Veel te stoer muziekje erbijquote:
haha prachtige foto. Je kan het geluid er zo bij denkenquote:Op maandag 29 april 2013 01:33 schreef Watuntrik het volgende:
Burenruzie! Ik kwam effe storen.![]()
[ afbeelding ]
Mooi rood is niet lelijk!quote:Op maandag 29 april 2013 01:33 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
Instant verliefdheid op deze katten.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Whahaaha, die met die krabplank !
En die met dat petje![]()
Zo ligt mij dat aan te kijken vanaf de andere bank;
[ afbeelding ]
Volgens mij was de flits een beetje een verrassing![]()
[ afbeelding ]
dEUS;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvangkat Lava op de klep van de vaatwasser want die was nog zo lekker warm;
[ afbeelding ]
Ja mooi he?quote:Op maandag 29 april 2013 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Instant verliefdheid op deze katten.
Prachtfoto, en wat is die rooie een mooierd zeg!quote:Op maandag 29 april 2013 01:33 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
Jozef says!?quote:Op maandag 29 april 2013 17:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Prachtfoto, en wat is die rooie een mooierd zeg!
Ja, echt zo'n mooie diepe kleur.quote:
quote:
Dankjewel.quote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n mooie diepe kleur.
Enne.... snuitje!
"Nee, mama, ik wil niet opstaan."quote:Op maandag 29 april 2013 18:56 schreef Little_Dolls het volgende:
Let vooral op de pootjes
[ afbeelding ]
Konichiwa!quote:
Gefeliciteerd! Leuke fotoquote:
Ze is al een jaar geweest toch ? Hoog tijd voor een bezoekje aan de dierenarts zodat ze niet meer krols kan worden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef kwakz0r het volgende:
Poes heeft een vaste slapplek op onze slaapkamer, een deken die ik in een nestje heb gedrapeerd op de kist waar de handdoeken in zitten, 's morgens begroet ze me met een gaap en een miauwtje
[ afbeelding ]
Als ze krols is en ik kom thuis uit mijn werk of van zangles, vind ik dit op de trap... MRAAAUUUWWWW
[ afbeelding ]
en van de week was poes heeeeel blij dat baasje weer thuis was na een weekendje weg, ook al was "oma" wezen oppassen/voeren/knuffelen tussendoor...
[ afbeelding ]
jup, ze moet ergens volgende maand als de tweede set prikken voldoende is ingewerkt (ze was nooit ingeent). en we moeten er ook even voor sparen helaas, dat gaat niet zomaar van ons maandbudget.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ze is al een jaar geweest toch ? Hoog tijd voor een bezoekje aan de dierenarts zodat ze niet meer krols kan worden.
Fotomodelquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Sophie is vandaag 7 maanden bij ons en morgen wordt ze een jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |