Homoquote:Op woensdag 3 april 2013 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Ook al is het voetbal niet om aan te zien
Dit maakt Italië zo mooi
[ afbeelding ]
Een club uit Den Haag is 10x kampioen geworden, maar nu een amateurclub die gewoon een ster heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De club Torino bedoel ik.
En EVV, nu FC Eindhoven was in 1954 landskampioen.
HVV!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een club uit Den Haag is 10x kampioen geworden, maar nu een amateurclub die gewoon een ster heeft.
lelijk?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Oh mijn god dit shirt blijft gewoon![]()
Mooi jaquote:Op woensdag 3 april 2013 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een club uit Den Haag is 10x kampioen geworden, maar nu een amateurclub die gewoon een ster heeft.
Als salaris geen punt is zegt loyaliteit meteen ook een stuk minderquote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huh nee, speelt al 20 jaar bij zijn club..
Ditquote:Op woensdag 3 april 2013 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als salaris geen punt is zegt loyaliteit meteen ook een stuk minder
Bij een Xavi kan je dat wel zeggen, maar Totti kon naar zoveel grote clubs hoor. Toen hij 16 was kwam Milan al met Gullit aanzetten om te ruilen volgensmijquote:Op woensdag 3 april 2013 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als salaris geen punt is zegt loyaliteit meteen ook een stuk minder
Blijft toch staan wat ik stel in zijn gevalquote:Op woensdag 3 april 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij een Xavi kan je dat wel zeggen, maar Totti kon naar zoveel grote clubs hoor. Toen hij 16 was kwam Milan al met Gullit aanzetten om te ruilen volgensmij
Dit is gewoon lelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Oh mijn god dit shirt blijft gewoon![]()
Utrecht enige club buiten top 3 zonder ooit degradatiequote:Op woensdag 3 april 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
Sparta Rotterdam staat ook gewoon 5e op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie.
Is maar 1x kampioen gewordenquote:Op woensdag 3 april 2013 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft toch staan wat ik stel in zijn geval
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Utrecht enige club buiten top 3 zonder ooit degradatie
Serieus? Dat is best baas.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Utrecht enige club buiten top 3 zonder ooit degradatie
Die club heeft wel wat spelers gehad zie ik, Di Canio, Toni, Totti,quote:Op woensdag 3 april 2013 00:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Totti was inderdaad niet loyaal gebleven aan een club in de Serie C2, maar toch.
Zou best kunnen, weet ik nietquote:Op woensdag 3 april 2013 00:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voorlopers ook niet dacht ik..
Elinkwijk toch wel, DOS nietquote:Op woensdag 3 april 2013 00:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voorlopers ook niet dacht ik..
Italiaanse wielrenners zijn pas echt baas.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen een Italitaan gaat boven Totti, grootste eindbaas ooit daar..
Geen idee, kan het wielrennen niet zo goedquote:Op woensdag 3 april 2013 00:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Italiaanse wielrenners zijn pas echt baas.
Was toch iemand die altijd ging uitstappen wanneer een berg was?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Italiaanse wielrenners zijn pas echt baas.
Toch 1xquote:Op woensdag 3 april 2013 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Over helden gesproken
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Hibbert
Deze man heeft nooit gescoord voor zijn elftal.
Nou..........quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zullen vast betere redenen hebben.
Deze man één keer. In Australie.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Over helden gesproken
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Hibbert
Deze man heeft nooit gescoord voor zijn elftal.
Cippoliniquote:Op woensdag 3 april 2013 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was toch iemand die altijd ging uitstappen wanneer een berg was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |