abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38726630
Ik vetrek zometeen 'per spoor' richting Guus! Heb er zin in, ook al kom ik niet uit Brabant
pi_38727347
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:29 schreef Olmo het volgende:
Ik vetrek zometeen 'per spoor' richting Guus! Heb er zin in, ook al kom ik niet uit Brabant
Kedeng Kedeng!!!! (leuk filmpje bij dat nummer )
pi_38727436
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:29 schreef Olmo het volgende:
Ik ga er vanavond ook heen. En donderdag ben ik naar Metallica geweest hoezo wereld van verschil.
pi_38733343
T was zooooo gaaf!! ! Ben ook gisteren geweest...

Heeft iemand enig idee wat de setlist was? Heet dat zo trwns...?
pi_38733699
Ik moest werken vandaag op utrecht centraal.. hele perron stond vol dus ik even kijken waar ze op aan het wachten waren... ja hoor intercity naar maastricht (en dus eindhoven) die had een flinke vertraging geloof ik... uiteindelijk kwam ie om 10 voor half negen aan... wel lullig voor al die mensen die te laat waren.
Jupiler is goed
pi_38744442
Ik ben gisteren geweest, het was echt GEWELDIG!!! Ik was helemaal niet zo'n fan van Guus maar nu echt wel! Hij is live echt super!! Wij hadden trouwens staanplaatsen, we waren eigenlijk best laat pas aangekomen (rond kwart over 8) maar we stonden toch bijna helemaal vooraan
pi_38744666
Was echt super!! maar ik heb geen foto's gemaakt, heeft iemand wat leuke foto's van het concert? Of een website waar ik die kan vinden? De site van guus zelf staat nog niets op en het formaat van de andere foto's is laag.
-
pi_38744931
quote:
Op zondag 11 juni 2006 11:35 schreef splendor het volgende:
Was echt super!! maar ik heb geen foto's gemaakt, heeft iemand wat leuke foto's van het concert? Of een website waar ik die kan vinden? De site van guus zelf staat nog niets op en het formaat van de andere foto's is laag.
Ik zal er eens wat (van vrijdag) op internet gooien, komen eraan
pi_38745147
Ook gister geweest, geweldig concert, geweldige sfeer!
  zondag 11 juni 2006 @ 12:01:14 #85
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_38745279
Wij gaan ook vanavond, heb er al super zin in! eerst mooi Nederlands elftal kijken en dan guusje!
pi_38745906
quote:
Op zondag 11 juni 2006 12:01 schreef timbastiaansen het volgende:
Hier zijn de foto's:

http://www.timbastiaansen-tk.nl02.members.pcextreme.nl/gm
Leuke foto's!

Ik was mijn fototoestel gewoon vergeten
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_38746181
Supermooie foto's! Het concert was ook echt supergaaf en tof dat rowwen hèze meedeed. Die accordeonist is zo ontzettend goed.
pi_38746772
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Supermooie foto's! Het concert was ook echt supergaaf en tof dat rowwen hèze meedeed. Die accordeonist is zo ontzettend goed.
Dankje, ik stond ook helemaal vooraan recht voor de catwalk, en dat rowwen hèze meedeed had ik niet verwacht maar wel erg goed
pi_38747689
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:36 schreef timbastiaansen het volgende:

[..]

Dankje, ik stond ook helemaal vooraan recht voor de catwalk, en dat rowwen hèze meedeed had ik niet verwacht maar wel erg goed
Ik wist het al want m'n zus was de vrijdag al geweest, maar rowwen hèze is altijd goed voor de sfeer.
  zondag 11 juni 2006 @ 22:14:08 #91
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38762746
Net in het PSV station Voetbal en Guus gekeken

Was erg leuk!!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 11 juni 2006 @ 22:32:27 #92
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_38763444
Geweldig concert! Veel te kort, helaas....
Vooral: "Ik wil dat het land juicht" klonk live erg goed!!
En "Jouw hand" is ook erg mooi!

* Annemiek78 luistert nu LIVE-CD-tje van Guus
Positive thinking, my way of thinking!
pi_38764175
was super
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_38764298
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:44 schreef bladibladibla het volgende:
Stadion ging open om 19:00 (veld was eerder open geloof, maar ik zat op de tribune), voorprogramma begon om 20:00 (mag ik al zeggen wie dat zijn?) en Guus zou beginnen om 20:30, maar volgens mij liep alles een kwartiertje uit, dus het begon ongeveer rond 20:45. Het was rond 23:00 afgelopen.
Wat was jullie voorprogramma?

Wij hadden vandaag eerst de voetbalwedstrijd van 3 tot 5 met in de pauze Willeke Alberti Om half zes begon het filmpje en om kwart voor zes kwam Guus op. Om half acht was alles afgelopen. Dus ik heb het idee dat het concert van vandaag korter was

Overigens was het concert heel leuk En het kwam pas echt los met Rowwen Heze Maar de volgende keer ga ik voor veldplaatsen, vond de tribune maar niets. Naar mijn idee minder sfeervol en bovendien viezer. Volgens mij hebben ze de stoelen en vloer sinds vrijdag niet meer schoongemaakt

EDIT: En we keken op de pisbakken op het veld uit

[ Bericht 11% gewijzigd door ChrisJX op 11-06-2006 23:06:28 ]
pi_38764472
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Overigens was het concert heel leuk En het kwam pas echt los met Rowwen Heze Maar de volgende keer ga ik voor veldplaatsen, vond de tribune maar niets. Naar mijn idee minder sfeervol en bovendien viezer. Volgens mij hebben ze de stoelen en vloer sinds vrijdag niet meer schoongemaakt
wij stonden op het veld, en de sfeer zat er echt super in!! Meerdere kippenvelmomenten, en vooral tijdens Brabant (ondanks dat ik geen brabander ben)
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zondag 11 juni 2006 @ 22:56:34 #96
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38764473
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:
Idd ga de volgende keer ook voor veld plaatsen wat de tribune was echt ranzig alles plakte enzo

En vond het concert ook vrij kort
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38764758
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef Martijn_77 het volgende:

Idd ga de volgende keer ook voor veld plaatsen wat de tribune was echt ranzig alles plakte enzo
Wij hebben maar een flesje water over de vloer gegooid, dat scheelde iets. Maar op het eind moest ik regelmatig mijn gympjes met kracht van de vloer trekken...
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef kollie het volgende:

wij stonden op het veld, en de sfeer zat er echt super in!! Meerdere kippenvelmomenten, en vooral tijdens Brabant (ondanks dat ik geen brabander ben)
Vanaf de tribune was het zicht op het veld trouwens erg mooi, zeker als alle armen van links naar rechts gingen
  zondag 11 juni 2006 @ 23:10:33 #99
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38764975
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef kollie het volgende:
Dat tijdens Brabant was erg mooi en bezorgde mij als ras Brabo zeker kippenvel. De Vendeldraaiers en de complete fanfare uit Lieshout
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:04 schreef ChrisJX het volgende:
Wij hebben maar een flesje water over de vloer gegooid, dat scheelde iets. Maar op het eind moest ik regelmatig mijn gympjes met kracht van de vloer trekken...
We hebben ook met servetjes de stoelen af moeten doen en nog zaten er zwarte vlekken op mijn kleding.
quote:
Vanaf de tribune was het zicht op het veld trouwens erg mooi, zeker als alle armen van links naar rechts gingen
Idd
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_38764983
quote:

[..]

dat had ik ook wel willen zien
Bobby Robson forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')