PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Mooi, ga ik die morgen kijkenquote:
Real sociedad zoals Iwan en ik hebbenquote:Op maandag 1 april 2013 01:23 schreef vandermar het volgende:
Ik heb maar eens nieuwe kits gedaan
[ afbeelding ]
Oquote:Op maandag 1 april 2013 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Real sociedad zoals Iwan en ik hebben
wat!?quote:
Fypquote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef Dudeweiser het volgende:
https://www.google.nl/intl/en/landing/nose/
Ik weet niet wat je onder die link hebt gestopt maar het lijkt mij fucking smerigquote:
Nu mag jij thuis.quote:Op maandag 1 april 2013 01:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt een kutstadion qua view, die Arena
Als je goed de link leest kun je het wel radenquote:Op maandag 1 april 2013 01:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je onder die link hebt gestopt maar het lijkt mij fucking smerig
Is goed, ik was voor de goal ook echt een drama, verdedigend wel aardig, al liep je me bij die goal wel helemaal omverquote:Op maandag 1 april 2013 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Revanche? Ik speelde echt dramatisch.
FYPquote:
Ik vond het best mooi toen ik er was met Ajax-PSV, viel me niet tegenquote:
Aha, speler van PSGquote:Op maandag 1 april 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je goed de link leest kun je het wel radenEn nee, niet nasty.
Ik vind het altijd leuk om van die snelle combinatie te maken en dan via een geplaatst schot te scoren. LB + Y lukt bij mij ook vaak niet.quote:Op maandag 1 april 2013 01:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is goed, ik was voor de goal ook echt een drama, verdedigend wel aardig, al liep je me bij die goal wel helemaal omver
Komt op EL neem ik aan?quote:Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef ThadCastle het volgende:
Morgen Chelsea - Man Utd. Heb er zin in
quote:
Hoe laat?quote:Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef ThadCastle het volgende:
Morgen Chelsea - Man Utd. Heb er zin in
13:30 NL tijdquote:
of Pascal is gewoon goed?quote:Op maandag 1 april 2013 01:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Ik was zo slecht, waar de fuck komt dit vandaan
Hij was iig beter dan ik jaquote:
Ach ja, eerste potje had jij duidelijk meer kansen en won ik ook. GGquote:Op maandag 1 april 2013 01:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Pascal, echt onterecht gewonnenRegulier was je veel beter, en Verlenging was gelijkwaardig, slaat nergens op dus
Ik heb ook echt zoveel aan jouw kant van dit soort wedstrijden gestaan. Je speelde me echt zoek, en ik stond echt als een krant te verdedigen.quote:Op maandag 1 april 2013 01:56 schreef pascal08 het volgende:
Dit zijn echt van die typische FIFA potjes.Zoveel seizoenen verloren door dit.
Mijn passing was ook echt een drama. Podolski met rechts is ook echtquote:Op maandag 1 april 2013 01:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ook echt zoveel aan jouw kant van dit soort wedstrijden gestaan. Je speelde me echt zoek, en ik stond echt als een krant te verdedigen.
Mijn passing was ook echt slecht, maar dat deed ik volgens mij niet zelf
Da's met Sissoko en M'Biwa ook volgens mij.quote:Op maandag 1 april 2013 01:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoezo heeft Kuranyi op de console een andere foto dan op wefut?
Het waren wel leuke potjes iigquote:Op maandag 1 april 2013 01:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn passing was ook echt een drama. Podolski met rechts is ook echt...
Goed.quote:Op maandag 1 april 2013 01:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het waren wel leuke potjes iigWe doen binnekort nog wel een keer, speel ik met mijn normale team
Waar staan Miccoli en Taarabt dan in dat team?quote:Op maandag 1 april 2013 02:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goed.Ik heb ook nog een ander team met Eto'o en Traoré in 3-5-2, maar dat is echt een team dat ik alleen gebruik als ik nog 1 punt nodig heb.
En ik heb een team met Balo en Remy, maar dat draait voor geen meter.
Miccoli en Taarabt zijn daar echt waardeloos. Komt ook omdat ik niet meer met andere formaties dan 3-5-2 kan spelen.
Nee, 4-2-2-2.quote:Op maandag 1 april 2013 02:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar staan Miccoli en Taarabt dan in dat team?WideCams in een 4231?
Ik heb nog een ander team met Benzema en Higuain, met Ozil erachter. Dat speelt wel echt heel fijn, maar daar heb ik sneller mee de neiging mee te sweaten. Ook vind ik dat team waar ik net mee speelde gewoon leuker, vanwege de spelers en vanwege het feit dat het een randomteam was
Ik zou Remy en Taarabt sowieso omwisselen, vind Taarabt ongeschikt voor Wide Cam. Miccoli eigenlijk ook, maar daar kun je niet veel veranderen, behalve El Sha neerzetten.quote:Op maandag 1 april 2013 02:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, 4-2-2-2.
http://wefut.nl/squad/595
Gini en die Rafealov ofzo zijn wel goed hoor.
Die titel was net andersquote:Op maandag 1 april 2013 02:09 schreef pascal08 het volgende:
Nieuwe glitch?
http://wefut.nl/squad/597
Ik ga dat team helemaal verkopen, behalve Taarabt. Taarabt komt hier gewoon niet tot z'n recht en in 3-5-2 lijkt 'ie me wel chill als CAM of ST, zoals jij zegt.quote:Op maandag 1 april 2013 02:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou Remy en Taarabt sowieso omwisselen, vind Taarabt ongeschikt voor Wide Cam. Miccoli eigenlijk ook, maar daar kun je niet veel veranderen, behalve El Sha neerzetten.
Idd, Refaelov had ik in mijn review ook al als Hidden gem omschrevenZijn stats zijn niet heel bijzonder, maar die vent speelt zo goed
En Gini ook natuurlijk
![]()
Clasie die in de 90ste minuut de 3-3 maaktDaar had ik als enige nog niet mee gescoord
Ik deed het verkeerd.quote:
Taarabt als CF in 4-2-3-1 vind ik een baasquote:Op maandag 1 april 2013 02:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga dat team helemaal verkopen, behalve Taarabt. Taarabt komt hier gewoon niet tot z'n recht en in 3-5-2 lijkt 'ie me wel chill als CAM of ST, zoals jij zegt.
Balo en de CDM's zijn wel goed, maar ik kan gewoon niks met 4-2-2-2 denk ik.
[..]
Ik deed het verkeerd.![]()
Ik vond dat ook geen super geweldige opstellingquote:Op maandag 1 april 2013 02:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga dat team helemaal verkopen, behalve Taarabt. Taarabt komt hier gewoon niet tot z'n recht en in 3-5-2 lijkt 'ie me wel chill als CAM of ST, zoals jij zegt.
Balo en de CDM's zijn wel goed, maar ik kan gewoon niks met 4-2-2-2 denk ik.
[..]
Ik deed het verkeerd.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 02:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Taarabt als CF in 4-2-3-1 vind ik een baas
quote:Op maandag 1 april 2013 02:37 schreef Tim86 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)akt-tongen-los.dhtml
OT:quote:Op maandag 1 april 2013 02:42 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Hoezo quote je in een ander topic een post van een jaar oud?
Echt te ziek voor woorden.quote:Op maandag 1 april 2013 02:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Dit gaat ook weer helemaal nergens over
Nou ben ik slapen, truste
quote:Op maandag 1 april 2013 02:18 schreef Rijst het volgende:
Cr00kk ik ging niet weg. Was een 1 april grap
Haha wtfquote:Op maandag 1 april 2013 02:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Dit gaat ook weer helemaal nergens over
Nou ben ik slapen, truste
Wat een gozerquote:Op maandag 1 april 2013 03:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha wtfheb je die van zijn pa ook?
Haha wtfquote:
Hebben jullie vrij vandaag ?quote:
Lukt het inrichten etc. ?quote:Op maandag 1 april 2013 09:20 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben nog 2 weken vrijEn goedemorgen Futters
Leuke TT trouwens!
Ja, maar best een ravage nog van dozen die nog uitgepakt moeten worden enzoquote:
Vloer en behang al gedaan ?quote:Op maandag 1 april 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar best een ravage nog van dozen die nog uitgepakt moeten worden enzoMaar alles op t gemakkie
Klinkt gezellig, wanneer is het?quote:Op maandag 1 april 2013 10:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zie je wel op de housewarming party
Vanavond 20:45quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover staat het in elk geval
De belangrijkste dingen zijn al geregeld dusquote:Op maandag 1 april 2013 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
de koffiemelk?quote:Op maandag 1 april 2013 10:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De belangrijkste dingen zijn al geregeld dus
Precies. Ik heb ook internet dus ik kan gamen en fappenquote:Op maandag 1 april 2013 10:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De belangrijkste dingen zijn al geregeld dus
En die 100 euro moet je die nog met een onmogelijk aantal weddenschappen spelen voor je die kunt cashen?quote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Tim86 het volgende:
http://www.voetbalwedden.net/unibetactie/nl/
Geniale bonus, vorig jaar hadden ze ook al zo'n actie
Mensen zijn gewoon helemaal doorgedraaidquote:Op maandag 1 april 2013 03:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt te ziek voor woorden.Zoiets zou ik eens bij mijn ouders moeten proberen.
![]()
Dan mag ik blij zijn als ik bij de derde muur blijf hangen.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 1 april 2013 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat je het zegtquote:Op maandag 1 april 2013 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:
random team af, nu even Walking Dead kijken
Nee helemaal niet, 6 keer rondspelen tegen een odd van 1.4quote:Op maandag 1 april 2013 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die 100 euro moet je die nog met een onmogelijk aantal weddenschappen spelen voor je die kunt cashen?
quote:
Het is die Palermo wel gelukt he? Die prijs van Payet is met 10k gestegenquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 11:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is die Palermo wel gelukt he? Die prijs van Payet is met 10k gestegen
Edit, valtwel mee zie ik, gewoon een paar dombo's geweest
2e paasdag. Geen sirenequote:Op maandag 1 april 2013 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog geen 1 april grap van EA bekend. Wel is het bijna 12 uur dus de moffen komen eraan
Hoe duur is hij inmiddels? Ik had hem een paar maanden geleden voor 25k ofzo. Hij zit nog steeds in mijn club.quote:
Laagste BIN is 37,5k. Er staan er ook maar 3 op de markt.quote:Op maandag 1 april 2013 12:03 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hoe duur is hij inmiddels? Ik had hem een paar maanden geleden voor 25k ofzo. Hij zit nog steeds in mijn club.
Oh best veel gestegen dan, hij is ook best wel goed.quote:Op maandag 1 april 2013 12:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laagste BIN is 37,5k. Er staan er ook maar 3 op de markt.Ik heb hem nodig voor mijn Ajax team.
Goeie Tim, thxquote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Tim86 het volgende:
http://www.voetbalwedden.net/unibetactie/nl/
Geniale bonus, vorig jaar hadden ze ook al zo'n actie
Ik vond hem niet zo geweldig, hij mist toch de snelheid en defensieve kwaliteiten op lm.quote:Op maandag 1 april 2013 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
iemand toevallig al met iniesta op LM gespeeld ? bevalt het ?
heb een triple link nodig op LB-LM nu alba en pedro maar bevalt niet zo goed. pedro loopt maat wat rond heb ik wel eens het ideequote:Op maandag 1 april 2013 12:32 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo geweldig, hij mist toch de snelheid en defensieve kwaliteiten op lm.
Probeer dan Villa, die is veel beter.quote:Op maandag 1 april 2013 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb een triple link nodig op LB-LM nu alba en pedro maar bevalt niet zo goed. pedro loopt maat wat rond heb ik wel eens het idee
sorryquote:Op maandag 1 april 2013 12:40 schreef v0lt026 het volgende:
Leuk joh tegen iemand spelen die de bal alleen achterin rondspeelt vanaf de 1e minuut
gewoon 4321 met Kagawa-Matri-Pepequote:Op maandag 1 april 2013 12:43 schreef el-blanchito het volgende:
Kan iemand een leuk team bedenken met IF Kagawa op LF en IF Matri op ST?
Budget 100K exclusief deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
En uit een counter nog de 0-1 tegen krijgen ook, wat een hoerenzoonquote:Op maandag 1 april 2013 12:40 schreef v0lt026 het volgende:
Leuk joh tegen iemand spelen die de bal alleen achterin rondspeelt vanaf de 1e minuut
Urkquote:Op maandag 1 april 2013 12:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Op omroep Flevoland een documentaire over de eerste zwarte mensen op Urk.Een paar NBA spelers die daar kwamen basketballen in de jaren 80, echt prachtig.
Al die mensen gingen voor hun huis staan en naar binnen loeren.![]()
Misschien wordt het nog wel herhaald.
quote:
Ja, je wordt er standaard genaaid. Echt allemaal tyfus mongooltjes die er wonenquote:
Spelers van de A1 die klaar zijn met spelen lopen bij A2 zo het veld inquote:Op maandag 1 april 2013 12:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, je wordt er standaard genaaid. Echt allemaal tyfus mongooltjes die er wonen
komt omdat VDM dat topic hier posttequote:Op maandag 1 april 2013 02:48 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
OT:
Mijn team nu
Van Engelse competitie naar Italiaanse gegaan. Lukt alleen nog niet om divisie 1 titel te winnen
quote:Op maandag 1 april 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh laat maar, snap het al. Kevin, duurde jouw aflevering iets van 42 en halve minuut?ja, die van mij was gewoon goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was daar een keer met zeilboot met mijn ouders en toen werden we op zondagochtend toch raar aangekeken, omdat we niet in de kerk zatenquote:Op maandag 1 april 2013 12:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Spelers van de A1 die klaar zijn met spelen lopen bij A2 zo het veld in
Djeetjequote:
WTFquote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Halfuur geleden kocht ik 2 Ryan Mendes' voor 205k.
[ afbeelding ]
Even reclame gemaakt op het EA forum en gezegd dat ik hem niet kon vindenHet resultaat:
[ afbeelding ]
dat topicquote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Halfuur geleden kocht ik 2 Ryan Mendes' voor 205k.
[ afbeelding ]
Even reclame gemaakt op het EA forum en gezegd dat ik hem niet kon vindenHet resultaat:
[ afbeelding ]
Link naar dat topic? Ik heb inmiddels al 1 formatiekaart gevonden, nog 2 te gaan.quote:Op maandag 1 april 2013 13:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat topic
dé definitie van sommige mensen die niet opletten
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2359836.pagequote:Op maandag 1 april 2013 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Link naar dat topic? Ik heb inmiddels al 1 formatiekaart gevonden, nog 2 te gaan.
Doen!quote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2359836.page
Ik kan ze nu wel flink naaien door dat plaatje te posten dat die van mij is verkocht.
99 strength? Futhead zegt dat tenminstequote:Op maandag 1 april 2013 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deze gozer probeert hem nu te verkopen voor:
[ afbeelding ]
Die andere van mij is nu veruit de goedkoopste
Futhead heeft zijn stamina en strength omgedraaid. Hij heeft eigenlijk 58 strength, WeFut heeft het wel goedquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
99 strength? Futhead zegt dat tenminste
Wefut had het eerst ook foutquote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Futhead heeft zijn stamina en strength omgedraaid. Hij heeft eigenlijk 58 strength, WeFut heeft het wel goed
invite sentquote:
Mijn Home kitquote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
neppo had weer een nieuwe video met zijn favoriete away kits, even alle Bialystok kits met BIN weggekocht en ze zijn nu al allemaal weer weg
Maar die is gewoon wit?quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 2 formatiekaarten en dan is mijn team af. Ik ga nu vol voor de winst, het is dan ook een veel duurder team dan mijn vorige teams.
jij bent vast een internetheldquote:Op maandag 1 april 2013 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij gaat 7-2 van je winnen denk ik
quote:Op maandag 1 april 2013 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij gaat 7-2 van je winnen denk ik
quote:
Ik doe zo in de partyquote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
deden jullie nou ook maar zo in de party
Weet niet of het inmiddels al is gepost, maar voorwaarden zijn echt heel erg goed:quote:Op maandag 1 april 2013 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die 100 euro moet je die nog met een onmogelijk aantal weddenschappen spelen voor je die kunt cashen?
Misschien speelt dit ook wel voor geen meter ondanks het feit dat het vrij duur is (dat komt dan wel door 2 spelers)quote:Op maandag 1 april 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar als iemand dit aankondigt, kan ik alleen maar hopen dat iemand anders wint
Ja en Rooney is blessa.quote:Op maandag 1 april 2013 13:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet zo gek. Hernandez scoort altijd tegen Chelsea
Al aant terugkrabbelen ja?quote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien speelt dit ook wel voor geen meter ondanks het feit dat het vrij duur is (dat komt dan wel door 2 spelers)
Kan jij ook nog normaal reageren zonderquote:
Dit keer niet meer dan 5 tegendoelpunten per potje dusquote:Op maandag 1 april 2013 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan jij ook nog normaal reageren zonderte gebruiken? Ik heb gewoon hele hoge verwachtingen van dit team.
quote:Op maandag 1 april 2013 13:42 schreef ThadCastle het volgende:
De ronde is nog niet begonnen of DS2 en TT zijn al aan het bitchen haha
Dat kan, kijk maar naar alle voorgaande reactiesquote:Op maandag 1 april 2013 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan jij ook nog normaal reageren zonderte gebruiken? Ik heb gewoon hele hoge verwachtingen van dit team.
Dan kan het dus alleen maar tegenvallen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat denk je zelfquote:Op maandag 1 april 2013 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
Tim bij die bonus. Kun je dan meteen 50 terugstorten haha?
quote:Op maandag 1 april 2013 13:42 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt de meest waardeloze speler die er rondloopt volgens mij
Ik kreeg met het vorige team al niet veel tegendoelpunten op die 5-2 na. Ik speelde zelfs een keer 0-0 en dat gebeurt me bijna nooit in FUT.quote:Op maandag 1 april 2013 13:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit keer niet meer dan 5 tegendoelpunten per potje dus
Livevoetbal. TWD kan je kijken wanneer je wil.quote:
Daarom staat GoT nu op pauzequote:Op maandag 1 april 2013 13:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Livevoetbal. TWD kan je kijken wanneer je wil.
vorig jaar een psver. Hij was zo goed op carrierequote:Op maandag 1 april 2013 13:42 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt de meest waardeloze speler die er rondloopt volgens mij
Is dat een worstensnijder van de slagerquote:
Het is in ieder geval een snijmachinequote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat een worstensnijder van de slager?
Altijd handig om op je kamer te hebben tochquote:
Vooral voor op de slaapkamer erg handig inderdaad. En wie gebruikt er nou een gigantische snijmachine van de slager als je dat ook met een ding van 2 euro kanquote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Thorb het volgende:
Ja, ik snap ook niet wat er zo leuk aan is. Best handig om papier te snijden en als gaat koken/eten komt het ook van pas.
Die gast is zo fucking goed 1 tegen 1 idd, maar als ik tegen hem speel scoor ik wel vaak van buiten de 16quote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef ThadCastle het volgende:
Als keepers niet meer met hun handen zouden mogen keepen, was de Gea (een van) de beste
Ik durf nu niet want ik kreeg zonder dat ik mijn team heb laten zien al commentaarquote:Op maandag 1 april 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die toevallig al een potje randoms wil spelen?
Ik bedoelde in dit geval irlquote:Op maandag 1 april 2013 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gast is zo fucking goed 1 tegen 1 idd, maar als ik tegen hem speel scoor ik wel vaak van buiten de 16
quote:Op maandag 1 april 2013 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf nu niet want ik kreeg zonder dat ik mijn team heb laten zien al commentaar
randoms is dat gewoon online? met clubs?quote:Op maandag 1 april 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die toevallig al een potje randoms wil spelen?
FUT/FIFA is realistisch. Fantastisch spel.quote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dit geval irlHij doet alles met zijn voeten haha
You've messed with the wrong Fries.quote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Je zegt dat je koste wat kost een vriendschappelijk toernooi wilt winnen. Dat verdient commentaar, dat snap je zelf toch ook wel.
Ik wil gewoon een goed team hebben waar ik veel mee kan winnen zodat ik het ook online kan gebruikenquote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Je zegt dat je koste wat kost een vriendschappelijk toernooi wilt winnen. Dat verdient commentaar, dat snap je zelf toch ook wel.
Die laatste was wel echt zo zwaar onterecht, maar goed, gg'squote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef TBakkert het volgende:
4-3 en 2-1 gewonnen van v0lt, allebei verlenging
Wat is er veranderd aan streetview danquote:Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef Tim86 het volgende:
Google maps en streetview ziet er wel leuk uit vandaag
Maar dat zei je nietquote:Op maandag 1 april 2013 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een goed team hebben waar ik veel mee kan winnen zodat ik het ook online kan gebruiken
Ziet eruit alsof je naar oude korrelige polaroids kijktquote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er veranderd aan streetview danDie schatkaart had ik ook al gezien ja
Bijna goed.quote:
Dat is bij mij nietquote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof je naar oude korrelige polaroids kijkt
Jij verdwijnt de hele tijd van mijn online lijstquote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar zo bedoelde ik het wel. Maar nodig me maar uit, dan kan je het zien
Dat is omdat ik eerst uit moet loggen en dan in het menu moet ik weer inloggenquote:Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij verdwijnt de hele tijd van mijn online lijst
Als je met maps naar een straat gaat met die panorama niet? Dat is toch streetview?quote:
sloeg inderdaad nergens op, jij was echt veel beter, scoor ik in de 90e minuut de gelijkmaker en in de 120e de winnende. #Duitserquote:Op maandag 1 april 2013 14:10 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die laatste was wel echt zo zwaar onterecht, maar goed, gg's
gezien ja, maar Welbeck speelt ook slechtquote:Op maandag 1 april 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
Iemand dat sprintduel tussen Welbeck en Cole gezien waar Cole ineens een blessure had?
Hij heeft helemaal geen blessure, hij wist al dat hij er vies uitgelopen zou worden en ging toen faken
Ik heb niet alles gezien want ging even met de hond lopen. Wat een prachtig weerquote:Op maandag 1 april 2013 14:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gezien ja, maar Welbeck speelt ook slecht
die zwabberbal van Hernandez trouwens
probeer jij eens een stapel van 80 A4'tjes met je pauper machine te snijden jongequote:Op maandag 1 april 2013 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooral voor op de slaapkamer erg handig inderdaad. En wie gebruikt er nou een gigantische snijmachine van de slager als je dat ook met een ding van 2 euro kan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
Game of ThronesHet is dan ook een pauper serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Liever 1 voor 1 dan alles vol met hamquote:Op maandag 1 april 2013 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
probeer jij eens een stapel van 80 A4'tjes met je pauper machine te snijden jonge
Ja ik had het al gevonden, maar bedanktquote:Op maandag 1 april 2013 14:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je met maps naar een straat gaat met die panorama niet? Dat is toch streetview?
https://maps.google.com/m(...)The+Netherlands&z=10
En dan deze [ afbeelding ] slepen naar een plaats
Heeft DS2 je even keiharde batta gegeven?quote:Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een dramatisch kutteam. Desondanks is 3-0 nog altijd wel geflatteerd, zeker als je een graties penalty krijgt door onkunde van die verdediger.
Maar gg
Ik kwam wel heel goed weg aan het einde, mijn keeper hield alles tegenquote:Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een dramatisch kutteam. Desondanks is 3-0 nog altijd wel geflatteerd, zeker als je een graties penalty krijgt door onkunde van die verdediger.
Maar gg
Ja, maar ik vond dat ie met die vorige teams beter speelde dan met deze.quote:Op maandag 1 april 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft DS2 je even keiharde batta gegeven?
DS2 met zijn gratis penalties hahaquote:Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar gg
Invite me maar meteen, ik wil zo snel mogelijk van dit team afquote:Op maandag 1 april 2013 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam wel heel goed weg aan het einde, mijn keeper hield alles tegenIk vond niet eens dat ik goed speelde maar ondanks dat toch gg
Bagger wedstrijd. Ballen over 5 meter gaan verkeerdquote:
Speelt RvP?quote:Op maandag 1 april 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bagger wedstrijd. Ballen over 5 meter gaan verkeerd
Nope, vanavond denk ik pas. Flink aan de studie vandaag en vanavond nog een etentje, dus zal erna wel worden. Wil Cali en Walking Dead ook eerst nog zien.quote:
Nope.quote:
De IF is nog veel beter, vooral de shooting van de IFquote:Op maandag 1 april 2013 14:34 schreef Rijst het volgende:
Not bad voor een CDM. Scoort iig meer dan Suarez en Podolski die op CAM staan.
[ afbeelding ]
Ik vind de rechterhelft van Team 1 al niet zo tof, dus wat dat betreft is het sowieso al een goed idee. Reynaldo is wel vrij matig. Waarom niet Danilinho daar en Kanu RCB. Die is ook beter dan Almebackquote:Op maandag 1 april 2013 14:32 schreef rolls-reus het volgende:
ik heb nu twee silver 3421 teams namelijk:
http://wefut.nl/squad/604
en http://wefut.nl/squad/602
maar ik zit te denken om ze samen te voegen en dit te maken:
http://wefut.nl/squad/600
goed idee?![]()
Samenvoegen maakt het geheel een stuk beter. Die stats van Sané zien er goed uit.quote:Op maandag 1 april 2013 14:32 schreef rolls-reus het volgende:
ik heb nu twee silver 3421 teams namelijk:
http://wefut.nl/squad/604
en http://wefut.nl/squad/602
maar ik zit te denken om ze samen te voegen en dit te maken:
http://wefut.nl/squad/600
goed idee?![]()
ik vond reynaldo helemaal niet zo verkeerd hoorquote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de rechterhelft van Team 1 al niet zo tof, dus wat dat betreft is het sowieso al een goed idee. Reynaldo is wel vrij matig. Waarom niet Danilinho daar en Kanu RCB. Die is ook beter dan Almeback
edit: kut, komt niet uit
Flikker het op marktplaats, 300 euro en daar ga je mee weddenquote:Op maandag 1 april 2013 14:39 schreef Toefjes het volgende:
Okee, 3 wedstrijden verloren, zeikers in de mail over coins, ik ga met FUT stoppen, en me meer focussen op daten
Eerste 6 dm mensen krijgen 500K van me. Dan ben ik maar gelijk klaar
Luukie?quote:Op maandag 1 april 2013 14:39 schreef Toefjes het volgende:
Okee, 3 wedstrijden verloren, zeikers in de mail over coins, ik ga met FUT stoppen, en me meer focussen op daten
Eerste 6 dm mensen krijgen 500K van me. Dan ben ik maar gelijk klaar
ik ben een beetje bang dat kanu (van anderlecht) alleen maar voorin loopt.. niet goed voor de balans dus, maar aan de andere kant heeft hij wel veel krachtquote:Op maandag 1 april 2013 14:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Samenvoegen maakt het geheel een stuk beter. Die stats van Sané zien er goed uit.
Ik zou het zo doen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |