PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
quote:
Wie speelt er sowieso met minder dan 80 pace?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
Kroos en MUller omdraaien, wie speelt er nou met 52 pace aan de zijkant
DAAR WAS IE WEERquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie speelt er sowieso met minder dan 80 pace?
Wie gebruikt er nu nog Futhead?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie speelt er sowieso met minder dan 80 pace?
Ik gebruik nog steeds futwiz, futhead en ultimatedb hoor. Bijvoorbeeld om prijzen op te zoeken of een team te zoeken met spelers die ik graag in een team wil hebben. Wefut is nog lang niet af.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nu nog Futhead?
[ afbeelding ]
IK ZAG HEM IK ZAG HEMquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds futwiz, futhead en ultimatedb hoor. Bijvoorbeeld om prijzen op te zoeken of een team te zoeken met spelers die ik graag in een team wil hebben. Wefut is nog lang niet af.
gewoon sp 150 en gas. Anders moet je niet klagen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik zit nu dus al 2 maanden te wachten tot deze mongool wordt verkocht: [ afbeelding ]
5 in mijn tradepileAllemaal gekocht voor 35-50k
zei je dat 70 jaar geleden ook?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
gewoon sp 150 en gas. Anders moet je niet klagen.
quote:
En toen gingen de servers down...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
gewoon sp 150 en gas. Anders moet je niet klagen.
Je houdt van zelfmoord?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mijn username Kamikazie is?
Ik word gek van mij bronze troll die elke keer in vrije positie staat maar geen kut kan hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
jeeeeeezus wat een konkoteam is ditKuranyi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar meteen return?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik word gek van mij bronze troll die elke keer in vrije positie staat maar geen kut kan haha
ik had ook echt 1 schot op doelquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja is goed. Dan maar 5 min van CL missen
geen idee, ik pasquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mijn username Kamikazie is?
Bedoel je Weston of die CM?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik word gek van mij bronze troll die elke keer in vrije positie staat maar geen kut kan haha
Het leven is één groot dilemmaquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Moeilijke keuze te maken naar welke wedstrijd ik moet gaan kijken, wil Barca zien maar zeker ook Bayern,
Duidelijk 50 centquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:43 schreef Thorb het volgende:
1: Chocola of koekjes?
2: Harry Potter of Lord of the Rings?
3: Hyves of Almere4you?
4: Nederlands of Wiskunde?
5: Voetbal of Rugby?
6: Computer of Tv?
7: MP3 of Diskman?
8: Ajax of Feyenoord? (waag het niet Feyenoord te zeggen =) )
9: Rokken of Jurkjes?
10: Films of Soaps?
11: Bloemen of Planten?
12: Appels of Peren?
13: Cola of Sinas?
14: Zwart of Wit?
15: Nederlad of Amerika?
16: Jetix of Nickelodeon?
17: Politieauto of Brandweerwagen?
18: Permanentmarker of Nagellak?
19: Halloween of Luilak?
20: Boeken of Strips?
21: The Beatles of The Rolling Stones?
22: 50 Cent of Metallica?
24: Folk of Klassiek?
25: Zoet of Zout?
26: Pen of Potlood?
27: Slome PC of Geen Internet?
28: Licht of Donker?
29: Gek doen of Stil zijn?
30: Ochtend of Avond?
31: SpongeBob of Pokemon?
32: Monopoly of de Kolonisten van Catan?
33: MSN of Email?
34: Binnen of Buiten?
35: Internet Explorer of Mozilla Firefox?
36: Piano of Gitaar?
37: Sterretjes of Hartjes?
38: Brood of Warme Maaltijd?
39: Hongaarse of Roemeense dans?
40: Fifa of The Sims?
41: Zomer of Winter?
42: Stoelen of Banken?
43: Macaroni of Spaghetti?
44: Dwergen of Smurfen?
45: Andere Dilemma's?
Lastig lastig
Hij zegt 'bronze troll' dus dat kan iedereen zijn. Ik weet dat hij 3 bronzes in zijn team heeft, Weston, een CM en een LB.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weston natuurlijk, vrij duidelijk op te maken uit zijn post vind ik.
En wie zal daarvan vaak in scoringspositie komen? Ik denk de LBquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zegt 'bronze troll' dus dat kan iedereen zijn. Ik weet dat hij 3 bronzes in zijn team heeft, Weston, een CM en een LB.
Tegen mij was die CM gevaarlijker dan die andere 2. Verder is Weston altijd gevaarlijk door zijn pacequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wie zal daarvan vaak in scoringspositie komen? Ik denk de LB
Pest Maver niet met zoveel lastige vragen johquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:43 schreef Thorb het volgende:
1: Chocola of koekjes?
2: Harry Potter of Lord of the Rings?
3: Hyves of Almere4you?
4: Nederlands of Wiskunde?
5: Voetbal of Rugby?
6: Computer of Tv?
7: MP3 of Diskman?
8: Ajax of Feyenoord?
9 : Rokken of Jurkjes?
10: Films of Soaps?
11: Bloemen of Planten?
12: Appels of Peren?
13: Cola of Sinas?
14: Zwart of Wit?
15: Nederlad of Amerika?
16: Jetix of Nickelodeon?
17: Politieauto of Brandweerwagen?
18: Permanentmarker of Nagellak?
19: Halloween of Luilak?
20: Boeken of Strips?
21: The Beatles of The Rolling Stones?
22: 50 Cent of Metallica?
24: Folk of Klassiek?
25: Zoet of Zout?
26: Pen of Potlood?
27: Slome PC of Geen Internet?
28: Licht of Donker?
29: Gek doen of Stil zijn?
30: Ochtend of Avond?
31: SpongeBob of Pokemon?
32: Monopoly of de Kolonisten van Catan?
33: MSN of Email?
34: Binnen of Buiten?
35: Internet Explorer of Mozilla Firefox?
36: Piano of Gitaar?
37: Sterretjes of Hartjes?
38: Brood of Warme Maaltijd?
39: Hongaarse of Roemeense dans?
40: Fifa of The Sims?
41: Zomer of Winter?
42: Stoelen of Banken?
43: Macaroni of Spaghetti?
44: Dwergen of Smurfen?
45: Andere Dilemma's?
Lastig lastig
na 30 sec alquote:
Over 2/3 jaar is Verratti wel wereldtop. Maar dan is Zlatan wellicht over zijn top.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef BDIL het volgende:
Als dit PSG nog 1 creatieve middenvelder zou hebben van wereldniveau en een goede LB dan kan dit team over 2/3 jaar echt wereldtop worden
Denk het nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over 2/3 jaar is Verratti wel wereldtop
nou niet van mij iigquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef ThadCastle het volgende:
GG Dude. DS2 whitaker bedoel ik.
Nu voetbal kijken
www.juventus.itquote:
I see what you did therequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
wanneer mag ik dit team verkopengodverdomme zeg
![]()
\
[..]
nou niet van mij iig
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die nu wat kan laten zien.
Wist je dat echt niet ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef Fuszy het volgende:
ibra is nog best snel. die gast is sterk, verwoestend schot en compleet gestoord. Oh ook nog lang en heeft een goede techniek.
En ook nog goede passingquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef Fuszy het volgende:
ibra is nog best snel. die gast is sterk, verwoestend schot en compleet gestoord. Oh ook nog lang en heeft een goede techniek.
Dat kunnen we bij jou ook achter het gros van je posts plaatsen.quote:
Ja echte goede spelers worden gescout door echte topclubs hequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef Fuszy het volgende:
Ik wist niet dat hij zo snel was. Hij heeft wel een grote neus, dat wist ik wel.
Hij loopt idd een beetje te lullenquote:
Ja en ik wil weten waar ik moet eten in Parisquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij loopt idd een beetje te lullenBarca en PSG kan op ''Triplete'' terwijl Barca uit de beker is geknikkerd
Mascherano centraal. Nee dus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/642
Doen of niet?
Piqué voor Mascherano en dan doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/642
Doen of niet?
Ik wil weer een 3-4-2-1 team, liefst met spelers die ik nog niet gebruikt heb...kom helaas niet ver.quote:
quote:
Staat op da twitterz jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er in de rust echt HH? Dan hoop ik dat ik dan wat deals tegen kan komen want op die Beister na wat een verbeisterend goede deal was heb ik tot nu toe weinig deals binnen kunnen slepen.
Leuke woordspeling hihiquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er in de rust echt HH? Dan hoop ik dat ik dan wat deals tegen kan komen want op die Beister na wat een verbeisterend goede deal was heb ik tot nu toe weinig deals binnen kunnen slepen.
Ja, leuk team.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/643
beter? iemand tips of voorstellen voor leuke 3-4-2-1 teams?
Ik had laatst een silver/gold team in 3421.. Weet niet of je geïnteresserd bent?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/643
beter? iemand tips of voorstellen voor leuke 3-4-2-1 teams?
Gold heeft toch wel m'n voorkeurquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik had laatst een silver/gold team in 3421.. Weet niet of je geïnteresserd bent?
Als je er een High Defending workrate boyke naast zet misschien wel.quote:
Hoezo? Dat heeft hij zelf ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je er een High Defending workrate boyke naast zet misschien wel.
Haten op Sierdquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:29 schreef DuTank het volgende:
Die commentator over Messi de hele tijd
Een klein wondje op z'n knie en hij is helemaal bezorgd om de knie van Messi
Ik luister naar Frank Snoeks.quote:
Sorry, ik las Ramos, geen idee waaromquote:
Met een pack limiet mag ik hopen? Je moet eerst maar afwachten of de web app niet crasht en of die packs er uberhaupt op tijd zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Ajacied7 het volgende:
De jumbo's komen weer in de rust, vernieuwend
Frank "free kick" Snoeksquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik luister naar Frank Snoeks.
[..]
Sorry, ik las Ramos, geen idee waarom
5 is de limietquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met een pack limiet mag ik hopen? Je moet eerst maar afwachten of de web app niet crasht en of die packs er uberhaupt op tijd zijn
Voor komende week wordt het lastigerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
zo alle 80 Higuain's zijn ook weer verkocht
Klopt, wat is je punt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSG had toch minstens een goal verdiend
Net een gekocht, 1 shiny speler: Alexander Freiquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie gaat hier eigenlijk packs kopen tijdens de rust?
ja heb ook nog niemand gekocht, kijk morgen wel even en anders volgende week weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor komende week wordt het lastiger
Geen Messi?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Of 3-5-2 met Villa-Adrian ?
PSG beter tot aan de goalquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Mensen al gespeeld met SIF Higuain? Baasje he![]()
En Barca![]()
Hoe is de wedstrijd
Lijkt me ook wel ziek ja, maar dan moet ik wel die 91 versie he.quote:
PSG veel beter eerste half uur, Barca goal was echt uit het niets. Daarna controleerden ze het wel en wist PSG het ff niet meer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Mensen al gespeeld met SIF Higuain? Baasje he![]()
En Barca![]()
Hoe is de wedstrijd
Alvesquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSG veel beter eerste half uur, Barca goal was echt uit het niets. Daarna controleerden ze het wel en wist PSG het ff niet meer.
quote:
Ke Thanksquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSG veel beter eerste half uur, Barca goal was echt uit het niets. Daarna controleerden ze het wel en wist PSG het ff niet meer.
Jammer dat ie kutslecht is ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Gerrard uit een packjammer dat ie niks waard is.
LW gewoon Villa en dan Falcao?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Of 3-5-2 met Villa-Adrian ?
Higuain/Benzema dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Falcao vond ik echte verse kak vooral zijn TOTY
Higuain was wel baas.quote:
Gewoon beide, toppertjesquote:
Contracten koop je niet. Die krijg je uit packsquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn er jumbo's? Even contracten kopen dan
Die open ik niet meerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Contracten koop je niet. Die krijg je uit packs
ik heb een error?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
http://aliez.tv/live/juventus_tv/
Is nog nooit stilgevallen tijdens 1e helft
Geblesseerdquote:
Die win ik niet zo vaakquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat doe jij dan steeds als je div 1 wint
Lewandowski is 100 miljoen miljard beter dan Esswein. Tenzij je alleen op LB+Y kan drukken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:47 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/645
Kan ook nog...
Niet eens aan gedacht, dit gaat hem worden met Lewandowski danquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lewandowski is 100 miljoen miljard beter dan Esswein. Tenzij je alleen op LB+Y kan drukken.
Nee ik was werken, laat maar zien.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had je dat team gezien dat ik postte ?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik was werken, laat maar zien.
Ik weet bijna zeker dat zelfs NIF Benzema beter is dan IF Villa op die plek. Verder wel een mooi team, maar bijv. een IF Chiellini is niet super bijzonder. Ik zou er lekker een 352 van maken. IF Pedro is ook slecht btwquote:
Dribbling, agility en shotpowerquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:03 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn voor jullie nou echt belangrijke stats voor een spits? Ik had wat dingen ingevuld en toen kwam uit bij deze spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat om clustersquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:03 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn voor jullie nou echt belangrijke stats voor een spits? Ik had wat dingen ingevuld en toen kwam uit bij deze spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dacht ik dat Kuranyi wel aardig zou zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Spitsen zijn niet echt aan stats te zien of je ze fijn vindt of niet. Moet gewoon lekker lopen als je er mee speelt. Balotelli is qua stats de beste voor mij, maar ik bak er niks van met hem.
Hij moet voor mij beetje groot en sterk zijn, snel zijn, en vooral veel shot power. Dribbling is voor mijn manier van spelen ook wel heel handig
Ik heb je een paar dagen terug nog laten zien hoe je hem kan gebruikenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Spitsen zijn niet echt aan stats te zien of je ze fijn vindt of niet. Moet gewoon lekker lopen als je er mee speelt. Balotelli is qua stats de beste voor mij, maar ik bak er niks van met hem.
Hij moet voor mij beetje groot en sterk zijn, snel zijn, en vooral veel shot power. Dribbling is voor mijn manier van spelen ook wel heel handig
I know right. Op CF issie iets beter, uiteindelijk toch 1 op 1 gelopen bij het toernooiquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo dacht ik dat Kuranyi wel aardig zou zijn
boy was I wrong
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb je een paar dagen terug nog laten zien hoe je hem kan gebruiken
Ik vind sprintsnelheid gewoon een hele belangrijke stat voor een spits. Acceleration maakt mij veel minder uit. Sprintsnelheid in combinatie met kracht en lengte is gewoon heerlijk.quote:
Ik wil wel, maar even geen Fifa meer tot komende vrijdagquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Nou kom maar op, doen we rematch met Benzema en SIF Higuain
Dan ben ik het weekend even wegquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar even geen Fifa meer tot komende vrijdagHeb tijd nodig voor tentamens.
Daarna weer
Nja niet meer zoals vorig jaar, maar af en toe een mooi balletje om de keeper hoort er wel bij ja.quote:
Heb er 2 deze vrijdag, mijn reguliere over het verteringsstelsel en afweer, en de andere met voornamelijk anatomie en neurologie, dat is een herkansing en die moet ik halenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ben ik het weekend even wegDoen we volgende week wel een keer
![]()
Wat voor tentamens heb je nog?
Bruut hahahahhaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef detennismaster het volgende:
Dit is echt een stoomlocomotief, heeft even nodig om op gang te komen.![]()
[ afbeelding ]
Klinkt mij allemaal veel te moeilijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb er 2 deze vrijdag, mijn reguliere over het verteringsstelsel en afweer, en de andere met voornamelijk anatomie en neurologie, dat is een herkansing en die moet ik halenDus die 1e laat ik schieten.
De woensdag erna nog een (kleiner) tropenblok tentamen, om co-schappen te mogen lopen in het buitenland
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Naar welk land wil je (of weet je nog niet?)quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb er 2 deze vrijdag, mijn reguliere over het verteringsstelsel en afweer, en de andere met voornamelijk anatomie en neurologie, dat is een herkansing en die moet ik halenDus die 1e laat ik schieten.
De woensdag erna nog een (kleiner) tropenblok tentamen, om co-schappen te mogen lopen in het buitenland
pomp gewoon wat tampercoins ertegenaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:22 schreef detennismaster het volgende:
Zlatan wil ik ook wel graag in een team maar die is echt veel te duur.
Weet ik nog niet, duurt ook nog 2-3 jaar, en ligt ook nog eens aan lotingquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Naar welk land wil je (of weet je nog niet?)
Vetquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, duurt ook nog 2-3 jaar, en ligt ook nog eens aan loting![]()
Zuid-Afrika lijkt me wel tof.
Hier moest ik een beetje om lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef DuTank het volgende:
Honderden miljoenen in zo'n club steken en dan zo'n skere brancard
Als ze geblesseerd zijn heeft die sjeik er natuurlijk niets meer aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef DuTank het volgende:
Ja bij barca komen ze soms met zon autotjequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef DuTank het volgende:
Wat dacht je van Villa of Xaviquote:
Sorry gemist sukkel nerdquote:
Wat is er loos? Ze staan toch voorquote:
ik gok op over 2.5quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er loos? Ze staan toch voor
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |