Vanavond stuur ik wel ietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
VA dushi wanneer ga je je muziek sturen?
Neuhquote:
En mijn grote liefde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Met zo'n instelling kan je alleen hoeren of nymfo's krijgen ja
Wat dacht je van: niemandquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Met zo'n instelling kan je alleen hoeren of nymfo's krijgen ja
Nou en ik ben fan van jequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanavond stuur ik wel ietsErg speciaal is het nu hoor
[..]
Neuh
goed gezienquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:10 schreef Amoeba het volgende:
Is dit het Pizza_Pepperoni-is-maagd topic?
Pizza&amoebaquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:10 schreef Amoeba het volgende:
Niet als je arm bent, dan neuken ze je niet hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar hoeren enzo neuken graag dus dat is zijn enige optie
Ik heb meer tijgerpunten dan jij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:10 schreef Amoeba het volgende:
daar zijn breezersletjes voorquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet als je arm bent, dan neuken ze je niet hoor
Proquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben volledig tweehandig. Misschien zelfs een lichte voorkeur voor links.
Met rechts gaat snellerquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan lijkt het wel of iemand anders het doet, dat vind ik grappig
gaan we weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb meer tijgerpunten dan jij.
M'n ex was preuts. Ik wilde wel eens in het bos, maar blablabla alles lief en zacht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb meer tijgerpunten dan jij.
Praat niet zo over mij :squote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar zijn breezersletjes voor
appeltaart neukenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zoals in American Pie -> hoeren tellen niet.
Godsammequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met links kan je dan langer genieten.
1,5 uur ofzo
Gewoon doen dan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
M'n ex was preuts. Ik wilde wel eens in het bos, maar blablabla alles lief en zacht.
Ook dat neemt af trouwens, als je vaker met links karweit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met links kan je dan langer genieten.
1,5 uur ofzo
ik weet niet manquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook dat neemt af trouwens, als je vaker met links karweit.
sukkelquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn ex wilde mij altijd doen en ik haar niet. Omgekeerde wereld raak me aan.
Vervelend he incompetent zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niks joh
Ik lul ook maar slap
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niks joh
Ik lul ook maar slap
watquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vervelend he incompetent zijn
Hommoquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn ex wilde mij altijd doen en ik haar niet. Omgekeerde wereld raak me aan.
ken tquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Soms ruik je iets wat je wil blijven ruiken, dat is irritant
Soms ruik je wel eens iets andersquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Soms ruik je iets wat je wil blijven ruiken, dat is irritant
jij ruikt graag seks?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
HET RUIKT HIER NAAR SEKS GVD
Nee geintje
Maar moest aan seksgeur denken
sta er nog steeds niet op voor zaterdag dus heb goede hoop dat ik vrij benquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zeg toch verder niks
Niks sorry gvd
Ik ben blij voor je.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sta er nog steeds niet op voor zaterdag dus heb goede hoop dat ik vrij ben
Hoop het, kunnen we lekkah Leiden inquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sta er nog steeds niet op voor zaterdag dus heb goede hoop dat ik vrij ben
ja heb zin inquote:
Eet ik mee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb zin in
Hoe laat ben je morgen btw?
Kan zijn dat ik nog weg ben met bowie of douchen ofzo
Wat is dezenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
De pedovereniging mag blijven bestaan, wat
Ach scheelt weer, als iemand een aanslag op ze wilt plegen gewoon even wachten tot ze allemaal samen zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Als jij dat wil welquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eet ik mee?
Zo ja denk rond 17:00, miss wat later want laatste dag ditdat
En anders breek ik wel in
pedofielen moeten weg vind ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach scheelt weer, als iemand een aanslag op ze wilt plegen gewoon even wachten tot ze allemaal samen zijn
Ja is goed lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als jij dat wil wel
Maar is prima stuur maar whatsapp als je eventueel wat later bent
Ach boeit nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Weet alleen niet wat we eten.
Denk gaustric soda![]()
Ja moet hij maar duidelijker schrijvenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Arme vader, word even onder vuur genomen door jullie 2
ja want als hij wel verboden zou worden zouden alle pedoseksuelen uit de wereld verdwijnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Jullie werden gelijk boos op hemquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja moet hij maar duidelijker schrijven
dat zeg ik niet maar zo lijkt het net of het bestaan van pedofielenpraktijken gedoogd wordtquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja want als hij wel verboden zou worden zouden alle pedofielen uit de wereld verdwijnen
Ja omdat hij anders niet luistertquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jullie werden gelijk boos op hem
Daarom hielp ik hem
beter kun je er nu nog enig toezicht op houden ipv dat alles ondergronds gebeurtquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar zo lijkt het net of het bestaan van pedofielenpraktijken gedoogd wordt
Mensen die niet undergroundquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beter kun je er nu nog enig toezicht op houden ipv dat alles ondergronds gebeurt
Ach so, alsnog help ik hemquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja omdat hij anders niet luistert
jij weet er alles van jij zit in die businiss je hoor ter zelf bijquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beter kun je er nu nog enig toezicht op houden ipv dat alles ondergronds gebeurt
heb ik al besteld bij dat restaurant komt mijn ma er nu mee of het alleen met frisdrank is en ze wel een glaasje wijn en bier erbij lusten, had daar dan eerder mee gekomen, zuchtquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach so, alsnog help ik hem
Leuke discussie ditdat
Ik heb echt geen problemen met mensen die me uitschelden, maar anderen 'beschuldigen' van pedofilie is toch wel het allerlaagste dat je kunt bereiken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij weet er alles van jij zit in die businiss je hoor ter zelf bij
Niet inzien dat ik het niet meenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb echt geen problemen met mensen die me uitschelden, maar mensen 'beschuldigen' van pedofilie is toch wel het allerlaagste dat je kunt bereiken.
Zucht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb ik al besteld bij dat restaurant komt mijn ma er nu mee of het alleen met frisdrank is en ze wel een glaasje wijn en bier erbij lusten, had daar dan eerder mee gekomen, zucht
Ja ik had al gezegd dat frisdrank en bende onbeperkt erbij zit, volgens mij zat jij daar nog bijquote:
Daar zat ik inderdaad bij en ja dat heb je gezegd... dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik had al gezegd dat frisdrank en bende onbeperkt erbij zit, volgens mij zat jij daar nog bij
MPP?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey heb je mpp al eens geluisterd
merriweather post pavallionquote:
nu moet ik weer achter die stomme alcoholarrangement aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad bij en ja dat heb je gezegd... dat weet ik zeker
echt.. ZUCHTquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu moet ik weer achter die stomme alcoholarrangement aan
Handig zo'n privechauffeur
Wat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:45 schreef Amoeba het volgende:
Neen, nog niet aan begonnen. Maatje van me zei dat het allemaal ik-wil-wel-maar-kan-niet muziek was.
Maar toch de moeite waard dus?
ja drink verdomme gewoon ceaulaquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
echt.. ZUCHTkan niet meer zeggen ditdat
Ja of ice thee die naar plas ruiktquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja drink verdomme gewoon ceaula
mijn zusquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja echt gadverdamme![]()
SMELT DIT??!!!!
feest dit feest datquote:
haha ach ze is tofquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
mijn zus_____x100 echt die is soms heel slim
SPOILER: pas op extreme goreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zag die foto net en kreeg zo'n zin in taksivrijdag maar weer
Is het btw goed om zaterdag rond 6 uur half 7 hier dan weer te zijn en zondag hier ook te eten? Anders eet mn vader weer een heel weekend loner en dat is zieligquote:
Ja hoor is primaquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Is het btw goed om zaterdag rond 6 uur half 7 hier dan weer te zijn en zondag hier ook te eten? Anders eet mn vader weer een heel weekend loner en dat is zielig
haha ach het wordt vast leukquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:02 schreef supersof het volgende:
Straks in mn eentje naar een voorstelling toe die een vriendin geproduceerd heeft. Lekker lonely daar zitten
Ja heb een mooie bloem achtig iets gekocht voor dr voor na de voorstelling. Vond ik wel even leukquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach het wordt vast leuk
eet smakelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
jij ook
Even eten
En straks waarschijnlijk even skimboarden
totzo
awh lief van jequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb een mooie bloem achtig iets gekocht voor dr voor na de voorstelling. Vond ik wel even leuk
Ja zij gaf me ook een roos toen ik geslaagd was vorig jaarquote:
hmm ja maar het is nog wel koud, ben blij als het warmer is en ik wat bruin kan wordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jahoor
Het is zonnig en lekker lang licht
Weet nog nietquote:
ja lekker gewerkt. En straks voorstelling van vriendinquote:
haha ik moet dat van te voren weten want keuzes bij de kassa van de mac haat ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet nog nietmeestal neem ik een visburger. Maar heb drie kwartier in mn eentje
hoop dat internet het een beetje doet
oh kan ik wel snel makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik moet dat van te voren weten want keuzes bij de kassa van de mac haat ik
Niks gedaan, alleen ff naar centrum geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lekker gewerkt. En straks voorstelling van vriendin
jij?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik moet dat van te voren weten want keuzes bij de kassa van de mac haat ik
Wat heb je allemaal besteld dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Yeah een beanie bij mijn bestelling gedaan omdat gratis en omdat het kan
mdmaquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo even wat lekkers halen voor vanavond, suggesties?
Die omaquote:
schatj0nquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schatj0nHey manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
gvd die reclamequote:
ik heb geen autismequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gefeliciteerd, iedereen op FOK!, het is nationale autismedag
Wooop woooopquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gelukkig nietquote:
Er van overtuigd zijn dat je dat niet hebtquote:
Ik ben er zelfs op getestquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig niet
[..]
Er van overtuigd zijn dat je dat niet hebt
Ach so, nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nieuwe afvalshakes, chocola caramel en vanille
ja sommige smaken word je zo snel zat zoals kokos die kwam me echt mn neus uit op het laatstquote:
Natuurlijk jongenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stu, ik neem aan dat je vanavond ook aan de pils gaat hier?
leukquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aangezien ik vandaag voor het laatst een les heb gehad doe ik met je meequote:
Wat voor les heb je gehadquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aangezien ik vandaag voor het laatst een les heb gehad doe ik met je mee
Naja les, eindpresentatiesquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor les heb je gehad
Meedoen is altijd leuk
Ja, dat heb je inderdaad verteld ja. Ik dacht dat je een autorijles bedoeldequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja les, eindpresentatiesHad ik al verteld toch? Dat letterlijk iedereen werd afgezeken?
Nee daar ga ik nog lang niet aan beginnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heb je inderdaad verteld ja. Ik dacht dat je een autorijles bedoelde![]()
want?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee daar ga ik nog lang niet aan beginnen
Me 2quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb ook zin om te drinken mja morgen weer vroeg op
Geld, Komende jaren nog Studenten OV en of ik in Zutphen woon of op kamers ga, OV is goed te bereiken.quote:
Nee true, soms heb je zo'n momentje van best trek in drank mja doe het maar niet anders ben ik morgen weer niet te genieten en bendequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Me 2
Maarja doordeweeks drinken doe ik vrijwel niet meer want dan ga ik weer te vaak drinken, niet goed voor je ditdat
Okayquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee daar ga ik nog lang niet aan beginnen
hmja ik zou hem wel halen voor je gaat werkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geld, Komende jaren nog Studenten OV en of ik in Zutphen woon of op kamers ga, OV is goed te bereiken.
Moet er wel geld zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja ik zou hem wel halen voor je gaat werken
Daarom ga ik werkenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja ik zou hem wel halen voor je gaat werken
Klopt dat ook inderdaad, en ik weet van mezelf dat als ik bijvoorbeeld nu drink dat ik over 2 dagen denk van het kan wel weer etc etc etc.. net zoals toen ik vrijwel werkloos thuis zat en bijna elke avond dronkquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee true, soms heb je zo'n momentje van best trek in drank mja doe het maar niet anders ben ik morgen weer niet te genieten en bende
Veel werkgevers stellen het zelfs als een verplichtingquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja natuurlijk maar bij veel werkgevers maak je meer kans met een rijbewijs
ja dat moet je maar niet gaan doen anders krijg je klappenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt dat ook inderdaad, en ik weet van mezelf dat als ik bijvoorbeeld nu drink dat ik over 2 dagen denk van het kan wel weer etc etc etc.. net zoals toen ik vrijwel werkloos thuis zat en bijna elke avond dronk
En ook nog eens een prijzige hobby
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja natuurlijk maar bij veel werkgevers maak je meer kans met een rijbewijs
Dat zal heel erg sterk uitmaken wat je voor werk gaat doen dan. Op een school of kantoor voegt het in feite niets toe. Ik heb het nog nooit ervaren als groot pluspunt bij een sollicitatiequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Veel werkgevers stellen het zelfs als een verplichting
op een kantoor zal het niet veel uitmaken nee maar het zal wel als pluspuntje worden gezien mocht het bedrijf ook bezorgen en bendequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Dat zal heel erg sterk uitmaken wat je voor werk gaat doen dan. Op een school of kantoor voegt het in feite niets toe. Ik heb het nog nooit ervaren als groot pluspunt bij een sollicitatie![]()
Met de banenmarkt hier op het moment stellen ze echt heel veel als eis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Dat zal heel erg sterk uitmaken wat je voor werk gaat doen dan. Op een school of kantoor voegt het in feite niets toe. Ik heb het nog nooit ervaren als groot pluspunt bij een sollicitatie![]()
Het liefst ga ik de audio/video industrie in. Monteren voor TV-programma's ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op een kantoor zal het niet veel uitmaken nee maar het zal wel als pluspuntje worden gezien mocht het bedrijf ook bezorgen en bende
Ja in die sector is het imo wel handig een rijbewijs in je bezit te hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het liefst ga ik de audio/video industrie in. Monteren voor TV-programma's ofzo
aawh jammer manquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:04 schreef Taexon het volgende:
Gvd niet skimmen vandaag![]()
Andere meneertje mag niet van moeder vanwege kou ditdat![]()
En geen zin om alleen te gaan vandaagdan maar lekker FOK! enzo 7
Dan raad ik je de opleiding AV productie bijvoorbeeld aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het liefst ga ik de audio/video industrie in. Monteren voor TV-programma's ofzo
Dit http://www.saxion.nl/kntquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan raad ik je de opleiding AV productie bijvoorbeeld aan![]()
Heb ik ook een jaartje gedaan, maar niet wat ik wou dus gestopt
En een rijbewijs is daar vaak een pre
Hou op schei uit, weet alleen wat over de MBO opleidingen die kant opquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit http://www.saxion.nl/knt
Kan ik me gaan specialiseren richting ''broadcast''.
Ja daar weet ik dan weer niks vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hou op schei uit, weet alleen wat over de MBO opleidingen die kant op
Is je McFish nog niet klaar?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef supersof het volgende:
gvd schiet op. moet over tien minuten al weg. prutsers.
nee en friet ook niet. ik heb niet eens een dienblad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is je McFish nog niet klaar?
Ben je in Arnhem?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:10 schreef supersof het volgende:
gvd schiet op. moet over tien minuten al weg. prutsers.
Ze vragen maar raakquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Met de banenmarkt hier op het moment stellen ze echt heel veel als eis.
Echt soms zie je functies met eisen waarvan je denkt van.. wtf
In de beveiliging is het sowieso vrijwel standaard maar dat spreekt imo voor zich
wat een trage mensenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
nee en friet ook niet. ik heb niet eens een dienblad.
Beter schieten ze opquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
nee en friet ook niet. ik heb niet eens een dienblad.
nee nijmegenquote:
kan het niet tweetalig?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik mijn opleiding in het Engels gaan doen?
lindenbergquote:
Surequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
waarom niet in het Nederlands?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Engels of Nederlands. Doe je het in het Engels, dan kom je in een internationale klas, lijkt me ook tof. Over goed op je CV staan gesprokenquote:
Dan zou ik Engels doen jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Engels of Nederlands. Doe je het in het Engels, dan kom je in een internationale klas, lijkt me ook tof. Over goed op je CV staan gesproken
Seems like a great oppurtunity, meeting people from all over the world and improving my English. Moving abroad always seemed like a logical leap for me, thoughquote:
Naja je moet dan wel goed erover nadenken of je het wel aan kan want dat word wel stukken moeilijker ook al kan je al goed engelsquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Engels of Nederlands. Doe je het in het Engels, dan kom je in een internationale klas, lijkt me ook tof. Over goed op je CV staan gesproken
De vaktaal is sowieso allemaal engels en op mijn examenrapport staat er een 9 voorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja je moet dan wel goed erover nadenken of je het wel aan kan want dat word wel stukken moeilijker ook al kan je al goed engels
Als je kunt kiezen en je Engels is goed dan zou ik niet eens hoeven nadenken en 'gewoon' voor Engels gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Taksi en milka chocoswingquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, richting Albert Heijn. Iemand een suggestie voor wat lekkers?
Echt waar? Waar zou je naartoe willen dan? Permanent of meer tijdelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Seems like a great oppurtunity, meeting people from all over the world and improving my English. Moving abroad always seemed like a logical leap for me, though
Fernandes en milka daimquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, richting Albert Heijn. Iemand een suggestie voor wat lekkers?
Dan zit dat wel goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De vaktaal is sowieso allemaal engels en op mijn examenrapport staat er een 9 voor
nee die ken ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
milka chocoswing voor de eckte
Herkenbare struggle is herkenbaarquote:
okequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet je eens proberen, is lekkah
Ja dat is kutquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Herkenbare struggle is herkenbaar
Zit nu al zo van... oke straks een tijd vrij en wat ga ik de eerste weken doen ditdat
Klopt, maar alsnog zal het wel moeilijker zijn dan je moedertaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De vaktaal is sowieso allemaal engels en op mijn examenrapport staat er een 9 voor
London, New Zealand, Australië, allemaal tof. Tijdelijk/permanent weet ik niet. Maar als ik daar heen zou kunnen verhuizen met een vriendin en daar een gezinnetje kan beginnen ofzo, zou top zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar? Waar zou je naartoe willen dan? Permanent of meer tijdelijk
tof hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
London, New Zealand, Australië, allemaal tof. Tijdelijk/permanent weet ik niet. Maar als ik daar heen zou kunnen verhuizen met een vriendin en daar een gezinnetje kan beginnen ofzo, zou top zijn
Dan is het tenminste een uitdaging en leer je de taal goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, maar alsnog zal het wel moeilijker zijn dan je moedertaal
Maar als je denkt dat je het aan kan zou ik er zeker voor gaan als ik jou was![]()
wil ze dat wel dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
London, New Zealand, Australië, allemaal tof. Tijdelijk/permanent weet ik niet. Maar als ik daar heen zou kunnen verhuizen met sof en daar een gezinnetje kan beginnen ofzo, zou top zijn
Klinkt goed. Die laatste 2 zullen in praktijk wat lastiger blijken tenzij je daar een sponsor voor weet te vindenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
London, New Zealand, Australië, allemaal tof. Tijdelijk/permanent weet ik niet. Maar als ik daar heen zou kunnen verhuizen met een vriendin en daar een gezinnetje kan beginnen ofzo, zou top zijn
haha oke dan is het goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
mwah zo getypt lijkt het droog maar irl zou ik heel enthousiast oke gezegd hebben
waarom vraag je onze meningen danquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga denk ik voor een bus pringles en een blik grolsch kanonTot zo
Wat voor opleiding deed je dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
over de pedovereniging martijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef nodig het volgende:
Mocht iemand graag een nieuwe stelling hebben voor de nieuwe poll, graag!
Daar kan ik de uitkomst nu al van bedenkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
over de pedovereniging martijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |