SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond deze maar eens proberen:quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
diehad je vandaag wel nodig, lekker zonnetje!
Heb jij toevallig ook het probleem dat je niet tegen volle en lege glazen kan. Als ze vol zijn moeten ze leeg en als ze leeg zijn.... tja ik welquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De barman schenkt drank in en ik drink t op.
Die ken ik idd ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook het probleem dat je niet tegen volle en lege glazen kan. Als ze vol zijn moeten ze leeg en als ze leeg zijn.... tja ik wel
Ik had vrijdag nog zo'n feestje. Toen de kroegen dicht gingen naar mijn kameraads huis zwalken, waar je toch denkt te kunnen slapen. Ik moest al in woonkamer slapen want alle bedden bezet. Zit die vol met mensen die tot 8 uur door zaten te lullen. Geen slaap dus.quote:
Dat ken ik wel, maar dan.gewon in de kroeg, das niet ergquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had vrijdag nog zo'n feestje. Toen de kroegen dicht gingen naar mijn kameraads huis zwalken, waar je toch denkt te kunnen slapen. Ik moest al in woonkamer slapen want alle bedden bezet. Zit die vol met mensen die tot 8 uur door zaten te lullen. Geen slaap dus.
Ik moest nog naar huis rijden, dat maakte het klotenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, maar dan.gewon in de kroeg, das niet erg
Maar tis nu doordeweeks
ik miet fietsen, dus dat scheelt. Hopenlijk komt over een uurtje iemand die ik even hoop te zien. Met pech komt ie laterquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik moest nog naar huis rijden, dat maakte het klotenmaar ik ben wat langer gebleven om bij te slapen. Ach je kiest er ook zelf voor
Ik zal duimen voor het bestequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik miet fietsen, dus dat scheelt. Hopenlijk komt over een uurtje iemand die ik even hoop te zien. Met pech komt ie later
quote:
Boeit niet, het is barca maar.quote:
Ja idd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:31 schreef ReMcOrE het volgende:
tsja, hij pakt gewoon de speler (hoe erg die zichzelf ook tegen de keeper aangooit) en dan kan Stark weinig anders...
maar 2 uitdoelpunten, lijkt einde verhaal
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef ReMcOrE het volgende:
dus het kan toch nog(mompelt iets met 0-1 winnen
)
Zelfs als ze met 0-3 hadden verloren kunnen ze in theorie nog doorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef ReMcOrE het volgende:
dus het kan toch nog(mompelt iets met 0-1 winnen
)
Dat zeg ik ook nergens, dan moet PSG de volgende ronde maar uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik heb dus he-le-maal niks met Barcelona
he doe eens antwoorden op dmquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
Zo, even mooi bezig geweest in het werkhok.
heb ik gedaanquote:
Een beetje een waterig zonnetje ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
niet zo blij allemaal
het zonnetje schijnt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |