En waar denk je dat het rustiger is want ik ben met beide steden niet zo bekend.quote:Op maandag 1 april 2013 17:26 schreef Haque het volgende:
de plek waar het het rustigste is op de weg
Ik ook niet. Maar als je met die steden niet bekend bent waarom kies je dan niet een plek dichter bij huis?quote:Op maandag 1 april 2013 17:27 schreef astro-gurbuz het volgende:
[..]
En waar denk je dat het rustiger is want ik ben met beide steden niet zo bekend.
Omdat ik 15 april op vakantie ga en voor die tijd mijn rijbewijs wil hebben aangezien ik een jaartje naar Australie ga,en Rotterdam en Spijkenisse waren de enige beschikbare plaatsen voor een examen voor die tijd.quote:Op maandag 1 april 2013 17:27 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als je met die steden niet bekend bent waarom kies je dan niet een plek dichter bij huis?
Van die rotonde heb ik al gehoord maar jij klinkt alsof je beide steden goed kent,wat zou jij kiezen?quote:Op maandag 1 april 2013 17:31 schreef Lastpost het volgende:
Spijkenisse, krijg je direct een heerlijke rotonde, wegafzettingen nabij en veel filevorming rondom het CBR.
Je maakt het jezelf wel moeilijk. Je noemt twee drukke steden op waar je onbekend bent. Mijn gevoel zegt doe spijkenisse omdat als ze je in rotterdam hartje centrum laten rijden moet je wel heel veel opletten.quote:Op maandag 1 april 2013 17:29 schreef astro-gurbuz het volgende:
[..]
Omdat ik 15 april op vakantie ga en voor die tijd mijn rijbewijs wil hebben aangezien ik een jaartje naar Australie ga,en Rotterdam en Spijkenisse waren de enige beschikbare plaatsen voor een examen voor die tijd.
Zou toch voor Spijkenisse gaan hoor, alleen het stuk groene kruisweg tussen de McDonalds en halfweg is geregeld chaotisch, maar puur een kwestie van opletten. Verder missen bij Spijkenisse nogal eens wat borden m.b.t de snelheid binnen de bebouwde kom, maar als je de theorie goed kent moet dat ook geen probleem vormen gok ik zo.quote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef astro-gurbuz het volgende:
[..]
Van die rotonde heb ik al gehoord maar jij klinkt alsof je beide steden goed kent,wat zou jij kiezen?
quote:Op maandag 1 april 2013 17:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zou toch voor Spijkenisse gaan hoor, alleen het stuk groene kruisweg tussen de McDonalds en halfweg is geregeld chaotisch, maar puur een kwestie van opletten. Verder missen bij Spijkenisse nogal eens wat borden m.b.t de snelheid binnen de bebouwde kom, maar als je de theorie goed kent moet dat ook geen probleem vormen gok ik zo.
Spijkenisse is toch relatief rustig, veel normale wijken en niet bizar veel twijfel/lastige situaties om in te schatten, ook op 9/10 plekken bijzonder duidelijk qua infrastructuur zonder gekke overgangen naar de fiets én natuurlijk de brug die structureel open staat mocht je verder rijden dan Spijkenisse an sic.
Spijkenisse heeft geen trams, wel veel busverkeer, invoegpunt kan vrij druk zijn maar over het algemeen valt het mee rond die tijd (hooguit wild-overstekende studenten) en de kruispunten zijn over het algemeen wel te doen. Alleen bij die rotonde (die je vast krijgt) moet je even opletten want die oogt chaotisch. Lang leve Google maps trouwens.quote:Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef astro-gurbuz het volgende:
Super bedankt voor je antwoord hier kan ik iets mee![]()
Ik had nog een aantal vragen over Spijkenisse.
Is het stukje snelweg waar je eventueel moet invoegen voor je examen druk rond 11:00?
Zijn er net als in Rotterdam veel drukke onoverzichtelijke kruispunten?
En rijden de trams er net als in Rotterdam door het verkeer heen of apart?
[..]
Dit was niet serieus hoop ikquote:Op maandag 1 april 2013 17:53 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Ben je ook van plan om in Australië te gaan rijden? Dan zou ik juist voor de drukste optie (Rotterdam) kiezen. Als je dan slaagt heb je tenminste het gevoel dat je een béétje kunt rijden. (Echt rijden leer je pas na je examen heb ik gemerkt.)
Zou rustig kunnen zeggen dat het je dag niet was... Al zicht op een nieuw examen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef astro-gurbuz het volgende:
Helaas niet,ik heb 2 ingrepen gehad op de snelweg en er is voor me geremd bij een zebrapad
Watquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef astro-gurbuz het volgende:
Helaas niet,ik heb 2 ingrepen gehad op de snelweg en er is voor me geremd bij een zebrapad
Doen ze dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:01 schreef along het volgende:
ik zelf 2 keer gezakt in spijk met een koekebakker van een rijinstructeur.
Paar jaar later geslaagd met hulp van een super goeie koelie in hartje rotterdam.
CBR Spijkenisse lijkt mij persoonlijk voor een bepaald zakkings percentage te gaan veur de $$
Totale bullshit, je was gewoon nog niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:01 schreef along het volgende:
CBR Spijkenisse lijkt mij persoonlijk voor een bepaald zakkings percentage te gaan veur de $$
Nee hoor, als je alles goed doet kan je niet zakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:01 schreef along het volgende:
ik zelf 2 keer gezakt in spijk met een koekebakker van een rijinstructeur.
Paar jaar later geslaagd met hulp van een super goeie koelie in hartje rotterdam.
Oh ja? Nooit gehoord van zakken op, te veel of te weinig kijken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nee hoor, als je alles goed doet kan je niet zakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |