tenks, die is echt vet. ik heb m al 50+ keer beluisterdquote:
Ik ga wel mee hoor haha, moet alleen mn broertje ook mee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in je eentje skimboarden #yolo
Of vraag Rock
ziequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga wel mee hoor haha, moet alleen mn broertje ook mee.
Klopt!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent altijd zo heerlijk duidelijk
edit: nvmquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in je eentje skimboarden #yolo
Of vraag Rock
ga gamenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw nu geen zin meer in want word nu al te snel donker enzo
Lekker nummer hoor!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
tenks, die is echt vet. ik heb m al 50+ keer beluisterd
Heb je daar zin in dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga wel mee hoor haha, moet alleen mn broertje ook mee.
HAHA GRAPPIGquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef JRRY het volgende:
Ik lig stuk whahahah
[ afbeelding ]
+ mooie OP
Ja ik vind het goed!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb je daar zin in dan?
Anders gaan we wel even want toch echt niks beters te doen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHA
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
WARNING: Open alleen als je me nog niet zat bent1. Ik snap jouw humor nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHA
2. Ben je echt 16 jaar?
3. Kan je ook over iets anders hebben?
Oké grgr
1. snap ik welquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Ik snap jouw humor niet
2. Ben je echt 16 jaar?
3. Kan je ook over iets anders hebben?
Oké grgr
Heb je dat niet op je 11e of 12equote:
Ik ken het gewoon niet. Wtf moet het voorstellen dan? 'Groetjes'quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo niet en wat valt er dan aan te begrijpen :S
Have fun, niet vallen want dat is auwquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef Rockiejj het volgende:
Met Taexon en mini Rock naar het strand!
Have funquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef Rockiejj het volgende:
ja tochquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het gewoon niet. Wtf moet het voorstellen dan? 'Groetjes'
Het komt nogal debiel over eigenlijkquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef Rockiejj het volgende:
Tl of havoquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo niet en wat valt er dan aan te begrijpen :S
Nee, ik vind echter het gebruik van gr gr van wie dan ook debiel overkomenquote:
Dan moet je je vinger uit je keel halen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat gevoel dat je steeds moet kotsen na het eten
Ja en ik gebruikte het, dus nu ben ik een debiel volgens jou!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vind echter het gebruik van gr gr van wie dan ook debiel overkomen
Dat is dan maar jouw eigen interpretatiequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en ik gebruikte het, dus nu ben ik een debiel volgens jou!
Een chinese debielquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en ik gebruikte het, dus nu ben ik een debiel volgens jou!
Ik stop mn vinger niet in mijn strotquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan moet je je vinger uit je keel halen.
Maar, maarquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dan maar jouw eigen interpretatie
mwah op FOK! ben je toch wel wat meer gewend neem ik aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vind echter het gebruik van gr gr van wie dan ook debiel overkomen
Drink je dan spiritusquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik stop mn vinger niet in mijn strot
Neequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
mwah op FOK! ben je toch wel wat meer gewend neem ik aan
wat is de categorie en waar is je lijstjequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Stuart het volgende:
Ik plaats het in dezelfde categorie als het achterlijke breezer geklets van jaren terug
Slecht taalgebruikquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een kk debiel zoals jij. Kus
Ik weet het niet, heb het pas sinds kort, dan eet ik en pas als ik een klein beetje kots gaat het wegquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Drink je dan spiritushoe doe je dat dan
00h d1T 1S wel 33n BE3tJe fl4Uwquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Stuart het volgende:
Ik plaats het in dezelfde categorie als het achterlijke breezer geklets van jaren terug
Dat is mijn lijstje en de categorie is al besproken (debiel overkomen)quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat is de categorie en waar is je lijstje
Dus wel een lege lijst, met alleen breezer en grgrquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is mijn lijstje en de categorie is al besproken (debiel overkomen)
Op de basisschool mochten we niet met 'kanker' schelden, dus zeiden we dat 'kk' voor 'koeienkots' stond.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een kk debiel zoals jij. Kus
Dat is wel raar, als het echt een probleem is zou je naar de huisarts kunnen gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb het pas sinds kort, dan eet ik en pas als ik een klein beetje kots gaat het weg
Vooralsnog niet neequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus wel een lege lijst, met alleen breezer en grgr
Niet meer debiele internettaal?
Ja ik kijk het nog wel even aan en als het zich blijft voordoen ga ik wel inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is wel raar, als het echt een probleem is zou je naar de huisarts kunnen gaan.
Hoe lang heb je het nu al dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik kijk het nog wel even aan en als het zich blijft voordoen ga ik wel inderdaad
een weekje denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het nu al dan?
Nee ik haat chinezen, ze hebben alle snackbars in mijn wijk verziektquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent een niet Nederlandse racist in Nederland. Jij bent af en toe zo raar.
Ga dan naar een snackbar in een andere wijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik haat chinezen, ze hebben alle snackbars in mijn wijk verziekt
Ik heb geen tranen. helaas chinese pindakaasquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw tranen zijn te kut voor de Chinezen, klopt.
Jammer ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
het is niet zo dat ik hem elke minuut van de dag zie/spreek
Ik ken geen 1 snackbar zonder chinezen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ga dan naar een snackbar in een andere wijk.
En iemand moet het doen, snackbars runnen
Bestaat niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb geen tranen. helaas chinese pindakaas
Ik begrijp niet hoe je kan zeggen dat je Chinezen haat, vooral omdat je het nu over alle mensen met een Chinese achtergrond, en echt niet iedereen in jouw snackbars zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ik haat chinezen, ze hebben alle snackbars in mijn wijk verziekt
Ben ook niet serieus, zie PIquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar hij was niet zo in to jou zegmaar
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ken geen 1 snackbar zonder chinezen.
Ik ken maar 1 snackbar met chinezen tbhquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ken geen 1 snackbar zonder chinezen.
hmja ik kijk wel evenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een reden om een afspraak te maken met de huisarts.
ja heel geilquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
maar de chinezen nemen de wereld over
Wat ben jij achterlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dat hebben ze alquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet ik toch bbyquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry
Zelfs gesprekken met mijn oma is leuker dan met hem, dus je had het moeten weten toch
Who cares, als zij het beter doen dan wij dan verdienen zij dat toch ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
OF you're stoned go homequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar dalijk tranformeren ze ons in een geheime machine en krijg je die rare ogen
ja maar dalijk hebben alle mensen die ogen dat mag niet gebeurenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Who cares, als zij het beter doen dan wij dan verdienen zij dat toch ook.
Kun je wel goed karate thoughquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar dalijk tranformeren ze ons in een geheime machine en krijg je die rare ogen
bbl zei je?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar dalijk hebben alle mensen die ogen dat mag niet gebeuren
Ruimquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die waanbeelden heeft over bijna een miljard mensen
Het is mij om het even. Zonder landen als China, Zuid-Korea en Japan ziet ons leven er heel anders uit. En dat zie ik niet als iets positiefsquote:
jij zegt ze hebben rare ogenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik vind het niet racisme, ik zeg alleen de chinezen de wereld overnemen wat ook zo is
Population: 1,344,130,000 (2011)quote:
Mening?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij zegt ze hebben rare ogen
Wat versta jij onder de wereld overnemen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik vind het niet racisme, ik zeg alleen de chinezen de wereld overnemen wat ook zo is
Noord-Korea mag wel wegquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is mij om het even. Zonder landen als China, Zuid-Korea en Japan ziet ons leven er heel anders uit. En dat zie ik niet als iets positiefs
Economie beheersenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat versta jij onder de wereld overnemen?
mijn mening is ook dat jij een sukkel bent, dat is dan ook geen racisme wat jij dan wel vindtquote:
en dan gaan wij volgens jou ook spleetogen krijgen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik vind het geen racismequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn mening is ook dat jij een sukkel bent, dat is dan ook geen racisme wat jij dan wel vindt
Heb nu geen zin in chocola, sorryquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom vraag je onze meningen dan
Tot zo
in black ops 2 stond chinese economie groeit per maand 1,5%quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar precies baseer je dan op dat China de wereld overneemt![]()
![]()
sla hemquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat dit pijn doet en nu voel ik me niet meer welkom in de sc.
als er alleen chinezen over zijn welquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
en dan gaan wij volgens jou ook spleetogen krijgen?___!
Dan doen ze het gvd toch beter dan wij, dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
in black ops 2 stond chinese economie groeit per maand 1,5%
Het is jammer dat Noord-Korea niet functioneert volgens de idealen waarop het is gebaseerd.quote:
Dan moeten wij maar zorgen dat wij niet uitsterven, hoe simpel is dat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als er alleen chinezen over zijn wel
ik wil ook geldquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan doen ze het gvd toch beter dan wij, dus wat is je punt?
oh geeft niks hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb nu geen zin in chocola, sorry
Een kern oorlog overleef je niet zo snelquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar zorgen dat wij niet uitsterven, hoe simpel is dat.
Stukjes dikgedrukt die me lieten huilen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
in black ops 2 stond chinese economie groeit per maand 1,5%
Nou dan ga je lekker in China wonen man, doei. Of je gaat zelf lekker werken en jezelf inzetten voor de maatschappij ipv zitten niksen en illegaal geld verdienen.quote:
Ik verdien niet illegaal geldquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nou dan ga je lekker in China wonen man, doei. Of je gaat zelf lekker werken en jezelf inzetten voor de maatschappij ipv zitten niksen en illegaal geld verdienen.
Jawel toch, je zei toch dat je verkeersborden overal en nergens vandaanhaalt en die probeert te verkopen?quote:
Heb je een Chinees paspoort?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
85% wel en ik ben daar geboren dus jawel ik ben een Chinees.
U mad bro?
Tevens tr gemacht
Ik heb die borden gewoon gevondenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel toch, je zei toch dat je verkeersborden overal en nergens vandaanhaalt en die probeert te verkopen?
En dan nog, je komt over als een nutteloos iemand binnen de maatschappij, als je niet wil dat China beter is dan NL, zet je zelf dan ook in.
Ik dacht dat je aan aziaat wasquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
85% wel en ik ben daar geboren dus jawel ik ben een Chinees.
U mad bro?
Tevens tr gemacht
tuurlijk OFquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb die borden gewoon gevonden
Gast...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan aziaat was
Alle chinezen zijn wel aziatischquote:
Hoe ben jij ooit van de basisschool afgekomen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oh china ligt in azie(?)
Ik dacht dat azie een land was, waarom weet ik die dingen niet..
Kut dat mag niet van Wildersquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en een Nederlandse
Niet doorvertellen hoor
Ik moest huilen door jouw postquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oh china ligt in azie(?)
Dat geeft toch niets joh. Daarom zit je nog op schoolquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oh china ligt in azie(?)
China lag toch in Zuid-Amerika?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oh china ligt in azie(?)
met lage beoordelingquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe ben jij ooit van de basisschool afgekomen?
Gniffelquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft toch niets joh. Daarom zit je nog op school
insecten zijn viesquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
TR
Aanzetten tot haat jegens insecten
Zoals wiskunde?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nee kijk ze leren mij verkeerde dingen die ik niet hoef te weten
Tsjah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wiskunde is wel nuttig maar rekenen niet
Ja, prima thanks! Hoe is het met jou? Beetje opgeknaptquote:
Wat erg!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik mag geen boerka's meer dragen nu
Ja hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, prima thanks! Hoe is het met jou? Beetje opgeknapt
Je kan het niet eens spellenquote:
Tering wat domquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oh china ligt in azie(?)
Inkoppertje flauw maar kon er een beetje om lachenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij Nederlands ook niet zo te zien
Nope.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij Nederlands ook niet zo te zien
Nee china is een provincie in Rusland. Daarvan is Finland weer de hoofdstadquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
HUH???
Rusland is toch een stad in Finland![]()
????
WOWOWOWOW hh lacht een beetje om mijquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Inkoppertje flauw maar kon er een beetje om lachen
het is te moeilijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien zou je dat eens moeten doen dan.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
HUH???
Rusland is toch een stad in Finland![]()
????
Gewoon zelf een tent opzetten if you know what I meanquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja nu kan ik niet meer kamperen in mijn kleding![]()
Hamerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
He yvonne, de vrouw met de goeie muziek
Ohhhh nu snap ik het.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee china is een provincie in Rusland. Daarvan is Finland weer de hoofdstad
maar je moet in de atlas zoeken en dat kost veel tijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan je er dus beter aan gaan werken.
omdat je dom bent hihiquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohhhh nu snap ik het.
Waarom wist ik zulke dingen nooit.
Omdat je basisschoel hebt afgemaaktquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohhhh nu snap ik het.
Waarom wist ik zulke dingen nooit.
Werk zoeken als je denkt dat Azië een land is ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar je moet in de atlas zoeken en dat kost veel tijd
Daar heb ik er al wel eens 1 van gehad. daar ben ik overheenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Probeer jij ook tagjes los te krijgen?
Ik heb al werk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Werk zoeken als je denkt dat Azië een land is ook.
Is ook onzin als je een TomTom hebtquote:
schoel? Wat is dat??quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je basisschoel hebt afgemaakt
bring it on biatchquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ha-ha Verry Funny. Ik kan ook grapjes over jou maken maar dan vind je het niet leuk
ga je heen om dinge te lerren tochquote:
Breek me de bek niet open over Frankrijk matequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja daarom en dat er veel hoogland is in frankrijk maakt mij niks uit
franrijk licht tog in oceanie of haal ik nu door elkaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja daarom en dat er veel hoogland is in frankrijk maakt mij niks uit
ach schat, ik kan er wat aan doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Over je gewicht, maar vorige keer met gaygay vond je dat niet zo leuk
Sambal erbij?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaje kan de kaart niet goed lezen :$$
Nee, Colombia, dat ligt er naastquote:
Wil je aub normaal doen, ik krijg een soort plaatsvervangende schaamte voor jou.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over Frankrijk mate
Je IQ is zeker net zo hoog als je leeftijd?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zo ver hoeft hij toch niet te rijden? Het voegt niets toe aan zijn leven verderquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat Azië een land is is echt om te huilen, tomtom gaat je daarbij niet helpen
Helaas voor jou beschik ik over een iq van 120 kilo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je IQ is zeker net zo hoog als je leeftijd?
Britten en froggies gaan niet zo goed samenquote:
dat is te pittig voor mijquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sambal erbij?
[..]
Nee, Colombia, dat ligt er naast
I guess so...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je IQ is zeker net zo hoog als je leeftijd?
Oh snapquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach schat, ik kan er wat aan doen.
Hersens erbij kweken gaat helaas niet.
Jammer joh
Ik neem aan dat je probeert grappig te doen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Helaas voor jou beschik ik over een iq van 120 kilo.
Hersens groeien door tot je 18dequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach schat, ik kan er wat aan doen.
Hersens erbij kweken gaat helaas niet.
Jammer joh
O Colombia, de wijk in China de hoofdstad van Azië, ik snap mquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sambal erbij?
[..]
Nee, Colombia, dat ligt er naast
Precies! Die bezigheidstherapie voor kinderen moesten ze maar eens afschaffenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is gewoon bewezen dat je beter niet naar school kan gaan ook.
Waarvan 99% overtollig vet ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Helaas voor jou beschik ik over een iq van 120 kilo.
Vooral door blijven roken danquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hersens groeien door tot je 18de
De jouwe zijn 10 jaar te vroeg gestoptquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hersens groeien door tot je 18de
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo ver hoeft hij toch niet te rijden? Het voegt niets toe aan zijn leven verder
Ik heb een bloedhekel aan de taal en vind het volk (dat ik heb ontmoet) arrogantquote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! Die bezigheidstherapie voor kinderen moesten ze maar eens afschaffen
Ze zijn jaloers op je swagquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Waarom zijn jullie deze avond zo boos?
Zout ik doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral door blijven roken dan
Ja zoiets iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
overbodige hersenscheten/spinsels
Ja ik kan ook geen fransquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan de taal en vind het volk (dat ik heb ontmoet) arrogant
Omdat je racistisch bent en een gebrek aan respect toont aan iedereen hierquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
omdat jij mijn diss negeert en mijn gezag ondermijntquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik doe niet boos hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja man, ligt naast Amerika, de provincie waar China is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O Colombia, de wijk in China de hoofdstad van Azië, ik snap m
Frans volk is heel arrogant en chagrijnig jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan de taal en vind het volk (dat ik heb ontmoet) arrogant
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja man, ligt naast Amerika, de provincie waar China is.
Amerika is toch een land?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja man, ligt naast Amerika, de provincie waar China is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |