abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124791567

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

Liefde is leuk.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:17:39 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791575
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Dit begint meer op een anti vrouwen topic te lijken dan als versieren moeilijk is :? :?
Nee, hoor. Zwakke punten identificeren en ze omvormen tot sterke punten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:17:40 #3
141482 Q.
JurassiQ
pi_124791576
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Dit begint meer op een anti vrouwen topic te lijken dan als versieren moeilijk is :? :?
Het is natuurlijk allemaal de schuld van vrouwen dat het bij sommige mensen (vnl mannen) niet lukt.
For great justice!
pi_124791621
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Het is natuurlijk allemaal de schuld van vrouwen dat het bij sommige mensen (vnl mannen) niet lukt.
Women seem wicked, when you're unwanted.
Rustig aan.
pi_124791649
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat vermoeden begin ik ook een beetje te krijgen. Ze blijven zich wel blindstaren op de foute mannen en de vrouwen die er voor vallen ....
pi_124791660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Women seem wicked, when you're unwanted.
Jim Morrison was geniaal :D
pi_124791675
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

evil mode:
SPOILER
/evil mode off

Letterlijk ook meetbaar adhv hormonen en hersenscans. Als je meer gevoelens kunt opwekken bij een vrouw dan haar eventueel huidige vriend, dan rationaliseert ze adhv "maar het voelde zo goed" terug dat haar huidige vriendje een klootzak is.

Soms zijn ze idd een klootzak, soms totaal niet maar heeft ze geen goede gevoelens meer, dus is het een klootzak. Ook al zit er soms geen echte rationale reden achter :)
Nog even quoten omdat hilarisch.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124791683
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Jim Morrison was geniaal :D
Tis echt waar hoor.
Rustig aan.
pi_124791709
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Idd hilarisch hoe makkelijk het soms is om vrouwen die bezet zijn te laten vreemdgaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:22:49 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791738
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik denk toch dat dit wel klopt :).
pi_124791744
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idd hilarisch hoe makkelijk het soms is om vrouwen die bezet zijn te laten vreemdgaan.
Tja, hetzelfde geldt voor mannen toch?
pi_124791748
quote:

[..]

Die gasten uit ''the game'' zeiden dat ze juist makkelijker waren.

Evolutionair valt dat wel te verklaren, maar volgens mij zit je dan wel echt te staren naar de lagere laag van de bevolking.
Rustig aan.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:23:14 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124791756
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende: Dit begint meer op een anti vrouwen topic te lijken dan als versieren moeilijk is :? :?
Waar haal je dit nou weer opeens vandaan :D

@Samzz,
Top toch! En je moet nooit alles uitsluiten. Een zwak moment en iedereen valt weer in de zelfde kuil. Al zal je het wel sneller herkennen :)

Nog even over de foute mannen. Vergeet niet adat die een makkelijk slachtoffer uitzoeken natuurlijk.

Een onzekere vrouw is voor zo een man prima te herkennen. Aan verschillende omstandigheden kan je er redelijk goed van uit gaan of het gaat lukken of niet. Veel vooroordelen zijn vaak waar. Speel daar op in. Laat ze zich speciaal en begrepen voelen en je hebt ze in de pocket. En ze zullen zeer veel accepteren qua gedrag.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124791769
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tja, hetzelfde geldt voor mannen toch?
Bij mannen is het als ze opgegeilt worden dat ze er sneller in mee gaan. Dat is weer typisch wat wij hebben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124791802
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bij mannen is het als ze opgegeilt worden dat ze er sneller in mee gaan. Dat is weer typisch wat wij hebben.
Ook emotioneel gedrag.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:25:39 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791838
quote:

[..]

Haha, het is in het geval van mannen vaak net zo makkelijk. Zo superieur zijn jullie echt niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waar haal je dit nou weer opeens vandaan :D

@Samzz,
Top toch! En je moet nooit alles uitsluiten. Een zwak moment en iedereen valt weer in de zelfde kuil. Al zal je het wel sneller herkennen :)

Nog even over de foute mannen. Vergeet niet adat die een makkelijk slachtoffer uitzoeken natuurlijk.

Een onzekere vrouw is voor zo een man prima te herkennen. Aan verschillende omstandigheden kan je er redelijk goed van uit gaan of het gaat lukken of niet. Veel vooroordelen zijn vaak waar. Speel daar op in. Laat ze zich speciaal en begrepen voelen en je hebt ze in de pocket. En ze zullen zeer veel accepteren qua gedrag.
Ik denk dat er een reden is dat ik nooit meer word aangesproken in de kroeg _O-.
pi_124791843
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ook emotioneel gedrag.
Een heel stuk minder.

Een vrouw en man zien er niet alleen van de buitenkant anders uit, maar ook van binnen. Zelfs onze hersenen zijn verschillend en hormoon huishouding. Vandaar dus de verschillen.
pi_124791861
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Haha, het is in het geval van mannen vaak net zo makkelijk. Zo superieur zijn jullie echt niet.

^^
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:27:12 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124791890
quote:

[..]

Geil een man op, geef ze wat ze graag willen en ze zijn zo tam als een konijn :D

quote:
Ik denk dat er een reden is dat ik nooit meer word aangesproken in de kroeg _O-.
Vertel :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124791891
quote:

[..]

Neuh maar die man is een klootzak die ook gewoon geen ruk geeft om zijn vriendin dat is wel een verschil natuurlijk..

Vriendinnetje voelt zich later opeens schuldig omdat ze vreemd is gegaan..
Rustig aan.
pi_124791899
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een heel stuk minder.

Een vrouw en man zien er niet alleen van de buitenkant anders uit, maar ook van binnen. Zelfs onze hersenen zijn verschillend en hormoon huishouding. Vandaar dus de verschillen.
Oh, dat ontken ik ook niet, hoor.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:27:41 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

^^
Lees eens wat ik quote.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:28:38 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124791941
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geil een man op, geef ze wat ze graag willen en ze zijn zo tam als een konijn :D

[..]

Vertel :D
Precies.

Ik kom nu niet bepaald over als een onzeker konijntje :P.
pi_124791961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Lees eens wat ik quote.
Helemaal gelijk, opgeilen en dat is het vaak.
pi_124792064
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, opgeilen en dat is het vaak.
De vlakken waarop een man emotioneel reageert?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')