Ligt eraan watquote:Op maandag 1 april 2013 00:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, iets ouderMaar van mij mag je het kinderachtig vinden hoor, geen problemen mee.
3 jaar!quote:Op maandag 1 april 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voel me al bijna een oldbie met mijn 3 jaar
je komt hier binnen en gelijk weer je haat verspreiden wat is deze mangquote:Op maandag 1 april 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wollah niet zo praten tegen mij a zemmel
Ga je alweer weg?quote:
je veter zit los.quote:Op maandag 1 april 2013 00:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
1 april grappen blijven leuk
Naja grote grappen ditdat
Op jouw feestje welquote:
NEEE WAT MOET IK ZONDER JEquote:
Kloptquote:Op maandag 1 april 2013 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
EINDELIJK MAART IS VOORBIJ
Dat duurde lang de tering
Ja pas sinds januari heel actief in deze SC hoorquote:
Nicequote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef A-Scudder het volgende:
Naar de kapper geweest en haar geverfd
[ afbeelding ]
[sub]1 april[/sub]
coolquote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef A-Scudder het volgende:
[ afbeelding ]
[sub]1 april[/sub]
quote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef A-Scudder het volgende:
[ afbeelding ]
[sub]1 april[/sub]
Nog niks omgegooidquote:Op maandag 1 april 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je veter zit los.
Maar pas op dat je geen fles drank omgooit als je gaat kijken
Website aangepast van de postcodeloterij en daar de postcode neergezet van een meisje uit mijn klas die werkelijk alles gelooft. Heb er een screenshot van gemaakt, stuur die straks door en zij wordt thuis straks helemaal gek omdat ze serieus gaat denken dat haar ouders de loterij hebben gewonnen. ;@quote:
omgquote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
1 april vieren muwhaha
Fijne 2e paasdag, meot gauw gaan doei
Hallo!quote:
Dit ben jij dus wel of nietquote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef A-Scudder het volgende:
[ afbeelding ]
1 april
Ja oke. dat is wel vet ja..quote:Op maandag 1 april 2013 00:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
Website aangepast van de postcodeloterij en daar de postcode neergezet van een meisje uit mijn klas die werkelijk alles gelooft. Heb er een screenshot van gemaakt, stuur die straks door en zij wordt thuis straks helemaal gek omdat ze serieus gaat denken dat haar ouders de loterij hebben gewonnen. ;@
Ohhh, crimineel!quote:
dat is lulligquote:Op maandag 1 april 2013 00:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
Website aangepast van de postcodeloterij en daar de postcode neergezet van een meisje uit mijn klas die werkelijk alles gelooft. Heb er een screenshot van gemaakt, stuur die straks door en zij wordt thuis straks helemaal gek omdat ze serieus gaat denken dat haar ouders de loterij hebben gewonnen. ;@
Ja! Ze houdt van kinky spelletjesquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te bewerenquote:Op maandag 1 april 2013 00:08 schreef A-Scudder het volgende:
En niet alle lieve reacties zijn 1-april grappen?
Nee hoor, ik zeg dat het 1 april is voordat ze haar ouders wakker gaat makenquote:
Je bent een meisje op FOK! automatische adoratie gegarandeerdquote:Op maandag 1 april 2013 00:08 schreef A-Scudder het volgende:
En niet alle lieve reacties zijn 1-april grappen?
ah oke dan is het goedquote:Op maandag 1 april 2013 00:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg dat het 1 april is voordat ze haar ouders wakker gaat maken
Jawel, deelsquote:Op maandag 1 april 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit ben jij dus wel of niet
quote:
Ontkenningsfasequote:
Wel, je liet zelfs een foto van jezelf zien in bedquote:
faceswap? Zo ja, teach me, masterquote:Op maandag 1 april 2013 00:10 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Jawel, deels
[..]Speciaal voor 1 april
Ze is een meesteresquote:Op maandag 1 april 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
faceswap? Zo ja, teach me, master
Ga je haar hosselen nu ze ook vlakbij Londen woont?quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel, je liet zelfs een foto van jezelf zien in bed
Ja, maar dat persoon leek al op mijquote:Op maandag 1 april 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
faceswap? Zo ja, teach me, master
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |