Je hoort mij toch niet klagen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo stereotiep zijn ze toch niet? Galadriel machtiger dan wie ook sinds Fëanor, Eowýn, Luthien (en de rest in de Silmarillion), er zijn er zat die veel actiever zijn dan alleen maar huppelend aanwezig zijn als eye-candy.
En The Hobbit was een boek voor z'n zoons, jongensboeken zijn altijd met weinig vrouwen.
En kom op, het was de eerste helft van de 20e eeuw, when men were men and women were skirts zoals de tagline van Mad Men al zegt.
februari 2014 deel 2 BD ripquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef n00b13 het volgende:
Wanneer komt de volgende?
December 2013 deel 2
December 2014 deel 3
wie weet, ooit. Ik zal er niet om malenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:02 schreef Stefan het volgende:
Sowieso verwacht ik dat LOTR nog wel een 3D conversie krijgt om aan te sluiten op Hobbit
Ik op BluRay en ik vind dat de CGI nog verrassend goed er mee door kan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Evertjan het volgende:
pas nog alle DVD's van LOTR achter elkaar gekeken maar je kan wel zien dat die films meer dan 10 jaar geleden zijn opgenomen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
februari 2014 deel 2 BD rip
februari 2015 deel 3 BD rip
December 2016 Extended trilogie
December 2017 Super extended trilogie
December 2018 Trilogie met Bilbo beeldje en neverseenfootage
December 2019 LOTR Fellowship of the ring 3D
Maart 2020 LOTR Two Towers 3d
December 2020 LOTR ROTK 3D
December 2021 LOTR trilogie 3D BD set
December 2022 Hobbit LOTR Extended 3D ultimate set
December 2023 LOTR Fellowship 4D Reboot
December 2024 LOTR TT 4D reboot
December 2025 ROTK 4D reboot
December 2025 LOTR trilogie BD 4D
December 2026 LOTR trilogie extended BD 4D ultimate
December 2027 Hobbit AUJ 4D smellovision reboot
December 2018 Hobbit SMaug 5D
December 2029 Hobbit 3 60000D
Wat zijn de verschillen met de gewone versie?quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
The Hobbit: An unexpected journey extended cut![]()
![]()
Mijn Desolation of Smaug koorts stijgt tot ongekende hoogtes. 11 december![]()
![]()
ALL ABOOOAAAARD!
[ afbeelding ]
Er zijn wat scenes uitgebreid, meer detail. Het verhaal wordt er niet heel erg anders van zoals bij LotR, maar de toegevoegde dingen zijn wel leuk!quote:Op zondag 3 november 2013 16:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat zijn de verschillen met de gewone versie?
Ergens een lijst met alle extra dingen?quote:Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er zijn wat scenes uitgebreid, meer detail. Het verhaal wordt er niet heel erg anders van zoals bij LotR, maar de toegevoegde dingen zijn wel leuk!
http://www.theonering.net(...)edition-scene-guide/ SPOILERS!quote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ergens een lijst met alle extra dingen?
Dan moet je alleen de timeline van ME zo door elkaar gooien, tenslotte is dit bijvoorbeeld de vader van Gimli:quote:Op zondag 3 november 2013 21:00 schreef Syntix het volgende:
Toch wel jammer dat die white orc zo'n vampierenhoofd heeft, verkloot toch wel beetje de sfeer van LOTR/the hobbit. Daarnaast had ik ook wel graag Aragorn weer gezien in the hobbit, omdat hij een eindbaas is.
quote:"Before they started shooting, back in 2008, one of the producers did ask if I would be interested. I said, 'You do know, don't you, that Aragorn isn't in The Hobbit? That there is a 60-year gap between the books?'
Goed van Viggo om dat aanbod niet aan te nemen ondanks de baasheid van hem in LOTR.quote:Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet je alleen de timeline van ME zo door elkaar gooien, tenslotte is dit bijvoorbeeld de vader van Gimli:
[ afbeelding ]
Dat is ook de reden dat Viggo Mortensen een aanbod afsloeg om in The Hobbit mee te doen:
[..]
Klopt, het verhaal zal dan niet meer kloppen. Toch jammer, want hij is wel baas. Overigens weet ik niet meer precies hoe oud Aragorn is in LOTR? Ik dacht dat hij ook wel een paar eeuwen oud kon worden, omdat hij nog dunedain ranger was?quote:Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef Dagonet het volgende:
"Before they started shooting, back in 2008, one of the producers did ask if I would be interested. I said, 'You do know, don't you, that Aragorn isn't in The Hobbit? That there is a 60-year gap between the books?'
Een flashback naar de toekomst? Aragorn was een jaar of 10 tijdens The Hobbit.quote:Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef Evertjan het volgende:
een kleine cameo had wel gekund door middel van een flashback of iets dergelijks
of net zoiets als met Frodo vanaf het heden naar het verledenquote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een flashback naar de toekomst? Aragorn was een jaar of 10 tijdens The Hobbit.
Tijdens het begin van LotR is hij eind 80, hij sterft op 210-jarige leeftijd, na zo'n 120 jaar op de troon.quote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, het verhaal zal dan niet meer kloppen. Toch jammer, want hij is wel baas. Overigens weet ik niet meer precies hoe oud Aragorn is in LOTR? Ik dacht dat hij ook wel een paar eeuwen oud kon worden, omdat hij nog dunedain ranger was?
Maar met welk nut? Wat voegt het toe aan het verhaal anders dan "kijk, nog iemand van de LotR serie die in The Hobbit eigenlijk niet voorkomt".quote:Op zondag 3 november 2013 21:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
of net zoiets als met Frodo vanaf het heden naar het verleden
Peter Jackson verzint er vast wel een verhaallijn omquote:Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef Dagonet het volgende:
Maar met welk nut? Wat voegt het toe aan het verhaal anders dan "kijk, nog iemand van de LotR serie die in The Hobbit eigenlijk niet voorkomt".
Hij verzint er al genoeg bij, dus laat maar.quote:Op zondag 3 november 2013 21:18 schreef Evertjan het volgende:
Peter Jackson verzint er vast wel een verhaallijn om
quote:Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tijdens het begin van LotR is hij eind 80, hij sterft op 210-jarige leeftijd, na zo'n 120 jaar op de troon.
10, zoals ook hierboven vermeld. En hij ontmoet Gandalf pas 15 jaar later. Niet dat dat Jackson zou boeien.quote:Op zondag 3 november 2013 22:08 schreef Discombobulate het volgende:
Had gekund trouwens, Aragorn in the hobbit.
Aragorn was immers opgevoed door Elrond & daardoor kent hij Gandalf ook al heel lang.
Maar dat betekend dat Aragorn ongeveer 20 jaar zou zijn in The Hobbit
http://en.wikipedia.org/wiki/Aragornquote:Op zondag 3 november 2013 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]![]()
Waar vind je het antwoord op die vraag?
Ja leuk wel.quote:Op maandag 4 november 2013 18:49 schreef gotrunks het volgende:
Je kan nu bij pathe reseveren voor The hobbit marathon http://www.pathe.nl/film/19627/hobbit-night
Succes met de naakte dwergenquote:Op maandag 4 november 2013 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja leuk wel.
Alleen kijk ik thuis gewoon nog een keer de extended cut en ga daarna overdag naar Desolation of Smaug
Fokker Autistquote:Op maandag 4 november 2013 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
Nee evertjan
Deze boi gaat als loner naar de premiere
Idem.quote:Op maandag 4 november 2013 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja leuk wel.
Alleen kijk ik thuis gewoon nog een keer de extended cut en ga daarna overdag naar Desolation of Smaug
quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:29 schreef Evertjan het volgende:
Nieuwe trailer voor The Hobbit: the Desolation of Smaug
Goede trailer! Stuk beter dan die je in de bios ziet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:29 schreef Evertjan het volgende:
Nieuwe trailer voor The Hobbit: the Desolation of Smaug
Als ze de tijd opvullen met Evangeline Lily ben ik meer dan tevredenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:10 schreef Kyubey het volgende:
Wat een trailer! Hopelijk vullen ze de tijd niet op met voedselgevechten in Dale.
En als ze Evangeline Lilly opvullen met...quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als ze de tijd opvullen met Evangeline Lily ben ik meer dan tevreden
Eh niet slecht. Maar ook niet goed. Gewoon slaapverwekkendquote:
Ik vind het ook echt slecht, op diverse (Tolkien-gerelateerde) fora zijn ze helemaal enthousiastquote:
Ik heb laatst een bericht gelezen dat uitgaat van ongeveer 160 minuten. Het zal wel ergens tussen de 2,5 en 3 uur komen te liggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef Discombobulate het volgende:
Het is zomaar weer premièredag.![]()
Weet iemand toevallig de tijdsduur van deel II?
Ik hoop dat ie weer net zo lang is als deel I
Pff.. In de bios dichtbij zijn er geen pauzesquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bericht gelezen dat uitgaat van ongeveer 160 minuten. Het zal wel ergens tussen de 2,5 en 3 uur komen te liggen.
Naar Harderwijk gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Pff.. In de bios dichtbij zijn er geen pauzes
Veel eten inslaan dus![]()
Je hebt toch al wel je rijbewijs? Of een vriend die kan rijden en ook geïnteresseerd is in Hobbits.quote:
Sorry, ik heb geen zin in avonturen. Ik rook liever.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je hebt toch al wel je rijbewijs? Of een vriend die kan rijden en ook geïnteresseerd is in Hobbits.
De wereld is daarbuiten! Weg van het computerscherm.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen zin in avonturen. Ik rook liever.
met je paars gepunte genotsknots?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En als ze Evangeline Lilly opvullen met...
Volgens mij was het iets met ''minder FOK!en''quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
De wereld is daarbuiten! Weg van het computerscherm.
(ik ken de rest van Gandalfs speech niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |