Ja, dat vertel je al wekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik zie het nog steeds niet makkelijk gaan. Gewoon gevoel.
Ja. Daarom juist. Uit pure bagger maar thuis een wereld van verschil, zeker in een topper.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je PSV al wel zien spelen dit seizoen, of niet?
PSV - Vitesse gezien?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja. Daarom juist. Uit pure bagger maar thuis een wereld van verschil, zeker in een topper.
en nummer 4,5,6 etc..quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gewoon winnen daar in Eindhoven, en vervolgens de 3e titel op rij pakken
iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:07 schreef ejfaar het volgende:
Voortekenen:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)etitie-van-PSV.dhtml
Zou mooi zijn.quote:PSV A1 blijft ondanks het resultaat koploper. Ajax is de nummer acht van de Eredivisie voor A-junioren.
Dat kan niet, dan zou Ajax geen koploper meer zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan je draait het om. Dus PSV wint.
Gelijkspel? Net riep je nog dat het een voorteken is dat Ajax A1 gewonnen heeftquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan zou Ajax geen koploper meer zijn. Wordt dus minimaal gelijkspel
Het woord 'minimaal' zegt jou niks he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijkspel? Net riep je nog dat het een voorteken is dat Ajax A1 gewonnen heeft
Is het ook, maar voor jou maak ik er MINIMAAL gelijkspel vanquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijkspel? Net riep je nog dat het een voorteken is dat Ajax A1 gewonnen heeft
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Is het ook, maar voor jou maak ik er MINIMAAL gelijkspel van
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef ejfaar het volgende:
Mensen die denken dat Ajax niet met minimaal 0-4 wint
Ik loop ook maar te fucken. Jammer dat je weer eens te hulp moet schietenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:14 schreef GGMM het volgende:
Wat een kinderachtige discussie trouwens.
Ik ben teleurgesteld in jullie.
Sorry meneer de wijze almachtige manquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:14 schreef GGMM het volgende:
Wat een kinderachtige discussie trouwens.
Ik ben teleurgesteld in jullie.
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Sorry meneer de wijze almachtige man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |