Je valutareserves bestaat uit andere valuta, die koop je immers op of verkoop je als je de koers wil beïnvloeden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Push. het volgende:
Even een vraag: als je je eigen valuta verkoopt, waarom wordt je valutareserve dan groter?
Oh hehe logisch. Dacht dat de reserve in eigen valuta ook bij de valutareserve hoorde. Leek me dus ook dat de reserve ongewijzigd moest blijvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Je valutareserves bestaat uit andere valuta, die koop je immers op of verkoop je als je de koers wil beïnvloeden.
Weet iemand het zeker? Want het is wel iets wat ik vaak gebruikquote:
Sorry waar gaat het over?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef siedss het volgende:
[..]
Weet iemand het zeker? Want het is wel iets wat ik vaak gebruikscheelt soms superveel tijd en waarom mogen we anders de GRM gebruiken?
Je valutareserve is niet je eigen valuta, maar het aantal buitenlandse valuta dat je opgeslagen hebt. Als je je eigen valuta verkoopt, krijg je daarvoor in ruil buitenlandse valuta, waardoor je valutareserve dus groter wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Push. het volgende:
Even een vraag: als je je eigen valuta verkoopt, waarom wordt je valutareserve dan groter?
Ik sta 8.4, dus ga voor 8.6quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:01 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Wat staan jullie op je SE en gaan jullie voor op CE? Ik sta 6.4 dus gaaaaan voor die 6.6 dacht ik zo, af dat lukt is een 2e.
8,3. Examen 2012 net een 8,7 voor gehaald, dus dat zou lekker zijn! Maar ik vind alles wel prima. Eindcijfers kijkt toch nooit iemand meer naar joh!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:01 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Wat staan jullie op je SE en gaan jullie voor op CE? Ik sta 6.4 dus gaaaaan voor die 6.6 dacht ik zo, af dat lukt is een 2e.
Ik ben niet zo goed in algebra maar hiervoor gebruik ik in ieder geval calc intersect:quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:03 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Is toch niet nodig, die vergelijkingen zijn doodsimpel, maar het mag wel denk ik.
Thanks.quote:
Ehm, tja. Goede antwoorden invullen helptquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef Heliosphan het volgende:
Hoe dan? Ik een 5,6 en een 5,8. Terwijl ik dacht dat ik ze echt faacking goed gemaakt had
Stond een 8,4. Na m'n laatste SE teruggezakt naar een 8,0quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:01 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
20,8% is uiteraard ook goed. En jou berekening is ook gewoon keurig, dus daar krijg je echt wel alle punten voor! Je moet naar een antwoord toewerken, maar welke weg jij kiest maakt de corrector echt niet uit, als je berekening economisch gewoon klopt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:06 schreef nuckythompson het volgende:
Bij 2011-I opdr.5 en dan vraag 16 ronden ze het eindantwoord af op 21%, ik kom op 20,8%, neem aan dat dit ook goed is toch?
Ook berekenen ze de oude Y dmv. het evenwicht op de betalingsbalans, maar ik heb gewoon gedaan dat G = 90 (want er staat dat de bezettingsgraad is gedaald naar 90%), en dan Y* invullen, dan krijg je
G = Y / Y* x 100 = 90
Y / 300 x 100 = 90
Y = 270
Zo heb ik dus heelvaak dat ik een andere berekening gebruik dan het antwoordmodel, krijg ik zo wel alle punten??
Omdat je je jouw valuta verkoopt en daar buitenlandse valuta (valutareserve) voor terugkrijgtquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Push. het volgende:
Is inmiddels 3x gezegdquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat je je jouw valuta verkoopt en daar buitenlandse valuta (valutareserve) voor terugkrijgt
Appreciatie is een stijging van een (zwevende) wisselkoers. Depreciatie is een daling van een (zwevende) wisselkoers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef siedss het volgende:
Wat is het verschil tussen appreciatie en revaluati precies... Zelfde depriciatie en devaluatie dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |