SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan Art:
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88
Jan Paparazzi ofzo denk ik ja. Of die paardenbek van idols (of zo'n andere nutteloos talentenjachtshow). Heb die Jannes wel ontzettend vaak op televisie gezien helaas. Maar niet bij Robert Jensen volgens mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:09 schreef Obiekulu het volgende:
Vraag: Gijp heeft het de hele tijd over Jensen mbt Jannes.
Is Gijp niet in de war met Herman of iemand anders??
Ik kan me niet herinneren dat ik Jannes ooit gezien heb in het programma van Jensen.
Gewoon goed.quote:
Nee niet Jan Paparazzi, dat was een sidekick en geen zangerquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jan Paparazzi ofzo denk ik ja. Of die paardenbek van idols (of zo'n andere nutteloos talentenjachtshow). Heb die Jannes wel ontzettend vaak op televisie gezien helaas. Maar niet bij Robert Jensen volgens mij.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee niet Jan Paparazzi, dat was een sidekick en geen zanger
Ik denk dat Gijp doelt op deze randdebiel
[ afbeelding ]
Ik snap de verwarring wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee niet Jan Paparazzi, dat was een sidekick en geen zanger
[ afbeelding ]
Spoiler alsjeblieft, er zitten ook kleine kinderen op dit forum.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn geen kleuters, wij maken zelf wel uit wat we goed of slecht vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slechtste moet natuurlijk de blikken dominee zijn.
Johannes_vermeer is de Berlusconi van dit topic, dat weet je toch.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wij zijn geen kleuters, wij maken zelf wel uit wat we goed of slecht vinden.
Gezien het niveau van dit topic leken suggesties van mijn kant wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wij zijn geen kleuters, wij maken zelf wel uit wat we goed of slecht vinden.
Jou vind ik een vermakelijk hork.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Johannes_vermeer is de Berlusconi van dit topic, dat weet je toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |