Daarom een beetje honing erdoorheen, dat verzachtquote:Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]tandpasta maakt je huid alleen maar droog en rood.
Dat mag ik hopen, anders ga ik alsnog alles om mn billen smerenquote:Op maandag 15 april 2013 19:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Laat even weten of het helpt over een weekje of zo
Was voor mij een ramp toen ik nog redelijk veel acne had, ging schilveren en de puistjes werden nog roder dan ze al waren. Ze krompen wel, maar de roodheid bleefquote:Op maandag 15 april 2013 19:46 schreef beach7 het volgende:
Voor de mensen bij wie dit niet werkt, iedere huid is immers verschillend, ik heb erg veel baat bij zeezout.
Gewoon wat zeezout oplossen in heet water en overgieten in een flesje. Twee keer per dag met een watje je gezicht reinigen
Hoe weg is ie?quote:Op maandag 15 april 2013 20:25 schreef Plums het volgende:
Zinkzalf getest op een opkomend puistje. Volgende dag BAM weg![]()
Wat voor dingen zoal?quote:Op maandag 15 april 2013 20:11 schreef beach7 het volgende:
wat vreemd, naja ieder huid heeft een andere verzorging nodig natuurlijk.
Ik had zelf al behoorlijk wat middeltjes gebruikt en niets hielp maar dit werkt echt perfect voor mij.
quote:Op maandag 15 april 2013 19:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, anders ga ik alsnog alles om mn billen smeren
Werd ik er maar voor betaaldquote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef Kola het volgende:
hoeveel krijgen jullie betaald om dit te promoten. kwakzalvers
Ik hoopte eigenlijk dat je een grapje maakte..quote:Op maandag 15 april 2013 19:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Serieus. En dan het beste nog een beetje honing erdoorheen
pfoe uhh de clearasil producten, van der hoog, verschillende huismerken (etos, Hema, kruidvat), en ook geëxperimenteerd met masker/peeling/scrub, eigenlijk alles wat je maar kan vinden bij de drogistquote:
Dat is een fabeltje, zei mijn dermatoloog. Je huid wordt dan alleen maar heel erg droog en rood. Daarom moet je daarna ook altijd iets vochtinbrengends gebruiken.quote:Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat je een grapje maakte..
Tandpasta, alcohol en aceton zijn allemaal heel uitdrogend.
Als je je huid uitdroogt, gaat deze juist meer talg produceren en word je huid uiteindelijk alleen maar vetter..
Bij mij niet! Toch even doorzoeken naar Zwitsal. Supermarkten al geprobeerd?quote:Op zondag 21 april 2013 12:26 schreef FourTet het volgende:
Werkt Bepanthen dan ook? Ik ben naar een aantal winkels geweest, maar telkens ontbreekt Zinkzalf van Zwitsal in het assortiment.
Bullshit. Een verband tussen voeding en acne is nooit aangetoond, en de link met sex is bewezen flauwekul.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:39 schreef QBay het volgende:
Wat ook helpt is geen zuivel(producten) meer drinken of eten (zoals kaas, pannenkoeken, etc.) en stoppen met masturbatie/sex. Deze punten hebben bij mij ook erg bijgedragen aan het verminderen van mijn acne.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |