Ja HDTV of nietquote:Op maandag 1 april 2013 19:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In HD ja, en nee we hebben geen glasvezel
JAAAAAAAAAAAA HOEZEEEEEEEEEEE GOD ZIJ GEPREZEN, MIJN GROENTE IS GEARRIVEERRRRRRRRRRRRDDDDquote:
Wat voor groente heb je besteld?quote:Op maandag 1 april 2013 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA HOEZEEEEEEEEEEE GOD ZIJ GEPREZEN, MIJN GROENTE IS GEARRIVEERRRRRRRRRRRRDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogen dezen spijzen u smakenquote:Op maandag 1 april 2013 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA HOEZEEEEEEEEEEE GOD ZIJ GEPREZEN, MIJN GROENTE IS GEARRIVEERRRRRRRRRRRRDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohzo. Naja ik heb em net gekeken op laptop dus voor mij hoeft ie niet superhd beeld te zijnquote:Op maandag 1 april 2013 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is max 400MB ik ben 1.3GB aan het binnen halen
Olijven, verse tomaat, belpaise kaas, paprika, ei, mozzarellaquote:Op maandag 1 april 2013 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor groente heb je besteld?
dank u zeerquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben best wel trots eigenlijk
nice!quote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die doos planken weggedaan en met de planken die in m'n oude huis lagen verder gegaanquote:
Maar dan breken je nagels af jonguhquote:Op maandag 1 april 2013 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die doos planken weggedaan en met de planken die in m'n oude huis lagen verder gegaan.
Je kan wel zien waar de planken liggen die in het atelier lagen en waar de planken liggen die in de slaapkamer lagen. Die laatste vertonen namelijk meer slijtage.
Maar het is acceptabel en het ligt![]()
O en ik heb alles zelf mogen leggen omdat Fred het niet voor elkaar kreeg.
Maar Fred heeft alles gezaagd
Die verdient een permanente emoslinger, kan hij het niet laten tattoeëren?quote:Op maandag 1 april 2013 19:51 schreef Diconnected het volgende:
echt mijn broer verdiend een emoslinger
Fred heeft net de bedbodems gehaald in m'n oude huis en ik ga zo het bed in elkaar zetten, want Ikeaquote:Op maandag 1 april 2013 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
in die rolverdeling deden wij ook het laminaat
vandaag met gipsplaten bezig geweest maar dat was vooral Koos, omdat ik gaar was
je hoeft morgen niet te werken dan hoop ik?quote:Op maandag 1 april 2013 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred heeft net de bedbodems gehaald in m'n oude huis en ik ga zo het bed in elkaar zetten, want Ikea
Ik ben ook wel gaar inmiddels, heb ook gewoon gewerkt. Maar we moeten en zullen daar slapen vannacht
Good busyquote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Valt mee he?quote:
Jawelquote:Op maandag 1 april 2013 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hoeft morgen niet te werken dan hoop ik?
wat een onzindingquote:Uitvinder komt met droger voor beha's
De uit Los Angeles afkomstige Alexander Farennikov heeft een speciale droger voor beha's uitgevonden.
Foto: Thinkstock
De Ricasol Bra Dryer 2.0 in de vorm van een vrouwenborst kost omgerekend 156 euro en is bedoeld om beha's in cupmaten van A tot en met H snel te laten drogen. De droogtijd is tussen de 20 en 30 minuten.
Farennikov kwam op het idee toen een vriendin klaagde over de duur van het drogen van een beha na het wassen en de dingen die er fout kunnen gaan wanneer ze in de droogtrommel worden gestopt. Ze klaagde over misvormde opvullingen, gebogen beugels en beschadigd kant en Farennikov besloot daar een eind aan te maken.
De droger is vanaf 2014 verkrijgbaar voor de consument, zo meldt New York Magazine.
1 april?quote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Bron: http://www.nu.nl/lifestyl(...)et-droger-behas.html
[..]
wat een onzinding
Ik hang ze gewoon een nachtje aan de kroonluchter in onze slaapkamer, en anders even op de verwarming, of gewoon nog vochtig aantrekken
ja zou kunnen idd, al ken ik minimaal 2 mensen die zo'n ding zo aan zouden schaffen hehehehe.quote:
Wij kijken ook alleen maar goeie versies namelijk en cif zag net dat ie er op stond. Is echt toffe film (so far...quote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh rly?
Snel even gaan halen zodanku
Eetse kip!
Jah, wij zijn ook van de screeners af, wat een bagger.. Dan maar wat langer wachtenquote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij kijken ook alleen maar goeie versies namelijk en cif zag net dat ie er op stond. Is echt toffe film (so far...)
door die naam zie ik nu zo'n soort sybian chair voor mequote:Op maandag 1 april 2013 20:03 schreef Incantrix het volgende:
Zo, net een nieuw onderstel voor m'n Eros-stoel bestelden ook een gele vlinderstoel (zo'n ronde)
nog één stoel erbij en dan hebben we voorlopig genoeg tot de kinderstoelen eruit gaan.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja zou kunnen idd, al ken ik minimaal 2 mensen die zo'n ding zo aan zouden schaffen hehehehe.
1 ervan heeft op de wintersport eens haar bh in de magnetron gedaan om te drogen.... met beugel erin... dat was echt fanstastisch
quote:Op maandag 1 april 2013 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
door die naam zie ik nu zo'n soort sybian chair voor me
[ afbeelding ]
maar wat voor iets bedoel jij?
oh zo eentje dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |