quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hoeft je niet per se heterosexueel te profileren, doe ik ook niet
Thanks! Onthoud ik welquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als nou iets niet belangrijk is het dat wel
Lekker doen wat je zelf wilt, en niks aan trekken van labeltjes die anderen op je acties plakken! Doen ze uit pure onzekerheid en willen zich beter voelen door een ander voor lul te zetten
Ik vijl mijn vinger nagels, gebruik ik de winter hand crème. Genoeg stof om grapjes of opmerkingen over te maken.
Het leukste is dat je dan van hun vriendin hoort dat ze het zelf thuis stiekem ook doen
Aangeleerd gedrag komt onnatuurlijk over en werkt je meer tegen dan dat het in je voordeel werkt!
Voor de rest door gaan, je bent lekker goed en actief aan je zelf aan het werken! Je kan trots op je zelf zijn!
que?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef geenvetzak het volgende:
Grootste probleem is nog steeds dat ik nog niet goed kan of durf mezelf als heterosexueel te profileren.
Nee joh, lekker op de chat lullen. ''Wat als ze me niet knap./rijk genoeg vinden''quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zelfs dan zul je naar buiten moeten om af te spreken
raar inderdaad. waarom haar niet aankijken, omdat je er wellicht brak uitzag?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef The_Mole het volgende:
Weet niet of dit het goede topic is hiervoor, maar goed.
Tijd terug meisje leren kennen tijdens werk in alkmaar, gepraat etc en uiteindelijk iets gaan drinken. tijdje niet geweest daar, en twee weken later weer een week halve dagen met haar gewerkt. Toen gevraagd of we nog een keer wat gingen doen, en ja dat was goed. Ze had er nog zin in ook want ze kwam zelf met allemaal suggesties etc.
Dag erna moest ik weer met haar werken, had maar ongeveer een uur geslapen en vraag niet hoe. Hele dag was ik chagrijnig en afwezig als de pest, durfde niet eens iemand aan te kijken (waaronder haar).
en nu loopt ze dus heel afstandig te doen
is dit nou zo erg, of ben ik een raar figuur ofzo?
Gewoon vertellen wat er gebeurd is, wie weet valt de schade nog wel te repareren. Was trouwens wel beter geweest als je haar gewoon verteld had dat je brak was omdat je maar een uur geslapen had, kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef The_Mole het volgende:
Weet niet of dit het goede topic is hiervoor, maar goed.
Tijd terug meisje leren kennen tijdens werk in alkmaar, gepraat etc en uiteindelijk iets gaan drinken. tijdje niet geweest daar, en twee weken later weer een week halve dagen met haar gewerkt. Toen gevraagd of we nog een keer wat gingen doen, en ja dat was goed. Ze had er nog zin in ook want ze kwam zelf met allemaal suggesties etc.
Dag erna moest ik weer met haar werken, had maar ongeveer een uur geslapen en vraag niet hoe. Hele dag was ik chagrijnig en afwezig als de pest, durfde niet eens iemand aan te kijken (waaronder haar).
en nu loopt ze dus heel afstandig te doen
is dit nou zo erg, of ben ik een raar figuur ofzo?
Sporten is baas man, daar word je blij van. Goed bezig dus!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Thanks voor het antwoorden! Ik zit sinds een klein jaar bij een drakenbootvereniging, daarvoor sportte ik bijna niet, en nu doe ik dat 2 of 3 x per week. Op zich is het geen moeilijke sport, maar ik zie de voordelen zeker terug in alledaags leven. Een paar leeftijdsgenoten op de vereniging helpt in ieder geval!
Ik probeer al een tijdje naar mijn eigen vrienden toe wat meer initiatief te tonen om dingen te doen. Het zijn af en toe een stel tamme konijnen, dus wat dat betreft is het niet zo moeilijk. Maar heb wel het idee dat ik er goed aan doe.
Verder probeer ik (voorzichtig) wat dichter bij kennissen te komen. Nu nog veel via skype, tijdens het gamen o.i.d., heb nog moeite om IRL ontmoetingen te bewerkstelligen.
En in de rest van m'n leven gewoon wat aandachtiger en enthousiaster proberen te zijn in gesprekken.
Grootste probleem is nog steeds dat ik nog niet goed kan of durf mezelf als heterosexueel te profileren. Voorbeeld: afgelopen zaterdag tijdens een buffet met de vereniging gingen er constact opmerkingen over de tafel over voorbij lopende dames ("daar zo ik wel mee wakker willen worden" etc.), overigens kwamen alle opmerkingen van gasten die al een vriendin/vrouw hadden. Ik kon er alleen niets over zeggen, eigenlijk puur uit angst dat ik een foute opmerking eruit zou flappen. Ik ben nog altijd veel bezig met het afwegen van wat ik denk, te zeggen. Gevolg is natuurlijk dat ik mezelf distantieer van de groep.
Ik bereid me in ieder geval voor op een lange periode van extreem gênante situaties... Wish me luck
's avonds een vent, 's ochtends uitslapen. In dat motto kan ik me prima vinden. Gewoon nooit dingen afspreken op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
raar inderdaad. waarom haar niet aankijken, omdat je er wellicht brak uitzag?
volgende keer niet zo aanstellen, 's avonds een grote vent, 's morgens ook een grote vent, zeiden ze vroeger altijd. toen er nog echte mannen waren.
mwoa wat ga ik dan vertellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon vertellen wat er gebeurd is, wie weet valt de schade nog wel te repareren. Was trouwens wel beter geweest als je haar gewoon verteld had dat je brak was omdat je maar een uur geslapen had, kan de beste overkomen
Naja, als ze echt helemaal op je afgeknapt is vanwege zo'n klein dingetje wat een ieder kan overkomen, dan was ze het verder ook niet waardquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:12 schreef The_Mole het volgende:
[..]
mwoa wat ga ik dan vertellen
was wel erg dom om de avond ervoor te gaan zuipen, had ook al gezegd dat ik superchagrijnig was en weinig slaap had gehad (dezelfde ochtend al), maar volgens mij was het kwaad al geschied
Is deze uitspraak je fataal geworden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, als ze echt helemaal op je afgeknapt is vanwege zo'n klein dingetje wat een ieder kan overkomen, dan was ze het verder ook niet waard![]()
ik ben al te maximale stalker om dit ook nog eens te smsenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, als ze echt helemaal op je afgeknapt is vanwege zo'n klein dingetje wat een ieder kan overkomen, dan was ze het verder ook niet waard![]()
'Wat ga je op *datum* doen?' Dan kun je daarna wel vragen of hij zin heeft om wat te gaan doen/drinken of wat dan ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Kimberliedje het volgende:
Naast een simpele 'Hoi', hoe begin je nou leuk een gesprek via WhatsApp met in dit geval een jongen?
Welk punt probeer je nou precies te maken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nee joh, lekker op de chat lullen. ''Wat als ze me niet knap./rijk genoeg vinden''
Hey, denk je vaak aan me?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Kimberliedje het volgende:
Naast een simpele 'Hoi', hoe begin je nou leuk een gesprek via WhatsApp met in dit geval een jongen?
en hoe je het brengt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt wel aan het contact wat je al met hem hebt denk ik.
En of je het als ontvanger kunt hebben en niet gelijk huizenhoog op de kast zitquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt wel aan het contact wat je al met hem hebt denk ik.
Ja dat ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En of je het als ontvanger kunt hebben en niet gelijk huizenhoog op de kast zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |