terechte klachtquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:50 schreef Schalks. het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
C-C-C-C-COMBOBREAKERRR!quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik probeer dit morgen nog een keer te lezen, als ik nuchter ben.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:40 schreef Dibble het volgende:
Maatje zijn aifoon was niet goed. Batterij ging te snel leeg. Dus op naar de applestore.
Maar wat een winkel zegik had al vooroordelen over dat graf merk met hersenloze aanhangers en dit bevestigde het alleen maar.
Bij binnenkomst zie je al volk klaarkomen over de shit wat ze op houten tafels hebben gestrooid.
Verder mooi gebouw en interieur daar niet van..
Maatje had dus een afspraak moeten maken voor zijn klacht. We gaan dus naar boven waar tussen de tientallen aziaten een hip vrouwtje met iPad in haar handen ons vraagt om te melden.
Nou, naam gevonden tussen de geregistreerden en ze wees ons naar een tafel en zei ' u kunt plaats nemen aan de bar, er komt zo een genius (the fuck? ) bij jullie.
Wij dus daar plaatsnemen. Gelukkig zat er een lekker wijf naast me wat het hele circus wat draagelijker maakte.
1 min later kwam een puisterig alto in blauwe t-shirt ons kant op en stopte voor ons.
'Zo , we hebben een zwakke patiënt heb ik gehoord. We gaan snel even een diagnose stellen!'
Met een over de top hippe toon en bekakte R.
Ik moest me serieus inhouden bom niet in de lach te schieten. Aangezien dat wijf naast me ook weg was en ik die gast z'n kutkop wilde ontwijken pakte ik mijn Galaxy Note 2 en begon ermee te spelen.
Hij zei dat de batterij in orde was maar gaf aan dat bluetooth en locatie instellingen uit konden om stroom te besparen.
Like, seriously?? Helemaal daarvoor naar Amsterdam gereden? Weet mijn moeder zelfs nog.
Ik wou bijna vertellen dat het mogelijk door de incompetentie van Apple kwam maar omdat hij toch al aardig terug was getrokken door de verschijning van mijn Note 2 spaarde ik hem.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:11 schreef Schalks. het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:22 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:23 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:25 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:25 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:26 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:28 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:28 schreef CristinaYang het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:28 schreef CristinaYang het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:29 schreef NotGuilty het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
quote:Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |