PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 3% gewijzigd door Tim86 op 02-04-2013 16:33:06 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Van Rhijn en IF Siem komen er aan.. Hopen dat er nog een TOTS Eriksen/Siem komtquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom geen UP Van Rhijn? En ik mis wat IF's
Mooi team jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:08 schreef BDIL het volgende:
Timmy :
[ afbeelding ]
Net op futhead gevondenGoede squad
kan aan mij liggen hoor, maar ik vind Erikssen heel matig dit seizoen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Van Rhijn en IF Siem komen er aan.. Hopen dat er nog een TOTS Eriksen/Siem komt
Weer een SMLENO-aflevering?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer eens een video opgenomen maar nu zie je de FRAPS counter in beeld tijdens de video
Ligt aan jou ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
kan aan mij liggen hoor, maar ik vind Erikssen heel matig dit seizoen..
chick van Game of Thronesquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
waarom gaat niemand mij vertellen wie die onderste OP chick is ?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
waarom gaat niemand mij vertellen wie die onderste OP chick is ?
het antwoord van tim was toch beterquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jill Mansell is de eerste concrete naam die ik tegenkom
ben je weer aan het inslaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga denk ik een 6e account aanmaken, ik kan mijn spelers niet meer kwijt.
Ja. Ik ben best tevreden hoe alles verlopen is eigenlijk. Ik begon met 152 SIF Altidores en 200K. Heb nu 203 IF spelers (waarvan 50% zeker meer dan 20K op gaat leveren) en 1.1 miljoen coinsquote:
Verspreid over 13 spelers. De ene loopt iets beter dan de andere, maar heb ze vooral als investeringen op de wat langere termijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:30 schreef FCsuarez het volgende:
203 van dezelfde ? of zijn het meerdere projecten.
Daarom heb ik het ook verspreid over een aantal spelers. Heb echt 5 tot 6 weken moeten wachten tot SIF Altidore duurder werd. Ik benader het meer als een pakket van verschillende aandelenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
zo heb ik er ook nog wel een aantal in de club staan![]()
zit nog steeds te wachten tot chiellini de lucht in gaat schieten
GVD Timquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:44 schreef Tim86 het volgende:
Die Margaery van Game of Thrones is trouwens ook lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een orgi organiserenquote:
Ja, VideoPAD maar daar moet je ook voor betalen dacht ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:45 schreef Djeetje het volgende:
Waarom maakt Fraps je bestanden zo groot
Kan je ze ergens kleiner mee maken ?
Alleen kleine voorgevelquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:44 schreef Tim86 het volgende:
Die Margaery van Game of Thrones is trouwens ook lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die veel beter dan ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon xplit? Ik vind het wel prettig werken als je het eenmaal snapt
Weet ik niet, maar werkt best goed en handig. En goede kwaliteit welquote:
Klopt ja. En die ginger van die Wildlings vind ik stiekem echt iets geils hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alleen kleine voorgevel
Dit is ook een leuke toevoeging aan de serie:
[ afbeelding ]
In het boek is zij fucked up (zoals ze beschreven wordt). In de serie is ze zeker niet lelijk hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja. En die ginger van die Wildlings vind ik stiekem echt iets geils hebben
Idd, ze lijkt me een freak in bedquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja. En die ginger van die Wildlings vind ik stiekem echt iets geils hebben
Ik snapte niks van dat programmaquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar werkt best goed en handig. En goede kwaliteit wel
Mensen die dat soort teams maken zijn zo domquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef Rijst het volgende:
Net 3-0 gewonnen van dit team.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met de balans van dat team?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen die dat soort teams maken zijn zo domZit totaal geen balans in
Maar toch altijd lekker om ervan te winnen
2 CB's met high attack workratequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met de balans van dat team?
Alle verdedigers High att workrate. Dat is vragen om counters.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met de balans van dat team?
Die staat er al opquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw nieuwe filmpje ?
Download ik dat ook wel even.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik gebruik VideoPAD video editor en dat heb ik gratis van iemand gekregen.
Dat wilde ik ook doen ja. Sowieso is het wel grappig dat ik dat zo zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
De Vrij, ja daar issie![]()
Zeg je nou de S M L ENO speler? Ik dacht dat het gewoon SMLENO was
Meer pack openings. Elke dag 1 ik wil je horen gillen als je een Lukaku krijgt hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen ja. Sowieso is het wel grappig dat ik dat zo zeg
Maar ik ben bijgelovig, vorig jaar had ik veel geluk met packs met die NY Red Bulls speler en nog iemand (ik weet niet meer wie er toen op de packs stonden) en aan het eind Naniquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat plaatje op die packs is gewoon random he DSHet maakt echt niet uit of Balazs of Hart er voorop staan
Daar heb ik geen tijd voor, ik heb volgende week al tentamens en ik moet nu eigenlijk leren maar dat heb ik nog niet gedaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meer pack openings. Elke dag 1 ik wil je horen gillen als je een Lukaku krijgt haha
Zijn we op dezelfde dag jarigquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor, ik heb volgende week al tentamens en ik moet nu eigenlijk leren maar dat heb ik nog niet gedaanOverigens word ik over 2 dagen 23
Ben jij ook op 4 april jarig?quote:
Ik probeer vaak genoeg die low rated silvers voor 200 BIN te verkopen maar ze gaan dan echt niet weg.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef Tim86 het volgende:
DS2, je kan toch echt nagenoeg iedere silver wel voor 200-300c kwijt joh. Niet dat het nou zo boeiend is, maar als je steeds die gasten discard dan laat je nog wel wat liggen.
Jullie zijn gewoon dezelfde persoon.quote:
Neequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ben jij ook op 4 april jarig?
[..]
Ik probeer vaak genoeg die low rated silvers voor 200 BIN te verkopen maar ze gaan dan echt niet weg.
Ja dat dacht ik ook. Smleenoo klinkt ook beter dan ESEMELENOquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon dezelfde persoon.
DS2, wtf, die uitspraak van SMLENO![]()
Ik heb het in mijn hoofd gewoon als een woord uitgesproken, niet gespeld
Kreeg er echt een LMFAO gevoel van nuquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Smleenoo klinkt ook beter dan ESEMELENO
Hoe las je die zin dan?quote:
Tegen wie zeg je dat weleens dan? SMLENOquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe las je die zin dan?
En ik spreek SMLENO altijd zo uit. Ik wist gewoon dat jullie erom gingen lachen dus daarom deed ik het
Dat je over 23 dagen jarig bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe las je die zin dan?
En ik spreek SMLENO altijd zo uit. Ik wist gewoon dat jullie erom gingen lachen dus daarom deed ik het
Dan ben jij jarig op de nieuwe koningsdag. Ook kutquote:
Soms als ik een goede deal vind dan zeg ik tegen mezelf dat het een SMLENO-speler isquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegen wie zeg je dat weleens dan? SMLENO?
Forever alone..quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Soms als ik een goede deal vind dan zeg ik tegen mezelf dat het een SMLENO-speler is
Daar heb ik niks op te zeggen.quote:
Mensen die het nu willen doen krijgen de melding dat de codes op zijn..ben benieuwd jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Bril is nog steeds niet geannuleerdJe zou er toch vanuit gaan dat we die morgen binnen krijgen en dat die vandaag dus verstuurd worden
![]()
Zou leuk zijn
Daar kwam ik niet echt goed uit mijn woorden. Verder maak ik misschien nog winst ook op deze packsquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef Tim86 het volgende:
Haha dat laatste stukje van die 2e vid..dat je moet stoppen met Sommige mensen letten niet op omdat er nu teveel mensen op je spelers letten
Ik was om 10 voor 12 uit, maar nu heb ik nog 2 uur Frans vanaf half 3quote:
Wel chill. Echt zo'n bril voor op t strand waar je schijt aan hebt al wordt hij vies ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Bril is nog steeds niet geannuleerdJe zou er toch vanuit gaan dat we die morgen binnen krijgen en dat die vandaag dus verstuurd worden
![]()
Zou leuk zijn
Oh daar doelde ik niet op hoor, vond het idee gewoon grappig dat er mensen gaan opletten door sommige mensen letten niet opquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet echt goed uit mijn woorden. Verder maak ik misschien nog winst ook op deze packs
Dat zou betekenen dat ze er idd gewoon een aantal gereserveerd haddenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die het nu willen doen krijgen de melding dat de codes op zijn..ben benieuwd ja
Idd, en heb ik wat afwisseling met mijn Raybanquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel chill. Echt zo'n bril voor op t strand waar je schijt aan hebt al wordt hij vies ofzo
ik heb vrij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was om 10 voor 12 uit, maar nu heb ik nog 2 uur Frans vanaf half 3
Het is hier wel bekend, op het EA forum niet omdat ik daar de video's niet post en de mensen praten daar bijna nooit over die spelersquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh daar doelde ik niet op hoor, vond het idee gewoon grappig dat er mensen gaan opletten door sommige mensen letten niet op
lul, homo, hufter, flikkerquote:
kan hem niet zien.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |