Ik, en daarna veel etenquote:Op maandag 1 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
Wie hier zou ja zeggen als ie morgen met zulke benen (en de rest) wakker kon worden?
Een rechte.quote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef THEFXR het volgende:
ik overweeg een staafmixer te kopen voor mijn shakes, welke is nu de beste?
Ff iets meer uitgeven en een blender halen. Zeker als je hem voor shakes gebruikt.quote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef THEFXR het volgende:
ik overweeg een staafmixer te kopen voor mijn shakes, welke is nu de beste?
die zijn best duurquote:Op maandag 1 april 2013 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ff iets meer uitgeven en een blender halen. Zeker als je hem voor shakes gebruikt.
Shakes maken met een staafmixer is erg onhandig en ga je waarschijnlijk 2 keer doen. Een blender kost 25 euro.quote:
ooh, das best cheap, ik d8 100 ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Shakes maken met een staafmixer is erg onhandig en ga je waarschijnlijk 2 keer doen. Een blender kost 25 euro.
Blender is ook kut man, hele ding elke keer schoonmaken.quote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Shakes maken met een staafmixer is erg onhandig en ga je waarschijnlijk 2 keer doen. Een blender kost 25 euro.
Nee man in de zomer doe ik aardbeien en shit ook in de blender. Chil ding vind ik.quote:Op maandag 1 april 2013 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blender is ook kut man, hele ding elke keer schoonmaken.
Gewoon melk/water en whey in shaker doen.
Ja dat is wel fijn idd, maar voor whey heb je die blender niet nodigquote:Op maandag 1 april 2013 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee man in de zomer doe ik aardbeien en shit ook in de blender. Chil ding vind ik.
Nee joh ik heb 23 beker staan om te shaken ofzo.quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn idd, maar voor whey heb je die blender niet nodig
dan wordt het niet echt romig of RSI van het shaken, incl fap armquote:Op maandag 1 april 2013 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blender is ook kut man, hele ding elke keer schoonmaken.
Gewoon melk/water en whey in shaker doen.
Dan moet je je whey gewoon met slagroom maken.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan wordt het niet echt romig of RSI van het shaken, incl fap arm
lekkurrrquote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan moet je je whey gewoon met slagroom maken.
Alleen als mijn vrouw het zo accepteren en ik mijn werk kan houden.quote:Op maandag 1 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
Wie hier zou ja zeggen als ie morgen met zulke benen (en de rest) wakker kon worden?
Deze man begrijpt!quote:Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Seam het volgende:
Dadelijk:
500 mL volle melk, 3 eieren, bakje tonijn en 4 boterhammetje pindakaas.
Ff mijn eiwitjes naar binnen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |