1 | [img=640]http://s9.postimg.org/fcjkpzlhb/NBATopic.png[/img] |
Doe maar niet, gaat iig heel veel ophef krijgen en ws ook probelemenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef emokid het volgende:
Wowowow, Mark Cuban wil mogelijk Brittney Griner draften in de 2nd round.Laat het alsjeblieft gebeuren.
Wat een onzin man. Alsof jij daar iets van gaat merken.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe maar niet, gaat iig heel veel ophef krijgen en ws ook probelemen
Dat gaat sowieso niet lukkenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:31 schreef emokid het volgende:
[..]
Als ze gewoon goed genoeg is dan verdient ze die kans.
Dat weet niemand, en jij zeker niet. Maar het is duidelijk dat jij nogal een "conservatieve" kijk hebt op dit spelletje.quote:
Anders noem je even wat voorbeelden waar vrouwen het wel konden bijbenen met een topsport? Kom niet met korfbal aanzettenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat weet niemand, en jij zeker niet. Maar het is duidelijk dat jij nogal een "conservatieve" kijk hebt op dit spelletje.
Iets voor jou om te lezen: http://www.sosuave.com/quick2/tip566.htmquote:Op woensdag 3 april 2013 11:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders noem je even wat voorbeelden waar vrouwen het wel konden bijbenen met een topsport? Kom niet met korfbal aanzetten
Lees oa dit stukje maar:
http://sport.infonu.nl/di(...)an-vrouw-en-man.html
Ze zal ongetwijfeld veel talent hebben, maar in topsport gaat het moeilijk worden.
?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Iets voor jou om te lezen: http://www.sosuave.com/quick2/tip566.htm
Maar je zegt niet dat je Brittney niet goed vindt, je insinueert dat je vrouwen niet goed genoeg vindt en ze bij voorbaat geen kans gunt. Ik begrijp echter dat het als voetballiefhebber moeilijk te bevatten is voor je, vanuit zo'n machowereld, dat een vrouw in de NBA gewoon tot de mogelijkheid behoort.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
Je komt toch niet met een How to Eliminate Your Fear of Black Men aanzetten als ik een NBA speler niet goed ga vinden?
quote:A fourth event dubbed "Battle of the sexes" took place during the 1998 Australian Open[19] between the 203rd ranked male player Karsten Braasch and the Williams sisters. The match took place on court number 12 in Melbourne Park.[20] First Braasch took on Venus Williams and beat her 6–2. He also played Serena Williams and won 6–1 after the Williams sisters, who were 17 and 16 at the time, said they could beat any man ranked 200 or worse. Braasch was 15 years older than Serena and Venus, and had drunk 2 beers and played one round of golf that morning.[21] Braasch said afterwards, "500 and above, no chance" as he claimed he had played like someone ranked 600 in order to keep the game "fun
Klopt, dat is algemeen zo. Niks aan te doen, ze zal best goed zijn maar het gaat haar niet lukken om het te bijbenen. Heeft niks mee te maken dat ik een voetballiefhebber, volgensmij ziet iedereen dat wel. Ik denk dat NFLliefhebbers het ook wel me eens zijn, hetzelfde voor NHL. Dus je voorkeur heeft er niks mee te maken, het is gewoon niet anders.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Maar je zegt niet dat je Brittney niet goed vindt, je insinueert dat je vrouwen niet goed genoeg vindt en ze bij voorbaat geen kans gunt. Ik begrijp echter dat het als voetballiefhebber moeilijk te bevatten is voor je, vanuit zo'n machowereld, dat een vrouw in de NBA gewoon tot de mogelijkheid behoort.
Met grotere handen als LeBron en en een breder bereik als die van Bynum, moet het wel Brittney Griner zijn. Zo niet, dan is dat jammer, maar verre van een ramp natuurlijk.
Eh, nee. Ik kaartte alleen de machocultuur van voetbal aan, die daarmee de tolerantie voor vrouwen in topsport beperkt (en dat is slechts maar mijn mening erover). Daarmee hoef je niet direct de overige Amerikaanse topsporten met de NBA te vergelijken. En ik had het niet eens over vrouwelijke topsporters in het algemeen. Ik heb het over Brittney Griner.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, dat is algemeen zo. Niks aan te doen, ze zal best goed zijn maar het gaat haar niet lukken om het te bijbenen. Heeft niks mee te maken dat ik een voetballiefhebber, volgensmij ziet iedereen dat wel. Ik denk dat NFLliefhebbers het ook wel me eens zijn, hetzelfde voor NHL. Dus je voorkeur heeft er niks mee te maken, het is gewoon niet anders.
Machocultuur? Weet je wel waar je over praat? Vrouwen kunnen in het topsport van voetbal zeker niet meedoen, heeft niks met macho te maken. Jij gaat daarvan uit, maar als je de feiten eens bekijkt wat je blijkbaar niet doet. Ten eerste spelen vrouwen in het vrouwenvoetbal met een veel lichtere bal, denk maar eens goed na waarom dat zo zou zijn, vrouwenvoetbal is ook nog eens tempo's lager. Daarmee doel ik niet op hoe het in Nederland is maar ik basseer het even op het hoogste niveau (USA, Duitsland, Japan, Brazil) die wedstrijden kan je vergelijken met respectievelijke zaterdagvoetbalclubs. Hoewel je soms afvraagt of het wel vrouwen zijn qua uiterlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef emokid het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik kaartte alleen de machocultuur van voetbal aan, die daarmee de tolerantie voor vrouwen in topsport beperkt (en dat is slechts maar mijn mening erover). Daarmee hoef je niet direct de overige Amerikaanse topsporten met de NBA te vergelijken. En ik had het niet eens over vrouwelijke topsporters in het algemeen. Ik heb het over Brittney Griner.
Bovendien zitten zelfs de NFL, NBA en NHL mijlenver uit elkaar wat betreft tolerantie en cultuur. Je weet denk ik maar voor de helft waar je het over hebt elke keer wanneer je post..
Heeft niks met macho cultuur te maken. Vrouwen kunnen intensieve sporten fysiek gewoon niet bijbenen. Al is ze zo lang als Ming en zo breed als Howard, ze zal nooit het atletische vermogen hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef emokid het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik kaartte alleen de machocultuur van voetbal aan, die daarmee de tolerantie voor vrouwen in topsport beperkt (en dat is slechts maar mijn mening erover). Daarmee hoef je niet direct de overige Amerikaanse topsporten met de NBA te vergelijken. En ik had het niet eens over vrouwelijke topsporters in het algemeen. Ik heb het over Brittney Griner.
Bovendien zitten zelfs de NFL, NBA en NHL mijlenver uit elkaar wat betreft tolerantie en cultuur. Je weet denk ik maar voor de helft waar je het over hebt elke keer wanneer je post..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |