesermahgerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoi speesermahgerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
fucking aids laptop
mijn broer
zoveel emoslingers, zo weinig tijd
Ik ga maar naar bed, morgen weer naar school voor een mondeling heujjj.
Trusten
Trusten babequote:Op woensdag 3 april 2013 00:07 schreef Diconnected het volgende:
Trusten![]()
![]()
Jij gaat sowieso van lama's dromen.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:07 schreef Diconnected het volgende:
TrustenWho motivates the motivator?![]()
Hoezo, snap je de grap dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Ik mag eigenlijk niet lachen hierom.
![]()
![]()
HOEzo?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Ik mag eigenlijk niet lachen hierom.
Aids.![]()
Ik dacht dat het over iets anders ging, maar dat was dus niet zo.quote:Who motivates the motivator?![]()
STOP RIGHT NOW THANK YOU VERY MUCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
STOP RIGHT NOW THANK YOU VERY MUCHVairie wel gezegd inderdeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?![]()
quote:On the heels of its big Season 3 premiere on Sunday, HBO’s hit fantasy series Game Of Thrones has been renewed for a fourth season. Based on the bestselling fantasy book series by George R.R. Martin, Game Of Thrones hit series highs in its third season premiere, which averaged 4.4 million viewers, up 4% from Got‘s previous series high posted by the second season finale (4.2 million) and up 13% from the series’ Season 2 opener. The upcoming Season 4 of Got, created/executive produced by David Benioff and D. B. Weiss, is expected to feature a cameo by Martin, who serves as a co-executive producer on the show.![]()
![]()
Dan moet ik weer gaan lopen kloten met photoshopquote:. Heb ik nu even geen zin in
Who motivates the motivator?![]()
Matigquote:Op woensdag 3 april 2013 00:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet ik weer gaan lopen kloten met photoshop. Heb ik nu even geen zin in
Aids.![]()
jij moet ook WA checkenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga morgen even een duifmeneer gifje maken. Omdat het kan.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?![]()
Ermahgerd heldquote:Op woensdag 3 april 2013 00:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga morgen even een duifmeneer gifje maken. Omdat het kan.
Aids.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef Diconnected het volgende:
Nog meer goeden vermaack:
http://lookaturlife.livejournal.com/56768.html![]()
![]()
_!!!!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Morgeuhhh
Skjoe; jurkje qua model vind ik super; maar ik moet nog steeds wennen
Je ziet er wel heet uit verder
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
quote:vandaag
13:00-15:00
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
waar moet je aan wennen?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:46 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhhh
Skjoe; jurkje qua model vind ik super; maar ik moet nog steeds wennen
Je ziet er wel heet uit verder
Ik vind het doodeng. Ben eigenlijk nog te dik vind ik zelf. Maar ik leef ook maar 1 keer
disclaimer![]()
Aan het jurkje zelfquote:Op woensdag 3 april 2013 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar moet je aan wennen?
Ik vind het doodeng. Ben eigenlijk nog te dik vind ik zelf. Maar ik leef ook maar 1 keerDoet me zo denken aan het kleed die mijn moeder op tafel heeft liggen
![]()
Maar qua model staat het je echt suuuuuper goedEcht
quote:Hier 1x
wel snel voor H&M's begrippen
owjah en wellicht ook TBS
EN DAT KOMT UIT DE MOND VAN IEMAND DIE GALAXY LEGGINGS DRAAGT!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 08:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aan het jurkje zelfDoet me zo denken aan het kleed die mijn moeder op tafel heeft liggen
![]()
Maar qua model staat het je echt suuuuuper goedEcht
Thehehe.... Thanks
disclaimer![]()
falenquote:Op woensdag 3 april 2013 08:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hier 1x
wel snel voor H&M's begrippen
owjah en wellicht ook TBS
disclaimer![]()
Ik zou wel willen dat ik heupen had trouwens. Ik moet steeds mijn handen in mijn taille persen om toch nog optisch iets van vorm te creëren
disclaimer![]()
Mogguh!Whoa, staat je goed!quote:Op woensdag 3 april 2013 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het gewoon doen vandaag!![]()
![]()
De ironie hequote:Op woensdag 3 april 2013 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
EN DAT KOMT UIT DE MOND VAN IEMAND DIE GALAXY LEGGINGS DRAAGT!!!
Thehehe.... Thanks![]()
Is maar goed dat we niet 100% hetzelfde leuk vinden ook
Korsetje?quote:Op woensdag 3 april 2013 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou wel willen dat ik heupen had trouwens. Ik moet steeds mijn handen in mijn taille persen om toch nog optisch iets van vorm te creërenIdeaal om meer taille te maken
Tussen je tettenquote:
Korsetje werkt wel heel hendig om een taille te maken jaquote:Op woensdag 3 april 2013 09:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De ironie he![]()
Is maar goed dat we niet 100% hetzelfde leuk vinden ook![]()
[..]
Korsetje?Ideaal om meer taille te maken
[..]
Tussen je tetten![]()
Het zit alleen niet zo lekker om dagelijks te dragen![]()
![]()
Nope zeer truequote:Op woensdag 3 april 2013 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Korsetje werkt wel heel hendig om een taille te maken ja![]()
Het zit alleen niet zo lekker om dagelijks te dragenEnkel mijn bruidskorset
en die doe ik nu ook niet 'zomaar' even aan eik....
Wel fijn als op het eind van de dag die baleinen in je heupen zitten te prikken ook![]()
Ja heerlijk hequote:Op woensdag 3 april 2013 09:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope zeer trueEnkel mijn bruidskorset
en die doe ik nu ook niet 'zomaar' even aan eik....
Wel fijn als op het eind van de dag die baleinen in je heupen zitten te prikken ook![]()
Die van mij past niet meer zo goed om mijn tetters, volgens mij zijn mijn tetters gegroeid![]()
![]()
Hierquote:
Op het werk ook wel trouwens, maar dat is natuurlijk omdat het woensdag is en alle vrouwen die een kint hebben thuis zijn.disclaimer![]()
Ermahgerd ik kan gewoon niet wakker worden vandaag. Het lijkt wel maandag
En dan nog de zomertijd erbijquote:ik kan het allemaal niet meer aan hoor.
Oh en ik ben weer begonnen met squattengelijk beenaids.
HOEf jij niet te werken vandaag?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Jawell zit nu op mn werk. Ben maandag begonnenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEf jij niet te werken vandaag?
Oh, ik ben om 1u in Tilburg en IK WIL MIJN LAKJES. Nee grapjequote:Op woensdag 3 april 2013 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawell zit nu op mn werk. Ben maandag begonnen![]()
![]()
OMG dit was de lekkerste traktatie EVER![]()
Cornflakes met daaroverheen een mengsel van kokosnootolie, poedersuiker en chocolade![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, ik ben om 1u in Tilburg en IK WIL MIJN LAKJES. Nee grapjeJe kan ze ook dit weekend komen halen als je ze NUUUUUUUUUUU wilt?
Ik heb nog steeds kuitaids van afgelopen woensdag en ik moet vanavond weer sporten, auwquote:Op woensdag 3 april 2013 11:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Cornflakes met chocolade?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
OMG dit was de lekkerste traktatie EVER![]()
[ afbeelding ]
Cornflakes met daaroverheen een mengsel van kokosnootolie, poedersuiker en chocolade
Nee hoeft niet per se ERMAHGERD. Zal even kijken zit met deadlinesquote:Op woensdag 3 april 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Je kan ze ook dit weekend komen halen als je ze NUUUUUUUUUUU wilt?
![]()
![]()
Okay kijk maarquote:Op woensdag 3 april 2013 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee hoeft niet per se ERMAHGERD. Zal even kijken zit met deadlinesZe staan hier veilig en katvrij
Ja! ZO ontzettend lekker, ik had me er misselijk aan kunnen eten. Maar dat heb ik niet gedaanquote:![]()
En toen kreeg ik er nog 6 extra mee want er waren er veul te veul en 'B lust dat vast ook wel toch'![]()
![]()
Is het echt zo simpel als het lijkt?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja! ZO ontzettend lekker, ik had me er misselijk aan kunnen eten. Maar dat heb ik niet gedaan![]()
En toen kreeg ik er nog 6 extra mee want er waren er veul te veul en 'B lust dat vast ook wel toch'
Ja! De collega die het gemaakt had zei dat je 250 g kokosnootolie, 200 g poedersuiker en 250 g chocolade moet verwarmen en mengen en dat over zo'n 200 g cornflakes moet storten en laten afkoelen and that's itquote:Op woensdag 3 april 2013 11:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is het echt zo simpel als het lijkt?. Kan zowel in individuele vormpjes, zoals zij heeft gedaan, of op een grote bakplaat en dan later in stukken breken
![]()
![]()
omfg lekkerrrrquote:Op woensdag 3 april 2013 11:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja! De collega die het gemaakt had zei dat je 250 g kokosnootolie, 200 g poedersuiker en 250 g chocolade moet verwarmen en mengen en dat over zo'n 200 g cornflakes moet storten en laten afkoelen and that's it. Kan zowel in individuele vormpjes, zoals zij heeft gedaan, of op een grote bakplaat en dan later in stukken breken
![]()
ik las kutaidsquote:Op woensdag 3 april 2013 11:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds kuitaids van afgelopen woensdag en ik moet vanavond weer sporten, auw
disclaimer![]()
Klinkt goeeeeedquote:Op woensdag 3 april 2013 11:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja! De collega die het gemaakt had zei dat je 250 g kokosnootolie, 200 g poedersuiker en 250 g chocolade moet verwarmen en mengen en dat over zo'n 200 g cornflakes moet storten en laten afkoelen and that's it. Kan zowel in individuele vormpjes, zoals zij heeft gedaan, of op een grote bakplaat en dan later in stukken breken
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze zijn nog bezig met zetten ik zal pic maken zodra hij staat
disclaimer![]()
Het gaat vaak wel weer weg of wordt minder als je weer gaat bewegequote:Op woensdag 3 april 2013 11:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds kuitaids van afgelopen woensdag en ik moet vanavond weer sporten, auwalleen de eerste paar bewegingen zijn ruk
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook 3x gecheckt dat ik de i in kuit ook echt getypt had
disclaimer![]()
Ja, daar kijk ik ook niet bepaald naar uit... Morgen en overmorgen weer spierpijn all over the placequote:Op woensdag 3 april 2013 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het gaat vaak wel weer weg of wordt minder als je weer gaat bewegealleen de eerste paar bewegingen zijn ruk
![]()
![]()
mijn moeder is gisteren gestopt met roken en drinken... na hoe lang zou ze weer aanspreekbaar zijn?disclaimer![]()
Een jaar?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
mijn moeder is gisteren gestopt met roken en drinken... na hoe lang zou ze weer aanspreekbaar zijn?![]()
Wel goed van haar!quote:Op woensdag 3 april 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
mijn moeder is gisteren gestopt met roken en drinken... na hoe lang zou ze weer aanspreekbaar zijn?
Maar dronk ze dan zoveel? Omdat je er specifiek bij zet dat ze gestopt is met drinken?![]()
dat zette ze er zelf specifiek bij.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel goed van haar!
Maar dronk ze dan zoveel? Omdat je er specifiek bij zet dat ze gestopt is met drinken?
En de 12 liter tikte ze wel aan ja, per week
(ik heb niets van vreemden hoor)
disclaimer![]()
12 liter per week?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zette ze er zelf specifiek bij.
En de 12 liter tikte ze wel aan ja, per week
(ik heb niets van vreemden hoor)
Wow, das aardig wat ja...
Hopen dat ze het volhoudt!
En aanspreekbaar blijft![]()
![]()
ik had een hele foute visualquote:Op woensdag 3 april 2013 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Hij staat
toen ie binnenkwam dacht ik EHMYGEWRD WAT GROOOOT maar nu valt t wel mee
disclaimer![]()
vier van die tap-kartonnen, volgens mij houden die drie liter.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
12 liter per week?Wow, das aardig wat ja...
Hopen dat ze het volhoudt!
En aanspreekbaar blijft
En ja, dat is veel.
Nu mijn vader nog. Die heeft nu die krantenbaan dus kan ie 's avonds niet meer drinken, dus doet ie het 's middags
disclaimer![]()
HIj doet niet met haar mee, zodat ze elkaar kunnen ondersteunen en zo?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vier van die tap-kartonnen, volgens mij houden die drie liter.
En ja, dat is veel.
Nu mijn vader nog. Die heeft nu die krantenbaan dus kan ie 's avonds niet meer drinken, dus doet ie het 's middags![]()
Vast wel een beetje.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
HIj doet niet met haar mee, zodat ze elkaar kunnen ondersteunen en zo?disclaimer![]()
Nu moeten jullie niet denken dat mijn ouders alstijd halfzat rondlopen ofzomaar het mag best terug worden gebracht naar "enkel in het weekend". Nadeel van met pensioen zijn, alle dagen worden weekend.
disclaimer![]()
Goed dat ze er wel iets aan wil veranderen toch? Geeft wel aan dat ze zelf ook inziet dat het niet heel gezond is.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nu moeten jullie niet denken dat mijn ouders alstijd halfzat rondlopen ofzomaar het mag best terug worden gebracht naar "enkel in het weekend". Nadeel van met pensioen zijn, alle dagen worden weekend.
En als ie alle berichten 'openbaar' zet; ziet die moeder het sobersoquote:
en lol @Ate
Ate
Soberso mensen die dingen op Facebook zetten die anderen niet mogen wetenWAAROM MOET HET DAN OOK ALLEMAAL OP FACEBOOK!
disclaimer![]()
Wat heb ik af en toe erg slechte humor
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier hard om lachen
disclaimer![]()
[ afbeelding ]
Ik moest hier hard om lachen![]()
[ afbeelding ]
Ik moest hier hard om lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt hequote:Op woensdag 3 april 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
nieuwe layout van hotmail, ga dooooooood
Echt, wie heeft bedacht dat dit bèter zou zijn?Hate it
![]()
Doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 3 april 2013 11:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Makkelijkst is een plank van de koelkast bekleden met alufolie en ze daar op storten. dan is het met een paar minuutjes al uitgehard
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Spees, die levensdoelen van jou![]()
Ik moest huilen om deze:
•Wake up before/at 10:00 AM (weekends excluded)
ERMAHGERD kutstudenten!
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest huilen om deze:
ERMAHGERD kutstudenten!![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ik moest huilen om deze:
ERMAHGERD kutstudenten!![]()
![]()
Doe ik ook wel eens. En toch elke ochtend om 7 uur eruitquote:Op woensdag 3 april 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja mijn ritme is gewoon verneukt.
Vaak ga ik pas na 3u slapen
Behalve in het weekend, dan red ik 11 uur wel
Ik moest huilen om deze:
ERMAHGERD kutstudenten!
Dit plaatje met andere tekst zou daar ook toepassing op kunnen hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier hard om lachen
"HAHA IK STA ALTIJD OM 6U SMORGENS OP HAHA"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godsamme, ik ga om half elf naar boven en sta om 7 uur op.
Een jaar of zes, zeven geleden trok ik ook nog wel nachten van 1 tot 7, maar nu echt niet meer
disclaimer![]()
Ohaiquote:Op woensdag 3 april 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik ga om half elf naar boven en sta om 7 uur op.
Een jaar of zes, zeven geleden trok ik ook nog wel nachten van 1 tot 7, maar nu echt niet meer
wat DOE je dan al die tijd?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Half elfIk lig er vaak om 1 uur pas in
disclaimer![]()
Als ik een keer om 1u naar bed ga; ben ik keikapot de volgende dag op het werk
Voor het oudste kind in z`n nest ligt in het na 9. Dan kijk ik series, struin in facebook af, ben ik bezig met blog of zaken voor de fotoclub of ik lees een boek. Soms zit ik achter m`n naaimachine.quote:
Niet echt specifiek altijd hetzelfde ofzo
Een dag uit het leven van SQ:
6:20 Wekker gaat. Snooze.
6:30 Wekker gaat. Snooze.
6:40 Wekker gaat. Snooze.
6:50 Wekker gaat. Snooze.
7:00 Wekker gaat. Snooze.
7:10 Wekker gaat, bleiblei gooit een kat op mijn hoofd en roept SQ! KOMT ER GVD EENS UIT JE WEKKER IS AL ZEVEN KEER GEGAAN!!!
7:20 SQ stapt uit bed, gaat plassen, wegen, en kleedt zich aan.
7:30 koffie zetten en ontbijt prepareren.
7:40 Make-uppestijn met koffie
8:00 ontbijt nuttigen, vaatwasser inruimen, lunch afwegen en klaarleggen
8:20 Poepen
8:30 Op fietske naar kantoor
----
17:30 Op fietske naar huus
17:50 Thuis, laptop afwerpen, boodschappestijn
18:10 Boodschappen opruimen, vaatwasser uitruimen, keuken opruimen, woonkamer opruimen, katten voederen.
18:40 BB stuurt SMSje dat ie vertrekt uit ApeldoornZinloos internetten tot
19:30 Beginnen met koken
20:00 BB komt thuis, eten.
20:30 klaar met eten, vaatwasser inruimen ()
20:45 stukkie lopen
22:00 thuis van stukkie lopen, laatste half uur van matige SBS6 film kijken op TV
22:30 bb zet bad aan, SQ plonst er bij
23:00 licht uit![]()
disclaimer![]()
en hoe vroeg er 's ochtends weer uit?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor het oudste kind in z`n nest ligt in het na 9. Dan kijk ik series, struin in facebook af, ben ik bezig met blog of zaken voor de fotoclub of ik lees een boek. Soms zit ik achter m`n naaimachine.
Niet echt specifiek altijd hetzelfde ofzo
Nouja mijn schoonpa kon ook makkelijk tot 1u opblijven en hij moest om 5u zijn bed weer uit. Ging priiiima. Ik mag er niet aan denken
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
7:10 Wekker gaat, bleiblei gooit een kat op mijn hoofd en roept SQ! KOMT ER GVD EENS UIT JE WEKKER IS AL ZEVEN KEER GEGAAN!!!
----
18:10 Boodschappen opruimen, vaatwasser uitruimen, keuken opruimen, woonkamer opruimen, katten voederen.
22:00 thuis van stukkie lopen, laatste half uur van matige SBS6 film kijken op TV
![]()
Goeien patroon
Mijn wekker begint om 6.42 met loeien en ik snooze tot ff over 7 zo ongeveer
Dat snoozenik had laatst vergeten mijn snoozen in te calculeren met wekker zetten dus hij ging om de tijd dat ik ook echt op moest staan
instant dag verpest.
Ik heb mezelf dat over de jaren te hard aangeleerdquote:Op woensdag 3 april 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snooze eigenlijk nooit als ik ergens heen moet. Gewoon flats gelijk uit bed.ik kan het me zoooo voorstellenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat snoozenik had laatst vergeten mijn snoozen in te calculeren met wekker zetten dus hij ging om de tijd dat ik ook echt op moest staan
instant dag verpest.
disclaimer![]()
Wat wel helpt is je katten 's avonds niet bijvoeren. Dan hebben ze 's morgens honger en komen ze je meteen halen zodra je wekker gaat
disclaimer![]()
Ik kan ook niet zo lang opblijven, ben in de avond helemaal gesloopt en blij als k om 11 uur in bedje lig![]()
![]()
Werkdag voor Priem:
6u45 wekker (harp.. lekker rustig)
6u50 snooze
6u55 snooze
7u opstaan en kledij uitzoeken die ik aan ga trekken
7u10 wassen poetsen alles whaaa
7u20 make-upperen
7u40 naar beneden; blije hont uitlaten
8u hont eten geven; snel eten pakken voor lunch en vertrekken naar het werk
8u10 cif staat op
17u30 thuis; post oprapen en weggooien; opruimen
18u koken
18u30 nommen en bankhangen
22u spier-/krachtoefeningen doen
22u15 nagels doen
22u30 in bed
23u slapen
Die 6 keer snoozen is overigens niet zo heel erg als je zelf om 6 uur je bed uit moet.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
----
Maar als ik pas om 7 uur mijn bed uit hoef, ben ik al 6 keer wakker geworden door die kolere telefoon van SQ.
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die 6 keer snoozen is overigens niet zo heel erg als je zelf om 6 uur je bed uit moet.
Maar als ik pas om 7 uur mijn bed uit hoef, ben ik al 6 keer wakker geworden door die kolere telefoon van SQ.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
hoi mopperkees!quote:Op woensdag 3 april 2013 13:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die 6 keer snoozen is overigens niet zo heel erg als je zelf om 6 uur je bed uit moet.
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cif slaapt echt super vast. Die hoort me niet eens opstaan
Staat ie om 8u10 op om 8u25 de deur uit te gaan
Aids, de videouitgang van mijn laptop is stuk en ik probeer daar een ticket voor in te leggen, maar wat ik ook probeer, ik krijg alleen maar de melding dat ik het als "incident" moet inleggen, maar er staat werkelijk nèrgens WAAR ik een incident kan inleggen.
Helpdesks
disclaimer![]()
Ohai introquote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Staat ie om 8u10 op om 8u25 de deur uit te gaan
Ohai SFquote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Staat ie om 8u10 op om 8u25 de deur uit te gaan![]()
![]()
Pahahah![]()
![]()
loller ik heb de it afdeling van de rabobank nodig............ niemand weet waar ik naartoe doorverbonden moet wordenThis is gonna be fun
Ermahgerd ik ga voor de deur liggenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
zaterdag gaat het Philips Museum open. Partyyyyy
Ermahgerd skjoe! Heb je zondag om 16u iets te doenTot 17u
ga samen met mij, mag je gratis ermahgerd.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik ga voor de deur liggendisclaimer![]()
ERMAHGERD is dan mijn vrijgezellen?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd skjoe! Heb je zondag om 16u iets te doenTot 17u
![]()
Nee, uitbrakken desnoods
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD is dan mijn vrijgezellen?![]()
Nee, uitbrakken desnoodsNee; maar dan heb ik bootcamp en om 16u hebben we scrimmage en we mogen een paar vrienden/familie uitnodigen om te komen kijken
Hoeft niet (want het gaat er extreem klungelig uitzien); maar just asking
Wat een spannende levens allemaal!
Dat van mij is net zo spannend![]()
6:10 Wekker gaat. Snooze.
6:15 Wekker gaat. Snooze.
6:20 MC stapt uit bed, gaat plassen, wassen, tandenpoetsen, lenzen in doen en ontbijtspullen klaarzetten.
6:35 Make-uppen, omkleden, haar doen
7:00 ontbijt nuttigen, lunch maken, kadders voeren
7:20 Op fiets naar station
----
17:20 Terugwandelen naar station om naar huis te gaan
18:30 Thuis. Indien B op tijd thuis is, eten we om 18.45. Indien B niet op tijd thuis is, moet ik nog beginnen met koken.
Ergens 18:45 - 19.30 Eten en ondertussen een serie kijken
Na het eten: douchen/nagels doen/tv kijken/werken/whatever is necessary
20:45 Katten voederen
20.50 Verder met douchen/nagels doen/tv kijken/werken/whatever is necessary
22:00 Kleding klaarleggen voor de volgende dag, eten voor lunch/avondeten uit vriezer halen, badkamer ritueel
22:30 Slapen![]()
Pehehehe... "badkamer ritueel" Uhu *nudge nudge wink wink*quote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat een spannende levens allemaal!
Dat van mij is net zo spannend![]()
6:10 Wekker gaat. Snooze.
6:15 Wekker gaat. Snooze.
6:20 MC stapt uit bed, gaat plassen, wassen, tandenpoetsen, lenzen in doen en ontbijtspullen klaarzetten.
6:35 Make-uppen, omkleden, haar doen
7:00 ontbijt nuttigen, lunch maken, kadders voeren
7:20 Op fiets naar station
----
17:20 Terugwandelen naar station om naar huis te gaan
18:30 Thuis. Indien B op tijd thuis is, eten we om 18.45. Indien B niet op tijd thuis is, moet ik nog beginnen met koken.
Ergens 18:45 - 19.30 Eten en ondertussen een serie kijken
Na het eten: douchen/nagels doen/tv kijken/werken/whatever is necessary
20:45 Katten voederen
20.50 Verder met douchen/nagels doen/tv kijken/werken/whatever is necessary
22:00 Kleding klaarleggen voor de volgende dag, eten voor lunch/avondeten uit vriezer halen, badkamer ritueel
22:30 SlapenNee?
Uh neequote:Op woensdag 3 april 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe... "badkamer ritueel" Uhu *nudge nudge wink wink*Nee?
Ik was te lam om op te schrijven dat ik mijn lenzen weer uit moet halen, make up eraf, etc![]()
![]()
Half uurtje is ook beetje weinig om dat 'ritueel' in te proppen als al die andere dingen ook nog moeten![]()
![]()
Vluggertje hoeft maar 5 minuten te durenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Half uurtje is ook beetje weinig om dat 'ritueel' in te proppen als al die andere dingen ook nog moeten
En bb ook trouwensquote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee; maar dan heb ik bootcamp en om 16u hebben we scrimmage en we mogen een paar vrienden/familie uitnodigen om te komen kijken
Das waarquote:Op woensdag 3 april 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vluggertje hoeft maar 5 minuten te duren![]()
Ik ben alleen niet zo van de vluggertjes![]()
![]()
Jij bats liever 4u langquote:Op woensdag 3 april 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das waar![]()
Ik ben alleen niet zo van de vluggertjes
ERMAHGERD NEE DAT MAG HEUL NIET WIJ ZIJN GETROUWDEN VROUWEN![]()
*gaat haar mond spoelen*No buy? Meh... Who are we kidding!
Vroeger wel ja, toen het nog mochtquote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij bats liever 4u lang
*gaat haar mond spoelen*![]()
![]()
Ik wilde net zeggen!quote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij bats liever 4u lang
*gaat haar mond spoelen*Aids.![]()
Ik wist niet wat me overkwamquote:![]()
Euuuuhhhhhhhh ik euh... zou niet durven?quote:
20 euro invoerrechten betalen voor speelgoed en een tshirt uit amerika
was dan niet ook de bout?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee; maar dan heb ik bootcamp en om 16u hebben we scrimmage en we mogen een paar vrienden/familie uitnodigen om te komen kijken
disclaimer![]()
Nee das 14 aprilquote:
Zou ook niet logisch zijn want velen van A-team zal bij de bootcamp zijn en 2 gaan de training geven
quote:
Ohai bikini![]()
quote:
Nee niet van mij want dat lijkt me niet bepaald verstandig hier op het werk
Oh, laat jij alles op werk afleveren?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_1396_158R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[4198]&set=key[height],value[4908]&set=key[x],value[334]&set=key[y],value[677]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Mooie bikini!![]()
Vaak wel jaquote:Op woensdag 3 april 2013 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, laat jij alles op werk afleveren?
Mooie bikini!Ik heb ook de reputatie hier...
Haha dat snap ik dan wel jaquote:Op woensdag 3 april 2013 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vaak wel jaIk heb ook de reputatie hier...
![]()
![]()
Godsamme zeg, wat is OUD toch een ranzige slangenkuil. Ik snap werkelijk niet dat mensen daar vrijwillig in stappen.
Jullie maken je zorgen over Bami die in SEX post? Hou je hart maar vast als die een keer bevrucht wordt en dààr mee gaat posten
disclaimer![]()
Wil je ons wat vertellen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme zeg, wat is OUD toch een ranzige slangenkuil. Ik snap werkelijk niet dat mensen daar vrijwillig in stappen.
Jullie maken je zorgen over Bami die in SEX post? Hou je hart maar vast als die een keer bevrucht wordt en dààr mee gaat posten![]()
![]()
B. zit daar echt niet meequote:Op woensdag 3 april 2013 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_1396_158R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[4198]&set=key[height],value[4908]&set=key[x],value[334]&set=key[y],value[677]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
disclaimer![]()
Huh?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie maken je zorgen over Bami die in SEX post? Hou je hart maar vast als die een keer bevrucht wordt en dààr mee gaat posten
Link?![]()
Truequote:
echt, ik blijf me er over verbazen zeg, ongelooflijk. No way dat ik daar ooit een poot binnen zet. Die wijven maken ook letterlijk screenshots van alles wat je zegt om het later tegen je te kunnen gebruiken, er zijn meerdere geheime facebookgroepen (lees: roddelclubs) en alleen al aan het bijhouden van de sociale structuren heb je gewoon een dagtaak
disclaimer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: