abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124806541

Eastern Conference

Atlantic Division
Boston Celtics
Championships: 17 : 1957, 1959 - 1966, 1968 - 1969, 1974, 1976, 1981, 1984, 1986, 2008
Brooklyn Nets
New York Knicks
Championships: 2 : 1970, 1973
Philadelphia 76ers
Championships: 3 : 1955, 1967, 1983
Toronto Raptors

Central Division
Chicago Bulls
Championships: 6 : 1991 - 1993, 1996 - 1998
Cleveland Cavaliers
Detroit Pistons
Championships: 3 : 1989 - 1990, 2004
Indiana Pacers
Milwaukee Bucks
Championships: 1 : 1971

Southeast Division
Atlanta Hawks
Championships: 1 : 1958
Charlotte Bobcats
Miami Heat
Championships: 2 : 2006, 2012
Orlando Magic
Washington Wizards
Championships: 1 : 1978

Western Conference

Northwest Division
Denver Nuggets
Minnesota Timberwolves
Oklahoma City Thunder
Championships: 1 : 1979
Portland Trail Blazers
Championships: 1 : 1977
Utah Jazz

Pacific Division
Golden State Warriors
Championships: 2 : 1956, 1975
Los Angeles Clippers
Los Angeles Lakers
Championships: 17 : 1949 - 1950, 1952 - 1954, 1959, 1972, 1980, 1982, 1985, 1987 - 1988, 2000 - 2002, 2009 - 2010
Phoenix Suns
Sacramento Kings
Championships: 1 : 1951

Southwest Division
Dallas Mavericks
Championships: 1 : 2011
Houston Rockets
Championships: 2 : 1994 - 1995
Memphis Grizzlies
New Orleans Hornets
San Antonio Spurs
Championships: 4 : 1999, 2003, 2005, 2007

Agenda

Jan. 10 -- All Contracts are guaranteed for remainder of the season

Feb. 15-17 -- 2013 NBA All-Star (Houston)
Feb. 21 -- 2013 NBA Trade Deadline (3 p.m. ET)

April 10-13 -- Portsmouth Invitational Tournament (Portsmouth, VA)
April 20 -- 2013 NBA Playoffs begin

June 6 -- The Finals begin (possible move-up to June 4)
June 20 -- Last possible date for 2013 NBA Finals (possible move-up to June 18)
June 27 -- 2013 NBA Draft

Statistieken en box-scores?
http://www.basketball-reference.com

Wil je weten welke speler overbetaald is?

http://www.hoopshype.com/salaries.htm
http://www.hoopsworld.com/nba-salaries

Live box scores?
http://scores.espn.go.com/nba/scoreboard

Leuke websites over de NBA

http://espn.go.com/nba/
http://www.realgm.com
http://sports.yahoo.com/nba/

Leuke Youtube filmpjes
http://www.youtube.com

Wil je ook online NBA kijken?
Betaald, alle games live en helemaal terug te kijken.
www.nba.tv

Gratis, maar meestal mindere/slechte kwaliteit
www.justin.tv
www.rojadirecta.me
www.veetle.com
www.atdhenet.tv

Game on!
Only the strong survive
pi_124806905
Dat plaatje in OP moet nooit veranderen. Hulde voor wie het gemaakt heeft. :P
pi_124813056
Iemand zal toch het logo van de Nets en Pelicans moeten gaan vervangen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_124820944
Kan je die rode lijntjes weg halen?
Doe ff dit:
1[img=640]http://s9.postimg.org/fcjkpzlhb/NBATopic.png[/img]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_124824163
Lekker!
Kobe triple-double, Howard Gasol en Clarke double-double
Lakers Win!
Every living creature on earth dies alone
pi_124824853
Kobe is wel aan het dunken de laatste tijd zeg. Had dat niet echt meer verwacht.
pi_124826276
Carmelo
pi_124827242
Wowowow, Mark Cuban wil mogelijk Brittney Griner draften in de 2nd round. _O_ Laat het alsjeblieft gebeuren.
pi_124827916
quote:
11s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef emokid het volgende:
Wowowow, Mark Cuban wil mogelijk Brittney Griner draften in de 2nd round. _O_ Laat het alsjeblieft gebeuren.
Doe maar niet, gaat iig heel veel ophef krijgen en ws ook probelemen
pi_124827987
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Doe maar niet, gaat iig heel veel ophef krijgen en ws ook probelemen
Wat een onzin man. Alsof jij daar iets van gaat merken. :') De Miami Heat spelen tevens niet zoveel tegen Dallas in het seizoen.

Als ze gewoon goed genoeg is dan verdient ze die kans.
pi_124828004
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:31 schreef emokid het volgende:

[..]

Als ze gewoon goed genoeg is dan verdient ze die kans.
Dat gaat sowieso niet lukken
pi_124828370
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat gaat sowieso niet lukken
Dat weet niemand, en jij zeker niet. Maar het is duidelijk dat jij nogal een "conservatieve" kijk hebt op dit spelletje.
pi_124828410
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:42 schreef emokid het volgende:

[..]

Dat weet niemand, en jij zeker niet. Maar het is duidelijk dat jij nogal een "conservatieve" kijk hebt op dit spelletje.
Anders noem je even wat voorbeelden waar vrouwen het wel konden bijbenen met een topsport? Kom niet met korfbal aanzetten :)

Lees oa dit stukje maar:

http://sport.infonu.nl/di(...)an-vrouw-en-man.html

Ze zal ongetwijfeld veel talent hebben, maar in topsport gaat het moeilijk worden.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2013 11:55:56 ]
pi_124828877
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Anders noem je even wat voorbeelden waar vrouwen het wel konden bijbenen met een topsport? Kom niet met korfbal aanzetten :)

Lees oa dit stukje maar:

http://sport.infonu.nl/di(...)an-vrouw-en-man.html

Ze zal ongetwijfeld veel talent hebben, maar in topsport gaat het moeilijk worden.
Iets voor jou om te lezen: http://www.sosuave.com/quick2/tip566.htm

Ik zeg alleen dat als ze goed genoeg blijkt te zijn, ze die kans verdient. Anders kun je het nooit weten. Mark Cuban gaat ook niet zomaar iets roepen als hij geen potentie ziet in haar.
pi_124828921
Maarja dat is ook gewoon geen vrouw natuurlijk..
pi_124828936
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:59 schreef emokid het volgende:

[..]

Iets voor jou om te lezen: http://www.sosuave.com/quick2/tip566.htm

?
pi_124829095
Je komt toch niet met een How to Eliminate Your Fear of Black Men aanzetten als ik een NBA speler niet goed ga vinden?
pi_124829313
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
Je komt toch niet met een How to Eliminate Your Fear of Black Men aanzetten als ik een NBA speler niet goed ga vinden?
Maar je zegt niet dat je Brittney niet goed vindt, je insinueert dat je vrouwen niet goed genoeg vindt en ze bij voorbaat geen kans gunt. Ik begrijp echter dat het als voetballiefhebber moeilijk te bevatten is voor je, vanuit zo'n machowereld, dat een vrouw in de NBA gewoon tot de mogelijkheid behoort.

Met grotere handen als LeBron en en een breder bereik als die van Bynum, moet het wel Brittney Griner zijn. Zo niet, dan is dat jammer, maar verre van een ramp natuurlijk.
pi_124829948
Als ze goed genoeg is zeg ik: waarom niet. Alleen weet ik bijna zeker dat ze niet goed genoeg is. In het tennis had je dat ooit met Serena Williams volgens mij. Die dacht dat ze van een rank 200+ speler wel zou moeten kunnen winnen.

quote:
A fourth event dubbed "Battle of the sexes" took place during the 1998 Australian Open[19] between the 203rd ranked male player Karsten Braasch and the Williams sisters. The match took place on court number 12 in Melbourne Park.[20] First Braasch took on Venus Williams and beat her 6–2. He also played Serena Williams and won 6–1 after the Williams sisters, who were 17 and 16 at the time, said they could beat any man ranked 200 or worse. Braasch was 15 years older than Serena and Venus, and had drunk 2 beers and played one round of golf that morning.[21] Braasch said afterwards, "500 and above, no chance" as he claimed he had played like someone ranked 600 in order to keep the game "fun
pi_124830344
Wordt tijd voor nog zo'n challenge :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_124830846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:14 schreef emokid het volgende:

[..]

Maar je zegt niet dat je Brittney niet goed vindt, je insinueert dat je vrouwen niet goed genoeg vindt en ze bij voorbaat geen kans gunt. Ik begrijp echter dat het als voetballiefhebber moeilijk te bevatten is voor je, vanuit zo'n machowereld, dat een vrouw in de NBA gewoon tot de mogelijkheid behoort.

Met grotere handen als LeBron en en een breder bereik als die van Bynum, moet het wel Brittney Griner zijn. Zo niet, dan is dat jammer, maar verre van een ramp natuurlijk.
Klopt, dat is algemeen zo. Niks aan te doen, ze zal best goed zijn maar het gaat haar niet lukken om het te bijbenen. Heeft niks mee te maken dat ik een voetballiefhebber, volgensmij ziet iedereen dat wel. Ik denk dat NFLliefhebbers het ook wel me eens zijn, hetzelfde voor NHL. Dus je voorkeur heeft er niks mee te maken, het is gewoon niet anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2013 12:58:57 ]
pi_124832996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Klopt, dat is algemeen zo. Niks aan te doen, ze zal best goed zijn maar het gaat haar niet lukken om het te bijbenen. Heeft niks mee te maken dat ik een voetballiefhebber, volgensmij ziet iedereen dat wel. Ik denk dat NFLliefhebbers het ook wel me eens zijn, hetzelfde voor NHL. Dus je voorkeur heeft er niks mee te maken, het is gewoon niet anders.
Eh, nee. Ik kaartte alleen de machocultuur van voetbal aan, die daarmee de tolerantie voor vrouwen in topsport beperkt (en dat is slechts maar mijn mening erover). Daarmee hoef je niet direct de overige Amerikaanse topsporten met de NBA te vergelijken. En ik had het niet eens over vrouwelijke topsporters in het algemeen. Ik heb het over Brittney Griner.

Bovendien zitten zelfs de NFL, NBA en NHL mijlenver uit elkaar wat betreft tolerantie en cultuur. Je weet denk ik maar voor de helft waar je het over hebt elke keer wanneer je post.. :?
pi_124834447
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef emokid het volgende:

[..]

Eh, nee. Ik kaartte alleen de machocultuur van voetbal aan, die daarmee de tolerantie voor vrouwen in topsport beperkt (en dat is slechts maar mijn mening erover). Daarmee hoef je niet direct de overige Amerikaanse topsporten met de NBA te vergelijken. En ik had het niet eens over vrouwelijke topsporters in het algemeen. Ik heb het over Brittney Griner.

Bovendien zitten zelfs de NFL, NBA en NHL mijlenver uit elkaar wat betreft tolerantie en cultuur. Je weet denk ik maar voor de helft waar je het over hebt elke keer wanneer je post.. :?
Machocultuur? Weet je wel waar je over praat? Vrouwen kunnen in het topsport van voetbal zeker niet meedoen, heeft niks met macho te maken. Jij gaat daarvan uit, maar als je de feiten eens bekijkt wat je blijkbaar niet doet. Ten eerste spelen vrouwen in het vrouwenvoetbal met een veel lichtere bal, denk maar eens goed na waarom dat zo zou zijn, vrouwenvoetbal is ook nog eens tempo's lager. Daarmee doel ik niet op hoe het in Nederland is maar ik basseer het even op het hoogste niveau (USA, Duitsland, Japan, Brazil) die wedstrijden kan je vergelijken met respectievelijke zaterdagvoetbalclubs. Hoewel je soms afvraagt of het wel vrouwen zijn qua uiterlijk :') :P Spelen ze best dramatisch als je wil dat ze gelijk worden gesteld als met de mannen. Maar dat is voetbal, niet NBA.

Het is gewoon simpelweg niet mogelijk om als vrouw mee te kunnen doen bij de top van mannen, ik haal daarmee ook andere Amerikaanse sporten erbij omdat dat ook topsporten zijn waar vrouwen gewoon niet in thuis horen bij de mannen. Dat is helaas zo en kan je niks aan doen. Ja, je kan er wel wat aan doen, maar dan moeten de mannen op een lager tempo spelen en fysieke contact moet minimaal zijn. (denk daarbij aan andere sporten) Dat er een aantal tussen zitten die het goed kunnen, prima, maar fysiek kunnen ze het niet aan bij de mannen. Zoals ik al zei is dat bijna bij alle topsporten zo, zie ook bijvoorbeeld het atleliek.

Wereldrecords:
9,58 Usain Bolt
10,49 Florence Griffith-Joyner

Gewoon bijna een minuut, vrouwen die onder Florence kwamen was nummer 2 10,60 en etc. Al een groot verschil.

Hiermee bedoel ik idd vrouwen algemeen, dat haal ik ook aan omdat ik hiermee ook bedoel dat zei het niet zal gaan redden. Maar dat is natuurlijk hoe ik het zie, maar ik vond het best raar dat je me meteen ging aanvallen zonder zelf feiten te hebben, waar ik zelf wel mee kwam.
  woensdag 3 april 2013 @ 14:41:49 #25
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_124834717
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef emokid het volgende:

[..]

Heeft niks met macho cultuur te maken. Vrouwen kunnen intensieve sporten fysiek gewoon niet bijbenen. Al is ze zo lang als Ming en zo breed als Howard, ze zal nooit het atletische vermogen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')