En dat weet je omdat?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Prachtige speler inderdaad, en alle acties doet hij gewoon met een gedachte. Iets wat Ronaldo bijvoorbeeld niet heeft.
[ afbeelding ]
Hoi.quote:
Jij weet.quote:
Maakt niets uit hoor.quote:
Dat was niet bewustquote:Op woensdag 3 april 2013 00:33 schreef mrstylo het volgende:
Geilste actie die ik heb gezien was van Ronaldo (Cristiano deze keer). Hij deed alsof hij een sliding maakte en toen deed de tegenstander dat ook. Toen stond hij gelijk op en was hij langs hem.
Ik kan het niet meer vinden, maar was het wel volgens mij.quote:
Alleen die vliegangstquote:Op woensdag 3 april 2013 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Prachtige speler inderdaad, en alle acties doet hij gewoon met een gedachte. Iets wat Ronaldo bijvoorbeeld niet heeft.
[ afbeelding ]
Volgen Ajacied was het niet bewustquote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden, maar was het wel volgens mij.
Denk je?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat hoeft ook niet
Die kopbal van v persie tegen Roemenië ook niet, aldus onze korfballer.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgen Ajacied was het niet bewust
Jazeker! Alleen ik wilde uitrekenen of ik recht had op aanvullend, moet ik mijn vaders inkomen invullen. Uhm, leuk, maar we hebben geen contact meer en hij draagt financieel ook niet bij. Hoe ga ik dat uitleggen?quote:
Men noemt Cruijff de grootste ooit, maar vBasten heeft gewonnen waar Cruijff nog van droomtquote:Op woensdag 3 april 2013 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
Van Basten 88 is natuurlijk zo beroemd omdat hij ook nog ontzettend belangrijk was. Daarom qua gevoel misschien wel de mooiste goal ooit.
Zonder die emotionele waarde zal hij ook wel in de top 20 komen, zeker weten. Bergkamp tegen Argentinië dan (ook vies vies vies belangrijk).![]()
Bergkamp en Van Basten
Dan is Seedorf beste Nederlander ooit.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Men noemt Cruijff de grootste ooit, maar vBasten heeft gewonnen waar Cruijff nog van droomt
Heb ze nooit zelf live gezien, dus komt niet in mijn top20 ofzo.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
Van Basten 88 is natuurlijk zo beroemd omdat hij ook nog ontzettend belangrijk was. Daarom qua gevoel misschien wel de mooiste goal ooit.
Zonder die emotionele waarde zal hij ook wel in de top 20 komen, zeker weten. Bergkamp tegen Argentinië dan (ook vies vies vies belangrijk).![]()
Bergkamp en Van Basten
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kopbal van v persie tegen Roemenië ook niet, aldus onze korfballer.
Wat heeft hij gewonnen wat anderen niet gewonnen hebben?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is Seedorf beste Nederlander ooit.
Bogarde natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 00:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij hem won dan zou hij kloppen denk ik zoquote:Op woensdag 3 april 2013 00:38 schreef DeParo het volgende:
Quizvraag:
Laat op rekenkundige wijze zien dat Johan Cruijff verantwoordelijk is voor de verloren WK-finale van '74.
Antwoord:
WK '74: 7 + 4 = 11
Uitslag: 2 + 1 = 3
Antwoord = 14
Eitje dus.
Clubniveau zeker.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jazeker! Alleen ik wilde uitrekenen of ik recht had op aanvullend, moet ik mijn vaders inkomen invullen. Uhm, leuk, maar we hebben geen contact meer en hij draagt financieel ook niet bij. Hoe ga ik dat uitleggen?
+ 286=quote:Op woensdag 3 april 2013 00:38 schreef DeParo het volgende:
Quizvraag:
Laat op rekenkundige wijze zien dat Johan Cruijff verantwoordelijk is voor de verloren WK-finale van '74.
Antwoord:
WK '74: 7 + 4 = 11
Uitslag: 2 + 1 = 3
Antwoord = 14
Eitje dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Die jongen heeft een haat als hij het NL elftal ziet, raar.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kreeg zelfs een woedeaanval omdat rest van Vbl het wel mooi vond.
Toch was Cruijff beterquote:Op woensdag 3 april 2013 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Men noemt Cruijff de grootste ooit, maar vBasten heeft gewonnen waar Cruijff nog van droomt
Hoef toch niet uit te leggen dat hij meeste prijzen heeft gewonnen? Kijk gewoon wiki.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft hij gewonnen wat anderen niet gewonnen hebben?
Braziliaanse titel?
De verloren WK-finale, zelfs de cijfers zeggen het, Johan Cruijff van voetbalheld tot schlemiel.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij hem won dan zou hij kloppen denk ik zo
Eerst gewoon stug "0" invullen als inkomen, we zien vanzelf wel wat ervan komt.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen.![]()
Weer even bellen dan maar.
Dat bedoel ik ook niet héquote:Op woensdag 3 april 2013 00:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoef toch niet uit te leggen dat hij meeste prijzen heeft gewonnen? Kijk gewoon wiki.
Dat is Willy man.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben zelf van mening dat Kluivert de beste ooit is van Nederland
Volgensmij moet je zoiets officieel hebben dat je geen contact hebt, even navragen bij het gemeentetehuis ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 00:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerst gewoon stug "0" invullen als inkomen, we zien vanzelf wel wat ervan komt.
Kloptquote:Op woensdag 3 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij moet je zoiets officieel hebben dat je geen contact hebt, even navragen bij het gemeentetehuis ofzo
Kloptquote:Op woensdag 3 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij moet je zoiets officieel hebben dat je geen contact hebt, even navragen bij het gemeentetehuis ofzo
Ik ga er volgende week wel even goed voor zitten.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen dank.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week wel even goed voor zitten.Bedankt voor de tip.
Ik denk dat ze jou bij 'weigerachtige ouders' indelen. Maar zoek het maar even goed uitquote:Op woensdag 3 april 2013 00:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerst gewoon stug "0" invullen als inkomen, we zien vanzelf wel wat ervan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Toevallig tegengekomen? Dan is het best akward lijkt me.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:44 schreef arachide. het volgende:
Ondertussen alweer 3.5 jaar geen contact (op 1 keer bellen, en toevallig tegenkomen na), moet wel genoeg bewijs zijn toch?
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou bij 'weigerachtige ouders' indelen. Maar zoek het maar even goed uitDat is het natuurlijk niet helemaal, hij weigert niet om zijn inkomen bekend te maken. Hij weigert om een deel van mijn leven te willen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ik ga het zeker uitzoeken.
#TeamMiley
Supertoevallig was het niet, hij wist waar ik werkte en na meer dan een jaar geen gehoor stond hij daar met mijn stiefmoeder, stiefzusje, stiefbroertje, twee halfbroertjes die ik wel kende en nog een halfbroertje in de buggy die ik echt nog nooit had gezien. Ik wist van zijn bestaan door een geboortekaartje.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:46 schreef mrstylo het volgende:
JR niet in top 10 van de dagcijfers.
Gaat het, JR?
[..]
Toevallig tegengekomen? Dan is het best akward lijkt me.
Waf doe je daarquote:Op woensdag 3 april 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
Zat gisteren in een café met allemaal vrijgezellen van 30+.
Ik heb nog nooit zo erg gelachen.
Je vader?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk niet helemaal, hij weigert niet om zijn inkomen bekend te maken. Hij weigert om een deel van mijn leven te willen zijnMaar, ik ga het zeker uitzoeken.
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:46 schreef mrstylo het volgende:
JR niet in top 10 van de dagcijfers.
Gaat het, JR?
Er is genoeg te vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk niet helemaal, hij weigert niet om zijn inkomen bekend te maken. Hij weigert om een deel van mijn leven te willen zijnMaar, ik ga het zeker uitzoeken.
Even terugkomend op Abe Lenstra.quote:
Dat is best gaar ja. Zegt je moeder er niets van ofzo? Want dit lijkt me niet echt fijn voor jou.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Supertoevallig was het niet, hij wist waar ik werkte en na meer dan een jaar geen gehoor stond hij daar met mijn stiefmoeder, stiefzusje, stiefbroertje, twee halfbroertjes die ik wel kende en nog een halfbroertje in de buggy die ik echt nog nooit had gezien. Ik wist van zijn bestaan door een geboortekaartje.
Ik stond te werken en het was moeilijk druk"Oh hoi! Laten we deze shit nu fixen. Neeeeeeeeee"
Die reactiequote:Op woensdag 3 april 2013 00:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Even terugkomend op Abe Lenstra.
Eigenlijk heeft Tan wat betreft dat onderwerp niet erg veel te zeggen.
Mijn moeder houdt haar mond ondertussen wel. Die weet hoe ik erover denk.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is best gaar ja. Zegt je moeder er niets van ofzo? Want dit lijkt me niet echt fijn voor jou.
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Shiiiiiiit.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Cultuur & Historie.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er niet ergens een herdenkingstopic ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |