Hmm oke. Duidelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
THE QUEEN HAS ARRIVED BITCH
VOLGERS VERENIG U EN LIK MIJN FUCKING ASS
Dat is een keuzequote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef promisionxexposed het volgende:
En aan die kut TT erger ik me dus ook
ja je aan jer ergeren is ook een keuze, mensen maken er zo'n drama van om niksquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef promisionxexposed het volgende:
En aan die kut TT erger ik me dus ook
quote:
quote:
Nee hoor, want volgens timmmmm is het verboden, dus jullie hebben weinig keus als hij langs komt.quote:
paar maandenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, want volgens timmmmm is het verboden, dus jullie hebben weinig keus als hij langs komt.
Maar dat is pas over paar weken denk ik
Heb ik ergens gezegd dat ik me aan hem ergerquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je aan jer ergeren is ook een keuze, mensen maken er zo'n drama van om niks
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik me aan hem erger
nee ik doel ook niet specifiek op jouquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik me aan hem erger
Komt welquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jammer, had inderdaad graag een vervolg gezien op de VASOF-soap
Wat is er precies verboden dan? Er staat toch gewoon JNG SC?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, want volgens timmmmm is het verboden, dus jullie hebben weinig keus als hij langs komt.
Maar dat is pas over paar weken denk ik
je mist 3 m`squote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nooit meer!!!!!!
Grapje timmmmm. Niet boos worden als je dit leest.
Over paar maanden!!!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Degene die zich aangesproken voelen weten
Ik weet ook niet, het is maar een TTquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er precies verboden dan? Er staat toch gewoon JNG SC?
Fucking hell, als het zo'n probleem is voor een aantal hier zal ik het niet meer doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |