Met die gebaren is Zo ver weg van mij.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:42 schreef amaranta het volgende:
ow dat nummer...maar dat heet toch niet jimmy?
Dat heet toch anders?
Dat is toch met die gebaren?
dat heb je er pas later bij geschreven,quote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Met die gebaren is Zo ver weg van mij.
Jimmy is van Boudewijn de Groot, maar brengt Guus om een of andere reden elk concert (iig de laatste) drie ten gehore. Maar vrij weinig mensen kennen het, dus het is een beetje jammer.
Je moet m'n posts iets nauwkeuriger lezen
het refrein dan..quote:Op maandag 12 juni 2006 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat heb je er pas later bij geschreven,
En het was de 1e keer dat ik hem dat hoorde doen.
Stom kutlied. Wat ik overigens wel helemaal mee kan zingen.
De eerste was dat. Het moet een nieuw liedje zijn, want hij staat op geen enkel album.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:51 schreef amaranta het volgende:
maar 1 van de eerste liedjes die hij zong, ik weet echt niet welk nummer dat was. Superlangzaam en echt niemand zong mee.
Overigens was zn dochter gisteren jarig.
Daarom moest ie natuurlijk zo vroeg wegquote:Op maandag 12 juni 2006 19:51 schreef amaranta het volgende:
maar 1 van de eerste liedjes die hij zong, ik weet echt niet welk nummer dat was. Superlangzaam en echt niemand zong mee.
Overigens was zn dochter gisteren jarig.
Ja ik vond het nog een lelijk nummer ook....quote:Op maandag 12 juni 2006 19:54 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De eerste was dat. Het moet een nieuw liedje zijn, want hij staat op geen enkel album.
Verliefd zijn zong hij trouwens ook nogMaar niet Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben. Dat was juist leuk geweest voor het oudere publiek
Precies, met een feestnummer openen heeft een veel beter effectquote:Op maandag 12 juni 2006 19:58 schreef amaranta het volgende:
Ja ik vond het nog een lelijk nummer ook....
Misschien dat ik het vaker moet horen. Hij had dat nummer niet in de openingsfase moeten zingen maar gelijk knallen met een ander nummer.
Je zou toch denken dat hij iets had geleerd van 2 concerten....een ezel stoot...
Het effect wat RH wel wist te bereiken.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Precies, met een feestnummer openen heeft een veel beter effect
Ik heb em in m'n hoofd zitten maar kom niet op de titelquote:Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef Muchacha20 het volgende:
Hoe heet dat nummer waarbij iedereen op en neer moest wiebelen en klappen als een gospelkoor?
Vrij weinig mensen kennen dat? Dat is dus echt niet waar: heel het stadion zong mee...quote:Jimmy is van Boudewijn de Groot, maar brengt Guus om een of andere reden elk concert (iig de laatste) drie ten gehore. Maar vrij weinig mensen kennen het, dus het is een beetje jammer.
Dat is Mooier dan ik dacht, over de geboorte van zijn dochter. Mooi nummer, maar niet zo geschikt voor zo'n groot concert denk ik.quote:maar 1 van de eerste liedjes die hij zong, ik weet echt niet welk nummer dat was. Superlangzaam en echt niemand zong mee.
Volgens Google heet dat nummer Wees maar niet bang. Was dat dat nummer van de Bart Foundation?quote:Ik heb em in m'n hoofd zitten maar kom niet op de titel
Nu heb je angst
Overwin dat gevoel
't Komt niet vanzelf
Ik weet precies wat je bedoelt
Dat was een lied wat hij ook opgenomen heeft met PSV voor KWF. Volgens mij Wees maar niet bang...quote:Op maandag 12 juni 2006 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb em in m'n hoofd zitten maar kom niet op de titel
Nu heb je angst
Overwin dat gevoel
't Komt niet vanzelf
Ik weet precies wat je bedoelt
die 2 nummers ontbraken zondag toch echt. Heb me echt super vermaakt en de sfeer zat er gewoon goed in en het klopt inderdaad dat het na de pauze pas echt los ging en hij beter had kunnen beginnen met iets als Blij dat ik je niet vergeten ben. Vind ik echt een leuk lied en dan zit de sfeer er meteen in. Wel het gevoel dat we een verkort concert hebben gehad, maar begrijpelijk aangezien volgens mij bij iedereen het (B) ook wel begon in te slaan na de hele middag in de zon te staanquote:Op maandag 12 juni 2006 20:30 schreef bladibladibla het volgende:
Vrijdag zong hij zijn versie van Streets of London (Op straat) wel hoor...
<knip>
Volgens Google heet dat nummer Wees maar niet bang. Was dat dat nummer van de Bart Foundation?
Ik miste trouwens wel Bondgenoot. Dat vind ik echt een leuk nummer.
Op de DVD draagt hij het nummer "Hé zon!" aan de Bart Foundation op, geloof ook dat dat het eigenlijk nummer is dat hij normaal daaraan opdraagt.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:30 schreef bladibladibla het volgende:
Volgens Google heet dat nummer Wees maar niet bang. Was dat dat nummer van de Bart Foundation?
He zon is idd opgedragen aan de Bart Foundation dat deed hij tijdens zijn theater tour ook alquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:48 schreef CrazyByte het volgende:
Op de DVD draagt hij het nummer "Hé zon!" aan de Bart Foundation op, geloof ook dat dat het eigenlijk nummer is dat hij normaal daaraan opdraagt.
Als je op de website van hem kijkt zie je bij videos de clip van "Hé zon!" staan en dan zul je ook zien dat daar beelden van Bart de Graaf inzitten.
als dat zo is dan wordt mijn klachtenbrief (die ik toch al ga sturen) nog een stuk langer..quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:48 schreef CrazyByte het volgende:
Ik ben zondag geweest, was echt super, stonden helemaal vooraan. Was overigens niet mijn keuze, had best tijdens die wedstrijd onder die parasollen willen staan. Echter die 2 meiden hadden het voor het zeggen en die wilde vooraan staan. Wat een hitte...
We hebben de setlist gekregen van Antoine Trommelen, zal hem posten als ik hem heb gekregen van die meiden. Antoine zei trouwens gelijk al dat ze een stuk of 5 ~ 7 nummers niet gedaan hadden. Zover ik het meekreeg waren dat allemaal wat rustigere nummers en hadden ze daar gewoon geen zin meer in ofzo.
[..]
Op de DVD draagt hij het nummer "Hé zon!" aan de Bart Foundation op, geloof ook dat dat het eigenlijk nummer is dat hij normaal daaraan opdraagt.
Als je op de website van hem kijkt zie je bij videos de clip van "Hé zon!" staan en dan zul je ook zien dat daar beelden van Bart de Graaf inzitten.
Waar ga je dan nog meer over klagen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
als dat zo is dan wordt mijn klachtenbrief (die ik toch al ga sturen) nog een stuk langer..
Belacheljk dat hij 3 concerten geeft en dat hij bij 1 concert 6 nummers minder zingt.
over allesquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar ga je dan nog meer over klagen?
Dat het allemaal kut geregeld was.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat zijn je concrete klachten dan?
Ik ga een klachtenbrief schrijven naar de organisatie. Niet naar Fok.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Open dan ook een KLB topic zou ik zeggen
WTF, echt waar?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:48 schreef CrazyByte het volgende:
We hebben de setlist gekregen van Antoine Trommelen, zal hem posten als ik hem heb gekregen van die meiden. Antoine zei trouwens gelijk al dat ze een stuk of 5 ~ 7 nummers niet gedaan hadden. Zover ik het meekreeg waren dat allemaal wat rustigere nummers en hadden ze daar gewoon geen zin meer in ofzo.
Dat je ze niet meer kon inwisselen na het concertquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:48 schreef Annemiek78 het volgende:
Wat was er mis met de munten??
WC ben ik niet geweest... Kan ik niet over oordelen.
De tribunes waren wel ranzig idd.
NOu ja de eerste 3 a 4 nummers waren redelijk rustig op zondag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
WTF, echt waar?
In de Telegraaf scheen al gestaan te hebben dat de eerste helft meer een luisterhelft was, met rustige nummers. Ik vond daar al zo verrekte weinig van kloppen.
Maar daarna werd het al een stuk ruigerquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef amaranta het volgende:
NOu ja de eerste 3 a 4 nummers waren redelijk rustig op zondag.
toen was het al bijna pauzequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar daarna werd het al een stuk ruigerEn dat leek mij niet bij rustig passen.
Ik ben het wel met amaranta eens.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:03 schreef Annemiek78 het volgende:
Jeetje amaranta.. Waarom ga je uberhaupt naar Guus zijn concert als je de helft van de nummers niet kent, qua tekst en alles toch alleen maar af loopt te kraken. idd. -> KLB zou ik zeggen.
Guus heeft een mooi concert gegeven, wat aan de korte kant, maar dat lijkt me logisch omdat iedereen al vanaf 's middags in het stadion hing. Wordt wel een erg lange zit anders he. Nee er zijn heus wel tips en verbeterpunten te verziinnen, maar om nou ZO negatief te doen is wel wat overdreven.
Wie zegt dat ik de teksten niet ken?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:03 schreef Annemiek78 het volgende:
Jeetje amaranta.. Waarom ga je uberhaupt naar Guus zijn concert als je de helft van de nummers niet kent, qua tekst en alles toch alleen maar af loopt te kraken. idd. -> KLB zou ik zeggen.
Guus heeft een mooi concert gegeven, wat aan de korte kant, maar dat lijkt me logisch omdat iedereen al vanaf 's middags in het stadion hing. Wordt wel een erg lange zit anders he. Nee er zijn heus wel tips en verbeterpunten te verziinnen, maar om nou ZO negatief te doen is wel wat overdreven.
Overigens, het al dan niet kennen van teksten doet er niet toe.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:03 schreef Annemiek78 het volgende:
Dat eerst nummer was zijn oranje hit. Ken je dat niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:10 schreef amaranta het volgende:
Maar niet de tekst van de eerst 2 nummers die hij zondag zong.
Alleen het refreintje, en dan eigenlijk alleen de regel, ik wil dat ons land juicht..van de sbs6reclames.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat eerst nummer was zijn oranje hit. Ken je dat niet?
De hele wedstrijd hoorde gewoon bij het voorprogramma en ik begrijp best dat hij wat minder nummers speelde aangezien mensen echt klotezat worden in die zon.......quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de teksten niet ken?
Ik ken toevallig bijna al zijn teksten. Maar niet de tekst van de eerst 2 nummers die hij zondag zong.
En ik ging voor GUUS naar het psv stadion niet voor de wedstrijd.
Misschien was ik er pas om 17,.00...dat weet jij niet.
En ik vind niet netjes dat hij de ene dag 20 liedjes zingt en de andere dag maar 13.
En de organisatie was gewoon kut. Ik hoef daar geen KLB voor te openen. Dat zijn namelijk heel veel mensen met me eens.
De organisatie mag best gewezen worden op punten die slecht liepen zodat ze een volgende keer beter doen.
Ik kende het ook niet hoor. Ik wist niet eens dat hij een een WK-nummer hadquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat eerst nummer was zijn oranje hit. Ken je dat niet?
Die wedstrijd was geen voorprogramma. Dat was Willekequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Manu82 het volgende:
De hele wedstrijd hoorde gewoon bij het voorprogramma en ik begrijp best dat hij wat minder nummers speelde aangezien mensen echt klotezat worden in die zon.......
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet hoor. Ik wist niet eens dat hij een een WK-nummer had
Je weet dat als je een kaartje koopt voor zondag dat die wedstrijd erbij hoort en er niet los van staat.......quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef amaranta het volgende:
Die voetbalwedstrijd was toevallig op dezelfde dag. Staat los van het concert.
Alledrie de concerten moeten gewoon gelijk zijn. Qua inhoud en tijd. Belachelijk gewoon dat ze bij 1 concert 1/3 minder nummers doen.
Als je zijn nieuwste cd hebt moet je dat langzame nummer (Mooier dan ik dacht) toch echt wel kennen lijkt me, zeker als je andere nummers als Mag ik dansen wel kent...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef amaranta het volgende:
En daarna zong hij een of ander langzaam nummer waarvan ik de tekst ook niet kende. Een vrij nieuw nummer.
Nou ja, dat krijg je dus als je muziek van internet haalt....quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:26 schreef bladibladibla het volgende:
Kaarten gingen in december al in de verkoop en toen was echt nog niet bekend dat op 11 juni de wedstrijd Nederland - Servië zou plaatsvinden hoor...
Ik vond het prima georganiseerd, maar ik was er dan ook op vrijdag. Wij hadden ook nog twee munten over, maar ik kan echt niet moeilijk gaan doen over die ¤4. Ik had gepland om nog een biertje te gaan halen, maar ik was te druk met dansen.
Ik zou echter wel balen als ik zondag gegaan was en er waren minder nummers gezongen. Aan de nadere kant, het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit
[..]
Als je zijn nieuwste cd hebt moet je dat langzame nummer (Mooier dan ik dacht) toch echt wel kennen lijkt me, zeker als je andere nummers als Mag ik dansen wel kent...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:26 schreef bladibladibla het volgende:
Kaarten gingen in december al in de verkoop en toen was echt nog niet bekend dat op 11 juni de wedstrijd Nederland - Servië zou plaatsvinden hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |