Dat is jammer.. er zitten hier echt veel mensen die niet met hun familie om kunnen gaan of een kutfamilie hebbenquote:
Watquote:Op maandag 1 april 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk een keer te proberen hoor, daar niet van
iedereen ook gelijk janken erom haha typischquote:
Nee gekquote:
Kikker in je bilquote:
Ach, het is familie. Zonder je familie was jij er nu nietquote:Op maandag 1 april 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ze niet leren kennen
Wij zijn vreemden van elkaar dus wat voegt het toe?
Sommige mag ik meer dan de anderenquote:Op maandag 1 april 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is jammer.. er zitten hier echt veel mensen die niet met hun familie om kunnen gaan of een kutfamilie hebbenWij gingen vroeger elke zomervakantie met paar gezinnen op vakantie, en later ook elk jaar skieen, oud&nieuw`s bij elkaar gevierd, en sinds kort elk jaar een huisje huren in de Ardennen een weekend
Ho inderdaad, niet eens aan gedachtquote:Op maandag 1 april 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee gek
Maar ik zou een vrouw meer vertrouwen dan een man
Lijkt me niet dat je er zelf zomaar uit kunt namelijk
Ze kunnen hoog van het dak doodvallen wat mij betreftquote:Op maandag 1 april 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ach, het is familie. Zonder je familie was jij er nu nietMaar ik snap jou ook wel.
Hoi raadselquote:
Ik net. Ik denk dat je niet eens kunt bewegen namelijkquote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ho inderdaad, niet eens aan gedacht
Ja tuurlijk, dat heb je altijdquote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Sommige mag ik meer dan de anderen![]()
vroeger gooide mijn neef me in de prikkelbosjes![]()
maar goed
Wij gingen ook vaak samen op vakantie, zo leuk altijd![]()
Nee, lijkt mijn nietquote:Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik net. Ik denk dat je niet eens kunt bewegen namelijk
Dat vind ik echt raar om te zeggen, ook al ken je ze niet, het is wel je familiequote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze kunnen hoog van het dak doodvallen wat mij betreft
Lijkt me echt een grappig gevoelquote:Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Nee, lijkt mijn niet
Je bent vacuum gezogen
Ja mijn beste vriendin in mijn nichtje, een jaar jonger, en ze woont in Eindhoven helaas. En verder ook gewoon leeftijdsgenoten. Met uitzondering mijn neefje van bijna tweequote:Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat heb je altijd
en met zo`n grote familie heb je ook altijd toestanden![]()
Ja tochZeker als je leeftijdsgenootjes er tussen hebt zitten
Dan maar raar. Ik heb niets met ze.quote:Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik echt raar om te zeggen, ook al ken je ze niet, het is wel je familieWaarom mogen die doodvallen
Om eerlijk te zijn heb ik een gevoel dat er iets is gebeurt in je familie waar je het liever niet over hebt. Het maakt me niet uit als je er niet over wil praten hoorquote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze kunnen hoog van het dak doodvallen wat mij betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |