Edric is de enige erkende bastard van Robert, lijkt me niet dat die Mel überhaupt weet heeft van Gendry. Sowieso lijkt me de Edric wel belangrijker voor het verhaal, beetje vreemd dat die niet voorkomt tot nu toe. Maar het koninklijk bloed was nodig om de draken op het eiland te wekken, dat offer heeft nooit plaatsgevonden omdat Davos Edric wegstuurde. Dat kleine beetje andere bloed voor de bloedzuigers kan je ook van Stannis of z'n dochter krijgen. Om daarvoor nou Gendry te gaan halenquote:Op maandag 29 april 2013 16:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Denk het juist wel: Gendry verdwijnt in het boek toch ongeveer rond dit punt in het verhaal. Prima om hem dan naar Storm's End te verschepen om daar gezellig samen met Davos leesles te krijgen enzo. Die hele Edric boeit toch niet zo en Gendry lijkt verder ook niet echt meer een rol te hebben (tenzij dat nog moet komen natuurlijk).
Lijkt mij iig wel een waarschijnlijke ontwikkeling, nu Mel ook op pad is al.
Er zitten echt hele grote talenten tussen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:27 schreef Silv het volgende:
Jaime deze aflevering.Mooi karakter blijft dat.
Is natuurlijk nog steeds de vraag of er causaal verband tussen de bloedoffers en de dood van Joffrey, Robb en Balon zit he.quote:Op maandag 29 april 2013 16:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Edric is de enige erkende bastard van Robert, lijkt me niet dat die Mel überhaupt weet heeft van Gendry. Sowieso lijkt me de Edric wel belangrijker voor het verhaal, beetje vreemd dat die niet voorkomt tot nu toe. Maar het koninklijk bloed was nodig om de draken op het eiland te wekken, dat offer heeft nooit plaatsgevonden omdat Davos Edric wegstuurde. Dat kleine beetje andere bloed voor de bloedzuigers kan je ook van Stannis of z'n dochter krijgen. Om daarvoor nou Gendry te gaan halen
Hoezo? It's blood magic manquote:Op maandag 29 april 2013 16:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is natuurlijk nog steeds de vraag of er causaal verband tussen de bloedoffers en de dood van Joffrey, Robb en Balon zit he.
Valar Morghulisquote:Op maandag 29 april 2013 16:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus zonder die offers waren ze niet dood gegaan?
Verwacht ook niet dat hij nog voor gaat komen. Die vrouw van Stannis noemde de namen van al die dood geboren kinderen, waaronder Edric.quote:Op maandag 29 april 2013 16:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Edric is de enige erkende bastard van Robert, lijkt me niet dat die Mel überhaupt weet heeft van Gendry. Sowieso lijkt me de Edric wel belangrijker voor het verhaal, beetje vreemd dat die niet voorkomt tot nu toe. Maar het koninklijk bloed was nodig om de draken op het eiland te wekken, dat offer heeft nooit plaatsgevonden omdat Davos Edric wegstuurde. Dat kleine beetje andere bloed voor de bloedzuigers kan je ook van Stannis of z'n dochter krijgen. Om daarvoor nou Gendry te gaan halen
Snap ook niet dat iemand daar nu al een afbeelding van gemaakt heeft. Diegene heeft vast heel veel mensen al gespoilerd.quote:Op maandag 29 april 2013 17:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hehe het is ook wat, wil je als onwetend maagdelijke (uitsluitend)televisie-serie kijker even een refresh doen wie Walder Frey nou ook al weer was, wordt je op Google meteen geconfronteerd met afbeeldingen van The Red Wedding.
Heel het seizoen gespoild... zie het normale topic.
Ja dat wist ik maar normaal is het Patchface met zn gekke uitspraken, hebben ze die nu samengevoegd met Shireen?quote:Op maandag 29 april 2013 21:52 schreef Angelof9 het volgende:
Nee, het was het meisje, de dochter van Stannis die het zingt.
Niets wat een paar kilo extra niet kan oplossen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef Montelly het volgende:
Godver wat een lekker wijf is dat ook, haar tietjes vielen echter wel tegen![]()
[ afbeelding ]
Denk niet dat die komt. Ben ook blij daarmee, vond hem in de boeken niet veel toegevoegde waarde hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef Maisnon het volgende:
Zit Patchface zelf in de serie ofniet? Is ie gecast?
Te toevallig dat ze kort daarna alledrie stierven, natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2013 16:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is natuurlijk nog steeds de vraag of er causaal verband tussen de bloedoffers en de dood van Joffrey, Robb en Balon zit he.
Ja, en de andere magie was ook echt (doden tot leven wekken, spookbabies, etc).quote:Op maandag 29 april 2013 23:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Te toevallig dat ze kort daarna alledrie stierven, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |