quote:Op donderdag 4 april 2013 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jan en ik hadden die gekocht nog voor maar dit was eigenlijk een verrassing k maar daar hou ik niet zo van dus
wat zeg je allemaalquote:Op donderdag 4 april 2013 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jan en ik hadden die gekocht nog voor maar dit was eigenlijk een verrassing k maar daar hou ik niet zo van dus
echt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat zeg je allemaal
Onvolgbaar verhaal
Lulkoek.quote:
Nee die is op stage, de vraag is: wat deed jij daar?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
Klinks, was jouw zusje net op Amsterdam Centraal?
quote:
Oh, Furdi en ik dachten haar te herkennen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee die is op stage, de vraag is: wat deed jij daar?
Enge stalkers!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, Furdi en ik dachten haar te herkennen.
We zijn in Zaandam. Shoppen en bios enzulks.
Ik ben voor mijn werk wel eens bij dat hotel daar naast die bios geweestquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, Furdi en ik dachten haar te herkennen.
We zijn in Zaandam. Shoppen en bios enzulks.
koel, ist mooi daar binnen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn werk wel eens bij dat hotel daar naast die bios geweestlueck heah!
Groetjes aan de Media Markt en de FEBO
Rob Geus, ben jij dat ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn werk wel eens bij dat hotel daar naast die bios geweestlueck heah!
Sorry.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Enge stalkers!
Zaandam is wel geinig.
Oh, leuk! Ziet er mooi uit, met die kleuren en alles.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.
Uhuh, wel veel geld uitgegeven. Au.
Awh.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Wel leuk uitgeven, mij lukt het nooit.
Ben je ook naar primark geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |