SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.
Droomvrouwtje
Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen. 11 oktober start met decapeptyl en start van 1e ivf poging
_NIKKI_
Wij willen niet op de normale manier zwanger worden in verband met het eventuele doorgeven van een erfelijke ziekte. Daarom in 2009 de eerste PGD/ICSI behandeling gedaan met als resultaat een dochter. Sinds 1 juni 2012 bezig met de tweede PGD/ICSI behandeling in Brussel in de hoop een broertje of zusje voor onze dochter te mogen verwelkomen.
Rinn
Vanaf 2009 'bezig' Helaas onbegrepen subfertiliteit.
Na flink afvallen mochten we verder in de mmm.
Bezig met IUI traject met lichte ondersteunende menopur/pregnylovitrelle injecties.
1e IUI in oktober 2012. 3x IUI gehad en hierna laparoscopie (kijkoperatie) waarbij alles er goed uit zag en alles vrij bleek te zijn. In februari 2013 weer door met 4e IUI.
Chanty
September 2011 gestopt met de pil. Toen er na een half jaar geen menstruatie op gang kwam en de ovutesten telkens positief waren, naar de dokter gegaan en doorverwezen. In het ziekenhuis werd geconstateerd dat ik PCO-like ben. Gestart met chlomid maar dat had geen effect. Nu begonnen met het spuiten van hormonen. De eerste keer gaf dit overstimulatie, dus we gaan nu zoeken naar de juiste dosering.
babbel1
In december '11 gestopt met de nuvaring, maar helaas werd ik heel onregelmatig ongesteld. De gynaecoloog heeft aangegeven dat ik PCO heb. In september '12 begonnen met Clomid en nu op zoek naar een ei..
sull Zwanger
dobbey
Ivm overgang (32 jaar) de kans gekregen om eenmalig IVF te proberen waar uit 1 eicel is gekomen die niet gedeeld heeft. Voor ons zelf houd dit traject op en 24 januari hebben wij het intake gesprek bij het Geertgen voor eiceldonatie.
Hobbesje
In 2006 spontaan zwanger en in november bevallen van een zoon. In 2007 weer gestopt met de pil waarna geen zwangerschap meer volgde, in 2009 doorgestuurd naar de gyn. Daar werd al snel duidelijk bij de eerst IUI werd dat het niet zo (meer - onze eerste is echt een wonder!) kon lukken omdat er na opwerken zo goed als geen zwemmers meer zijn. Daarna met IVF/ICSI in 2010 zwanger geworden van onze tweede zoon. Van de cryootjes uit deze behandeling in 2012 zwanger geweest, maar met 14 weken klopte er geen hartje meer. In 2013 weer zwanger van het laatste cryootje, maar een miskraam met 6 weken. Nu weer opnieuw aanmelden voor ISCI.
[ Bericht 6% gewijzigd door debuurvrouw op 03-04-2013 11:50:02 ]Be happy with the little things in life
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden hetzelfde gehad. Eerste keer provera kwam de bloeding na 3 dagen (had toen 10 dagen geslikt). Een andere keer moest ik het 30 dagen slikken en kwam de bloeding pas na 9 dagen. Precies op het moment dat ik het ziekenhuis instapte omdat het zo lang duurde en ze wilden kijken hoe dat kwam
Neequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:02 schreef Curlbrah het volgende:
hebben de clomid gebruikers hier nog last van bijwerkingen (gehad) ?
Jij hebt nu iemand die een eicel doneert?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:27 schreef dobbey het volgende:
Goed nieuws frummel!
Over de chlomid kan ik weinig zinnigs zeggen aangezien ik er maar 3 dagen aan heb gezeten.
Hier kom ik langzaam aan weer tot leven... Heb nog wel pijn maar mag geen antibiotica ivm de hormonen. Als het deze week nog niet over is dan kan ik volgende week een kuur krijgen die er precies tussen in valt, maar daar gaan we niet vanuit aangezien Pasen het feest van de vruchtbaarheid is *grinnik*
Nope, we staan wel op de wachtlijst maar ondertussen zijn we bezig met een hormoonbehandeling in dezelfde kliniek. Oestradiol tabletten in combinatie met fostimon heeft tot nu toe een positief resultaat op de follikel groei. We hebben dit de kans gegeven tot mei omdat de gyn daar er vertrouwen in had dat we dit ook konden redden. Waar Hengelo er heilig overtuigd was dat ik in de overgang zat waren ze er bij het geertgen absoluut niet mee eens. Ik ben wel zeer verminderd vruchtbaar, zeg maar euhmm 3 mnd per jaar, door de minimale eicelvoorraad maar het geertgen heeft hele goede slagings kansen met deze hormoonbehandeling. 2/3e van alle stellen die daar komen voor eiceldonatie lopen via deze manier zwanger de deur uit dus we hebben die kans aangegrepen om het toch te proberen wel met de toe zegging dat we direct op de wachtlijst geplaatst werden en dat is dus gebeurd.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt nu iemand die een eicel doneert?
Ik moest vorige week wel ff grinniken toen een vriendin me daar op wees. Bij de uitleg staat dus ook bij dat het paaseieren zoeken is geïntroduceerd door de mannen omdat zij de vruchtbaarheid wilden "vieren" met hun vrouwen in bedquote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef Chanty het volgende:
Vruchtbaarheidsfeest... damn dobbey als dat geen geluk brengt...
Met dat verhaal in je achterhoofd is het wel extra grappig en bijzonder als het luktquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ik moest vorige week wel ff grinniken toen een vriendin me daar op wees. Bij de uitleg staat dus ook bij dat het paaseieren zoeken is geïntroduceerd door de mannen omdat zij de vruchtbaarheid wilden "vieren" met hun vrouwen in bedHet was dan ook de normaalste zaak dat veel kinderen in de wintermaanden werden geboren
Klinkt wel positief! Succes met de behandeling.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef dobbey het volgende:
[..]
Nope, we staan wel op de wachtlijst maar ondertussen zijn we bezig met een hormoonbehandeling in dezelfde kliniek. Oestradiol tabletten in combinatie met fostimon heeft tot nu toe een positief resultaat op de follikel groei. We hebben dit de kans gegeven tot mei omdat de gyn daar er vertrouwen in had dat we dit ook konden redden. Waar Hengelo er heilig overtuigd was dat ik in de overgang zat waren ze er bij het geertgen absoluut niet mee eens. Ik ben wel zeer verminderd vruchtbaar, zeg maar euhmm 3 mnd per jaar, door de minimale eicelvoorraad maar het geertgen heeft hele goede slagings kansen met deze hormoonbehandeling. 2/3e van alle stellen die daar komen voor eiceldonatie lopen via deze manier zwanger de deur uit dus we hebben die kans aangegrepen om het toch te proberen wel met de toe zegging dat we direct op de wachtlijst geplaatst werden en dat is dus gebeurd.
Dank je.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klinkt wel positief! Succes met de behandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |