Ik ga het misschien toch halenquote:
EH, ja, eh, prima.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
EH, ja, eh, prima.
Mijn Frans is niet meer zo denderend![]()
...
Als het maar vaker wel dan niet is danquote:
Dat gaat in stijgende lijnquote:Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het maar vaker wel dan niet is dan![]()
KGquote:
Met de paarden bezig geweest, buitenbak aangelegd op het land (quote:Op maandag 1 april 2013 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]hi KG.... wat heb je allemaal gedaan?
quote:
quote:
Dat ga je wel doenquote:Op maandag 1 april 2013 23:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met de paarden bezig geweest, buitenbak aangelegd op het land (), afscheidsfeest gehad, vandaag in de zon alcoholvrij bier gedronken
En nu probeer ik mezelf wijs te maken dat ik morgen niet hoef te werken
Jaquote:
kloptquote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig maar een korte week![]()
Jij nog nieuws?
Ah dan ga ik met je meequote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt
uh nee
Behalve dat ik lekker naar mijn bed ga......![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao liefjes![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Sweet dreams Engeltjequote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt
uh nee
![]()
Slaap lekker Engeltjequote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klopt
uh nee
![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah dan ga ik met je mee
Truste KGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao liefjes![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Gelukkig wel. Ik wilde hetzelfde halen als D. en dat is met moeite geluktquote:
De afgelopen week?quote:
Het is pas mijn 3e keer hoor. Toen die keer in 2005 met jou en dolle_hond, in 2011 een keertje en gisteren dusquote:
Vandaagquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
De afgelopen week?
De afgelopen maand?
Wat?
Ik wilde vandaag eens kijken hoe moeilijk het was om hoog te komen. Dat valt nog vies tegenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik trap gewoon lekker mee en als dat eens een keertje boven de 100 komt is het wel mooi
De tering.quote:
Je hebt een camera erbij gekochtquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Groostste verdienste van vandaag is dat ik eindelijk weer eens 2 camera's heb die allebei meedoen voor het documentern van mijn leven
Tenminste, ik bedoel natuurlijk gisteren maar dat snap je wel.quote:
Ja, dat had ik wel door. Bij jou is het sowieso nog vandaag, toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenminste, ik bedoel natuurlijk gisteren maar dat snap je wel.
Ja, viel ook niet mee hoor. Nog nooit zoveel gehaald
Nice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |