SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Rustig aan.![]()
Nee, hoor. Zwakke punten identificeren en ze omvormen tot sterke punten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Dit begint meer op een anti vrouwen topic te lijken dan als versieren moeilijk is
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is natuurlijk allemaal de schuld van vrouwen dat het bij sommige mensen (vnl mannen) niet lukt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Dit begint meer op een anti vrouwen topic te lijken dan als versieren moeilijk is
For great justice!![]()
Women seem wicked, when you're unwanted.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal de schuld van vrouwen dat het bij sommige mensen (vnl mannen) niet lukt.Rustig aan.![]()
Dat vermoeden begin ik ook een beetje te krijgen. Ze blijven zich wel blindstaren op de foute mannen en de vrouwen die er voor vallen ....quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal de schuld van vrouwen dat het bij sommige mensen (vnl mannen) niet lukt.![]()
Jim Morrison was geniaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Women seem wicked, when you're unwanted.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
evil mode:Nog even quoten omdat hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./evil mode off
Letterlijk ook meetbaar adhv hormonen en hersenscans. Als je meer gevoelens kunt opwekken bij een vrouw dan haar eventueel huidige vriend, dan rationaliseert ze adhv "maar het voelde zo goed" terug dat haar huidige vriendje een klootzak is.
Soms zijn ze idd een klootzak, soms totaal niet maar heeft ze geen goede gevoelens meer, dus is het een klootzak. Ook al zit er soms geen echte rationale reden achterOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Idd hilarisch hoe makkelijk het soms is om vrouwen die bezet zijn te laten vreemdgaan.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Tja, hetzelfde geldt voor mannen toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd hilarisch hoe makkelijk het soms is om vrouwen die bezet zijn te laten vreemdgaan.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Die gasten uit ''the game'' zeiden dat ze juist makkelijker waren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd hilarisch hoe makkelijk het soms is om vrouwen die bezet zijn te laten vreemdgaan.
Evolutionair valt dat wel te verklaren, maar volgens mij zit je dan wel echt te staren naar de lagere laag van de bevolking.Rustig aan.![]()
Waar haal je dit nou weer opeens vandaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende: Dit begint meer op een anti vrouwen topic te lijken dan als versieren moeilijk is
![]()
![]()
![]()
@Samzz,
Top toch! En je moet nooit alles uitsluiten. Een zwak moment en iedereen valt weer in de zelfde kuil. Al zal je het wel sneller herkennen
Nog even over de foute mannen. Vergeet niet adat die een makkelijk slachtoffer uitzoeken natuurlijk.
Een onzekere vrouw is voor zo een man prima te herkennen. Aan verschillende omstandigheden kan je er redelijk goed van uit gaan of het gaat lukken of niet. Veel vooroordelen zijn vaak waar. Speel daar op in. Laat ze zich speciaal en begrepen voelen en je hebt ze in de pocket. En ze zullen zeer veel accepteren qua gedrag.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Bij mannen is het als ze opgegeilt worden dat ze er sneller in mee gaan. Dat is weer typisch wat wij hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, hetzelfde geldt voor mannen toch?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ook emotioneel gedrag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij mannen is het als ze opgegeilt worden dat ze er sneller in mee gaan. Dat is weer typisch wat wij hebben.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Haha, het is in het geval van mannen vaak net zo makkelijk. Zo superieur zijn jullie echt niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd hilarisch hoe makkelijk het soms is om vrouwen die bezet zijn te laten vreemdgaan.Ik denk dat er een reden is dat ik nooit meer word aangesproken in de kroegquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou weer opeens vandaan![]()
@Samzz,
Top toch! En je moet nooit alles uitsluiten. Een zwak moment en iedereen valt weer in de zelfde kuil. Al zal je het wel sneller herkennen
Nog even over de foute mannen. Vergeet niet adat die een makkelijk slachtoffer uitzoeken natuurlijk.
Een onzekere vrouw is voor zo een man prima te herkennen. Aan verschillende omstandigheden kan je er redelijk goed van uit gaan of het gaat lukken of niet. Veel vooroordelen zijn vaak waar. Speel daar op in. Laat ze zich speciaal en begrepen voelen en je hebt ze in de pocket. En ze zullen zeer veel accepteren qua gedrag..
Een heel stuk minder.quote:
Een vrouw en man zien er niet alleen van de buitenkant anders uit, maar ook van binnen. Zelfs onze hersenen zijn verschillend en hormoon huishouding. Vandaar dus de verschillen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
^^quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, het is in het geval van mannen vaak net zo makkelijk. Zo superieur zijn jullie echt niet.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Geil een man op, geef ze wat ze graag willen en ze zijn zo tam als een konijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, het is in het geval van mannen vaak net zo makkelijk. Zo superieur zijn jullie echt niet.Vertelquote:Ik denk dat er een reden is dat ik nooit meer word aangesproken in de kroeg.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Neuh maar die man is een klootzak die ook gewoon geen ruk geeft om zijn vriendin dat is wel een verschil natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, het is in het geval van mannen vaak net zo makkelijk. Zo superieur zijn jullie echt niet.
Vriendinnetje voelt zich later opeens schuldig omdat ze vreemd is gegaan..Rustig aan.![]()
Oh, dat ontken ik ook niet, hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een heel stuk minder.
Een vrouw en man zien er niet alleen van de buitenkant anders uit, maar ook van binnen. Zelfs onze hersenen zijn verschillend en hormoon huishouding. Vandaar dus de verschillen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geil een man op, geef ze wat ze graag willen en ze zijn zo tam als een konijn
[..]
Vertel
Ik kom nu niet bepaald over als een onzeker konijntje.
Helemaal gelijk, opgeilen en dat is het vaak.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
De vlakken waarop een man emotioneel reageert?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, opgeilen en dat is het vaak.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: