Afwachten, afwachten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef andreas612 het volgende:
Ik mis 3 dingen momenteel: de EE van deel 1, de trailer van deel 2 en de nieuwe productievideo van deel 2
Jij leest 300+ pagina's in 3 uur?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef MisterWolf het volgende:
ppf, een EE, liever niet, ik viel bij de normale editie na een uur al in slaapAls je het boek sneller kan lezen dan de verfilming ervan duurt is er iets mis met de film, maar goed, daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
Peter Jackson wordt de nieuwe George Lucas.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Wordt even inhouden straks om niet de bluray te kopen. De EE wordt vast toffer.
Zelfde trucje zullen ze ook over een paar jaar met de boxset wel uithalen. Eerst de bioscoopversies, dan de EE's
En wat ik ook nog verwacht is een kleine update voor LOTR, waarin de scene waarin Bilbo de ring vind wordt bijgewerkt naar de nieuwe beelden.
Dat hoeft niet aangezien het in LotR en in The Hobbit ook twee versies zijn, Bilbo nam het niet zo nauw met de waarheid.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
waarin de scene waarin Bilbo de ring vind wordt bijgewerkt naar de nieuwe beelden.
Fyi, er komen drie films, mijn versie van de hobbit is 212 pagina's, en ja, ik lees makkelijk meer dan 50-60 pagina's per uur.quote:
Duhh, er komen inderdaad 3 films, maar die bevatten wel 30-40% aan informatie die niet in het boek staat. Alle rondzwervingen van Gandalf, de opkomst van de Necromancer en de inmenging van the White Council staan niet in the Hobbit.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:54 schreef MisterWolf het volgende:
[..]
Fyi, er komen drie films, mijn versie van de hobbit is 212 pagina's, en ja, ik lees makkelijk meer dan 50-60 pagina's per uur.
Daar heb ik doorheen geslapenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Duhh, er komen inderdaad 3 films, maar die bevatten wel 30-40% aan informatie die niet in het boek staat. Alle rondzwervingen van Gandalf, de opkomst van de Necromancer en de inmenging van the White Council staan niet in the Hobbit.
Dan heb je dus ook de beste scène van het afgelopen filmjaar gemist (die tussen Gollum en Bilbo). Anyway, beter verlaat je dan dit topic als je het allemaal zo slecht vindt.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:03 schreef MisterWolf het volgende:
[..]
Daar heb ik doorheen geslapenIk kan me nog vaag herinneren dat ze bij de trollen waren en toen werd ik wakker tijdens de aftiteling. Ik vond de film in ieder geval niet boeiend, maar goed, smaken verschillen hoor.
lol, dat maak ik zelf nog wel uit. Nog een paar schoenen met stalen neuzen kopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook de beste scène van het afgelopen filmjaar gemist (die tussen Gollum en Bilbo). Anyway, beter verlaat je dan dit topic als je het allemaal zo slecht vindt.
Jij hebt django niet gezien?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook de beste scène van het afgelopen filmjaar gemist (die tussen Gollum en Bilbo).
Jawel, Django Unchained was goed, maar niet Tarantino's beste, bij lange na niet.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan heb je dus ook de beste scène van het afgelopen filmjaar gemist (die tussen Gollum en Bilbo).
Vind jij, net als bij je beste hobbitscene.. die scene was veels te gemaakt en te geforceerd hollywood grappig... als ik dan ook mijn duit in het zakje mag doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jawel, Django Unchained was goed, maar niet Tarantino's beste, bij lange na niet.
Als we het dan toch over geforceerd grappig hebben; Django's KKK scène was echt volkomen misplaatst.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:14 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Vind jij, net als bij je beste hobbitscene.. die scene was veels te gemaakt en te geforceerd hollywood grappig... als ik dan ook mijn duit in het zakje mag doen.
En ik had het over een scene.. niet de hele film, al wint django alsnog bij mij.
De KKC scene vond ik ook niet zo, de rest van de film echterquote:Op woensdag 3 april 2013 10:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als we het dan toch over geforceerd grappig hebben; Django's KKK scène was echt volkomen misplaatst.
Die kkk scene vond ik van hetzelfde niveau als jouw gollum gesprek.. gewoon kakka dus. Desalniettemin vond ik de rest van de film veel beter.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als we het dan toch over geforceerd grappig hebben; Django's KKK scène was echt volkomen misplaatst.
Overigens, als je de scène tussen Gollum en Bilbo grappig vond heb je toch wel iets gemist; die scène stond namelijk bol van de spanning en suspense.
Zonder meer het hoogtepunt van de film. Goed acteerwerk, uitstekende CGI en ook gewoon inhoudelijk recht gedaan aan een van de beste passages uit het boek.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die kkk scene vond ik van hetzelfde niveau als jouw gollum gesprek.. gewoon kakka dus. Desalniettemin vond ik de rest van de film veel beter.
En 'bol van de spanning en suspense' ?Stop maar met het verdedigen van een matige scene.. hij wordt er toch niet beter van.
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die kkk scene vond ik van hetzelfde niveau als jouw gollum gesprek.. gewoon kakka dus. Desalniettemin vond ik de rest van de film veel beter.
En 'bol van de spanning en suspense' ?Stop maar met het verdedigen van een matige scene.. hij wordt er toch niet beter van.
hahah nice ik denk dat je dan rond 200/400 euro kwijt benquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:06 schreef Giester het volgende:
Ik wacht denk ik met de Blu Ray set tot de serie compleet is.
En dan koop ik het liefste de Extended Special Editon Box.
Of misschien zelf de Ultra Extendend Mega Tolkien Alles in 1 Box!
Alle LoTR en Hobbits + Alles en alles en alles!!!!
Nog langer, kan dat? Viel nu al in slaap.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, een verlengde versie staat gepland voor eind dit jaar,
Ah, is dat die Zelda-verfilming?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:21 schreef Jivis het volgende:
Eerste foto van Evangeline Lilly in The Hobbt:
[ afbeelding ]
Ziet er een beetje matig uit. Lelijk kostuum...
Lijkt er wel op ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah, is dat die Zelda-verfilming?
Wat een kuteinde had die film zeg. Zeker niet de beste van het jaar. Was vermakelijk tot Candie en Schultz doodgingen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |