ok ok ik bedoelde het langs deze lijnen. Ik zie dat je mij verkeerd opvatte.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In NL kennen we ook eerwraak, alleen het heet familiedrama.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Familiedrama_met_dodelijke_afloop
Ah, ik snap je punt. Je snijdt een goed punt aan. Daar wordt nog wel moeilijk over gedaan in aardig wat gezinnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:40 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
ok ok ik bedoelde het langs deze lijnen. Ik zie dat je mij verkeerd opvatte.
Het is ok voor een Marokkaan of Turk of god weet wat met een Nederlandse dame om te gaan maar zodra je als Nederlandse man een Islamitische vrouw aan de haak wilt slaan krijg je een 5 tal mannen om je heen die het moeten 'goedkeuren'. Das het enige wat ik bedoelde, meer niet.
Ik vind het hypocriet.
Vind je dat ok fan? Daar hoor ik je niet over.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, ik snap je punt. Je snijdt een goed punt aan. Daar wordt nog wel moeilijk over gedaan in aardig wat gezinnen.
Ik snap je punt heel goed en zie dat het krom is. Ik denk eerlijk gezegd alleen dat de tijd de problemen zal oplossen. Niet in jouw leven, niet in mijn leven, maar over een aantal decennia zal het er heel anders aan toe gaan. Cultuur is niet iets vaststaand, maar iets dat door de jaren heen verandert. Zeker als je je in een andere omgeving gaat vestigen. Ook bij Marokkanen/Turken is dat het geval.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Vind je dat ok fan? Daar hoor ik je niet over.
Ach dat is ook bullshit. In de Achterhoek kennen ze je hele familie en in de randstad zijn er ook zat vaders die je eerst even op bezoek willen hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:45 schreef Jellereppe het volgende:
Ik snap je punt heel goed en zie dat het krom is. Ik denk eerlijk gezegd alleen dat de tijd de problemen zal oplossen. Niet in jouw leven, niet in mijn leven, maar over een aantal decennia zal het er heel anders aan toe gaan. Cultuur is niet iets vaststaand, maar iets dat door de jaren heen verandert. Zeker als je je in een andere omgeving gaat aanpassen. Ook bij Marokkanen/Turken is dat het geval.
Ik begrijp heel goed dat die ouders dat willen. Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:49 schreef DeviantCanto het volgende:
[..]
Ach dat is ook bullshit. In de Achterhoek kennen ze je hele familie en in de randstad zijn er ook zat vaders die je eerst even op bezoek willen hebben.
Ik heb twee Turkse meisjes gedate en na een keertje op de koffie te zijn geweest mochten we gewoon in alle redelijkheid stappen, een filmpje gaan kijken en lekker bij mij op de bank tv kijken (studentenkamer).
Mijn dochter gaat sowieso nooit daten. Echter puur hypothetisch, zou ik ook graag de betreffende jongen even op de koffie willen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:51 schreef Jellereppe het volgende:
Ik begrijp heel goed dat die ouders dat willen. Leuk om te horen.
Yep, helemaal met je eens. Eerst zien wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef DeviantCanto het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat sowieso nooit daten. Echter puur hypothetisch, zou ik ook graag de betreffende jongen even op de koffie willen.
Dat je op slechte haardagen niet gewoon je hele smoel kan omhullen en de straat opgaan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef Grutsk het volgende:
Ikzelf ben nogal jaloers op Perzische vrouwen.
Mooie huidskleur. Echter een nogal losgeslagen 'seksuele' revolutie in Iran.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef Grutsk het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
Dat je op slechte haardagen niet gewoon je hele smoel kan omhullen en de straat opgaan?
Ja, beetje zonde van de natuurlijke schoonheid. Of bedoel je al die ingrepen, vreemde kapsels en lagen make-up niet?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef DeviantCanto het volgende:
[..]
Mooie huidskleur. Echter een nogal losgeslagen 'seksuele' revolutie in Iran.
Kan soms handig zijn inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Dat je op slechte haardagen niet gewoon je hele smoel kan omhullen en de straat opgaan?
Zowel fysiek als mentaal puberen. Veel te veel make-up maar ook gewoon recalcitrant gedrag.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:03 schreef Grutsk het volgende:
Ja, beetje zonde van de natuurlijke schoonheid. Of bedoel je al die ingrepen, vreemde kapsels en lagen make-up niet?
Ja, snap wat je bedoelt. Jammer maar wel een logische reactie, vind ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:05 schreef DeviantCanto het volgende:
[..]
Zowel fysiek als mentaal puberen. Veel te veel make-up maar ook gewoon recalcitrant gedrag.
Dat is waar. Het is ook een interessant land om heen te reizen. Over een jaar of tien kunnen we er hopelijk op vakantie.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:07 schreef Grutsk het volgende:
Ja, snap wat je bedoelt. Jammer maar wel een logische reactie, vind ik.
Kan nu ook wel hoor. Okee, dit jaar niet in verband met verkiezingen maar ik ben er volgend jaar drie maanden te vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:08 schreef DeviantCanto het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is ook een interessant land om heen te reizen. Over een jaar of tien kunnen we er hopelijk op vakantie.
Ik ben er een jaar geleden voor het laatst geweest. We mogen nu helemaal geen zaken meer doen dus voorlopig staat Iran even on-hold. Zodra de sancties weer wat opgerekt worden ga ik graag weer terug.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:11 schreef Grutsk het volgende:
Kan nu ook wel hoor. Okee, dit jaar niet in verband met verkiezingen maar ik ben er volgend jaar drie maanden te vinden.
Kan je proberen het Perzische schoonheidsideaal eens te omschrijven dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef Grutsk het volgende:
Haha nee, mijn familie zou ik er ook niet mee naar toe nemen. Die staan overigens ook niet te springen.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:14 schreef DeviantCanto het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar geleden voor het laatst geweest. We mogen nu helemaal geen zaken meer doen dus voorlopig staat Iran even on-hold. Zodra de sancties weer wat opgerekt worden ga ik graag weer terug.
Of ik met mijn familie naar Iran zou gaan... ik weet het zo net nog niet. Politiek nog net iets te instabiel.
Prachtige vrouwen hoor.
[ http://img228.imageshack.us/img228/842/539pn.jpg (copy/paste deze link) ]
Huh, waarom?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:11 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Kan nu ook wel hoor. Okee, dit jaar niet in verband met verkiezingen maar ik ben er volgend jaar drie maanden te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |