Ja HDTV of nietquote:Op maandag 1 april 2013 19:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In HD ja, en nee we hebben geen glasvezel
JAAAAAAAAAAAA HOEZEEEEEEEEEEE GOD ZIJ GEPREZEN, MIJN GROENTE IS GEARRIVEERRRRRRRRRRRRDDDDquote:
Wat voor groente heb je besteld?quote:Op maandag 1 april 2013 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA HOEZEEEEEEEEEEE GOD ZIJ GEPREZEN, MIJN GROENTE IS GEARRIVEERRRRRRRRRRRRDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogen dezen spijzen u smakenquote:Op maandag 1 april 2013 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA HOEZEEEEEEEEEEE GOD ZIJ GEPREZEN, MIJN GROENTE IS GEARRIVEERRRRRRRRRRRRDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohzo. Naja ik heb em net gekeken op laptop dus voor mij hoeft ie niet superhd beeld te zijnquote:Op maandag 1 april 2013 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is max 400MB ik ben 1.3GB aan het binnen halen
Olijven, verse tomaat, belpaise kaas, paprika, ei, mozzarellaquote:Op maandag 1 april 2013 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor groente heb je besteld?
dank u zeerquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben best wel trots eigenlijk
nice!quote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die doos planken weggedaan en met de planken die in m'n oude huis lagen verder gegaanquote:
Maar dan breken je nagels af jonguhquote:Op maandag 1 april 2013 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die doos planken weggedaan en met de planken die in m'n oude huis lagen verder gegaan.
Je kan wel zien waar de planken liggen die in het atelier lagen en waar de planken liggen die in de slaapkamer lagen. Die laatste vertonen namelijk meer slijtage.
Maar het is acceptabel en het ligt![]()
O en ik heb alles zelf mogen leggen omdat Fred het niet voor elkaar kreeg.
Maar Fred heeft alles gezaagd
Die verdient een permanente emoslinger, kan hij het niet laten tattoeëren?quote:Op maandag 1 april 2013 19:51 schreef Diconnected het volgende:
echt mijn broer verdiend een emoslinger
Fred heeft net de bedbodems gehaald in m'n oude huis en ik ga zo het bed in elkaar zetten, want Ikeaquote:Op maandag 1 april 2013 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
in die rolverdeling deden wij ook het laminaat
vandaag met gipsplaten bezig geweest maar dat was vooral Koos, omdat ik gaar was
je hoeft morgen niet te werken dan hoop ik?quote:Op maandag 1 april 2013 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred heeft net de bedbodems gehaald in m'n oude huis en ik ga zo het bed in elkaar zetten, want Ikea
Ik ben ook wel gaar inmiddels, heb ook gewoon gewerkt. Maar we moeten en zullen daar slapen vannacht
Good busyquote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Valt mee he?quote:
Jawelquote:Op maandag 1 april 2013 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hoeft morgen niet te werken dan hoop ik?
wat een onzindingquote:Uitvinder komt met droger voor beha's
De uit Los Angeles afkomstige Alexander Farennikov heeft een speciale droger voor beha's uitgevonden.
Foto: Thinkstock
De Ricasol Bra Dryer 2.0 in de vorm van een vrouwenborst kost omgerekend 156 euro en is bedoeld om beha's in cupmaten van A tot en met H snel te laten drogen. De droogtijd is tussen de 20 en 30 minuten.
Farennikov kwam op het idee toen een vriendin klaagde over de duur van het drogen van een beha na het wassen en de dingen die er fout kunnen gaan wanneer ze in de droogtrommel worden gestopt. Ze klaagde over misvormde opvullingen, gebogen beugels en beschadigd kant en Farennikov besloot daar een eind aan te maken.
De droger is vanaf 2014 verkrijgbaar voor de consument, zo meldt New York Magazine.
1 april?quote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Bron: http://www.nu.nl/lifestyl(...)et-droger-behas.html
[..]
wat een onzinding
Ik hang ze gewoon een nachtje aan de kroonluchter in onze slaapkamer, en anders even op de verwarming, of gewoon nog vochtig aantrekken
ja zou kunnen idd, al ken ik minimaal 2 mensen die zo'n ding zo aan zouden schaffen hehehehe.quote:
Wij kijken ook alleen maar goeie versies namelijk en cif zag net dat ie er op stond. Is echt toffe film (so far...quote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh rly?
Snel even gaan halen zodanku
Eetse kip!
Jah, wij zijn ook van de screeners af, wat een bagger.. Dan maar wat langer wachtenquote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij kijken ook alleen maar goeie versies namelijk en cif zag net dat ie er op stond. Is echt toffe film (so far...)
door die naam zie ik nu zo'n soort sybian chair voor mequote:Op maandag 1 april 2013 20:03 schreef Incantrix het volgende:
Zo, net een nieuw onderstel voor m'n Eros-stoel bestelden ook een gele vlinderstoel (zo'n ronde)
nog één stoel erbij en dan hebben we voorlopig genoeg tot de kinderstoelen eruit gaan.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja zou kunnen idd, al ken ik minimaal 2 mensen die zo'n ding zo aan zouden schaffen hehehehe.
1 ervan heeft op de wintersport eens haar bh in de magnetron gedaan om te drogen.... met beugel erin... dat was echt fanstastisch
quote:Op maandag 1 april 2013 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
door die naam zie ik nu zo'n soort sybian chair voor me
[ afbeelding ]
maar wat voor iets bedoel jij?
oh zo eentje dusquote:
Was een cadeautje voor mezelf toen ik een héle nare periode afslootquote:Op maandag 1 april 2013 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
oh ja, ik zie het (even opgezocht). ik ben niet van de moderne kunst en design, dus ik ben beheurlijk bevooroordeeld, maar 300+ euro's per stoel voor die Eros joh?
dat je zo'n soort vochtige damp-plek op de stoel ziet, maar dan op je plasticquote:Op maandag 1 april 2013 20:10 schreef Incantrix het volgende:
En die ja, dan de doorzichtig blauwe met zo'n spinnenpoot eronder zeg maaren been there, done that, maar de poot zit erdoorheen vast en dan is dat metaal nogal kout aan den vazjien
held!quote:
mooie afsluiter dan van zo'n periode jaquote:Op maandag 1 april 2013 20:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Was een cadeautje voor mezelf toen ik een héle nare periode afslootnormaal zou ik zoiets idd niet snel gekocht hebben, maar ik vond 'm zo vreselijk mooi en ik had 'm erg verdiend
Zoals dat ik vandeweek per ongeluk de deksel van het toilet vergeten omhoog te doen was jaquote:Op maandag 1 april 2013 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat je zo'n soort vochtige damp-plek op de stoel ziet, maar dan op je plastic
[ afbeelding ]
en dan zo van hooo-hooo-hoooooooooquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zoals dat ik vandeweek per ongeluk de deksel van het toilet vergeten omhoog te doen was ja![]()
Brum zn ouders en broertje gingen 20km lopen maar wij zouden dan niet meer op tijd in Boxtel zijn voor gourmet, dus de volgende keer maar met hun lopen lol.quote:
Ik val altijd als een blok voor designquote:Op maandag 1 april 2013 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooie afsluiter dan van zo'n periode ja
ik heb dat ook wel, maar dan met "ouwe meuk"
dus nog 2 wekenquote:Indien de limiet overschreden is en er dus een loting noodzakelijk is, zal dit op vrijdag 12 april 2013 onder toezicht van een notaris plaatsvinden. Ingeloot betekent dat u mag deelnemen, uitgeloot betekent dat u niet mag deelnemen.
wat een enthousiasteling(en)quote:Op maandag 1 april 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zn ouders en broertje gingen 20km lopen maar wij zouden dan niet meer op tijd in Boxtel zijn voor gourmet, dus de volgende keer maar met hun lopen lol.
Brum krijgt als het goed is deze week ergens te horen of hij ingeloot is voor de vierdaagse
Die vader gaat ook de elfstedentocht lopen en wil ook nog de dodenmars (100km in één dag) gaan lopenquote:
huuuuhhhhh. ik heb dat meer met handgemaakte ouwe antieke shit, maar goed, dat past niet echt in ons huis, dus nu hebben we handgemaakte ouwe shit en nieuwe shit door elkaar, maar geen antiekquote:Op maandag 1 april 2013 20:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik val altijd als een blok voor designdat je dan een fauteuil wil, even gaat kijken en dan denkt 'oh, die is mooi!'
¤ 2995,=
welke elfstedentocht?quote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die vader gaat ook de elfstedentocht lopen en wil ook nog de dodenmars (100km in één dag) gaan lopen
vind je dat al schokkend?quote:Op maandag 1 april 2013 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
oh ja, ik zie het (even opgezocht). ik ben niet van de moderne kunst en design, dus ik ben beheurlijk bevooroordeeld, maar 300+ euro's per stoel voor die Eros joh?
tof, dat soort meubels heb ik ook ja, heerlijk vind ik dat, dingen met geschiedenisquote:Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef Mss het volgende:
Ik heb bij mijn ouders een prachtig nachtkastje. Hij is van mijn oma geweest, die had 'm in een houtkleur, mijn moeder heeft 'm als tiener gehad en toen werd hij lichtblauw en een paar jaar geleden had ik 'm zwart geverfd en in gebruik genomen.
Super mooi ding, ik baal zo hard dat hij niet in mijn kamer past.
hoezo dat?quote:Op maandag 1 april 2013 20:20 schreef Mss het volgende:
Maargoed, ik moet dit jaar toch verhuizen dus dat biedt mogelijkheden
oh lopen, hehehe, wel tof! best een mooi stuk natuur tochquote:
wel voor zo'n stoel van kunststof jaquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
huuuuhhhhh. ik heb dat meer met handgemaakte ouwe antieke shit, maar goed, dat past niet echt in ons huis, dus nu hebben we handgemaakte ouwe shit en nieuwe shit door elkaar, maar geen antiek
ja, die vind ik ook niet mooiquote:
Op wat voor termijn?quote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet mijn woning uit, ze gaan het slopen.
oh, das wel een goede reden om te gaan verhuizen jaquote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef Mss het volgende:
[..]
anders bestel je ze daar allemaal en maak je ze even opnieuwquote:Op maandag 1 april 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
HUUUU ik moet van een andere seller swatchsticks bestellen, ik ga huilen als ze niet hetzelfde zijn
oh, dat is matig!quote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Uhm how about NOquote:Op maandag 1 april 2013 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anders bestel je ze daar allemaal en maak je ze even opnieuw
het is een plastic kuip met stof er omheenquote:Op maandag 1 april 2013 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, die vind ik ook niet mooi
maar die zien er no iets moeilijker/duurder om te maken uit dan plastic, maar goed, het is gewoon mijn smaak niet, dus dan houdt alles op
quote:Op maandag 1 april 2013 20:38 schreef Mss het volgende:
Fuuu ik niet mijn aansluiting pakken in Eindhoven, omdat ik 10 minuten later de trein naar Schiphol wil pakken: rijdt die helemaal niet. Kan nu dus nog 25 minuten in Eindhoven wachten
Ik moest de zin 3x lezen voordat ik door had wat je bedoeldequote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan de zolder pas doen als we succesvol nieuw DNA hebben gemaakt.
Ganz güntherstyle jonguhquote:
houtkleurige schrootjes, spiegels met goudkleurige omlijsting, dit dat allesquote:
Ja, iets van ¤500, dus daar hoef je het niet voor te doen. Maar het is gewoon kut dat we straks allemaal ergens anders zitten.quote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat is wel chill dan. Krijg je verhuisvergoeding?
quote:Op maandag 1 april 2013 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
met goud omrande spiegels en led-lampjes als een sterrenhemel aan het plafond![]()
Zwart gehaakt kleed op de vloer, zoooo mooi
quote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef Mss het volgende:
En dan kom ik met mijn duivenrokje en duivenoorbellen de hele dag 'HOE HOE HOE' doen op je zolder!
quote:Op maandag 1 april 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
nee er komen al 6 opgezetten aasgieren te staan, een duif erbij zou teveel zijn denk ik, wat denk jij?
Mwah, ik denk dat het de dynamiek wel ten goede komtquote:Op maandag 1 april 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
nee er komen al 6 opgezetten aasgieren te staan, een duif erbij zou teveel zijn denk ik, wat denk jij?
Dus de mislukte baby's gaan in de kelder onder de trap?quote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan de zolder pas doen als we succesvol nieuw DNA hebben gemaakt.
Ik moest op de wc toen ik dit las harflp lollerenquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus de mislukte baby's gaan in de kelder onder de trap?
quote:Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
WATDEFUCK MIJN KAT KLIMT NET IN MIJN KAST![]()
zeg maar aan de zijkant, hij was er bijna bovenop en nu staan er allemaal krassen van nagels in de zijkant van kast :/
Ow, dat is niet veel nee. En je bedoelt qua huisgenoten?quote:Op maandag 1 april 2013 21:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, iets van ¤500, dus daar hoef je het niet voor te doen. Maar het is gewoon kut dat we straks allemaal ergens anders zitten.
Ja, ik heb een hele rits huisgenoten en we zijn allemaal behoorlijk goed bevriend met elkaar dus het is wel kut dat we straks allemaal weg van elkaar zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, dat is niet veel nee. En je bedoelt qua huisgenoten?
quote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus de mislukte baby's gaan in de kelder onder de trap?
dafuq! welke kastquote:Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
WATDEFUCK MIJN KAT KLIMT NET IN MIJN KAST![]()
zeg maar aan de zijkant, hij was er bijna bovenop en nu staan er allemaal krassen van nagels in de zijkant van kast :/
die kast met lades aan de onderkant en die deurtjes aan de bovenkant waar games achter staanquote:
Ermahgerdquote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die kast met lades aan de onderkant en die deurtjes aan de bovenkant waar games achter staan
maar het is niet alsof hij in planken omhoog klimt, ze zijkant is gewoon 1 lange plank dus hij kan zich nergens aan vast houden ... hij neemt gewoon een aanloop en springt en klimt omhoog en zet nagels in het hout dus er staan nu allemaal lange krassen in want na tijdje gleed hij terug naar beneden en viel hij op de grond
WATDEFUCK MILO!
Epicquote:
Mwehehequote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die kast met lades aan de onderkant en die deurtjes aan de bovenkant waar games achter staan
maar het is niet alsof hij in planken omhoog klimt, ze zijkant is gewoon 1 lange plank dus hij kan zich nergens aan vast houden ... hij neemt gewoon een aanloop en springt en klimt omhoog en zet nagels in het hout dus er staan nu allemaal lange krassen in want na tijdje gleed hij terug naar beneden en viel hij op de grond
WATDEFUCK MILO!
Faalkat met Superhero complexquote:Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WATDEFUCK MILO!
beautyscene volgens mijquote:Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat was de kortingscode voor bubs ookalweer?
Beautynogwat?quote:Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat was de kortingscode voor bubs ookalweer?
ik zou het wel toffe interieurkleuren vindenquote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef Mirjam het volgende:
http://opi-products.tumbl(...)-much-so-that-we#_=_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
dussssermahgerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tik op z'n snuit ofzo?
quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
ben je verzekerd daarvoor? (weet niet of dat überhaupt kan, je daartegen verzekeren).... anders maar beetje bijpoetsen met verf/wax nagellak in die kleur
godkolere.quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Stel he, stel, je hebt een oude half verrotte opgezette papegaai. En die wil je verkopen.
Zou dit dan een goede foto zijn om dat ding aan de man te krijgen?![]()
[ afbeelding ]
ja k moet maar ff wat zoekenquote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
ben je verzekerd daarvoor? (weet niet of dat überhaupt kan, je daartegen verzekeren).... anders maar beetje bijpoetsen met verf/wax in die kleur
Ja de kast boeit verder weinig, maar wat een debiele actie van dat beestquote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft weinig zin.
Wel balen Sjaan, wat een stinkkat is het ook
nagellak kan idd ookquote:
it will haunt you in your dreamsquote:
ermahgerd de micmac indianenquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
it will haunt you in your dreams
Of hij is begraven geweest op de zure indianenbegraafplaats, dat kan ook
ik kreeg net dus een vijf minuten durende lachbui inclusief tranen en snotquote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.2dehands.be/an(...)egaai-141523702.html
voor de geïnteresseerden, maar 45 eurootjes lieve mensen
quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kreeg net dus een vijf minuten durende lachbui inclusief tranen en snot
als 'ie vlakbij me te koop was geweest had ik 'm gekocht, zo briljant fout issiequote:
kijk maar uit, straks komt ie je pikken inje slaapquote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als 'ie vlakbij me te koop was geweest had ik 'm gekocht, zo briljant fout issie
beetje afpingelen voor 20 euro ofzo, hahahaha
vooral die ogenquote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks komt ie je pikken inje slaap
FTFYquote:
quote:
Ik bedoelde de opgezette paarse kipquote:
Ja volgens mij wel....quote:Op maandag 1 april 2013 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn er ook panty's zonder tenen? zeg maar voor hakken met peeptoe?
volgens mij wel!quote:Op maandag 1 april 2013 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn er ook panty's zonder tenen? zeg maar voor hakken met peeptoe?
dan trek je meteen ladders joh!quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
En anders knip je toch gewoon een gewone panty een beetje bij? Even een stukje tussen je teen laten, net als een slipper
Oh ieuw!!!quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Even je groenten en chocolade-ijs uitnierken omdat je maag het echt wel welletjes vond
Blanke nagellak op de kniprand aanbrengen?quote:
quote:
okay awesome, ik heb toffe hakken maar draag ze nooit want peeptoe en dan kan k geen panty aanquote:
weet je hoe veel gedoe!quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Blanke nagellak op de kniprand aanbrengen?
Werkte ook tegen ladders...
Ja dat welquote:
Godver. En nu zit ie stiekem te nierken op zijn kamer?quote:Op maandag 1 april 2013 23:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh ieuw!!!
Mike heeft vandaag 12,50 gewonnen van Rick met een weddenschap.
Ik had 'een tikje' teveel champignonsaus gemaakt. Een schaal vol.
Dus daar was heel veel van over. Voor 12,50 moest hij dat binnen 2 minuten naar binnen lepelen.
Hij heeft het nog gered ook nog
we hebben het gefilmd, het was een beste bak volquote:Op maandag 1 april 2013 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godver. En nu zit ie stiekem te nierken op zijn kamer?
Bestel voor mij ook meequote:
pehehequote:Op maandag 1 april 2013 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
als je meer als tien paar schoenen wegdoet mag je wel vier paar nieuwe toch? heb t weekend 2 paar besteld maar wil nog 2 paar erbij meh
pics vd schoenen ermahgerdquote:Op maandag 1 april 2013 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
als je meer als tien paar schoenen wegdoet mag je wel vier paar nieuwe toch? heb t weekend 2 paar besteld maar wil nog 2 paar erbij meh
Had je die hoge zwarte nou ook besteld?quote:Op maandag 1 april 2013 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Die ik wegdoe zijn te hoog, daar kan ik niet op lopen dat gaat ff te ver, het mag of 10 of 12 zijn maar niet hogerquote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Had je die hoge zwarte nou ook besteld?
Want wat ik niet helemaal snapte was dat je een paar hoge zwarte weggooit, en een ander paar besteld...andere hak? ander model? que?
Ohja dat is echt kut, te hoge hakken...quote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die ik wegdoe zijn te hoog, daar kan ik niet op lopen dat gaat ff te ver, het mag of 10 of 12 zijn maar niet hoger
Si dus die kunnen weg, en er komen 10cm hoge voor terug dus daar kan k langer op staanquote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja dat is echt kut, te hoge hakken...
Easy money voor een jongen van 14quote:
yep dat wel, maar ik moet er echt niet aan denken, blehquote:
ja van je nieuwe bedoel ikquote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb ook zooi in de prullenbak gemikt
en heul veul kleding weg dus er is weer plek voor nieuwe
dat heb ik heul gemist jongequote:Op maandag 1 april 2013 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ze binnen zijn, ik had al pics gespamd hier!
quote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
THE NIGHT IS DARK AND FULL OF TERRORS
LOTR?quote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
THE NIGHT IS DARK AND FULL OF TERRORS
Dat ookquote:Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mwehehe. ik vind der accent irritant
checkquote:Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mwehehe. ik vind der accent irritant
quote:Op maandag 1 april 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ook![]()
IN EEN KWALITEITSSERIE HOREN GEEN NEDERLANDERS
ugh dat vind ik zo'n ontzettend bout nummer hequote:Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
check
net als Anouk in Birds, ik kan er niet doorheen "luisteren", ik hoor alleen maar dat slechte accent/Engels
Rutger Hauer gaat in het komende seizoen van True Blood spelenquote:Op maandag 1 april 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ook![]()
IN EEN KWALITEITSSERIE HOREN GEEN NEDERLANDERS
godver, ik was je net voor maar wilde een foto erbij zoekenquote:Op maandag 1 april 2013 23:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
naja in True Blood gaat Rutger Houwer ook meespelen, ben daar ook wel benieuwd naar ermahgerd.
de muuuuuuuuussen vallen van de daaaaaakgoooooooootquote:Op maandag 1 april 2013 23:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ugh dat vind ik zo'n ontzettend bout nummer he
mwehehequote:Op maandag 1 april 2013 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
godver, ik was je net voor maar wilde een foto erbij zoeken
quote:Op maandag 1 april 2013 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de muuuuuuuuussen vallen van de daaaaaakgooooooooot
TBS?quote:
ook ruk engels ja, vooral dat nummer De Oceaan in het engels gezongen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:51 schreef Diconnected het volgende:
ive been away too loooooooooooong
and everyday i missed you more and moooooooooooore
everyday i love joe mooooooooooooooooooooooooooooooooor
Jep.quote:
oceaan vind ik wel een erg mooi nummerquote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook ruk engels ja, vooral dat nummer De Oceaan in het engels gezongen.
Maar goed, op zich wel mooie teksten in het nederlands, dat dan weer wel.
Krezip, dát was echt altijd volledig om te janken zo slecht qua tekst, taal en accent
[ afbeelding ]
trusten kipjoooooooooonquote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
goed, tijd om te slapen zie ik, hoerenzomertijd
Daaaaag
mijn kaart is verlopen en die van Dwyn kon ik toen niet invullen, om een of andere vage reden.quote:Op maandag 1 april 2013 23:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep.
Weet jij HOE dat zit met die Love Your Body kaart? Krijg je die korting automagisch? En die stempels krijg je online toch niet? Dat is best wel gay
Best wel gay. Ik mag namelijk dus ook nog zo'n verjaardagscadeau uitzoeken en dat kan weer niet online. Nu ben ik morgen toch in de stad, maar handig is anders.quote:Op maandag 1 april 2013 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn kaart is verlopen en die van Dwyn kon ik toen niet invullen, om een of andere vage reden.
Stempel krijg je niet als je online besteld nee.
Lompe zaak, fysieke winkel en online winkel met andere voorwaarden, acties en regels
neem van die oogschaduwcubes! die zijn fijnquote:Op maandag 1 april 2013 23:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Best wel gay. Ik mag namelijk dus ook nog zo'n verjaardagscadeau uitzoeken en dat kan weer niet online. Nu ben ik morgen toch in de stad, maar handig is anders.
Rutgerquote:Op maandag 1 april 2013 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rutger Hauer gaat in het komende seizoen van True Blood spelen
Maar die is tof
[ afbeelding ]
Oh echt? Ik hoor het zo in mijn hoofd uitgesproken worden maar krijg er een LOTR beeld bijquote:
Oh fuque....emberassing?quote:Op maandag 1 april 2013 23:57 schreef Mss het volgende:
Even foto's kijken van zaterdag, schijnt mijn jurkje op de foto's ontzettend hard door. Fuque
Oiquote:Op maandag 1 april 2013 23:57 schreef Mss het volgende:
Even foto's kijken van zaterdag, schijnt mijn jurkje op de foto's ontzettend hard door. Fuque
Omdat de serie Engelstalig is en dan wil ik niet zo'n dom accent horen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind het wel tof dat ze in GoT zit, mogen juist wel trots zijn dat een nederlander in zo'n serie mag meespelen, wat maakt het uit dat ze een beetje accent heeft, ze is niet engels dus waarom zou het perfect moeten zijn...
mensen uit andere landen die de serie kijken zullen echt niet gelijk zeggen OMFG DAT IS EEN NEDERLANDER JE HOORT T GELIJKquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat de serie Engelstalig is en dan wil ik niet zo'n dom accent horen.
Waarom moet ik trots zijn op Nederlanders?
Kan een leuk effect gevenquote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef Mss het volgende:
Ja, je ziet het rode van mijn bh wel flink doorschijnen
Ik vind haar accent best meevallen. Maar ik heb de aflevering van vanavond opgenomen, ga het morgenvroeg kijkenquote:Op maandag 1 april 2013 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind het wel tof dat ze in GoT zit, mogen juist wel trots zijn dat een nederlander in zo'n serie mag meespelen, wat maakt het uit dat ze een beetje accent heeft, ze is niet engels dus waarom zou het perfect moeten zijn...
Dat maakt het voor mij toch niet minder irritant?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mensen uit andere landen die de serie kijken zullen echt niet gelijk zeggen OMFG DAT IS EEN NEDERLANDER JE HOORT T GELIJK
T is gewoon omdat je er op let
pics!quote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef Mss het volgende:
Ja, je ziet het rode van mijn bh wel flink doorschijnen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:02 schreef Diconnected het volgende:
oh moet ik wel de kabel goed in de laptop doen hihaho
Ik merkte pas hoe chauvinistisch ik was toen ik in Engeland ging wonenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou een slechte Italiaan zijn qua trots zijn op je vaderland dit dat alles. Het boeit me echt bar weinigbehalve bij EK/WK voetbal
Olympische spelen vind ik ook niet leuk
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik merkte pas hoe chauvinistisch ik was toen ik in Engeland ging wonen
Gewoon 'trots op je landje en afkomst' zoiets.quote:
Oh ik heb verder niets met Carice heur, heb soberso nix met Nederlandse tv enzo, maar ik vind dat ze het prima doet en als je niet weet dat je het een nederlander is hoor je het echt niet gelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niks tegen Carice hoor sjaan maar als ik Nederlanders wil zien dan kijk ik wel naar gtst
Dat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh ik heb verder niets met Carice heur, heb soberso nix met Nederlandse tv enzo, maar ik vind dat ze het prima doet en als je niet weet dat je het een nederlander is hoor je het echt niet gelijk.
quote:
Trustuh chickquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:14 schreef Mss het volgende:
Foto uploaden lukt niet. Ik probeer het morgen wel opnieuw. Nu bedtijd
En jij spreekt perfect accentloos engels?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het irritant omdat het een Nederlander is, omdat het kan
Wijven
Nee, maar ik speel niet in een serie en ik hoef het zelf niet aan te horenquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En jij spreekt perfect accentloos engels?
etr zijn seriously mensen van mijn opleiding die zo pratenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
etr zijn seriously mensen van mijn opleiding die zo praten
O hai herkenningquote:Op dinsdag 2 april 2013 07:14 schreef Stormqueen het volgende:
Na zo'n lang weekend valt opstaan altijd extra zwaar
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 07:27 schreef Stormqueen het volgende:
Moet je weer iets bij het grof vuil zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |