stiekem heb je het over jezelf.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef leeell het volgende:
ja ik ben nu een beetje bezig, lastig leren als er iemand in rode lingerie door t huis loopt fml
Gewoon keihard uitwonenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef leeell het volgende:
ja ik ben nu een beetje bezig, lastig leren als er iemand in rode lingerie door t huis loopt fml
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 17 april 2013 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon keihard uitwonen
Mag vast wel
hier ook maar weer eens naar klinkertje zwaaienquote:
hlgoedrmorgen!quote:Op donderdag 18 april 2013 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook maar weer eens naar klinkertje zwaaien![]()
mogguh.quote:
misschien?quote:Op donderdag 18 april 2013 08:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien
Weer An het werk?
naar school?quote:Op donderdag 18 april 2013 08:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag een vrachtwagen net met giannopaulus
Nee ben nog onderweg
Ok ik ga vanavond kijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Oblivion is wel een puik oldschool scifi actie filmpjen
Gaat het allemaal zien
... of niet natuurlijk haha, dat kan ook hihaho
Awww zo schattigquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ermergerd, rennende lammetjes in het weiland en mamaschaap erachteraan![]()
![]()
Dat doet schattigheid nou eenmaal met jequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:33 schreef leeell het volgende:
als ik cosmo zie wil ik die ook altijd onder mn snelbinders stoppen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Awww zo schattigals ik lammetjes zie dan wil ik ze altijd meenemen op de fiets, onder de snelbinders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |