quote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat hem niet worden met BMW-boy he?
Major turn offquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen?
'tumblr'
Wat is dat?
Gewoon zeggen dat je geen zin hebt om over tumblr te praten dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]via whatsapp is het zo'n randdebiel ongelofelijk
Oh sorry stuwie. Volgende keer okquote:
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
bemoei je eens met je eigen zaken
Zeer makkelijk zelfsquote:
Als ik een enorme burn zie erken ik hem ookquote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
bemoei je eens met je eigen zaken
Neequote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Sof, aandachtshoer :S
Zo komt VA juist wel
Ik vind mezelf ineens een hele leuke jongenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]via whatsapp is het zo'n randdebiel ongelofelijk
Dan moet je nodig een brilquote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik een enorme burn zie erken ik hem ook
/carequote:
Nee juist wel want mijn tumblr is een kijkje in mijn hoofd, de snelste manier om mij te leren kennen eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geen zin hebt om over tumblr te praten dan.
welkom in mijn wereld van autismequote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo raar om iemand iets te laten zien waar jij heel gepassioneerd over bent en diegene het dan niet snapt en je het helemaal uit moet leggen
En dan wel met 'boyfriend' als tag?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Inderdaad.
'post ook maar een foto van mij erop haha xd'
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |