Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Whehe, dat geloof ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is het nog maandag inderdaad. Ik heb veel gepost in JNG SC, hier en in MEN
Dat doe ik niet snel nog eens kan ik je vertellen![]()
Klopt, dat is het adres van Obamaquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:25 schreef JJH het volgende:
Volgens mij staat daar een best bekend pandje.
You're welcomequote:
Fuck yeahquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nice.
Nu ook twee camera's meesjouwen naar IRL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Jij had wat dat betreft een leukere dag dan ik inderdaadquote:
Ik krijg alleen de 'gewone' pagina van YouTube te zienquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.youtube.com/watch?list=FLGJ1tAcsolmppu9OuEoFTjA
Nu werkt het wel. Dat is best een leuk nummerquote:
Doe ik niet snel nog eens hoor.quote:
ik heb ook wel eens dagen van 1000+ gehad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu werkt het wel. Dat is best een leuk nummer
[..]
Doe ik niet snel nog eens hoor.
Ik hoop en denk overigens dat niemand er 'last' van had
Really? Dit was mijn 3e keer in 9 jaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:06 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens dagen van 1000+ gehad.
wanneer weet ik niet meer precies. Dan zou ik in topics van arcee moeten gaan zoeken. En 1000+ was ook maar eenmalig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Dit was mijn 3e keer in 9 jaar
1000, 1200 en 1600 om precies te zijn in 2005, 2011 en gisteren
Ik kon alleen de cijfers tot ergens in 2011 vinden. Mogelijk komt er ooit weer een updatequote:Op dinsdag 2 april 2013 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
wanneer weet ik niet meer precies. Dan zou ik in topics van arcee moeten gaan zoeken. En 1000+ was ook maar eenmalig.
toen was het geeneens bewust. Gewoon een hele dag in een aantal drukke sc's meeposten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kon alleen de cijfers tot ergens in 2011 vinden. Mogelijk komt er ooit weer een update
Eenmalig is toch prima! Het is nogal wat hoor. Het viel mij tegen en ik post toch best veel wel
Leuk hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
toen was het geeneens bewust. Gewoon een hele dag in een aantal drukke sc's meeposten.
op een gegeven moment heb je het ook wel door hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk hoor
Ik zou liegen als ik zeg dat die 3 keer van mij niet bewust was
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
op een gegeven moment heb je het ook wel door hoor.
goed. Lijkt alleen alsof ze steeds meer aandacht op gaat eisen. Meer wakker overdag enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel ja![]()
Hoe is het met je kleine meid eigenlijk
Nu al? Ik dacht dat baby's in het begin (half jaar ofzo) bijna alleen maar zouden slapenquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:33 schreef JJH het volgende:
[..]
goed. Lijkt alleen alsof ze steeds meer aandacht op gaat eisen. Meer wakker overdag enzo.
ook geen hele dagen hoor. Maar ze trekt met enige regelmaat door tussen twee voedingen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu al? Ik dacht dat baby's in het begin (half jaar ofzo) bijna alleen maar zouden slapen
Oooohquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:36 schreef JJH het volgende:
[..]
ook geen hele dagen hoor. Maar ze trekt met enige regelmaat door tussen twee voedingen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh
In ieder geval goed nieuws dat alles goed met haar gaat
Leuk! Dat gaat in het eerste jaar volgens mij best snel alquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen komt het consultatiebureau langs, ik ben nieuwsgierig hoeveel ze gegroeid is.
ik heb ook weinig kennis hoor. Ik leer ook al doende. Vorige week was ze in ieder geval al 2440 als ik het goed onthouden heb.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk! Dat gaat in het eerste jaar volgens mij best snel al
Nou ja, wat roep ik nou eigenlijk. Ik weet helemaal NIETS van baby's![]()
Dat klinkt vrij licht toch of was ze heel klein toen ze werd geboren? Ik dacht dat een baby iets van 3kg wasquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:48 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb ook weinig kennis hoor. Ik leer ook al doende. Vorige week was ze in ieder geval al 2440 als ik het goed onthouden heb.
2320 bij geboorte en ze was 3,5 te vroeg dus best wel klein ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij licht toch of was ze heel klein toen ze werd geboren? Ik dacht dat een baby iets van 3kg was
Ahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:55 schreef JJH het volgende:
[..]
2320 bij geboorte en ze was 3,5 te vroeg dus best wel klein ja.
meten doen ze tegenwoordig niet meer bij baby's omdat dat slecht is voor de gewrichtjes. En het is niet alleen leuk. Het moet ook van instanties enzo, en voor haar eigen gezondheid.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha
Leuk dat er morgen iemand langskomt om te meten en wegen
Dat wist ik niet. Goed dat er dus een kundig iemand even langskomtquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:00 schreef JJH het volgende:
[..]
meten doen ze tegenwoordig niet meer bij baby's omdat dat slecht is voor de gewrichtjes. En het is niet alleen leuk. Het moet ook van instanties enzo, en voor haar eigen gezondheid.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Goed dat er dus een kundig iemand even langskomt
Hoe komt het eigenlijk dat je nog zo laat wakker bent?quote:
vanmiddag pas om 3 wakker. Mevrouw was de hele nacht door vervelend en jengelig, dus ik heb de hele nacht in de kamer gezeten met haar zodat knetter kon slapen. Ik ging uiteindelijk pas om half acht naar bed.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat je nog zo laat wakker bent?
OMG wat een ellende dan zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:18 schreef JJH het volgende:
[..]
vanmiddag pas om 3 wakker. Mevrouw was de hele nacht door vervelend en jengelig, dus ik heb de hele nacht in de kamer gezeten met haar zodat knetter kon slapen. Ik ging uiteindelijk pas om half acht naar bed.
morgen pas weer, dus het kon wel. En ik wilde ook gewoon dat knetter goed sliep. Die staat er straks weer 4 nachten zo goed als alleen voor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG wat een ellende dan zeg![]()
Is dat wel te doen met je werk though?
Wow, dan kan ik me voorstellen dat je daar prioriteit aan gafquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
morgen pas weer, dus het kon wel. En ik wilde ook gewoon dat knetter goed sliep. Die staat er straks weer 4 nachten zo goed als alleen voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |