abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juni 2006 @ 23:11:17 #101
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38765000
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:05 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
He, je hebt schuin naast ons gezet dan als ik je foto's zo bekijk
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38765091
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:10 schreef Martijn_77 het volgende:

Dat tijdens Brabant was erg mooi en bezorgde mij als ras Brabo zeker kippenvel. De Vendeldraaiers en de complete fanfare uit Lieshout
best raar eigenlijk, ik kom uit twente maar het lied brabant vind ik echt fenomenaal. Misschien komt het doordat ik voor psv ben. Vond het vanmiddag iig prachtig.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_38765113
Vond het ook geweldig, maar wat was dan die toegift waar iemand het nog over had hier ? Ik speciaal nog iets langer blijven zitten...
Hadden jullie trouwens dat incidentje gezien met die boeren op het veld die op een gegeven moment die kliko alle kanten op begonnen te smijten. En op het laatst tyft die gast een hele zak vuilnis over het veld heen
En wat een euro's aan bier gingen er over de mensen op de tribunes heen toen "het regent meters bier" klonk
Maar al met al een prima dagje, hoewel ik er eigenlijk een beetje spijt van had de wedstrijd niet in een lokale pub te zijn gaan kijken. T was nauwelijks te volgens vanaf mijn plek
Jupiler is goed
pi_38765368
Het was prachtig

Vooral vanuit de tribunes, niet vies bij ons... Geweldig om die handen van links naar rechts te zien gaan en bier in de lucht bij Rowwen Heze!! In dat wc-dorp voel je je alleen wel bekeken lijkt mij...

Volgend jaar weer
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
pi_38765458
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:14 schreef Aurelium het volgende:
Vond het ook geweldig, maar wat was dan die toegift waar iemand het nog over had hier ? Ik speciaal nog iets langer blijven zitten...
Ik ook Maar toen er allemaal mannetjes op het podium kwamen alles weghaalden ben ik toch maar weggegaan.
pi_38765475
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:20 schreef JufJoop het volgende:

Volgend jaar weer
als guus het weer gaat doen ben ik er ook weer
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_38773320
Vrijdag stond IOS in het voorprogramma, lijkt me toch leuker dan Willeke Alberti...
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:14 schreef Aurelium het volgende:
Guus ging van het ppdium af, maar toen kwam hij nog terug om nog een keer zijn nieuwe single en Het dondert en het bliksemt te doen. Veel mensen waren toen al weg.
En daarna lieten ze nog beelden zien van toen ze die voorfilmpjes aan het maken waren.

Guus als Gene Simmons, politie-agent, Ali B en Dolly Dot

Vooral het feit dat ie dan I was made for loving you begon te zingen in plaats van de Kedeng Kedeng was heel komisch.

De wave die hij het publiek vrijdag liet doen zag er heel indrukwekkend uit vanaf de tribune.

De tribune's waren vrijdag nog brandschoon, maar drie dagen met veel bier brengt daar natuurlijk al snel verandering in
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_38773632
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:04 schreef bladibladibla het volgende:
Vrijdag stond IOS in het voorprogramma, lijkt me toch leuker dan Willeke Alberti...
[..]

Guus ging van het ppdium af, maar toen kwam hij nog terug om nog een keer zijn nieuwe single en Het dondert en het bliksemt te doen. Veel mensen waren toen al weg.
En daarna lieten ze nog beelden zien van toen ze die voorfilmpjes aan het maken waren.

Guus als Gene Simmons, politie-agent, Ali B en Dolly Dot

Vooral het feit dat ie dan I was made for loving you begon te zingen in plaats van de Kedeng Kedeng was heel komisch.

De wave die hij het publiek vrijdag liet doen zag er heel indrukwekkend uit vanaf de tribune.

De tribune's waren vrijdag nog brandschoon, maar drie dagen met veel bier brengt daar natuurlijk al snel verandering in
Bij ons was iedereen er nog toen hij het toegift deed. En de wave was tijdens de wedstrijd ook al gedaan

Alleen hadden wij IOS niet. Maar ja, of dat nu een groot gemis is... Wij hadden de wedstrijd
pi_38773912
Ik vond het écht heel gaaf!
Maar voelde me een beetje genaaid dat t maar een kleine 2 uur duurde.
Verder had Marco ook wel ff een nummertje mogen zingen, aangezien hij in t publiek zat

Guus was wel een beetje schor en dan dat zweet!

Maar wat was t mooi, Brabant
pi_38774025
Ja, echt lang was het niet. En inderdaad: die Borsato had ook wel wat moeten doen

Overigens viel het me op dat het publiek pas echt loskwam bij 'limburg'
pi_38774056
Ja dat kennen ze, Guus heeft minder hits dan dat ie zelf denkt .

Overigens, afsluiten met Houdoe en Bedankt was ook een goeie geweest.
  maandag 12 juni 2006 @ 11:30:52 #112
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_38774058
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:29 schreef Nolius het volgende:

Overigens viel het me op dat het publiek pas echt loskwam bij 'limburg'
grappig hé? Dat was vrijdag ook zo... maar Guus zette de sfeer wel mooi door!
pi_38774139
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:30 schreef Ingridh007 het volgende:
Overigens, afsluiten met Houdoe en Bedankt was ook een goeie geweest.
Vrijdag sloot het publiek af met Houdoe en bedankt hoor

Ik hoor van heel veel mensen dat Guus niet meer zo bij stem was als vrijdag. Ben blij dat ik er vrijdag was toen hij dat nog wel was.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_38774201
Vrijdag kreeg het publiek ook een concert van 3 uur
pi_38785308
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Vrijdag kreeg het publiek ook een concert van 3 uur
Het concert van Guus zelf op vrijdag duurde van half 9 tot 11 uur, dus het was maar 2,5 uur hoor
pi_38786476
ja ik was er gister ook bij.
prachtig.
maar het publiek ging pas echt los bij Rowwen Heze.
pi_38786754
Ik was er ook
Op het veld, echt geweldig Eerst met zn allen helemaal losgaan met dat voetbal en daarna dat concert.
Opvallend was wel dat het hoogtepunt van de avond duidelijk Rowwen Heze was, qua feest, qua sfeer, dan zie je pas echt het verschil tussen mannen die echt kunnen feesten.
ze deden 3 nummers toch? Limburg, Bestel Mar, en .... ? Welke was die 3e?

Ik vond het trouwens ook best kort, en wat Meeuwis zelf deed van de Stones was ook goed
pi_38786872
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:13 schreef Repeat het volgende:
Ik was er ook
Op het veld, echt geweldig Eerst met zn allen helemaal losgaan met dat voetbal en daarna dat concert.
Opvallend was wel dat het hoogtepunt van de avond duidelijk Rowwen Heze was, qua feest, qua sfeer, dan zie je pas echt het verschil tussen mannen die echt kunnen feesten.
ze deden 3 nummers toch? Limburg, Bestel Mar, en .... ? Welke was die 3e?

Ik vond het trouwens ook best kort, en wat Meeuwis zelf deed van de Stones was ook goed
het derde nummer zong Jack toch samen met Guus? Dat nummer heet 'De neus umhoeg'
pi_38786892
Bedankt nog voor de foto's.
-
pi_38786932
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:04 schreef bladibladibla het volgende:

Daar schijnen ze dingen als sopjes en zwabbers voor uitgevonden te hebben
quote:
Ik vond die filmpjes niet zo geslaagd. Maar dat kwam mss ook omdat ik al drie uur in het stadion zat en nu gewoon een optreden wilde
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:33 schreef bladibladibla het volgende:

Vrijdag sloot het publiek af met Houdoe en bedankt hoor
Wij sloten af met Guusje bedankt
pi_38786937
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:15 schreef Carnaval het volgende:

[..]

het derde nummer zong Jack toch samen met Guus? Dat nummer heet 'De neus umhoeg'
owja die was het, geweldig.

Ik ben nu wel van mening dat ik liever naar een ultiem feest van Rowwen Heze ga dan naar een concert van Guus Meeuwis, alleen jammer van al dat bier in mn nek
En hij maakte zich er wel erg makkelijk van af door zo snel te stoppen, zeker als het voorgaande dagen langer was....
pi_38787039
wat ik minder vond was dat de bars meteen dicht waren na het concert.
nu heb ik nog 3 munten over.
pi_38787071
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Repeat op 12-06-2006 19:22:23 ]
  maandag 12 juni 2006 @ 19:23:41 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38787125
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:21 schreef Carnaval het volgende:
wat ik minder vond was dat de bars meteen dicht waren na het concert.
nu heb ik nog 3 munten over.
Die had je vanaf 20.00 uur kunnen inleveren bij ingang 29.
Maar daar stonden nog 300 anderen.
Dus net zo kut als de catering en het feit dat de bars dichtwaren en net zo kut als de wc's.
pi_38787161
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die had je vanaf 20.00 uur kunnen inleveren bij ingang 29.
Maar daar stonden nog 300 anderen.
Dus net zo kut als de catering en het feit dat de bars dichtwaren en net zo kut als de wc's.
ow kon je die nog inleveren.
dat wist ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')