Oorspronkelijke TS:quote:Links:
http://www.brafree.org/faq.html
http://www.huffingtonpost(...)raless_b_901832.html
http://www.gva.be/nieuws/(...)eha-is-ongezond.aspx
Waarom ik (tijdelijk) wil stoppen met het dragen van een BH:
- Het zit niet cormfortabel
- Goedzittende BH's zijn duur. Voor een dure BH kan ik ook een hele week lekker eten
- BH's zijn slecht voor de doorbloeding.
- Een BH dragen is niet verplicht. De meest voorliggende reden van het dragen is de doorschijning.
- Er zijn verschillende onderzoeken gedaan, bij vrouwen die BH'loos leven hun borsten steviger zijn.
Het enige voordeel (voor mij dan)
- BH's kunnen heel sexy zijn
Graag ervaringen van BH'loze vrouwen; waarom en wanneer zijn jullie gestopt met het dragen van een BH. Welke voor- en nadelen ondervonden jullie.
Wat voor reactie kregen jullie in je omgeving ...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
Met en zonder bh, enige verschil zijn dus de tepels waar iedereen om moet lachenIk heb trouwens het idee dat jij op die foto zonder bh je borst ook wat meer vooruit steekt, terwijl je op de eerste foto je rug meer kromt. Kan dat kloppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Weet niet, ik zat niet precies hetzelfde op de foto's. Maar is vooral de hoek van de webcam waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb trouwens het idee dat jij op die foto zonder bh je borst ook wat meer vooruit steekt, terwijl je op de eerste foto je rug meer kromt. Kan dat kloppen?
Kan ook, maar ik vind ze op de tweede foto echt beter uitkomen en ik vroeg me af in hoeverre dat meespeelt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet, ik zat niet precies hetzelfde op de foto's. Maar is vooral de hoek van de webcam waarschijnlijk.
Hmm, ik kan proberen nog een foto te maken. Maar volgens mij is het verschil vrij verwaarloosbaar tussen met en zonder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Het verschil is enkel goed te zien als je bij de eerste foto de positie neemt van de tweede foto
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, ik kan proberen nog een foto te maken. Maar volgens mij is het verschil vrij verwaarloosbaar tussen met en zonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij worden ze gewoon meer naar het midden geduwd door een bh ofzo. Mijn natuurlijke vorm is veel ronder dan dat die cups zijn.
Denk dat dat het idd is. tenminste wat zo te zien is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij worden ze gewoon meer naar het midden geduwd door een bh ofzo.
Ik dacht er nog wel even aan ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat het idd is. tenminste wat zo te zien is.
in before: enkel te zien zonder tshirt
Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat het idd is. tenminste wat zo te zien is.
in before: enkel te zien zonder tshirt
Niet echt, ik heb het 18,5 jaar zonder enige klachten prima volgehouden zonder bh's. Alleen waren ze door hormonen wat gegroeid de laatste tijd waardoor ik wat meer starende blikken kreeg dus heb ik ze toch gekocht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:50 schreef Piye het volgende:
Maar Lokasenna zijn er naast de zichtbare tepels nog redenen waarom je een bh draagt? Krijg je geen last van je rug zonder bh? En wat zijn jouw ervaringen Cue_?
Mijn borsten zijn beter mét bhquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb het 18,5 jaar zonder enige klachten prima volgehouden zonder bh's. Alleen waren ze door hormonen wat gegroeid de laatste tijd waardoor ik wat meer starende blikken kreeg dus heb ik ze toch gekocht.
en idd ook wel met zich top tepels. Zeker aangezien ik ook piercings erdoor heb. Thuis/weekend zit ik gewoon lekker zonder. Dan boeit het allemaal nietquote:
En heb je al overwegen om ze af te plakken zoals in het vorige deel geopperd werd?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb het 18,5 jaar zonder enige klachten prima volgehouden zonder bh's. Alleen waren ze door hormonen wat gegroeid de laatste tijd waardoor ik wat meer starende blikken kreeg dus heb ik ze toch gekocht.
Puur esthetisch gezien?quote:
Ik bedoel of je het alleen mooier vindt, of dat je het ook comfortabeler vindt wanneer je een dag in de weer bent.quote:
Eerlijk gezegd denk ik daar niet eens over naquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:08 schreef Piye het volgende:
Ik bedoel of je het alleen mooier vindt, of dat je het ook comfortabeler vindt wanneer je een dag in de weer bent.
Ik heb zelf de ervaring dat bh-verkoopsters lang niet altijd even goed kunnen meten dus pin niet alles op haar advies vast. Zo heb ik met mijn B (heel soms klein C) cupje een D aangesmeerd gekregen, dat 'zou ik absoluut wel kunnen hebben want de meeste vrouwen kochten hun bh's te klein. ' Needless to say was ie veel te groot.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het laten meten door de verkoopster, als het nu nog niet goed is weet ik het ook niet hoor.
Die reacties.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kwam dit artikeltje tegen. Moest meteen aan dit topic denken ^^
http://www.telegraaf.nl/v(...)ecommends&fb_ref=art
Alle vrouwen daar voelen zich meteen helemaal op hun teentjes getrapt door dat artikelquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Die reacties."Ja het is een man, hij krijgt er gewoon een kick van om borsten te onderzoeken."
Kunnen weinig hebben die vrouwkes hahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Die reacties."Ja het is een man, hij krijgt er gewoon een kick van om borsten te onderzoeken."
Je loopt achter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
kijk dit geweldige onderzoek, wat mijn bh-loze levenstijl ondersteunt:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-af-zonder-beha.html
wat hebben jullie hierop te zeggen, lieverds. ..
ik was bh's aan het verbranden, excuseer mij ...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |