Hmm oke. Duidelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
THE QUEEN HAS ARRIVED BITCH
VOLGERS VERENIG U EN LIK MIJN FUCKING ASS
Dat is een keuzequote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef promisionxexposed het volgende:
En aan die kut TT erger ik me dus ook
ja je aan jer ergeren is ook een keuze, mensen maken er zo'n drama van om niksquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:
quote:
Nee hoor, want volgens timmmmm is het verboden, dus jullie hebben weinig keus als hij langs komt.quote:
paar maandenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, want volgens timmmmm is het verboden, dus jullie hebben weinig keus als hij langs komt.
Maar dat is pas over paar weken denk ik
Heb ik ergens gezegd dat ik me aan hem ergerquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je aan jer ergeren is ook een keuze, mensen maken er zo'n drama van om niks
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik me aan hem erger
nee ik doel ook niet specifiek op jouquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik me aan hem erger
Komt welquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jammer, had inderdaad graag een vervolg gezien op de VASOF-soap
Wat is er precies verboden dan? Er staat toch gewoon JNG SC?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, want volgens timmmmm is het verboden, dus jullie hebben weinig keus als hij langs komt.
Maar dat is pas over paar weken denk ik
je mist 3 m`squote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nooit meer!!!!!!
Grapje timmmmm. Niet boos worden als je dit leest.
Over paar maanden!!!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Degene die zich aangesproken voelen weten
Ik weet ook niet, het is maar een TTquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er precies verboden dan? Er staat toch gewoon JNG SC?
Fucking hell, als het zo'n probleem is voor een aantal hier zal ik het niet meer doen hoor
Ik vind het geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er precies verboden dan? Er staat toch gewoon JNG SC?
Fucking hell, als het zo'n probleem is voor een aantal hier zal ik het niet meer doen hoor
Nee, hij was enkel bang voor kliekjesvorming geloof ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem hoor.
Maar tim heeft gewoon 2 dagen geleden gezegd dat hij zulke tt's niet meer wou, en hij is de mod, dus.
Nee hij wilde het sowieso niet hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, hij was enkel bang voor kliekjesvorming geloof ik
quote:
Nou ja goed, ik doe het in ieder geval niet nog een keer. Als het resulteert in zeuren om te zeuren schiet het immers geen zak opquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet ook niet, het is maar een TTals de complete OP was veranderd had ik het wel gesnapt
Ja en dat het niet echt uitnodigend is voor andere users met zulke TT's en daarom mocht hh&jordy sc ook niet meer. Jij was er bij hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, hij was enkel bang voor kliekjesvorming geloof ik
Ik had er 7, allemaal nutteloosquote:
Ik heb dat nergens gezien maar als jij dat zegt zal dat wel zo zijn. Ik heb die opmerking dan gemist. Ik zou immers niet bewust dan alsnog zoiets doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem hoor.
Maar tim heeft gewoon 2 dagen geleden gezegd dat hij zulke tt's niet meer wou, en hij is de mod, dus.
Ik zal jou eens verorberenquote:
Naja dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik erger me al aan de naam jordy dus vandaar maar verder boeit het me niet hoor
Ik heb het niet zo expliciet gezegd, maar zoals Stu al zegtquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en dat het niet echt uitnodigend is voor andere users met zulke TT's en daarom mocht hh&jordy sc ook niet meer. Jij was er bij hoor.
Snap ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens gezien maar als jij dat zegt zal dat wel zo zijn. Ik heb die opmerking dan gemist. Ik zou immers niet bewust dan alsnog zoiets doen
Zonder smileysquote:
Ik ben jouw zwarte schaap jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:45 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:45 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:
Beweer je nou dat we ongesteld zijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het maandverband is in de aanbieding bij de AH deze week. Dat sommigen van jullie het weten, DAYUMN!
Nou goed, ik weet het nu dan en zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik
Maar jordy heeft er dus geen bal van begrepen en doet het weer.
Jullie zijn cranky as fuck manquote:
moody, cranky, petulant, pettish, patchy, ill-temperedquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie zijn cranky as fuck man
Danioquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik aan alles wat eindigt op 'anio'
Ik gelukkig net na de paasdrukte op werkquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dit is pas het begin8 april pas, gezellige verjaardag zal ik hebben
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Gezellig
Ik ga slapen, doei.
Kusjekroel aan iedereen.
Oh wacht wel met capslock:
IK BEN GEWELDIG RAAK ME AAN OMG WIE WIL HUWELIJKSAANZOEK DOEN???
Ik doe niet aan huwelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Gezellig
Ik ga slapen, doei.
Kusjekroel aan iedereen.
Hou je plekje vrij in je woonkamer gr gr #WA-datequote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Gezellig
Ik ga slapen, doei.
Kusjekroel aan iedereen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Gezellig
Ik ga slapen, doei.
Kusjekroel aan iedereen.
Gaat het hier nou over je menstruatiecyclus?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik gelukkig net na de paasdrukte op werk
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat het hier nou over je menstruatiecyclus?
Schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Gezellig
Ik ga slapen, doei.
Kusjekroel aan iedereen.
Ik heb een TR gemaakt en gevraagd de TT aan te passen en zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Gezellig
Ik ga slapen, doei.
Kusjekroel aan iedereen.
haha mazzelquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik gelukkig net na de paasdrukte op werk
Maar omg je bent bijna jarigquote:
Weten we dat ook weerquote:
Zolang duurt het normaal ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer
Niet deze week meeten, maar ergens eind volgende week ok?
Ja van mij krijg je diequote:Op dinsdag 2 april 2013 00:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja je zal maar bijna 20 worden omg omg
Krijg ik ook een mooie paint?
Wat zei ik niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zeg je het nu wel en vanmiddag niet? XD
Thanks iedereen
Je bent pas een echte zeeman als je de rode zee bevaren hebt.quote:
Ja bahquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent pas een echte zeeman als je de rode zee bevaren hebt.
ofzo
Als het regelmatig is wel jaquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent pas een echte zeeman als je de rode zee bevaren hebt.
ofzo
Leuke info ja togquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer
Niet deze week meeten, maar ergens eind volgende week ok?
Ik naar de kaakchirurgquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, morgen uitslapen, naar de kapper en de bank en verder beetje relaxen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naughty girlll![]()
Nee.quote:
Ben jij dat jaquote:
Oh dearquote:
Blij of niet blij?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Morgen mijn laatste presentatie op deze school
Verstandskies trekkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Wat gaan ze precies doen morgen?
Oh ik las andersom, dinsdag-donderdagquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kan niet tellen nee?
Het zijn er 6
Blij dat ik het dan gehad heb. Maar voel me zo'n faalhaas dat ik stopquote:
Een mag ik hopen? Sterkte morgen man!quote:
Ja haha, klopt. maar toen ik daar aankwam ging de afspraak niet doorquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een mag ik hopen? Sterkte morgen man!
Heb je dat al eens eerder gehad? Ik kan me vaags iets herinneren hierover![]()
Nee je faalt nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blij dat ik het dan gehad heb. Maar voel me zo'n faalhaas dat ik stop
Ja ik moet nog maar eens een theme zoeken en wat gaan volgen enzoquote:
Nicole's nieuwe liedje ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:00 schreef supersof het volgende:
Ik wist geen naam, en ik luisterde not over you van Gavin DeGraw en daar komt een boomerang in voor
Weet ik ook, maar het voelt zo... Ik weet het nietquote:
Dan heb je ook lang moeten wachten. Sowieso waardeloos, zit je van tevoren te stressen voor nietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja haha, klopt. maar toen ik daar aankwam ging de afspraak niet door![]()
Nu een maand later ben ik dus alsnog aan de beurt
Ja eentje
en je tumblr in je sig zetten, krijg je veel volgers meequote:Op dinsdag 2 april 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik moet nog maar eens een theme zoeken en wat gaan volgen enzo
Sshhquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik ook, maar het voelt zo... Ik weet het niet
Dat was echt kut ja. Ik ben sowieso nogal paniekerig daarvoor dus. Maar het zal allemaal wel meevallen..quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je ook lang moeten wachten. Sowieso waardeloos, zit je van tevoren te stressen voor niets
ohjaquote:
Nee het is niet ergquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik ook, maar het voelt zo... Ik weet het niet
Jij hebt me nog niet toegevoegd homoquote:
Slaap lekkerquote:
Ik had net een follower die reblogde gelijk een stuk of 7 dingen van me achter elkaarquote:
Heb ik ook soms, maar dan 30 dingen ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had net een follower die reblogte gelijk een stuk of 7 dingen van me achter elkaar
Top secret FBI gr grquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je tumblr hebt, pass hem ff door
Heb ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je tumblr hebt, pass hem ff door
dmquote:
Je tumblr dm'en maar hem nu open en bloot zettenquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Good ^^ Where are you from btw?
-knip-
I’m from the Netherlands, you know, a small, cold country in Europeand you?
Whehehe, zo leuk altijd
C`est moiquote:
Ja kwam ik ook al achter jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je tumblr dm'en maar hem nu open en bloot zetten
beste generatiequote:Op dinsdag 2 april 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Trollie, waarom heb je alleen van Skins seizoen 1 en 2 op je Tumblr staan?
Nee, Naomi&Emilyquote:
Skinsquote:
wat voorn filmpje dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:24 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, krijg dat filmpje niet normaal hier gepost helaas
hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.break.com/inde(...)ther-trucker-2428903
Prima, met jou ook?quote:
quote:
quote:
goed, beetje verveeld afgelopen dagen en druk bezig met dingen proberen verkopen.quote:
Wat voor dingen probeerde je te verkopen danquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
[..]
goed, beetje verveeld afgelopen dagen en druk bezig met dingen proberen verkopen.
en nee mijn pasen was werkelijk geen drol aan
Probeer* een goede game pc, en een ipadquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor dingen probeerde je te verkopen dan
Heb je ze ook op het forum gezet? Een iPad zou toch niet zo moeilijk mogen zijn om te verkopen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Probeer* een goede game pc, en een ipad
ipad is geen probleem idd, die pc echter wel omdat hij 1900 euro heeft gekost. wil hem voor 900 weg doen(dat is hij zeker waard) maar mensen hebben niet zomaar even 900 liggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je ze ook op het forum gezet? Een iPad zou toch niet zo moeilijk mogen zijn om te verkopen?
Dat is inderdaad lastig als iets zo duur is. Ook al is het het waard dan blijft het een hoop geld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ipad is geen probleem idd, die pc echter wel omdat hij 1900 euro heeft gekost. wil hem voor 900 weg doen(dat is hij zeker waard) maar mensen hebben niet zomaar even 900 liggen
tweakers staat hij al, toch heb ik de meeste reacties nog van marktplaats. 3 biedingen van 800, maar daarvoor ga ik hem niet weg doen want ik lever er een 23 inch scherm + gamemuis bijquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig als iets zo duur is. Ook al is het het waard dan blijft het een hoop geld.
En op Tweakers of mag je daar niets te koop aanbieden?
Lastig man. Hopelijk krijg je toch nog een beter bod danquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tweakers staat hij al, toch heb ik de meeste reacties nog van marktplaats. 3 biedingen van 800, maar daarvoor ga ik hem niet weg doen want ik lever er een 23 inch scherm + gamemuis bij
Wat wil je met het geld doen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tweakers staat hij al, toch heb ik de meeste reacties nog van marktplaats. 3 biedingen van 800, maar daarvoor ga ik hem niet weg doen want ik lever er een 23 inch scherm + gamemuis bij
komt wel goed, er is niet heel veel haast bij. mijn ongeduldigheid maakt dingen wel lastigquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig man. Hopelijk krijg je toch nog een beter bod dan
Herkenbaar. Daar heb ik ook best vaak last van namelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
komt wel goed, er is niet heel veel haast bij. mijn ongeduldigheid maakt dingen wel lastig
ga een schakelbrommer kopen, even een beeld scheppen dit word hemquote:
nice heb je al rijbewicequote:Op dinsdag 2 april 2013 01:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga een schakelbrommer kopen, even een beeld scheppen dit word hem [ afbeelding ]
word wel een tweedehands, maar wel een opgevoerde
nee, maar heb een 5 daagse cursus voor 250 euro gevonden. krijg dinsdag loon dus zodra ik mijn brommer heb (eerst pc verkopen dus) ga ik mijn rijbewijs halenquote:
hm okquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee, maar heb een 5 daagse cursus voor 250 euro gevonden. krijg dinsdag loon dus zodra ik mijn brommer heb (eerst pc verkopen dus) ga ik mijn rijbewijs halen
andre 3000:quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
Beyonce gaat Back To Black van de legendarische Amy Winehouse coveren/remaken met Andre 3000.. ..........
Dat is een grap hoop ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
Beyonce gaat Back To Black van de legendarische Amy Winehouse coveren/remaken met Andre 3000.. ..........
Welterusten VAquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoeveel ik ook van juliie houd (hihaho grapje) ga ik naar dromenland
Wat een badassquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog 1 biertje gepakt en dan ga ik ook slapen. Maar dat is misschien pas over 3 kwartier
Ik ben nu natuurlijk 2 weken vrijquote:
Lekker hoor. Ging je in die 2 weken nou naar Barcelona?quote:
Ja, ik vlieg donderdag naar Spanje voor 10 dagenquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ging je in die 2 weken nou naar Barcelona?
Chill. vrienden daar opzoeken toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik vlieg donderdag naar Spanje voor 10 dagen
Oh leuk leukquote:
Jaquote:
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet slapen, FOK! ontwricht mijn leven
Biertje doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
En dan ga ik medio juli waarschijnlijk weer naar Nederland
quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet slapen, FOK! ontwricht mijn leven
Zozoquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
En dan ga ik medio juli waarschijnlijk weer naar Nederland
Ik wil ook wel weer in NL wonen hoor maar dan moet ik wel weten dat ik daar een baan kan krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]Slapen
[..]
Zozoje moet permanent gewoon hier wonen joh
Oh jawel hoor, maar dan wordt het sowieso geen fulltime denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer in NL wonen hoor maar dan moet ik wel weten dat ik daar een baan kan krijgen
Wat ik zo om me heen hoor en zie lijkt dat in NL nogal lastig momenteel en wat ik doe is niet echt in NL. Ja, leraar wel maar buiten schooluren om prive niet
Ik moet wel een normaal inkomen hebben. Wat ik hier verdien zal ik in NL niet verdienen maar hier liggen de woonlasten ook wel hoger dan daarquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar dan wordt het sowieso geen fulltime denk ik
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet wel een normaal inkomen hebben. Wat ik hier verdien zal ik in NL niet verdienen maar hier liggen de woonlasten ook wel hoger dan daar
Saaie drolquote:
Ik woon niet in een buitenwijk. Maar hoe verder je van het centrum vandaan gaat dan wordt het wel goedkoper ja. Ik zit in zone 1 van de metro maar als je in bijv. zone 6 woont is het wel veel voordeliger. Maar dan moet je zomaar 3 kwartier langer enkele reis rekenen om op je werk te komenquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Londen is nou niet bepaald goedkoopof is het in de buitenwijken anders?
Ah zo oke. Maar heb je dan wel een aardig huisje of is het klein?quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon niet in een buitenwijk. Maar hoe verder je van het centrum vandaan gaat dan wordt het wel goedkoper ja. Ik zit in zone 1 van de metro maar als je in bijv. zone 6 woont is het wel veel voordeliger. Maar dan moet je zomaar 3 kwartier langer enkele reis rekenen om op je werk te komen
Ik heb hier een bovenverdieping/appartement van een huis. Dat is een badkamer, keuken, redelijk grote slaapkamer en woonkamer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zo oke. Maar heb je dan wel een aardig huisje of is het klein?
Nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 02:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hier een bovenverdieping/appartement van een huis. Dat is een badkamer, keuken, redelijk grote slaapkamer en woonkamer.
De ligging is fantastisch maar het woonoppervlakte valt toch wel iets tegen hoor. Het is genoeg voor 2 als het moet maar ik zou best wel iets ruimer willenquote:
Heb je toch niet nodig joh?quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
De ligging is fantastisch maar het woonoppervlakte valt toch wel iets tegen hoor. Het is genoeg voor 2 als het moet maar ik zou best wel iets ruimer willen
De slaapkamer is ongeveer 4m bij 4m en de huiskamer ook zoiets. Een normale badkamer en een keuken. Het kan dus met 2 mensen maar het is allemaal best klein eigenlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig joh?Als je al ruimte voor 2 hebt
Of je bent gewoon een beetje verwendquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
De slaapkamer is ongeveer 4m bij 4m en de huiskamer ook zoiets. Een normale badkamer en een keuken. Het kan dus met 2 mensen maar het is allemaal best klein eigenlijk
Ach, ik betaal bijna £225 per week (dat is overigens wel inclusief gas, water, electra en council tax) dus dan zijn mijn verwachtingen misschien gewoon wat te hoog.quote:
Dat is echt heel veel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik betaal bijna £225 per week (dat is overigens wel inclusief gas, water, electra en council tax) dus dan zijn mijn verwachtingen misschien gewoon wat te hoog.
Voor Nederlandse begrippen wel ja. Maar hier kost een kamer van 4m bij 4m in een huis dat je deelt met 3 anderen (dus gedeelde badkamer, keuken en huiskamer) al minimaal £125 per weekquote:
Ik ga over een minuut of 20 naar bedquote:
Ah, oké. Ik ga waarschijnlijk gewoon niet slapen.quote:
Kun je je morgen (straks) dan wel goed concentreren joh?quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik ga waarschijnlijk gewoon niet slapen.![]()
Te laat begonnen met leren voor een tentamen, zoals altijd.
400 pond, hoeveel euro is dat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:41 schreef Stuart het volgende:
Je kunt wel een kamer huren voor 100 pond per week hoor maar dan zit je niet in zone 1 of 2
Ja, vast wel. Heb daar nog nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je je morgen (straks) dan wel goed concentreren joh?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Gezellig danquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Ik ben alles behalve jaloersquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
Over zes uur zit ik al school. Verdomme zeg.![]()
Heb je wat wijn teveel op?quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb dan soms alleen een beetje last van giechelproblemen.
Oh dus je bent lekker aan het stuiteren?quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op zulke momenten komen alleen liters thee met tien pakken suiker naar binnen.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus je bent lekker aan het stuiteren?
Ziet er opzich ruim uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:
Maar wat ik nu huur als ik dat zou willen kopen dan heb je het in deze wijk toch wel over bijna £220,000 of meer
http://www.primelocation.(...)8348e07a3d9fc6a9d506
Kaakchirurgquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt wel mee.![]()
Aaah, ik heb echt geen zin in morgen (of ja, vandaag?). Gelukkig daarna flink slapen, da's wel leuk.
Gaan jullie nog wat leuks doen?
Klik maar op floor plan. Dan valt het nog best tegen hoorquote:
Verstandskies moet eruitquote:
Dankje. Geen idee wat ik kan verwachtenquote:
Succes manquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:55 schreef Ezell het volgende:
Ik ga weer verder met leren. Het wordt toch wel tijd dat ik mijn P ga halen.![]()
Trusten alvast!
Succes!quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:55 schreef Ezell het volgende:
Ik ga weer verder met leren. Het wordt toch wel tijd dat ik mijn P ga halen.![]()
Trusten alvast!
Het is een vrouwquote:
Dan mag zij haar icoontje wel eens aanpassen in profielquote:
Ja, ach, forumhumorquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag zij haar icoontje wel eens aanpassen in profiel
Trustenquote:
hoezo nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 08:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En het gaat hem niet worden ben ik bang
We moesten zo'n mail maken maar in de helft van de programma's laadt ie niet goed. Ach, een voldoende moet lukken.quote:
Maar daar kunnen jullie toch niks aan doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 08:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We moesten zo'n mail maken maar in de helft van de programma's laadt ie niet goed. Ach, een voldoende moet lukken.
En dat boeit mij niet, maar voor mijn vriend zou het jammer zijn hehe
Jawel, beter programmerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar daar kunnen jullie toch niks aan doen
oh naja pech. kom wel goed.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jawel, beter programmerenMaar heel veel hebben dat probleem.
Maar we hebben een puppy met een snor te compensatie
[ afbeelding ]
echt flauwquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerste campagne is al de grond ingeboordDie van ons was wel beter, al werkt het iets minder
goeiemorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |