SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond deze maar eens proberen:quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
diehad je vandaag wel nodig, lekker zonnetje!
Heb jij toevallig ook het probleem dat je niet tegen volle en lege glazen kan. Als ze vol zijn moeten ze leeg en als ze leeg zijn.... tja ik welquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De barman schenkt drank in en ik drink t op.
Die ken ik idd ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook het probleem dat je niet tegen volle en lege glazen kan. Als ze vol zijn moeten ze leeg en als ze leeg zijn.... tja ik wel
Ik had vrijdag nog zo'n feestje. Toen de kroegen dicht gingen naar mijn kameraads huis zwalken, waar je toch denkt te kunnen slapen. Ik moest al in woonkamer slapen want alle bedden bezet. Zit die vol met mensen die tot 8 uur door zaten te lullen. Geen slaap dus.quote:
Dat ken ik wel, maar dan.gewon in de kroeg, das niet ergquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had vrijdag nog zo'n feestje. Toen de kroegen dicht gingen naar mijn kameraads huis zwalken, waar je toch denkt te kunnen slapen. Ik moest al in woonkamer slapen want alle bedden bezet. Zit die vol met mensen die tot 8 uur door zaten te lullen. Geen slaap dus.
Ik moest nog naar huis rijden, dat maakte het klotenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, maar dan.gewon in de kroeg, das niet erg
Maar tis nu doordeweeks
ik miet fietsen, dus dat scheelt. Hopenlijk komt over een uurtje iemand die ik even hoop te zien. Met pech komt ie laterquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik moest nog naar huis rijden, dat maakte het klotenmaar ik ben wat langer gebleven om bij te slapen. Ach je kiest er ook zelf voor
Ik zal duimen voor het bestequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik miet fietsen, dus dat scheelt. Hopenlijk komt over een uurtje iemand die ik even hoop te zien. Met pech komt ie later
quote:
Boeit niet, het is barca maar.quote:
Ja idd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef ReMcOrE het volgende:
tsja, hij pakt gewoon de speler (hoe erg die zichzelf ook tegen de keeper aangooit) en dan kan Stark weinig anders...
maar 2 uitdoelpunten, lijkt einde verhaal
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef ReMcOrE het volgende:
dus het kan toch nog(mompelt iets met 0-1 winnen
)
Zelfs als ze met 0-3 hadden verloren kunnen ze in theorie nog doorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef ReMcOrE het volgende:
dus het kan toch nog(mompelt iets met 0-1 winnen
)
Dat zeg ik ook nergens, dan moet PSG de volgende ronde maar uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik heb dus he-le-maal niks met Barcelona
he doe eens antwoorden op dmquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
Zo, even mooi bezig geweest in het werkhok.
heb ik gedaanquote:
Een beetje een waterig zonnetje ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
niet zo blij allemaal
het zonnetje schijnt lekker
Hier schijnt geen zon hoor. Grijze grauwe luchtquote:Op woensdag 3 april 2013 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
niet zo blij allemaal
het zonnetje schijnt lekker
Henquote:Op woensdag 3 april 2013 09:08 schreef norich het volgende:
[..]
Hier schijnt geen zon hoor. Grijze grauwe lucht
Hen!quote:Op woensdag 3 april 2013 09:08 schreef norich het volgende:
[..]
Hier schijnt geen zon hoor. Grijze grauwe lucht
Hahaha hilarischquote:Op woensdag 3 april 2013 09:24 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net een bakkie koffie. TOT DE RAND GEVULD!
![]()
. Ik lag helemaal dubbel.
.
Ha ha ha. Lijkt wel een grap van Brasil-man...quote:Op woensdag 3 april 2013 09:24 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net een bakkie koffie. TOT DE RAND GEVULD!
![]()
. Ik lag helemaal dubbel.
.
Bohquote:Op woensdag 3 april 2013 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ha ha ha. Lijkt wel een grap van Brasil-man...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een foto van mij.. Zul je moeten missen vrijdag.
.
Trek nou maar gewoon een kabel, luie draak.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:30 schreef Kreator het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1542500
Dit moet je toch echt lezen. Vanaf de reactie van WebcamJan. Briljant topic.
Nee, slechts een klein laagje. Ter compensatie heb ik de rest gevuld met suikerquote:Op woensdag 3 april 2013 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wij hebben hier genoeg!Jullie daar ook?
Ditquote:Op woensdag 3 april 2013 09:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Trek nou maar gewoon een kabel, luie draak.
En het topic vermoordquote:Op woensdag 3 april 2013 09:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net een half uur gezwommen
En nu stuiterend over de werkvoer?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, slechts een klein laagje. Ter compensatie heb ik de rest gevuld met suiker![]()
![]()
![]()
![]()
!!
![]()
![]()
!! !!!:D !:!!:!!:!!11111 EINZ!!!!!
Ik zit heel rustigquote:Op woensdag 3 april 2013 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En nu stuiterend over de werkvoer?![]()
![]()
Een plaatje van champignons om het op te fleuren!quote:
smerige dingenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Een plaatje van champignons om het op te fleuren!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]Hoe kom je daar in godsnaam bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
is toch ook zo'n liedje van?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Een plaatje van champignons om het op te fleuren!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
wat een klotesitequote:
quote:[..]
is toch ook zo'n liedje van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Die zooi is echt geen fuck aan, snap niet waarom dat publiek altijd zit te janken van het lachenquote:
Zijn amerikanen he, die lachen overal twintig keer zoveel om.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die zooi is echt geen fuck aan, snap niet waarom dat publiek altijd zit te janken van het lachen
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
http://www.ishetalhalfvijf.nl/
[..]
is toch ook zo'n liedje van?Ja, en er is ook een voetbalcompetitie naar vernoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
In Europa wordt het volgens mij vooral gewaardeerd door vrouwen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn amerikanen he, die lachen overal twintig keer zoveel om.
Maar ikzelf vind het wel gewon grappigVooral omdat het weer iets nieuws was.
Kan bestquote:Op woensdag 3 april 2013 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
In Europa wordt het volgens mij vooral gewaardeerd door vrouwen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, en er is ook een voetbalcompetitie naar vernoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Hier loopt een chica die er ook helemaal weg van is. Allemaal lovende verhalen vertellen. Dus ik die handel downloaden, ga er helemaal goed voor zitten...quote:
Verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Hier loopt een chica die er ook helemaal weg van is. Allemaal lovende verhalen vertellen. Dus ik die handel downloaden, ga er helemaal goed voor zitten...
...en na 5 minuten:
Heb je al wel blokfluit-skills dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af met die opmerking
Nienke was er ook helemaal wild van. Lag helemaal dubbel en ik *moest* het nog een keer zien. 1x half geglimlacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier loopt een chica die er ook helemaal weg van is. Allemaal lovende verhalen vertellen. Dus ik die handel downloaden, ga er helemaal goed voor zitten...
...en na 5 minuten:
Die reclamequote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Kreator het volgende:
Na 3 miljard reclames van Achmed - the boring terrorist, was ik dat ook wel zat.
Chica = Nienke.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nienke was er ook helemaal wild van. Lag helemaal dubbel en ik *moest* het nog een keer zien. 1x half geglimlacht.
Na 3 miljard reclames van Achmed - the boring terrorist, was ik dat ook wel zat.
Ik kan er niet naar kijken zonder mijn ex te zien lachen om niet-grappige stukjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die reclameToen is de lol er ook wel afgegaan. Maar Achmed vond ik sowieso al niet leuk.
Dat ouwe opaatje en die Peanut. Thats all wat ik leuk vond.
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Chica = Nienke.
Hindert verder niet.
Goed genoegquote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Dus jij kan goed overweg met een fluit?
ja dat is wel zielig.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken zonder mijn ex te zien lachen om niet-grappige stukjes..
Ik speel niet voor mensenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Neem ik vrijdag een fluit mee, ga jij een stukje spelen!
Niet met/voor/bij/onder/op/whatever.. Tukker (of andere fokkers).quote:Op woensdag 3 april 2013 14:54 schreef Kreator het volgende:
In before:
"wel voor dieren?"
"wel met mensen?"
"wel op mijn fluit?"
"ik ben geen mens!"
Maar wel onderweg naar mensen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet met/voor/bij/onder/op/whatever.. Tukker (of andere fokkers).
Lekker?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:31 schreef Cue_ het volgende:
verder heeft ie het gewoon goed voor elkaar. Hij mag allerlei lekkere wijven neuken en krijgt er nog goed voor betaald ook.
Er zullen vast een aantal lekkere tussen zitten. Het zijn er meer en mooiere dan die hij anders zou krijgen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:35 schreef Redbaron het volgende:
Lekker?
Plastic tittn, uitgewoonde kutten...
hmm ja misschien.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zullen vast een aantal lekkere tussen zitten. Het zijn er meer en mooiere dan die hij anders zou krijgen.
En wie weet is dat z''n smaak wel.
Daarom doe jij ook alleen maar amateurfilmpjesquote:Op woensdag 3 april 2013 15:42 schreef Redbaron het volgende:
hmm ja misschien.
Ik heb ze liever puur natuur
Geen filmpjesquote:Op woensdag 3 april 2013 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom doe jij ook alleen maar amateurfilmpjes
Moet dat dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan leer je toch nooit je skillz te verbeteren
Ik ben uitstekend op dat vlakquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is zo wanhopig dat het geen zin heeft?
Kijk Bruce die lats flaren danquote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had hem bijna gepost icm:
[ afbeelding ]
Ooit uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:55 schreef Kreator het volgende:
Uitgewoonde kut'n..
Wees maar niet bang hoor, ze zijn vrij flexibel. Ze voelen zelfs een kleine pink nog wel als ze daarvoor al 100 middelvingers hebben gevoeld.
Krea gaat schouderdiep hoorde ik van 100% Bukker.quote:
Net als Henrike bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm ja misschien.
Ik heb ze liever puur natuur
Lelijkerdquote:Op woensdag 3 april 2013 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat ben ik man! Vorig jaar na een weekje Torremolinos!
Maar hij is wel okequote:Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat vind jij.![]()
De vrouwtjes konden mijn lats wel waarderen.![]()
[ afbeelding ]
Raap me op.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Krea gaat schouderdiep hoorde ik van 100% Bukker.
Laat dit dan nog eens zien. Film ff in betere kwaliteit.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bruce? Bruce wie?
Dat ben ik man! Vorig jaar na een weekje Torremolinos!
Waarom krijg ik door deze post zin in een McFlurry!?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Ga je ook naar Maiden in de Ziggo Dome 100% ?
Door de M van de Mac?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom krijg ik door deze post zin in een McFlurry!?![]()
No problem!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laat dit dan nog eens zien. Film ff in betere kwaliteit.
Staat niet op de agenda.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Ga je ook naar Maiden in de Ziggo Dome 100% ?
True. Maar toch.... \m/ Maidenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Staat niet op de agenda.30 Jaar geleden was ik wel gegaan. Toen waren ze veul toffer.
quote:Perhaps one of the most interesting and colorful words in the English language today is the word “fuck”. It is the one magical word, which, just by its sound, can describe pain, pleasure, love, and hate.
In language, “fuck” falls into many grammatical categories. It can be used as a verb, both transitive (Mary fucked John) and intransitive (John was fucked by Mary). It can be an action verb (John really gives a fuck), a passive verb (Mary really doesn’t give a fuck), an adverb (Mary is fucking interested in John), or as a noun (Mary is a terrific fuck). It can also be used as an adjective (Mary is fucking beautiful) or an interjection (Fuck! I’m late for my date with Mary). It can even be used as a conjunction (John is ugly, fuck, he’s also stupid). As you can see, there are very few words with the overall versatility of the word “fuck.”
Aside from its sexual connotations, this incredible word can be used to describe many situations:
1) Surprise — “What the fuck are you doing here?”
2) Fraud — “I got fucked by the car dealer.”
3) Resignation — “Oh, fuck it!”
4) Trouble — “I guess I’m fucked now.”
5) Aggression — “FUCK YOU!”
6) Disgust — “Fuck me.”
7) Confusion — “What the fuck…?”
8) Difficulty — “I don’t understand this fucking business!”
9) Despair — “Fucked again….”
10) Pleasure — “I fucking couldn’t be happier.”
11) Displeasure — “What the fuck is going on here?”
12) Lost — “Where the fuck are we?”
13) Disbelief — “UN-FUCKING-BELIEVABLE!”
14) Retaliation — “Up your fucking ass!”
15) Denial — “I didn’t fucking do it.”
16) Perplexity — “I know fuck-all about it.”
17) Apathy — “Who really gives a fuck, anyhow?”
18) Greetings — “How the fuck are ya?”
19) Suspicion — “Who the fuck are you?”
20) Panic — “Let’s get the fuck out of here.”
21) Directions — “Fuck off.”
22) Awe — “How the fuck did you do that?
Deze had ik nog nooit gezien.. die stomme baby welquote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Die is misschien zelfs nog ouder dan:
Deze is ook vet!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze had ik nog nooit gezien.. die stomme baby wel
Ok that's fucking it! Now im going home you fuck! Fuck this!quote:
Fuckin' enjoy it, fucker!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok that's fucking it! Now im going home you fuck! Fuck this!
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen toch maar even uurtje (of minder) sporten
Man up!quote:Op donderdag 4 april 2013 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Het was achteraf niet echt verstandig om gisteren voor de lol een aantal schwalbes te maken 'in de wei'...
Nah, ze was niet enthousiast genoeg. Geen zin in. Next.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Ze wil gewoon van je horen hoe geweldig het je lijkt om haar te daten. Even wat veren erin, bloeit ze op en heb jij je date
Dat effect heb ik ook vaak met vrouwen. Het blijven vreemde wezens.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:32 schreef Kreator het volgende:
Had ik een date, was ze enthousiast. Halve week later weer contact. Binnen 5 berichten (zonder tussenkomst van mij) van 'ja leuk weer wat afspreken!' naar 'ik weet het niet zeker, laat me maar even'.
Kan ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:43 schreef Kreator het volgende:
Nah, ze was niet enthousiast genoeg. Geen zin in. Next.
Dat kun je wel stellen. Nu ja, als ik over 2 weken in een dronken toestand een haatbericht stuur, zal ze wel weer aanhaken.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat effect heb ik ook vaak met vrouwen. Het blijven vreemde wezens.
"je was de leukste date sinds tijden!"quote:
"dat kost energie" dat klinkt idd te eng.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:
"je was de leukste date sinds tijden!"
"heb er zin in"
"maar als ik eerlijk ben, had ik wel eerder tijd kunnen maken om te reageren."
"dus ik twijfel en dat kost energie"![]()
![]()
"laat maar maar even."
Daar reageer ik niet op.
"Tijd maken om te reageren" ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"dat kost energie" dat klinkt idd te eng.
Die 5 berichten hebben haar zeker een uur gekostquote:Op donderdag 4 april 2013 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
"Tijd maken om te reageren" ook.
"Tijd kan je niet maken, domme kut" had ik gestuurd.
Ik denk dan altijd van dat dat niet kan. Je bent of enthousiast, of je zegt: Nah, liever niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die 5 berichten hebben haar zeker een uur gekostAl dan niet in haar hoofd
"ja maar hij is wel zus en zo. en dat is zo leukquote:Op donderdag 4 april 2013 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd van dat dat niet kan. Je bent of enthousiast, of je zegt: Nah, liever niet.
Dat zweven in het midden is echt iets voor vrouwen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:04 schreef Kreator het volgende:
Daarom ben je vrouw..
Noordkoreaanse raketlancering:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Glorious success for nation of North Korea!"
Ik heb al wat gepland. En ik moet morgen werken.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Kunnen we vanavond niet een vervroegd feestje houden?
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb al wat gepland. En ik moet morgen werken.
Daarop kan ik ook enkel metquote:Op donderdag 4 april 2013 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry. Anders krijg ik pikstraf van Miss.
een baardagaamquote:Op donderdag 4 april 2013 09:13 schreef Kreator het volgende:
Hey, wil je met me daten?
groetjes,
Krea.
[ afbeelding ]
Nee, kan ook niet, want heb hier al plannen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, jij begon.. Heb je vrijdag al omgezet van
limburg
naar
twente
?
Ik geloof er geen drol van.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, kan ook niet, want heb hier al plannen.
Idd. Ze durft niet. Terwijl wij IRL gewoon maximaal net zo vies en oud zijn als hier.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van.Je vindt Krea en mij gewoon vieze oude mannetjes.
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Ze durft niet. Terwijl wij IRL gewoon maximaal net zo vies en oud zijn als hier.
Dan geloof je het niet. Zit ik niet meequote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van.Je vindt Krea en mij gewoon vieze oude mannetjes.
Enkel vies zeker..quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef norich het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Zit ik niet mee
Over jou kan ik niet oordelen, want ik ken je niet, maar ik vind Krea geen vies oud mannetje hoor
quote:
Dan doe je toch iets niet goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik een trigger op een insert van data in een tabel. Doe ik een count op die tabel mbt die data.. geeft ie nulDat kennie he
Nicequote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Heb net weer even staan boogschieten
Dat zeggen ze allemaal...totdat ze op schoot zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef norich het volgende:
maar ik vind Krea geen vies oud mannetje hoor
Er was nog maar een klein kwartiertje over en we waren met 4 man, dus ik mocht maar 6x schietenquote:
op eenden zekerquote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Zittend lijkt me het ook zo lastig.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Was het maar zo, dan had ik me even enorm oer gevoeldquote:
De mannen in rolstoelen weten niet beterquote:Op donderdag 4 april 2013 10:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zittend lijkt me het ook zo lastig.
Waarom had ik deze opmerking van T verwacht..quote:Op donderdag 4 april 2013 10:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zittend lijkt me het ook zo lastig.
Ik ben iets ouder en 'iets' viezer dan Krea.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:49 schreef norich het volgende:
[..]
...maar ik vind Krea geen vies oud mannetje hoor
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
...of bij mij in m'n nachtkastje kijken.quote:
Bezigheidstherapie voor Jizzt hequote:Op donderdag 4 april 2013 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
![]()
Normale mensen zitten nu met een kop koffie ochtend-TV te kijken.WTF Jizzt?
Ja, dat gaat hard hč.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:13 schreef Kreator het volgende:
Zo. Bouwdepot leeg, 2500 euro op de rekening gestort vd week. Kan ik een bankstel kopen en mijn dak opnieuw laten bedekken.
Geld is best een issue met een koophuis..
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie voor Jizzt he
Was het maar zo, er zijn hier genoeg appetijtelijke dames die ik wel even anaal wil vernederenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
En van 11:00 tot 12:00 een sessie kontneuk'n?
Ja, daar moet een nieuw laagje overheen. Ligt er nu 15 jaar op en heb geen zin in lekkage.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, dat gaat hard hč.De aanbouw moet je opnieuw laten bedekken?
Misschien J. Brüder eens naar laten kijken? Die is toen ook bij mij geweest. Dacht ook dat ik de hele zooi opnieuw moest doen, maar volgens J. kon het nog jaren mee. Kan je een hoop geld schelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar moet een nieuw laagje overheen. Ligt er nu 15 jaar op en heb geen zin in lekkage.
Volgens beide inspecteurs moest het wel een keer vervangen worden, ter voorkoming van lekkage. Kan soms nog jaren meegaan, maar kan ook volgende week gaan lekken. Liever niet op mijn nieuwe keuken.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien J. Brüder eens naar laten kijken? Die is toen ook bij mij geweest. Dacht ook dat ik de hele zooi opnieuw moest doen, maar volgens J. kon het nog jaren mee. Kan je een hoop geld schelen.
Neuken in de keuken, hopla.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens beide inspecteurs moest het wel een keer vervangen worden, ter voorkoming van lekkage. Kan soms nog jaren meegaan, maar kan ook volgende week gaan lekken. Liever niet op mijn nieuwe keuken.
Kost ook maar een paar honderd euro (750 dacht ik) en dan kun je weer 15 jaar zorgeloos neuken.
Zal Jan B eens vragen.
Die doen dat volgens mij puur door naar de leeftijd te kijken en om zichzelf in te dekken. Een beetje als de bijna versleten bandjes bij een APK-keuring. Geadviseerd wordt om te vervangen, maar je kan er prima nog jaren mee doorrijden. Het was ook een aandachtspunt bij mijn toko (het dak van het oorspronkelijke huis, dus niet de 'aanbouw') en daar hou ik het ook al 4 jaar droog. Ik wacht wel op de eerste natte plek boven. Dan kost het me nieuwe dakbedekking + een pot muurverf.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens beide inspecteurs moest het wel een keer vervangen worden, ter voorkoming van lekkage. Kan soms nog jaren meegaan, maar kan ook volgende week gaan lekken. Liever niet op mijn nieuwe keuken.
Kost ook maar een paar honderd euro (750 dacht ik) en dan kun je weer 15 jaar zorgeloos neuken.
Zal Jan B eens vragen.
Dat is waar. Ik zal es vragen.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die doen dat volgens mij puur door naar de leeftijd te kijken en om zichzelf in te dekken. Een beetje als de bijna versleten bandjes bij een APK-keuring. Geadviseerd wordt om te vervangen, maar je kan er prima nog jaren mee doorrijden. Het was ook een aandachtspunt bij mijn toko (het dak van het oorspronkelijke huis, dus niet de 'aanbouw') en daar hou ik het ook al 4 jaar droog. Ik wacht wel op de eerste natte plek boven. Dan kost het me nieuwe dakbedekking + een pot muurverf.
Mocht ie wat zwakke plekken spotten (de naden bv), dan kan je het misschien met een goedkoop lapmiddel fixen zodat het nog een paar jaar mee kan. Kan je ondertussen mooi de centjes voor de gehele vervanging opzij leggen.quote:
Kun jij anders Bruder eens vragen of hij mij wil bellen, als hij zin en tijd heeft?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mocht ie wat zwakke plekken spotten (de naden bv), dan kan je het misschien met een goedkoop lapmiddel fixen zodat het nog een paar jaar mee kan. Kan je ondertussen mooi de centjes voor de gehele vervanging opzij leggen.
quote:
quote:
Ik verloor laatst met squash. Reden was 'ik wil binnenkort praten over mijn salaris'quote:Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
M'n baas echt elke keer wanneer we iets 'negatiefs' zeggen "je weet dat er een functioneringsgesprek is deze maand he "
Schoonheidquote:
Kan ik voor je doen. Mag ik hem een sixpack beloven of zo?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun jij anders Bruder eens vragen of hij mij wil bellen, als hij zin en tijd heeft?
Respons: "Je weet dat ik weet welke auto van jou is?"quote:Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
M'n baas echt elke keer wanneer we iets 'negatiefs' zeggen "je weet dat er een functioneringsgesprek is deze maand he "
dat weet ik nietquote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Respons: "Je weet dat ik weet welke auto van jou is?"
Uiteraard. Voor niets gaat de zon op.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan ik voor je doen. Mag ik hem een sixpack beloven of zo?
Zoiets ja. Beetje over de naden smeren en langs eventuele pijpen. BAM! Kan je voor die ¤750 mooi Vlammetjes kopen!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:22 schreef Kreator het volgende:
http://www.rust-oleum.eu/(...)d=507&templateid=118
Volgens mij collega werkt dit net zo goed. Inkoopprijs.. ff uitzoeken dan maar.
Dus je weet het niet, maar stiekem weer wel?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat weet ik niet![]()
Mijn respons was "geen idee, weet dat ie binnenkort een keer is"
Ik weet het wel, hecht er alleen geen grote waarde aanquote:Op donderdag 4 april 2013 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus je weet het niet, maar stiekem weer wel?
Dat krijg je met zo'n hoofdquote:Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Kreator het volgende:
Mijn lesbische collega zei net dat ik niet haar type ben. Ik word nu zelfs afgewezen zonder dat ik erom vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |