stik in een liter dieseloliequote:Op donderdag 4 april 2013 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je begint bij seizoen 5 van een serie????
Wat is dat voor nonsens
Ja, daar was ik ook al kwaad om gewordenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja daag weet je hoeveel dat wel niet isin dat artikel stond dat dit een goed beginpunt was.
Begin gewoon bij het beginquote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-time-and-space.htmlquote:Op donderdag 4 april 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Begin gewoon bij het begin
heb je een linkje naar het artikel btw?
Okay, nu snap ik waarom je bij s5 in staptquote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)-time-and-space.html
Slaat werkelijk nergens op. S1 van de nieuwe serie is uit 2005, waarom zou je in godsnaam dan pas halverwege instappen?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okay, nu snap ik waarom je bij s5 in stapt
Dat doe ik Bloemie niet aanquote:Op donderdag 4 april 2013 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach ik zou helemaal niet beginnen ermee want het is nooit goed
Natuurlijk wel. Gewoon bij seizoen 1 beginnen, dan ben ik tevredenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach ik zou helemaal niet beginnen ermee want het is nooit goed
watquote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bloempje ik denk dat jij allang al hippe onderzetters hebt ondertussen he?
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bloempje ik denk dat jij allang al hippe onderzetters hebt ondertussen he?
Oh Smallville wilde ik ook ooit nog kijken.quote:
Zoals ik al zei, Het is absoluut de moeitequote:Op donderdag 4 april 2013 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh Smallville wilde ik ook ooit nog kijken.
jan en ik hadden die gekocht nog voor maar dit was eigenlijk een verrassing k maar daar hou ik niet zo van dusquote:Op donderdag 4 april 2013 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NeeIk dacht vandaag nog: ik moet eigenlijk onderzetters hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |