Ik kom wel body 2 body geven met happy ending.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:58 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb overal spierpijn. Wie komt mij masseren?
quote:
dat ook?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kom wel body 2 body geven met happy ending.
misschien geeft omdatappel je nog wel een bonus na de massagequote:Op woensdag 3 april 2013 17:58 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb overal spierpijn. Wie komt mij masseren?
GODVERPOTVERDRIE WAAG HET EENS.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:23 schreef Beach het volgende:
Bloemie jij vind Dr Who toch leuk?
Door dat artikel op de fp ga ik eens kijken of het wat iswel easymode hoor, ik begin bij S5
Je begint bij seizoen 5 van een serie????quote:Op donderdag 4 april 2013 11:23 schreef Beach het volgende:
Bloemie jij vind Dr Who toch leuk?
Door dat artikel op de fp ga ik eens kijken of het wat iswel easymode hoor, ik begin bij S5
Ja daag weet je hoeveel dat wel niet isquote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GODVERPOTVERDRIE WAAG HET EENS.
S1. Ja. 9e doctor. Anders is het veel minder leuk en bovendien kansloos.
Groetjes.
stik in een liter dieseloliequote:Op donderdag 4 april 2013 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je begint bij seizoen 5 van een serie????
Wat is dat voor nonsens
Ja, daar was ik ook al kwaad om gewordenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja daag weet je hoeveel dat wel niet isin dat artikel stond dat dit een goed beginpunt was.
Begin gewoon bij het beginquote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-time-and-space.htmlquote:Op donderdag 4 april 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Begin gewoon bij het begin
heb je een linkje naar het artikel btw?
Okay, nu snap ik waarom je bij s5 in staptquote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)-time-and-space.html
Slaat werkelijk nergens op. S1 van de nieuwe serie is uit 2005, waarom zou je in godsnaam dan pas halverwege instappen?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okay, nu snap ik waarom je bij s5 in stapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |