en nummer 4,5,6 etc..quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gewoon winnen daar in Eindhoven, en vervolgens de 3e titel op rij pakken

iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:07 schreef ejfaar het volgende:
Voortekenen:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)etitie-van-PSV.dhtml
Zou mooi zijn.quote:PSV A1 blijft ondanks het resultaat koploper. Ajax is de nummer acht van de Eredivisie voor A-junioren.

Dat kan niet, dan zou Ajax geen koploper meer zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan je draait het om. Dus PSV wint.

Gelijkspel? Net riep je nog dat het een voorteken is dat Ajax A1 gewonnen heeftquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan zou Ajax geen koploper meer zijn. Wordt dus minimaal gelijkspel

Het woord 'minimaal' zegt jou niks he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijkspel? Net riep je nog dat het een voorteken is dat Ajax A1 gewonnen heeft

Is het ook, maar voor jou maak ik er MINIMAAL gelijkspel vanquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijkspel? Net riep je nog dat het een voorteken is dat Ajax A1 gewonnen heeft

quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Is het ook, maar voor jou maak ik er MINIMAAL gelijkspel van
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef ejfaar het volgende:
Mensen die denken dat Ajax niet met minimaal 0-4 wint

Ik loop ook maar te fucken. Jammer dat je weer eens te hulp moet schietenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:14 schreef GGMM het volgende:
Wat een kinderachtige discussie trouwens.
Ik ben teleurgesteld in jullie.

Sorry meneer de wijze almachtige manquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:14 schreef GGMM het volgende:
Wat een kinderachtige discussie trouwens.
Ik ben teleurgesteld in jullie.

Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Sorry meneer de wijze almachtige man

Wees niet gerust. Dan staat het al 0-2 of 0-3 ofzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk met een positieve stand voor Ajax dan.

Ik vind de 1 jaar PSV UI van Rene een veel leukere weddenschap.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mocht Siem de Jong de winnende maken morgen neem ik een maand lang een Siem UI. En dat is voor mij veel moeite

Zo makkelijk scoort Ajax niet hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees niet gerust. Dan staat het al 0-2 of 0-3 ofzo.

Dat snap ik. Maar daar doe ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind de 1 jaar PSV UI van Rene een veel leukere weddenschap.

Doe maar niet. Ik heb al een Siem-UI en jij bent sowieso geen Siem-UI waard. Met je lachwekkende Siem-gebash.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mocht Siem de Jong de winnende maken morgen neem ik een maand lang een Siem UI. En dat is voor mij veel moeite

Op PSV na de meeste doelpunten gemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo makkelijk scoort Ajax niet hoor.

Zeg, wil jij niet generaliseren? Ik denk dat het een gelijkspel wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wees niet gerust. Dan staat het al 0-2 of 0-3 ofzo.
-Alle ajacieden

quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo makkelijk scoort Ajax niet hoor.En PSV zal ook wel grote kansen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |