PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Dat je het niet snaptquote:Op zondag 31 maart 2013 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf moeten we met die bank in de OP
Hoe staat het met randoms, en nog iemand die zo wil?
NEE IK SNAP HET NIET LEG HET MAAR UITquote:
Je neemt die chick op de bankquote:Op zondag 31 maart 2013 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NEE IK SNAP HET NIET LEG HET MAAR UIT
Waarschijnlijk alle herkauwde happy hardcore die je bij elk matig 90's feest hoort.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:14 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Ga zo hierheen, benieuwd wat dit gaat worden.
Dat is dus niet grappig.quote:
Dat is goed btw, succesquote:
Zit er dik in jaquote:Op zondag 31 maart 2013 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alle herkauwde happy hardcore die je bij elk matig 90's feest hoort.
Zitten er nog toffe DJ's onder Many more?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zit er dik in jaAch als t niets is ben ik zo weer thuis..
haha, die gast is ook 2 keer op zo;n vakantie veilingen-90's feest in ahoy geweest. Was 2 keer vroeg thuisquote:Op zondag 31 maart 2013 21:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zit er dik in jaAch als t niets is ben ik zo weer thuis..
I wanna see the rainbow high in the skyquote:Op zondag 31 maart 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, die gast is ook 2 keer op zo;n vakantie veilingen-90's feest in ahoy geweest. Was 2 keer vroeg thuisAl die nummers die je al 1000 keer hebt gehoord
1,2,3,4,5 ja?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, die gast is ook 2 keer op zo;n vakantie veilingen-90's feest in ahoy geweest. Was 2 keer vroeg thuisAl die nummers die je al 1000 keer hebt gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Nee, die werden weggestuurd dacht ikquote:Op zondag 31 maart 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er waren weer boze supporters op de Herdgang. Zullen ook wel weer van die belachelijke beelden van komen![]()
Ik kon niks de eerste helft. Mijn team speelde als een brons 50 chem team. Tweede helft lukte wel wat meer maar ik had er de pest in. Zeker door die gratis penalty. Al de tweede keer dat jij een gratis pingel krijgt, koop jij de scheids om met je SMLENO-coins?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
GG, beetje rare wedstrijd, in de 1e helft leek het alsof je er geen zin in had en in de 2e helft had ik dat gevoel en lukte ook bijna niks meer. Ik won overigens 1-2
Dacht dat jij nooit GG zeiquote:Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
GG, beetje rare wedstrijd, in de 1e helft leek het alsof je er geen zin in had en in de 2e helft had ik dat gevoel en lukte ook bijna niks meer. Ik won overigens 1-2
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:21 schreef strakkeman het volgende:
[..]
I wanna see the rainbow high in the sky
Gelukkigquote:Op zondag 31 maart 2013 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die werden weggestuurd dacht ik
Nee alleen limonade toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]Die Paul Elstak heeft ook een tent in Rotterdam geopend. Een hardcore of hardstyle tent. Stond er een interview met hem in de metro, werd er ook over drug gevraagd. Zijn commentaar was dat er tegenwoordig op grote feesten zelden meer drugs gebruikt wordt
Ze eisten wel met Lens een gesprekquote:
Wel als ik winquote:
Nee, ik was ook een beetje verbaasd dat ik een penalty kreeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kon niks de eerste helft. Mijn team speelde als een brons 50 chem team. Tweede helft lukte wel wat meer maar ik had er de pest in. Zeker door die gratis penalty. Al de tweede keer dat jij een gratis pingel krijgt, koop jij de scheids om met je SMLENO-coins?
Hahaha hij weet niet ik deal op die feestjes GHB enzo. Konkokneus die Paulquote:Op zondag 31 maart 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]Die Paul Elstak heeft ook een tent in Rotterdam geopend. Een hardcore of hardstyle tent. Stond er een interview met hem in de metro, werd er ook over drug gevraagd. Zijn commentaar was dat er tegenwoordig op grote feesten zelden meer drugs gebruikt wordt
Nou ben ik het daar wel mee eens. Kutjongquote:
Ruilen met Verhoekquote:Op zondag 31 maart 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ben ik het daar wel mee eens. Kutjong
En dan alsof Lens jullie serieus neemt hij moet van de club dat is de enige redenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ben ik het daar wel mee eens. Kutjong
Het kan me geen reet schelen of hij mij of ons serieus neemt. Ik vind het gewoon een teringaapquote:Op zondag 31 maart 2013 21:27 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En dan alsof Lens jullie serieus neemt hij moet van de club dat is de enige reden
Hyland wel. Echt een baas is dat. Die bal op de lat was van hemquote:Op zondag 31 maart 2013 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Olofinjana is voor iemand van 66 overall opvallend goed. Hij komt bijna altijd in kansrijke posities terwijl hij CDM is maar hij kan alleen niet schieten
Remy is op Cam wel goedquote:Op zondag 31 maart 2013 21:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hyland wel. Echt een baas is dat. Die bal op de lat was van hemGorius is echt goorslecht, Kagawa is ook niet super maar niet slecht. Remy is echt vreselijk kut, die komt nooit meer in een team van me (of het moet onmogelijk zijn ivm chemistry)
Dat is juist slim van hem, er hoeft daar niet zo veel aandacht aan gegeven te worden en al helemaal niet in die flutblaadjes van de telegraafmediagroep.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
Echt het gedrag van een internationalquote:Op zondag 31 maart 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het kan me geen reet schelen of hij mij of ons serieus neemt. Ik vind het gewoon een teringaap
Nou, nu je het zegt, op de feestjes die ik bezoek wordt er eigenlijk ook bijna geen drugs gebruikt.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat is juist slim van hem, er hoeft daar niet zo veel aandacht aan gegeven te worden en al helemaal niet in die flutblaadjes van de telegraafmediagroep.
Strootmanquote:Op zondag 31 maart 2013 21:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Echt het gedrag van een internationalWat dat betreft heeft Strootman zich dit jaar echt verbeterd.
Dat klopt niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 en ik 4 - 7
jij 2-3
dude 3-3
iwan 00000000000
Jij en DS kunnen toch niet beide 4 wedstrijden hebben, ik 2 en Dude 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Vanavond weer GoT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenvroeg bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga schijten. Kom terug en speel een potje randoms tegen mij. Dan ben ik klaar of Iwan moet nog meedoenquote:
Ik vind er ook geen reet aan, en die 3 series wel heel tofquote:Op zondag 31 maart 2013 21:38 schreef detennismaster het volgende:
Ik snap niet wat er zo goed is aan GoT. Maarja ik vind Lord of the Rings achtige dingen dan ook niks. Van films zoals spiderman, The Dark Knight hou ik ook niet van.
Favo series:
1: Prison Break
2: Breaking Bad
3: The Walking Dead
siquote:
Community ook wel eens een aflevering gekeken maar dat vond ik maar flauw en niet van hele goede kwaliteit. Is wel een ander soort genre dan die 3 die ik noemde though.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen reet aan, en die 3 series wel heel tof
Vind Himym en Community nog wel toffer though
net gedaan, nog steeds buikpijnquote:Op zondag 31 maart 2013 21:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga schijten. Kom terug en speel een potje randoms tegen mij. Dan ben ik klaar of Iwan moet nog meedoen
Is ookquote:Op zondag 31 maart 2013 21:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Community ook wel eens een aflevering gekeken maar dat vond ik maar flauw en niet van hele goede kwaliteit. Is wel een ander soort genre dan die 3 die ik noemde though.
Nu?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
net gedaan, nog steeds buikpijneerst tegen rickert spelen, dan tegen jou
ja nuquote:Op zondag 31 maart 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu?
En Thad, doe jij Iwan maar even hosselen dan om tegen te spelen
Gewoon lachen als er iemand lacht, doe ik ook altijd met Married with CHildrenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
Community is ook veel reference humor. Veel mensen begrijpen de helft van de grappen gewoon ook niet.
En laat Community nou net geen lachband/livepubliek hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon lachen als er iemand lacht, doe ik ook altijd met Married with CHildren
Dan blijft er niet veel meer overquote:Op zondag 31 maart 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
Community is ook veel reference humor. Veel mensen begrijpen de helft van de grappen gewoon ook niet.
Op 1 aflevering na, maar dan erger je je er ook dood aanquote:Op zondag 31 maart 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En laat Community nou net geen lachband/livepubliek hebben.
Laat ik nou net de grapjes wel begrijpen.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En laat Community nou net geen lachband/livepubliek hebben.
Seizoen 1 was briljant, 2 was tof, rest was echt ultieme bagger eigenlijk. En steeds dacht je weer dat het nog ooit op niveau zou komen, maar ze bleven het maar uitrekken.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Prison Break op 1![]()
Ok, seizoen 1 was wel tof
Incomingquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:38 schreef detennismaster het volgende:
Ik snap niet wat er zo goed is aan GoT. Maarja ik vind Lord of the Rings achtige dingen dan ook niks. Van films zoals spiderman, The Dark Knight hou ik ook niet van.
Favo series:
1: Prison Break
2: Breaking Bad
3: The Walking Dead
Breaking Bad en Prison Break wel samen op 1 eigenlijk. Dat verhaal sprak mij gewoon zo aan, heb er echt van genoten. Zo slecht vond ik de seizoenen na de eerste ook niet eigenlijk, snap dat nooit zo dat iedereen na het eerste seizoen van PB er niks meer aan vond.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Prison Break op 1![]()
Ok, seizoen 1 was wel tof
Ik vond seizoen 3 juist ook wel tof. Seizoen 4 sommige dingen, sommige dingen waren wat minder,quote:Op zondag 31 maart 2013 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Breaking Bad en Prison Break wel samen op 1 eigenlijk. Dat verhaal sprak mij gewoon zo aan, heb er echt van genoten. Zo slecht vond ik de seizoenen na de eerste ook niet eigenlijk, snap dat nooit zo dat iedereen na het eerste seizoen van PB er niks meer aan vond.
quote:Een politiemedewerker is zondag de mist ingegaan met een 1 april-grap. De medewerker verspreidde een bericht dat de A2 maandagochtend dicht zou gaan voor opnamen voor het televisieprogramma Top Gear.
Later bleek het om een grap te gaan. Het bericht, afkomstig van de regio Utrecht, werd om 10.53 uur op de site politie.nl geplaatst maar al snel weer offline gehaald.
''Het was een individuele actie van een collega die niet heeft nagedacht over de mogelijke consequenties'', aldus een woordvoerder van de landelijke eenheid in een reactie.
In het bericht werd gemeld dat de drie presentatoren van het BBC-programma Top Gear een wereldsnelheidsrecord op de openbare weg (sneller dan 431 kilometer per uur) wilden vestigen.
Niet de bedoeling
De woordvoerder van de Landelijke Eenheid liet weten in overleg met de woordvoerder van de landelijke politie het bericht te hebben laten verwijderen. ''Dit is overduidelijk niet de bedoeling.''
De bedenker van de grap, een politieman van de eenheid Midden-Nederland, laat zondagmiddag weten dat hij beter van te voren de landelijke eenheid op de hoogte had kunnen stellen. Dat heeft hij verzuimd. ''Daar is inmiddels over gesproken.''
Een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie stelt vast dat ''vanuit de politieorganisatie snel is opgetreden om verwarring te voorkomen na een ondoordachte actie
Drones
Ook in Purmerend werd zondagmiddag een grap uitgehaald door een politiemedewerker, zo meldt RTV Noord-Holland. Een wijkagent plaatste op twitter een bericht dat de politie drones zou gaan inzetten in de strijd tegen woninginbraak.
Deze onbemande helikopters zouden zondagavond worden opgelaten vanaf parkeerterrein Purmerbos. Bewoners moesten rekening houden met geluidsoverlast. Kort na plaatsing verscheen echter een bericht dat het ook hier ging om een grap.
Niet heel veel meer series gezien though.quote:
Is er een film?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 3 juist ook wel tof. Seizoen 4 sommige dingen, sommige dingen waren wat minder,
Die film was wel ultieme bagger
Hoeveel afleveringen heb je gezien van GoT? Je moet even inkomen daarna wordt het wel vet.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet heel veel meer series gezien though.
Ja, dan leggen ze uit hoe Scofield dood gaatquote:
quote:
Oh in die vrouwengevangenis, ik heb dat nooit als film gezien, maar gewoon als aflevering 24 en 25.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, dan leggen ze uit hoe Scofield dood gaat
Dat ze in S3 weer naar de gevangenis gingen was gewoon suf. En die vrouw met die zwarte haren vond ik maar een irritant geval.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Breaking Bad en Prison Break wel samen op 1 eigenlijk. Dat verhaal sprak mij gewoon zo aan, heb er echt van genoten. Zo slecht vond ik de seizoenen na de eerste ook niet eigenlijk, snap dat nooit zo dat iedereen na het eerste seizoen van PB er niks meer aan vond.
Oh jaquote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die tv film heb je toch wel gezien? Was dat niet met die onzin in de vrouwengevangenis met Sarah?
GOTTTTTTT gewoon ff inkomen denk ikquote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh in die vrouwengevangenis, ik heb dat nooit als film gezien, maar gewoon als aflevering 24 en 25.
ja welliton is schijtquote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pato er nog even bij in de spits gezet zie ik![]()
Kan je gewoon skippenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben nu bezig met The Walking Dead en zie in sickbeard dat er veel specials zijn.
Zijn deze belangrijk voor het verhaal of kan ik ze gewoon skippen?
[ afbeelding ]
Het is wel ff inkomen ja. Wie er familie van elkaar is enzoquote:Op zondag 31 maart 2013 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
GOTTTTTTT gewoon ff inkomen denk ikSowieso focking veel namen enzo om te onthouden en een beetje door te krijgen. Maar als je er eenmaal inzit echt 1 van de beste series imo
Maar ik ben totaal geen fan van dat soort series. Wat ik al aangaf dat ik ook totaal niet van de Lord of the Rings hou terwijl een vriend van mij dat soort films geweldig vindt.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
GOTTTTTTT gewoon ff inkomen denk ikSowieso focking veel namen enzo om te onthouden en een beetje door te krijgen. Maar als je er eenmaal inzit echt 1 van de beste series imo
skippenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben nu bezig met The Walking Dead en zie in sickbeard dat er veel specials zijn.
Zijn deze belangrijk voor het verhaal of kan ik ze gewoon skippen?
[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik een tijdje terug gedownload maar nog niet veel gekeken. De aller eerste scène is heel tof.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
2 jaar geleden ofzo was er een serie genaamd Breakout Kings van de makers van Prison Break. Was best oké, maar werd na 2 seizoenen ofzo gecancelled. In seizoen 1 zit een aflevering dat ze naar Fox River gaan en dat T-Bag ontsnapt..wel leuk om te zien. Hele aflevering draait dan om de jacht op T-Bag
Ik heb ook nooit wat gehad met dat soort dingenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar ik ben totaal geen fan van dat soort series. Wat ik al aangaf dat ik ook totaal niet van de Lord of the Rings hou terwijl een vriend van mij dat soort films geweldig vindt.
iddquote:Op zondag 31 maart 2013 21:52 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Het is wel ff inkomen ja. Wie er familie van elkaar is enzo
Even die episode kijken:quote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik een tijdje terug gedownload maar nog niet veel gekeken. De aller eerste scène is heel tof.
Het wordt tijd dat ik jou eens batta ga gevenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
TT is echt de beste speler waar ik so far tegen heb gespeeld
Toen het net uit was heb ik wel wat eps gekeken, maar het is niet echt bijzonder. Enige wat wel geinig is is dat ze het door heel Europa hebben opgenomen, gesponsord door bedrijven en steden. Veel mooie plaatjes, vette auto's etc. Ook iedere ep weer een lekker wijf dat naakt gaat, maar acteerwerk in die serie is wel dramatisch. Ook gewoon geen doorlopend verhaal..volgorde waarin je kijkt maakt geen fuck uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Volgt iemand trouwens Transporter: the Series eigenlijk?
Ik ben wel benieuwd want die films waren altijd wel vet.
O dat is wel jammer.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen het net uit was heb ik wel wat eps gekeken, maar het is niet echt bijzonder. Enige wat wel geinig is is dat ze het door heel Europa hebben opgenomen, gesponsord door bedrijven en steden. Veel mooie plaatjes, vette auto's etc. Ook iedere ep weer een lekker wijf dat naakt gaat, maar acteerwerk in die serie is wel dramatisch. Ook gewoon geen doorlopend verhaal..volgorde waarin je kijkt maakt geen fuck uit.
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
TT is echt de beste speler waar ik so far tegen heb gespeeld
hij had vast lagquote:Op zondag 31 maart 2013 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zonet heb ik de halve finale maar even gewonnen, de tegenstande quitte na 45 minuten en ik had een 5-0 voorsprongNu moet ik nog maar een tegenstander zien te vinden voor de finale.
Waaromquote:Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef Dudeweiser het volgende:
volgende keer ga ik ragequitten hoor
return ook maar meteen, ben ik daar ook weer vanaf
En ik met 8-5 van jouquote:
Ik had 10 manquote:
Idd dat is kapot irritantquote:Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drama man, dat kappen en draaien word ik echt strontziek van
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drama man, dat kappen en draaien word ik echt strontziek van
quote:
Ik kan dat niet verdedigenquote:
Ja omdat het verdedigingssysteem van FIFA retarded is. Als je dan tweede speler aanroept die rent dan vervolgens volledig voorbij de bal en de spelerquote:Op zondag 31 maart 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan dat niet verdedigenik trap er iedere keer weer in
godverquote:
Goedzoquote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
Vanmiddag familiedagje gehad, Ajax opgenomen en mezelf compleet afgesloten van de media![]()
Net de wedstrijd vol spanning gekeken![]()
Fischer en Hoesen (a la Ronaldinho)![]()
![]()
Kampioenennn![]()
He jij had maandag toch de 20 weken test?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
Vanmiddag familiedagje gehad, Ajax opgenomen en mezelf compleet afgesloten van de media![]()
![]()
Kampioenennn![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Kampioenennn![]()
Ja kloptquote:Op zondag 31 maart 2013 22:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
He jij had maandag toch de 20 weken test?
Alles goed?
11 Aprilquote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Alles zag er goed uit en we krijgen een Dion Jr.![]()
![]()
Wanneer hadden jullie 'm? April toch?
Mijn vriendin zette tot 3x toe de autoradio aan. WAT DOE JE?!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Heb ik vroeger ook wel met tenniswedstrijden gedaan.
In het begin van de echo kijken ze naar het ruggetje en daarna het hartje. Aan het hartje kan je al duidelijk zien wat het geslacht is. Bij een jongetje zit er namelijk een "golfballetje" in het hart, dat is een witte stip die je overduidelijk zietquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
11 April
Gelukkig dat alles goed is en gefeliciteerd nogmaals
Ik kan niet wachten tot 11 april.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In het begin van de echo kijken ze naar het ruggetje en daarna het hartje. Aan het hartje kan je al duidelijk zien wat het geslacht is. Bij een jongetje zit er namelijk een "golfballetje" in het hart, dat is een witte stip die je overduidelijk ziet
wát een drama, DAT TERING GEDRAAIquote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Man man man, dit was luckyEerste helft ging niks erin, maar 2de helft gewoon 2 rare goals, alleen die goal van Refaelov was goed
En jij had echt sicke kansenGG
Ik was eigenlijk SV aan het zien maar zo veel mis ik denk ik niet als ik dat overslaquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jo DS wij nu, om te bepalen wie wint (behalve als Iwan nog meedoet)
2x van dude double u gewonnen dus?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jo DS wij nu, om te bepalen wie wint (behalve als Iwan nog meedoet)
Jij switchte van speler zeker op dat moment. Dat heb ik ook weleens dat hij dan automatisch die lob doetquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wát een drama, DAT TERING GEDRAAI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en Ronaldinho die gewoon voor open doel over lobt
Jawohlquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2x van dude double u gewonnen dus?
jepquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij switchte van speler zeker op dat moment. Dat heb ik ook weleens dat hij dan automatisch die lob doetMaar gelijkspel was meer op zijn plek geweest idd
Echt elke dag gehadquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
Completingdeze week nog niet eerder gezien
Ja ik hoopte ook stiekem op een jongetje, denk dat elke vader dat doet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot 11 april.
Natuurlijk hopen dat alles gezond is maar stiekem ook op een jongetje
SA?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk SV aan het zien maar zo veel mis ik denk ik niet als ik dat oversla
Is dat van die Hi reclame, die UI van jou?quote:
Precies alles is welkom maar je mag altijd een voorkeur hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik hoopte ook stiekem op een jongetje, denk dat elke vader dat doet.
Maar alles is natuurlijk welkom en dat het gezond is is het meest belangrijk
Ipad 2 is prima dingquote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Een tablet kopen is zo kut..zie echt door de bomen het bos niet meer
Gewoon een iPad.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil niets met iTunes te maken hebben, dus dat gaat 'm niet worden.quote:
Wat voor soort wil je dan? (prijs range)quote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Oh, ik vind Itnues prima werkenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil niets met iTunes te maken hebben, dus dat gaat 'm niet worden.
Jaquote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat van die Hi reclame, die UI van jou?
Wat is er mis met iTunes?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, 11 Augustus.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies alles is welkom maar je mag altijd een voorkeur hebben.
Nu is het afwachten tot augustus toch?
Budget? Wat wil je er mee doen? Voorkeur voor een merk? Dan zal ik eens voor je kijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat voor soort wil je dan? (prijs range)
Bestel iig geen chinese troep.
Tot 350 euro (iets hoger mag ook best), Android, 10 inch ongeveer, 90% of meer voor het kijken van films en series, moet ook handig aan te sluiten zijn op TV (maar HDMI hebben ze allemaal wel denk ik?) en wifi lijkt me ook vanzelfsprekend. Hij moet in ieder geval ook MKV bestanden kunnen ondersteunen dus dan heb ik in ieder geval minimaal een dual core processor nodig, maar ook dat hebben ze tegenwoordig bijna allemaal al.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Budget? Wat wil je er mee doen? Voorkeur voor een merk? Dan zal ik eens voor je kijken.
14 September.quote:
geen clubs dusquote:Op zondag 31 maart 2013 22:35 schreef n0ir het volgende:
Neem een Nexus 10, Android is inderdaad veel chiller dan iOS.
asus aaa padquote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Chronische verkoudheid krijg ik er van. Misschien is het inmiddels wat beter, maar heb er zo'n hekel aan gekregen en gebruik nu al jarenlang graag Android. Heb geen reden om te switchenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is er mis met iTunes?Echt gewoon heel goed geworden, ziet er ook echt heel mooi uit.
Dit jaquote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chronische verkoudheid krijg ik er van. Misschien is het inmiddels wat beter, maar heb er zo'n hekel aan gekregen en gebruik nu al jarenlang graag Android. Heb geen reden om te switchen
Kijk eens naar de ASUS Transformer.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Tot 350 euro (iets hoger mag ook best), Android, 10 inch ongeveer, 90% of meer voor het kijken van films en series, moet ook handig aan te sluiten zijn op TV (maar HDMI hebben ze allemaal wel denk ik?) en wifi lijkt me ook vanzelfsprekend. Hij moet in ieder geval ook MKV bestanden kunnen ondersteunen dus dan heb ik in ieder geval minimaal een dual core processor nodig, maar ook dat hebben ze tegenwoordig bijna allemaal al.
En verder ben ik nog niet gekomen. Heb er verder ook echt de ballen verstand van.
Die zijn chill ja, mijn moeder heeft er eentje.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kijk eens naar de ASUS Transformer.
Heeft HDMI en Android.
Ohja dat was het. Asus eee transformer prime ofzoquote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Als ik die Asus AAA pad opzoek kom ik steeds bij de EEE pad uit..is dat dezelfde? Ik zie nu een Asus EEE transformer
Die zijn wel chill met dat toetsenbord. Wilde ik eerst ook halen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Als ik die Asus AAA pad opzoek kom ik steeds bij de EEE pad uit..is dat dezelfde? Ik zie nu een Asus EEE transformer
Optimus Primequote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja dat was het. Asus eee transformer prime ofzo
Alleen als ik te veel op de playstation zitquote:Op zondag 31 maart 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
14 September.
Ik kan niet wachten.![]()
Heeft jouw vriendin/vrouw ook last van zwangerschaps symptomen?
Mijne is af en toe echt sacherijnig niet normaal :p
Precies hetzelfde dusquote:Op zondag 31 maart 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alleen als ik te veel op de playstation zit![]()
![]()
Het is ook overal hetzelfdequote:Op zondag 31 maart 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alleen als ik te veel op de playstation zit![]()
![]()
ik vond het wel mooie goalsquote:Op zondag 31 maart 2013 22:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha gelukkig denk jij er ook zo overDit had ik dus ook al tegen DS2
Ah bijzonder, tegenwoordig hoor ik echt niemand meer klagen over iTunes. Werkt ook wel echt tof met cover art:quote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chronische verkoudheid krijg ik er van. Misschien is het inmiddels wat beter, maar heb er zo'n hekel aan gekregen en gebruik nu al jarenlang graag Android. Heb geen reden om te switchen
Kanyequote:Op zondag 31 maart 2013 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ah bijzonder, tegenwoordig hoor ik echt niemand meer klagen over iTunes. Werkt ook wel echt tof met cover art:
[ afbeelding ]
Iwan moet nog 8 potjesquote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
maar wat is de deal nou? Zijn we klaar of wat?
IF Sioquote:
Ik en DS nog 1quote:
Ja ja ga het maar tegen mama vertellen misschien krijg je een lollyquote:Op zondag 31 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik en DS nog 1
Maar als we met zijn 4en doen heb ik al gewonnen toch?
Assist en goal, is mogelijkquote:
Die keeper kon dan ook niet veel aan die goals doenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was gewoon te absurd.. ik begon zo slecht, daarna ging het heel goed en aan het eind weer heel slecht. Na deze wedstrijd hoef ik niet meer zo'n keeper te gebruiken, hij heeft bijna geen reddingen verricht in deze wedstrijden.
Already donequote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ja ga het maar tegen mama vertellen misschien krijg je een lolly
Geintje Feli
Joquote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe je volgende ronde mee of niet?
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja ey lachenDat Lyon verneukt mooi men combo @5,60
wildebras.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik had Lyon ook maar ik vind het wel grappig
Ik heb er niet veel gezienquote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
sorry trouwens als een van jullie je irriteerde aan mijn celebrations, ik vergeet ze altijd te skippen
Maar ik heb die money nodigquote:Op zondag 31 maart 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik had Lyon ook maar ik vind het wel grappig
quote:
Het voordeel is nu wel dat wanneer ze van haar werk thuis komt ze helemaal gebroken is meteen 2 uur gaat pitten. Kan ik er weer een paar uur bijsprokkelenquote:
Was die naar mij gericht of probeerde je mij te fucken?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik deed het hartje met Pato tegen paul
nee per ongeluk manquote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was die naar mij gericht of probeerde je mij te fucken?
Wat ga je doen dan, heeft je vriendin/vrouw nachtdienstquote:
Nee die is nu bij vriendinnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan, heeft je vriendin/vrouw nachtdienst![]()
nieuwe ronde lijkt mequote:Op zondag 31 maart 2013 23:00 schreef ThadCastle het volgende:
Dus teams verkopen en nieuwe ronde (dan kan Iwan evt zijn team houden als hij dat wil) of spelen we de potjes tegen Iwan ook?
Wtf?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee die is nu bij vriendinnen.
Hier is het dadelijk Kalknacht en morgen 1 april viering.![]()
1 voordeel als je vriendin zwanger is dat ze altijd de BOB is.
Ja het is een oude traditie.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wtf?![]()
[ afbeelding ]
Ja het voordeel is dat ze altijd BOB is, het nadeel dat jij altijd vroeg mee naar huis moet
ja.quote:
Teams verkopen?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haha DS had hier ook wel 1 punt verdiend, iets gelukkiger in de afronding 2-1
Ik ga even jullie reviews lezen en dan de mijne schrijven
Mijn RS kan niet scoren en je keeper hield alles tegen dus dan win ik ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haha DS had hier ook wel 1 punt verdiend, iets gelukkiger in de afronding 2-1
Ik ga even jullie reviews lezen en dan de mijne schrijven
fuckquote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
TT eerst. DS2 en Thad tweede. Dude double u derde.
dan ben je toch vierde?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
TT eerst. DS2 en Thad tweede. Dude double u derde.
Ben blij dat Diakite iig goed bevielquote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
Voor zij die nieuwsgierig zijn naar mijn team:
[ afbeelding ]
Remy een 5 kan echt niks goed. Gorius ook een 5, traag en weinig passes komen aan.
De Ceulaer viel niet echt super op, dus een 6.5
Smalling 7, Taravel 6, Diakite 8.
Sissoko 7, Hyland 8. Kagawa als LM 6 als CAM (ingame omgedraaid) 7.
Hyland en Diakite waren voor mij wel echt bazen. Hyland heeft opvallend goeie balcontrole en liet weinig steekjes vallen voor een 68 rated speler.
Ik zocht die verdediger wel express op dat eerste potje, want de rest kon makkelijk mee met mijn aanvallersquote:Op zondag 31 maart 2013 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ja konkolelijk team dit dat
Alfaro heeft echt geen enkele goede actie verricht, echt baggerspeler.
Ronaldinho is wel goed, alleen behoorlijk traag, met 65 pace was ie echt geniaal geweest.
Leonardo Silva is zo slecht nog niet als zijn stats doen vermoeden, je moet er niet mee gaan sprinten maar verdedigend staat ie zijn mannetje en hij heeft twee corners gescoord in 6 wedstrijden
Ik hou die van mij, maar ga nu reviewtje schrijvenquote:
om te skillen moet je wel kunnen skillen hequote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben blij dat Diakite iig goed bevielMaar deed jij in game omdraaien ja? Dat is niet de bedoeling
Verder gewoon wat matige spelers op bepalende posities, dat is gewoon altijd kut
[..]
Ik zocht die verdediger wel express op dat eerste potje, want de rest kon makkelijk mee met mijn aanvallersRonaldinho viel me ook positief op bij jou ja, alleen je skillde minder dan ik had verwacht met zo'n team
Ik dacht dat ik de enige was die dat niet konquote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om te skillen moet je wel kunnen skillen he
O.. is nergens ooit vermeld?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar deed jij in game omdraaien ja? Dat is niet de bedoeling
Als we mensen op hun positie willen zetten, dan gaan we dat daarna niet in game omdraaien imo.quote:
nee hoor, kan ik echt nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat niet kon
ja doe maarquote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Volledig united team maar?
Ja wat zijn dit nou weer voor kutstreken paulquote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als we mensen op hun positie willen zetten, dan gaan we dat daarna niet in game omdraaien imo.
VDM,DS2,Dudequote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als we mensen op hun positie willen zetten, dan gaan we dat daarna niet in game omdraaien imo.
belachelijk dat je zoiets durft te doenquote:
Joquote:
Okequote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
belachelijk dat je zoiets durft te doen![]()
maar ja niet echt logisch, anders had je net zo goed de NIF kunnen pakken en een veel beter team kunnen maken
ja dat kan niet hequote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan maar 1 skill, de kapskillquote:Op zondag 31 maart 2013 23:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor, kan ik echt nietken wel een paar basistrucjes maar als ik die doe gaat het altijd fout
gewoon alles op pace gooien
Refaelov is ook een baas. Al die pikkies die Brulls beter vinden. Refaelov in mijn 352 teamquote:Op zondag 31 maart 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team dus. Wat een ongelooflijke bazen
Beginnen met de hidden gem: Refaelov. 72 pace is vrij sloom voor een LW, maar wat heeft die man een balbehandeling en schotEcht super goed. Lens en Wijnaldum ook echt super voorin
Middenveld enorm in evenwicht, zowel aanvallend als verdedigend goed. Clasie hier ook een enorme verrassing, is onvermoeibaar en heeft een geweldige corner.
Verdedigend staat het ook ijzersterk. Van der Wiel viel me ook super mee, verdedigend goed. Sakho vond ik niks in een 352, maar is in een 4atb echt sterk. En Sirigu, vraag dat maar aan DS hoe die is![]()
Oftewel, complete team hou ik gewoonMisschien dat ik ooit Rafaelov nog vervang voor SIF Mertens en dan dus een Fellaini ofzo op CM zet, maar op dit moment absoluut niet nodig
okeequote:
twist and turnquote:Op zondag 31 maart 2013 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 skill, de kapskill
Dan heb je wel het beste team in het spelquote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Volledig united team maar?
Dit. Zulke goede stats heeft hij nou ook weer niet...?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap serieus niet hoe Wijnaldum zo goed kan zijn in FUT.
Hij is traag, daarom wssquote:Op zondag 31 maart 2013 23:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Refaelov is ook een baas. Al die pikkies die Brulls beter vinden. Refaelov in mijn 352 team
Die laatste goal van hem in het eerste potje tegen jou sloeg ook echt nergens op, van 20 meter in de kruising uit de draaiquote:Op zondag 31 maart 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap serieus niet hoe Wijnaldum zo goed kan zijn in FUT.
Puur Fysiek gewoon, zijn longshots stats zijn een leugenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit. Zulke goede stats heeft hij nou ook weer niet...?
Nee, dat kan ik nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
maar Darkie, kan jij een draw streamen of filmen en dan op YT zetten?
wat lul je trouwens met je Refaelov 72 pace?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wil dat best doen, maar dan moet iemand me wel uitleggen hoe
Nou, je moet toch eerst 2 van de eerste 8 kiezen voordat je de volgende 4 doet? Dat wordt dan wel lastig.quote:
Oh dat dacht ik echtquote:Op zondag 31 maart 2013 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat lul je trouwens met je Refaelov 72 pace?
Nee gewoon hier puushen en dan maken wij deze keuze?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, je moet toch eerst 2 van de eerste 8 kiezen voordat je de volgende 4 doet? Dat wordt dan wel lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |