SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Gezellig!quote:
doe datquote:
Vacuum problemenquote:Op maandag 1 april 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stuart heeft problemen. Maar daarom houden we niet minder van hem
Nou enquote:Op maandag 1 april 2013 00:43 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Het was alleen maar een beeld in mijn hersenen hoor
jouw user idquote:
Ik werd net ontvolgt door 2 lullo`s omdat ik 2 dagen niks heb gepostquote:Op maandag 1 april 2013 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
WAAROM IS HET ZO FRUSTREREND OM EEN GOED THEMA TE VINDEN
In deze SC of met een vriend?quote:Op maandag 1 april 2013 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Precies! Ik ben zelfs de komende 2 weken vrijquote:
Ja dat weet ik eigenlijk niet zoquote:Op maandag 1 april 2013 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Daarom gewoon een kant en klaar thema.quote:Op maandag 1 april 2013 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
I love youquote:Op maandag 1 april 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stuart heeft problemen. Maar daarom houden we niet minder van hem
Waarom dat? Beetje vroeg voor een meivakantie lijkt mij.quote:Op maandag 1 april 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! Ik ben zelfs de komende 2 weken vrij
Hoe kan ik dan een link sturen?quote:
Wat is datquote:
Van de paginaquote:Op maandag 1 april 2013 00:45 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan een link sturen?
[..]
Wat is dat
Ben nog een beetje nieuw hier
Hier is het wel vakantiequote:Op maandag 1 april 2013 00:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom dat? Beetje vroeg voor een meivakantie lijkt mij.
uhm ja als je op je profiel klikt en dan die cijfers achter de link.quote:Op maandag 1 april 2013 00:45 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan een link sturen?
[..]
Wat is dat
Ben nog een beetje nieuw hier
ja heb ik ook altijd maar niks is goed genoegquote:Op maandag 1 april 2013 00:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarom gewoon een kant en klaar thema.
Mijn thema
Mijn familie heeft 7 jaar lang niet tegen elkaar gepraat en toen werden we weer vriendjes alsof er nooit iets gebeurd wasquote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Tevens mensen die denken dat ze een rare familie hebben; jullie bekogelden elkaar niet van 2 meter afstand met stenen en eikels totdat iemand ging bloeden en die af was.
Drink en wees dronken staat in de Bijbelquote:
Nee jullie doen toch geen koniginnedag en 4 en 5 mei toch?quote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het wel vakantie![]()
Wij doen niet aan mei vakantie though
Ik juich over 4 weken danquote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het wel vakantie![]()
Wij doen niet aan mei vakantie though
Oh, dan kan ookquote:
Mijn familie haat mij, want ik ben een heidenquote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Tevens mensen die denken dat ze een rare familie hebben; jullie bekogelden elkaar niet van 2 meter afstand met stenen en eikels totdat iemand ging bloeden en die af was.
Dromenvangertje nooit genoegquote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja heb ik ook altijd maar niks is goed genoeg
En wat moet dat betekenen?quote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm ja als je op je profiel klikt en dan die cijfers achter de link.
399339 bij jou
Queen Elizabethquote:Op maandag 1 april 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee jullie doen toch geen koniginnedag en 4 en 5 mei toch?
Daarom hebben wij meivakantie
gewoon leuke nummersquote:
wat is daarmeequote:
Nee, doen we niet neequote:Op maandag 1 april 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee jullie doen toch geen koniginnedag en 4 en 5 mei toch?
Daarom hebben wij meivakantie
Zij is cool manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Beter tochquote:Op maandag 1 april 2013 00:47 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Mijn familie heeft 7 jaar lang niet tegen elkaar gepraat en toen werden we weer vriendjes alsof er nooit iets gebeurd was
Nee werken. Ben klaar met schoolquote:Op maandag 1 april 2013 00:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik juich over 4 weken danStuderen in Londen?
Princess Diana eerderquote:
....quote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beter tochmisschien heb je wel leuke neven of nichten die je kunt doen, want dat schijnt te mogen in Engeland
( en in NL)
Oohh, ik kan nog even genieten van mijn schooltijdquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
PlutoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik snap hem: je hebt nooit genoeg -> dus je eet veel -> dus je bent net een bolletje vet op benen -> dus je rolt.quote:
Ze is altijd zo chagerijnigquote:
kapotquote:
Nah, ik ben er nog elke dag hoorquote:Op maandag 1 april 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oohh, ik kan nog even genieten van mijn schooltijdBen er zomaar nog niet van af.
jaquote:
Je werkt op school?quote:
Niet als ik bij haar langs ga voor een kopje thee hoorquote:Op maandag 1 april 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is altijd zo chagerijnig
Leraar? Congierge? Welk vak?quote:
Forbiddenquote:Op maandag 1 april 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.henrymakow.com/mini-QueenElizabethII.JPG
quote:
quote:
Ja echt te schattigquote:
De MI5 weet je te vinden.quote:Op maandag 1 april 2013 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /mini-QueenElizabethII.JPG on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Nu wordt je opgepakt door de AIVD.quote:Op maandag 1 april 2013 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Forbidden
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Doeiquote:Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn pc dicht doen.
quote:Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
de blauwe user op mobiele fok is dus de ts, ok .
Raar, waarschijnlijk ben ik gewoon speciaalquote:Op maandag 1 april 2013 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Forbidden
quote:
Dus met vragen over wiskunde kan ik jou vragen?quote:
Perhaps 'kinky latex meesteres' danquote:
Welterusten Pizzaquote:Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn pc dicht doen.
Ben je toch ookquote:Op maandag 1 april 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Raar, waarschijnlijk ben ik gewoon speciaal
Als je mijn tutor fees betaald wel jaquote:Op maandag 1 april 2013 00:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dus met vragen over wiskunde kan ik jou vragen?(Mijn wiskunde lerares is veel te gestrest om iets goed aan mensen uit te leggen...
)
26 aprilquote:
Nou vooruit, ik kan wel 2 euro missenquote:
betaaltquote:
Voor hoelang?quote:
Is de koers een beetje goed voor de pond? Misschien heb je wel meer dan 2 pond danquote:
nopequote:
Waarom kan je niet je computer gebruiken dan?quote:
hoezo datquote:
Ik zal maar niet serieus reagerenquote:Op maandag 1 april 2013 00:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is de koers een beetje goed voor de pond? Misschien heb je wel meer dan 2 pond dan
paidquote:
sarcasmequote:
nee gvdquote:
Ik heb de koers al opgezocht, hij is minder dan 1. Ik zal je wel 2,37 EUR geven danquote:
oh ik dacht alquote:
ik lig hier naast mn vriendin laptop valt reveel opquote:Op maandag 1 april 2013 00:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom kan je niet je computer gebruiken dan?
Succes met zoekenquote:Op maandag 1 april 2013 00:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb de koers al opgezocht, hij is minder dan 1. Ik zal je wel 2,37 EUR geven dan
Geweldig die autcorrect!quote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik lig hoer naast mn vriendin laptop valt reveel op
Jij gaat altijd op FOK! als je vriendin naast je ligtquote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik lig hoer naast mn vriendin laptop valt reveel op
Ik ga je donderdag met de verlate vracht naar Spanje sturen naar Sinterklaas.quote:
AND MAYBE I CAN GIVE YOU WHAT YOU WANT, IF AL THAT UOE NEEEED IS LOVEquote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef supersof het volgende:
AND MAYBE I CAN GIVE YOU WAHAT YOU NEED. IF ALL THAT YOU NEED IS MY LOVE
Je adres? Dat moet niet moeilijk zijn. Ik denk niet dat ik veel Stuarts zal vinden in Londenquote:
Alleen Stuart Littlequote:Op maandag 1 april 2013 01:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je adres? Dat moet niet moeilijk zijn. Ik denk niet dat ik veel Stuarts zal vinden in Londen
Nee, niet in de zakquote:Op maandag 1 april 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga je donderdag met de verlate vracht naar Spanje sturen naar Sinterklaas.
Naast je vriendin? Ballen jijquote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik lig hier naast mn vriendin laptop valt reveel op
Ik denk dat het een unieke naam isquote:Op maandag 1 april 2013 01:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je adres? Dat moet niet moeilijk zijn. Ik denk niet dat ik veel Stuarts zal vinden in Londen
JAWEL!quote:
niet altijd, nu wel ik miste jullie zoooooo, maar moet eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat altijd op FOK! als je vriendin naast je ligt
Is zijn middle name trouwensquote:Op maandag 1 april 2013 01:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hij is vermuistquote:
niet als ik al hoor te slapenquote:Op maandag 1 april 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naast je vriendin? Ballen jij
Die streep is lelijkquote:
Je foto rekt op. Tevens billenquote:
Jaquote:Op maandag 1 april 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is zijn middle name trouwens
complimentjes geven manquote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
Mmm chicks die foto's sturen van het uitgaan... Wat moet ik daar mee?
FINN HARRIESquote:
ja dat is wel jammer jaquote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je foto rekt op. Tevens billen
Oh, maar met mijn software vind ik het welquote:Op maandag 1 april 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is zijn middle name trouwens
Coolquote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, maar met mijn software vind ik het wel
Neehoor, er zijn genoeg Stuart London's te vindenquote:
raar, gwn zomaar?quote:Op maandag 1 april 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
Mmm chicks die foto's sturen van het uitgaan... Wat moet ik daar mee?
Jake the dog and Finn the humanquote:
Ik ben uniek jaquote:Op maandag 1 april 2013 01:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Neehoor, er zijn genoeg Stuart London's te vinden
das iets andersquote:Op maandag 1 april 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jake the dog and Finn the human
Uitschelden danquote:Op maandag 1 april 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het doet omdat ik niet mee ging..
Wel beetje mee te kloten af en toe. Maar had geen zin om ver te fietsen.quote:
OMG OMG OMGquote:
Ongemakkelijk tudududuuuquote:Op maandag 1 april 2013 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
das iets anders
its not adventure time
kloptquote:Op maandag 1 april 2013 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Finn is wel leuker
Volg je hen op youtube enzo?
quote:
Volg je nog andere youtubers?quote:Op maandag 1 april 2013 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
klopt
ja eventjes gedaan, afgelopen maand niet meer
Oh, ja gelukkig heb ik ook al een foto dus kan ik mijn zoekopdracht verfijnen: "Stuart in Londen friends with Pooh"quote:
Gewoon zzeggen dat het 1 april grapje wasquote:Op maandag 1 april 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
Mm fok-it dit is ook niet echt de beste oplossing merk ik.
quote:Op maandag 1 april 2013 01:06 schreef Drabit het volgende:
https://www.google.com/intl/nl/landing/nose/ Hier een nieuwe functie van google, je kan nu ook zoekopdrachten ruiken!
Dat is vetquote:Op maandag 1 april 2013 01:06 schreef Drabit het volgende:
https://www.google.com/intl/nl/landing/nose/ Hier een nieuwe functie van google, je kan nu ook zoekopdrachten ruiken!
Jaquote:Op maandag 1 april 2013 01:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, ja gelukkig heb ik ook al een foto dus kan ik mijn zoekopdracht verfijnen: "Stuart in Londen friends with Pooh"
Het is een 1 april grap van google ja! Ik vind dat ze het best goed doen.quote:
Ja ik las het ook hoor, goede wel.quote:Op maandag 1 april 2013 01:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het is een 1 april grap van google ja! Ik vind dat ze het best goed doen.
Ik ook niet meer, maar caspar leequote:
En daarna nog een mooie animatie op het scherm om het af te makenquote:Op maandag 1 april 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Het strand
Houd uw neus zo dicht mogelijk bij het scherm en druk op Enter.![]()
Sweet dreams mijn liefstequote:Op maandag 1 april 2013 01:09 schreef supersof het volgende:
Ik zou 9 minuten al gaan slapen![]()
dan ga ik maar heslaap lekker
Ik kom er aan, even instoppenquote:Op maandag 1 april 2013 01:09 schreef supersof het volgende:
is goedquote:Op maandag 1 april 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom er aan, even instoppen
slaaplekker sofquote:Op maandag 1 april 2013 01:09 schreef supersof het volgende:
quote:Heeft u hulp nodig?
Houd rekening met het volgende als u problemen ondervindt met Google NoseBÈTA:
De foutmelding '418: Scent transfer protocol error' geeft aan dat het systeem verstopt zit. Probeer het later opnieuw.
Wegens technologische beperkingen zijn niet alle geuren compatibel met alle apparaten.
Probeer niet aan uw scherm te likken of erin te bijten.
Upgrade eventueel naar een moderne browser, zoals Google Chrome.
En het is 1 april.
Nachtzoen er bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 1 april 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nachtzoen er bijstop it youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Slechtste wedstrijd van dit seizoenquote:
Ik dacht Feyenoord-Vitesse wordt het moment om te kijken of we echt kampioen kunnen worden, maar ze hebben het al iets eerder verziektquote:
Mooi toch.quote:Op maandag 1 april 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht Feyenoord-Vitesse wordt het moment om te kijken of we echt kampioen kunnen worden, maar ze hebben het al iets eerder verziekt
Ajax wordt kampioen nu wel ja, Hopen op de tweede plekquote:
Vitesse doet het zeker niet slecht. Het ligt allemaal dicht bij elkaarquote:Op maandag 1 april 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen nu wel ja, Hopen op de tweede plekMaar ik geef Vitesse ook nog wel veel kans hoor.
4 puntjesquote:Op maandag 1 april 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vitesse doet het zeker niet slecht. Het ligt allemaal dicht bij elkaar
Het gat tussen Man City en Man United is enorm hier inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4 puntjesAls je ziet dat in sommige landen nu al bekend is wie er kampioen is
Zo, dat heb je goed gedaanquote:Op maandag 1 april 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Maar wel 200 euro`s gewonnen met het voetbal vandaag
Uhm, ja veel geld ingezet?quote:Op maandag 1 april 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat heb je goed gedaan![]()
Hoezo zoveel joh
Ja? Hier kun je zulke bedragen met een tientje of 2 tientjes winnen mits je natuurlijk de juiste uitslag weet te voorspellenquote:
Nou uitslagen doe ik nooitquote:Op maandag 1 april 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja? Hier kun je zulke bedragen met een tientje of 2 tientjes winnen mits je natuurlijk de juiste uitslag weet te voorspellen
Okayquote:Op maandag 1 april 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou uitslagen doe ik nooitDat is echt geldverspilling
![]()
Meeste op meer of minder dan 2 doelpunten, of gewoon welke ploeg er wint.
Ook wel keer 4x zo`n groot bedrag gewonnen hoorquote:Op maandag 1 april 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay
Lekker bedrag heb je ermee gewonnen dan
800 euro verloren? Dat klinkt best ernstig eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook wel keer 4x zo`n groot bedrag gewonnen hoor![]()
En verloren
Ik neem het niet `te'serieusquote:Op maandag 1 april 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
800 euro verloren? Dat klinkt best ernstig eigenlijk
Dat snap ik. Maar gokken met 800 euro is best serieus tenzij je geld zat hebtquote:Op maandag 1 april 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neem het niet `te'serieusYou can win some, you can lose some.
En ik spendeer er nooit meer aan uit dan dat ik kwijt kan
quote:Op maandag 1 april 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen nu wel ja, Hopen op de tweede plekMaar ik geef Vitesse ook nog wel veel kans hoor.
Dat geld heb ik dan al bij elkaar gewonnen vanuit 50 of 100 euro hequote:Op maandag 1 april 2013 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar gokken met 800 euro is best serieus tenzij je geld zat hebt
Op zich wel coolquote:Op maandag 1 april 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geld heb ik dan al bij elkaar gewonnen vanuit 50 of 100 euro he![]()
Doe ik tegenwoordig ook niet meer hoor, maar vroeger gooide ik al mijn winst dan gewoon op 1 wedstrijd
Dat zou ik bij zulke bedragen ook hebbenquote:Op maandag 1 april 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
moet zeggen dat je soms wel echt klamme handjes wedstrijden aan het volgen bent
Die wedstrijd verleden jaar weet je nog wel he? De laatste wedstrijd van Manchester City voor het kampioenschapquote:Op maandag 1 april 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik bij zulke bedragen ook hebben
Jaquote:Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wedstrijd verleden jaar weet je nog wel he? De laatste wedstrijd van Manchester City voor het kampioenschap?
Toen ze 1-2 achter stonden ging ik vol op City inzettenquote:
Nice als je op die manier wat kunt winnen manquote:Op maandag 1 april 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ze 1-2 achter stonden ging ik vol op City inzetten![]()
Laatste seconden scoren, ik ging uit men dak![]()
Terwijl ik voor United benmaja uitzondering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zonder zwart natuurlijk.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Welterustenquote:Op maandag 1 april 2013 01:45 schreef Drabit het volgende:
Ik ga slapen, doeidoei. Nog en fijne nacht verder.
Sorry, was even aan het whappenquote:
Kan geen 2 dingen tegelijk doenquote:
Het is echt erg inderdaadquote:
Was aan het werk voor een band dus heb me wel vermaakt.quote:
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 1 april 2013 02:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was aan het werk voor een band dus heb me wel vermaakt.
Nee. Dacht ik.quote:
Beetje plaatjes schieten.quote:
Zeker.quote:
Dat lijkt me wel jaquote:Op maandag 1 april 2013 02:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jawel, rond 5 uur vallen de oogjes toch wel dicht
Het is hier nu 1.12 dus ik denk om 2 uur tenzij het druk is op het forum dan blijf ik langerquote:Op maandag 1 april 2013 02:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoe laat ga je slapen dan? 7 uur?
Beginnerquote:Op maandag 1 april 2013 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier nu 1.12 dus ik denk om 2 uur tenzij het druk is op het forum dan blijf ik langer
Ik heb geen zin om wakker te blijven als hier niets meer te doen isquote:
De dag begint netquote:Op maandag 1 april 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om wakker te blijven als hier niets meer te doen is![]()
Mooi he? Hoeven wij er niet op te lettenquote:Op maandag 1 april 2013 02:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
Maar wie gaat de lapo hebbenquote:Op maandag 1 april 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi he? Hoeven wij er niet op te letten
Het is mij om het even to be honestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |